بی ام وخودرو منصوری

معرفی بی ام و M5 منصوری، جلب‌توجه با فیبر کربن!

منصوری در جدیدترین پروژهٔ تیونینگ خود سراغ ب‌ام‌و M5 رفته و با استفادهٔ گسترده از فیبر کربن، ظاهری تهاجمی‌تر به این سدان آلمانی بخشیده است.

منصوری به خاطر تیونینگ‌های بحث‌برانگیزش شهرت دارد. برخی این سبک را نمی‌پسندند اما نمی‌توان انکار کرد که خودروهای تیونینگ این شرکت، توجه همه را جلب می‌کنند. این بار، منصوری با مجموعه‌ای از ارتقاهای ظاهری، ب‌ام‌و M5 را برای جلب‌توجه آماده کرده است. بدین منظور، قطعات فیبر کربنی متعددی برای این ماشین تدارک دیده شده که شامل رکاب‌های جانبی، اسپویلر، لوگوهای روی گلگیر، قاب آینه‌ها و کاناردها می‌شود. تزئینات بزرگ کربنی کاپوت، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب با سه سر اگزوز که از مرکز آن بیرون زده، تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های ظاهری این ماشین هستند.

حتی برای زیر کاپوت هم امکان سفارش کاور موتور فیبر کربنی وجود دارد تا همه متوجه شوند این M5 یک مدل استاندارد نیست. همچنین سیستم اگزوز اسپرت و رینگ‌های فورج‌کاری شده مشکی نیز در دسترس هستند. در داخل کابین، منصوری پدال‌های فیبر کربنی، روکش‌های فیبر کربنی در رکاب درها، کف‌پوش‌های و کمربندهای ایمنی با طرح‌های متنوع را ارائه می‌دهد. این تیونر همچنین امکان ارتقای سایر بخش‌های کابین را برای شخصی‌سازی بیشتر فراهم کرده است.

ارتقاهای منصوری طراحی M5 را جسورانه‌تر و چشمگیرتر کرده‌اند تا بتواند در بین نمونه‌های معمولی M5 خود را متمایز کند. بااین‌وجود، از تغییرات فنی حرفی زده نشده و انتظار می‌رود M5 منصوری همان قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی استاندارد را داشته باشد که با پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو، ۷۲۷ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. B

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    خوب شده از استاک کارخونه خیلی بهتره

    موافقم 55
    مخالفم 10
    1. PURIYA

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (863 ديدگاه)

      قیافه عقب ماشین اینجوری شده 👈😯
      😂

      موافقم 33
      مخالفم 6
    2. حمید

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (335 ديدگاه)

      استوک

      موافقم 3
      مخالفم 6
      1. Cehx

        ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (471 ديدگاه)

        تلفظ درستش استاک هست

        موافقم 1
        مخالفم 3
  2. PSA

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (81 ديدگاه)

    تیون های جدید منصوری کلا خز شده

    موافقم 19
    مخالفم 54
  3. اراز

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (116 ديدگاه)

    فقط رینگ لاستیک های تو تیونینگ کار می کنه زیباست

    موافقم 22
    مخالفم 6
  4. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1815 ديدگاه)

    به طرز عجیبی ازش خوشم اومده

    موافقم 46
    مخالفم 10
  5. (Mercedes Benz:the best or nothing)

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (405 ديدگاه)

    واقعاً مشتاقم که مدل کامپتیشن و cs این مدل m5 هرچه زودتر معرفی بشه چون واقعاً تو نسخه پایه بعد ۲۵۰ تا سریع‌تر از هر سدان دیگه‌ای پر می‌کنه و فکر می‌کنم بعد ۲۵۰ تا سریع‌ترین سدان جهان باشه و صفر تا صدش هم ۲/۸ هست
    اما تا قبل از ۲۰۰ تا قضیه فرق می‌کنه و سریع‌ترین سدان جهان مرسدس جی تی ۶۳ هستش با شتاب ۲/۴

