بیامو M8 کامپتیشن کوپه ویلز اند مور، آقای قدرت!
بیامو M8 کوپه شرکت ویلز اند مور قطعاً دارای رینگ جذاب و قدرت بیشتر است. جدای از لطیفه و شوخی، این تیونر آلمانی از معرفی جدیدترین پروژه افترمارکتی برای گرندتورر بزرگ باواریایی ها خوشحال است. این خودرو بر اساس نسخه فیس لیفت شده اخیر توسعه نیافته است اما خب همین مدل قبل از فیس لیفت هم تفاوت چندانی با مدل جدیدتر ندارد.
ویلز اند مور کار خود را با نسخه قویتر کامپتیشن شروع کرده است و با اعمال برخی تغییرات خروجی آن را به 690 اسب بخار و گشتاور را به 890 نیوتون متر رسانده است. با انتخاب کیت مرحله 1 و پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو شاهد تغییرات گستردهتری خواهید بود. با اعمال این تغییرات قدرت به 720 اسب بخار و گشتاور به 890 نیوتون متر میرسد. این کیت برای مدلهای تولید شده تا ژوئن 2020 قابل سفارش است.
علاوه بر این کیت مرحله 2 نیز قابل انتخاب است که قدرت بیشتری را به همراه دارد. جدای از برنامهریزی دوباره ECU و دیگر ریزهکاریها، ویلز اند مور قدرت 775 اسبی و گشتاور 910 نیوتون متری را ارائه میکند. این کیت قیمت 7500 یورویی دارد هرچند این کیت فقط مختص مدلهای قبل از ژوئن 2020 و بدون فیلتر ذرات بنزینی است.
بیامو M8 کامپتیشن کوپه از رینگهای 21 اینچی فورج کاری شده با طراحیهای گوناگون سود میبرد. گرانترین رینگ قابل انتخاب قیمت قابلتوجه 19700 یورویی دارد و از قفل مرکزی برای ایجاد حس خودروهای مسابقهای سود میبرد. ویلز اند مور سیستم پایش فشار باد لاستیکها را نیز برای این رینگ ارائه میکند.
تکمیل کننده این رینگهای سبکوزن سیستم تعلیق پیچشی KW است که قیمت 5767 یورویی دارد و به مالک اجازه میدهد ارتفاع خودرو را بین 15 تا 35 میلیمتر تنظیم کند. با مبلغ 1092 دلار میتوان فنرهای پیچشی ارزانتر KW را سفارش داد که ارتفاع این کوپه پرفورمنس را تا 25 میلیمتر پایین میآورند. نهایتاً باید به سیستم اگزوز دالر اشاره کرد که صدای پرطنینی را ایجاد میکند. این سیستم اگزوز نیز قیمت 5380 یورویی دارد.