ارتقای بامو M8 کامپتیشن توسط ای سی اشنیتزر
این تیونر آلمانی بهبودهای عملکردی و ظاهری کاملی را برای نسخههای کوپه، کابریولت و گرن کوپه از M8 ارائه میکند. ای سی اشنیتزر برای نسخه پرچمدار M8 کامپتیشن افزایش قدرت و گشتاور را در نظر گرفته به گونهای که پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی آنهم اکنون قدرت 720 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتون متری تولید میکند.
مالکان نسخههای استاندارد M8 نیز میتوانند شاهد افزایش قدرت و گشتاور خودروی خود از 600 اسب و 750 نیوتون متر به 700 اسب بخار و 850 نیوتون متر باشند. ای سی اشنیتزر علاوه بر افزایش قدرت پیشرانه اقدام به نصب سیستم اگزوز اسپورت با دو فلاپ کرده و خروجیهای اگزوز نیز با طرحهای کربن و اسپورت بلک در دسترس میباشند.
در لیست تغییرات این خودرو همچنین میتوان کیت فنرهای سیستم تعلیق را دید که باعث کاهش ارتفاع 20 میلیمتری در جلو و 15 میلیمتری در عقب میشوند. این امر تأثیر مثبتی روی هندلینگ و ظاهر M8 گذاشته است.
در بخش ظاهری هم ای سی اشنیتزر اقدام به نصب اسپلیتر جلو، رکابهای کربنی، اسپویلر عقب 2 تکه برای نسخه گرن کوپه و اسپویلر کربنی برای M8 کوپه کرده است. یک بال عقب مسابقهای نیز برای مدل کوپه در دسترس است. تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودروها نیز رینگهای 21 اینچی سفارشی میباشند.
ای سی اشنیتزر در کابین خیلی شلوغکاری نکرده و پدال شیفترها، استراحتگاه پا و جا کلیدی آلومینیومی را برای M8 در نظر گرفته است.