    البته نسل جدید مرسدس جی تی ۴ در هم داره معرفی میشه با موتور ۸ سیلندر جدید بنز
    و یه نکته خیلی مهم اینه که ‌ بی ام و m5 هیچ وقت رقیب مرسدس جی تی ۶۳ چهار در نبوده و رقیب این مرسدس بی‌ام‌و m8 هستش که نسل جدیدش هم فکر می‌کنم تو سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ معرفی بشه البته ممکنه که معرفی نشه و توقف تولید بخوره
    به هر حال مرسدس باید بجنبه و e63 جدید رو هرچه زودتر معرفی کنه ولی من واقعاً از نسل جدید m5 ترسیدم و بعید می‌دونم که مرسدس e63 جدید حریف این نسل m5 بشه

    موافقم 21
    مخالفم 9
    1. PURIYA

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (863 ديدگاه)

      مالی نیست حقیقتش
      رو سیاهه پیش اجدادش

      موافقم 11
      مخالفم 17
      1. (Mercedes Benz:the best or nothing)

        ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (405 ديدگاه)

        دوست عزیز همین بی ام و پروفایل شما که m5 e60 هستش زمانی که اومد درست یادمه که تمام مجلات معتبر خودرویی می‌گفتن که زشت‌ترین نسل m5 معرفی شد اما امروزه همه به عنوان زیباترین نسل سری ۵ ازش یاد می‌کنن
        حالا بزار یه چند وقت از معرفی نسل جدید سری ۵ بگذره مطمئنم نظر تمامی دوستان عزیز پدال عوض میشه و یه چند سال دیگه ازش به عنوان بهترین نسل سری ۵ یاد می‌کنید
        بعد شما از چه نظر میگی که مالی نیست؟؟؟؟
        من واقعاً برام سواله چون رخ که سلیقه‌ای هست و از اون بگذریم موتورش که ۸ سیلندره کابین فوق العاده زیبایی داره با امکانات فوق العاده قیمتش که واقعاً خوبه فروشش هم واقعاً خوبه پرفورمنسش در حد سوپر کارها هستش
        تازه هنوز کامپتیشن و cs معرفی نشده و این نسخه پایه هستش
        میشه بیشتر توضیح بدی که چرا پیش اجدادش رو سیاهه و مالی نیست؟؟؟؟؟؟
        ممنون میشم بیشتر توضیح بدی چون این خودرو تمام ویژگی‌های خوب رو داره و وزنش رو هم به هیچ عنوان نشون نمیده تازه این خودرو رو می‌تونی از طریق تنظیمات مانیتور رو حالت rwd بزاری و کلی باهاش دریف بزنی و عشق و حال کنی

        موافقم 12
        مخالفم 5
        1. PURIYA

          ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (863 ديدگاه)

          ببین عزیز جان
          این M5 نسل هفتم هست یعنی 7 تا اتاق M5 تا الان تولید شده
          M5 تو کلاس سدان های پرفورمنس محسوب میشه تمام نسل های M5 از E28 بگیر تا F90 که عاشقشم، همه تو این کلاس که گفتم پادشاهی کردن و تقریبا همیشه رتبه ۱ بودنو اونو نسل به نسل منتقل کردن بقول معروف سنگ محک این کلاس که میگفتن اسم M5 به گوش می رسید(مثل S کلاس که تو سدان های لاکچری سنگ محکه)
          الان بی ام و این مدل رو با ۵۰۰ کیلیوگرم وزن بیشتر و هیبرید و قیافه ی خیلی معمولی که حالا نمی خوام بگم بد به عنوان جانشین M5 معرفی کردش این ماشین جایگزین M5 قبلی سده ولی اصلا به سرعت اون نمیرسه و این خیلی جالبه یعنی تایمی زده که از F90 کند تره!! حالا اصلا نگیم کند تر میگیم سریع تر نیست
          بعد این ماشین با وزن معادل یه شورلت تاهو می خواد بیاد تو پیس تایم بزنه؟ بنظرت میتونه تایمی سریع تر از F90 بزنه؟ جواب مشخصه
          بعدم این ماشین بشدت بزرگه
          بجای اینکه چابک ظاهر شه مثل F90
          بیشتر شبیه یه کرگدن می مونه
          F90 کامپتیشن رو با قیمت فقط ۱۱۳ هزار تا میفروختن این الان ۱۴۰ تا قیمت گذاری شده، وقتی ct5 هست rs6 هست چرا باید اومد سراغ این ماشین خوکیه سنگینه بدرد نخور
          ارزش خریدی نداره
          در ضمن مدل cs قبلی ۱۴۰ تا پولش بود تو آمریکا اینم الان 140 تاست
          اون کجا و این کجا
          این تو آینه بغل cs هم نمی افته

