بی ام و
- فراری SC40 یا لامبورگینی کانتاش، کدامیک بازآفرینی بهتری است؟
- معرفی کادیلاک CT6 مدل ۲۰۲۶، سدان لوکس و پرچمدار ۴۰ هزار دلاری!
- افشای جزئیات راوفور مدل ۲۰۲۶؛ تویوتا با سه چهره جدید برمیگردد
- کوروت FSO مدل ۱۹۶۷، نمونهای خاص و تک ساخت با ویژگیهای منحصربهفرد
- بحران عمیق پورشه با کاهش ۹۹ درصدی سود
- معرفی پیشرانه جدید چری با راندمان چشمگیر ۴۸ درصدی و نسبت تراکم ۲۶!
- فولکسواگن بیتل T-Bug، رانندگی هیجانانگیز با ۸۰ اسب بخار!
- هاوال H6L در راه بازار؛ ترکیبی از ابعاد بزرگ، طراحی مدرن و قیمت رقابتی
- با آرس ۳۳۰ آشنا شوید؛ خانهای کوچک بر روی چرخها برای ماجراجوییهای شما
- ارائه کمکفنرهای ۳ هزار دلاری برای حل مشکل تعلیق تسلا سایبرتراک!
یک استودیو طراحی خودرو در چین، جلوپنجره جنجالی بیامو M3 را اصلاح کرده است اما طرفداران معتقدند طرح اصلی بهتر بود.
درحالیکه همه از آینده برقی حرف میزنند، بامو در فروش خودروهای هشت سیلندر رکورد فروش تاریخی به ثبت رسانده است.
منصوری بار سراغ نسل جدید بامو M5 جدید رفته و با کیت بدنه فیبر کربنی و قدرت ۸۵۰ اسب بخاری، سدان باواریایی را به یک هیولای جنجالی تبدیل کرده است.
طی یک پروژهٔ عجیب، چهرهٔ بامو Z4 به تویوتا سوپرا پیوند زده شده و یک Z4 کوپه خلق شده است یعنی خودرویی که بامو سالها است تولید نکرده است.
بامو M2 توربو دیزاین ادیشن نسخهای ویژه برای ادای احترام به ۲۰۰۲ توربوی دههٔ ۷۰ است که صرفاً با گیربکس دستی عرضه میشود.
بامو در سال ۲۰۰۱ یک سوپراسپرت ۱۱۶۰ کیلوگرمی با بدنه فیبر کربن و پیشرانهٔ M3 نسل E46 ساخت که تا سالها مخفی ماند.
تیونر آلمانی G پاور، بامو M8 را به هیولایی ۸۴۰ اسب بخاری تبدیل کرده که در ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.
جدیدترین آمار فروش، شکافی عمیق میان دو غول آلمانی را نشان میدهد؛ بامو با رشدی چشمگیر، رقیب دیرینهاش مرسدس بنز را پشت سر گذاشت.
در مصافی بین قویترین نسخهٔ بامو i5 برقی و دو سدان قدرتمند هیبریدی از مرسدس و پورشه، کدام خودرو سریعتر خواهد بود؟
نبردی که با یک V8 افسانهای آغاز شد، با غرش V10 به اوج رسید و امروز با توربوهای هوشمند ادامه دارد. تاریخچه جنگ قدرت سدانهای آلمانی را بخوانید.
شرکت پرشیا خودرو و گروه پرشیا موبیلیتی، نماینده بی ام و و مینی در ایران است؛ جدیدترین شرایط فروش این خودروها را در پدال بخوانید:
مدیرعامل آلپینا توضیح داده است که چرا هدف این شرکت نه ساختن یک بامو M بهتر بلکه خلق کروزرهای لوکس و راحت برای پیمایشهای طولانی است.
مدیرعامل آلپینا توضیح داده است که چرا هدف این شرکت نه ساختن یک بامو M بهتر بلکه خلق کروزرهای لوکس و راحت برای پیمایشهای طولانی است.
مجموعهای بینظیر از ۲۲ خودروی بامو M به حراج گذاشته شده اما غیبت برخی مدلهای افسانهای در این کلکسیون ۴.۲ میلیون دلاری سؤالبرانگیز است.
بامو با حذف سه مدل X4، سری ۸ و Z4 به دلیل فروش پایین، خود را برای دوران جدید نئو کلاس آماده میکند. این سه خودرو جانشین مستقیمی نخواهند داشت.
ظاهرا بامو در تلاش است تا با حرکت در خلاف جریان اصلی، مشتریان تازهای پیدا کند.
تیونر معروف G پاور با رونمایی از بامو M4 روباز ۷۰۰ اسبی، این خودروی اسپرت را به یک تهدید جدی برای سوپراسپرتهای گرانقیمت تبدیل کرده است.
بامو با عرضه پکیج M پرفورمنس برای M5 جدید، تیونینگی کارخانهای برای این سدان اسپرت ارائه کرده است که ۱۱ هزار یورو قیمت دارد.
نسل فعلی بامو Z4 به پایان راه خود نزدیک میشود تا جا برای بازسازی دوباره این رودستر محبوب آلمانی باز شود.
بامو پیشنمایش نسل جدید X5 را با انتشار تصاویر رسمی استتاری ارائه کرده است. این شاسیبلند با پنج نوع پیشرانه ازجمله برقی و هیدروژنی عرضه خواهد شد.