          موافقم 5
          مخالفم 6
        2. PURIYA

          ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (863 ديدگاه)

          در ضمن شما گفتید که طراحی E60 رو جنجالی میدونستن بله
          اونم دلیلش این بود که e60 از توی تصاویر یه ماشین با طراحی معمولی دیده میشه ولی زمانی که از نزدیک دیده بشه در اصل یه اثر هنریه اینو زمانی درک کردم که خودم باهاش تو خیابون مواجه شدم و دلمو برد.
          یه دلیل دیگه هم بود که تبدیل به اسطوره سد و اونم این بود که M5 E60 نه تنها از E39 بد تر نبود ، بلکه بسیار زیبا بود بسیار سریع بود لاکچری و پیشرفته تر بود وفادار به اصالت بی ام و بود مهمتر از همه تنها سدان V10 جهان بود اونم تنفس طبیعی که شما اگه ویدئوهاش رو ببینی خیلی صدای زیبایی داره و شبیه لامبورگینی هست یه مقدار بم تر
          و اینکه هم نسخه ۷ سرعته اتومات از اون تولید شد و هم ۶ سرعته دستی
          E60 از همه لحاظ از نسل قبلیش بهتر بود قابل مقایسه با این نیست که شما میگی

          موافقم 4
          مخالفم 4
        3. 🥇M🏆bavaria///👑

          ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (758 ديدگاه)

          دوست عزیز و آلمانی باز سایت سلام.
          والله حتی من که عاشق M5 و اجدادش هستم قطعا به نسل جدیدش خرده خواهم گرفت و میگیرم!
          از واقعیت نباید فرار کرد!
          کدوم نسل M5 وزنش 2.4 تن بود؟!
          کدوم نسل M5 فقط بدرد مسیر مستقیم می‌خورد؟
          کدوم نسل اینقدر مثل مدل فعلی زشت بود؟!
          کدوم نسل تو پرفورمنس، هندلینگ، و شتاب گیری های رعد آسا اینقدر مثل نسل جدید افتضاح بود؟
          کدوم نسل تو رقابت با آلمانی ها حتی، کادیلاک اینقدر ضعیف عمل کرد؟
          نسل جدید به قول تستی که تو مجله پدال چاپ و ترجمه شد، بیشتر یه سوپر گرندتورر خانوادگی هست تا یه اَبَر سدان همه کاره و غول کش!
          این و من که نزدیک به 20 ساله
          ب ام و فن بودم و هستم دارم میگم…
          متاسفانه نسل جدید تاج پادشاهی
          ب ام و رو بالا نبرد، اما خوشبختانه مدل های غیر M5 نسل جدید برعکس، هنوزم بهترین سدان لوکس اندازه متوسط دنیاست! حتی آمار فروش سری 5 نسبت به e کلاس و A6 و es این رو نشون میدن و تو مجله پدال هم ترجمه شد…

          موافقم 2
          مخالفم 4
        4. (Mercedes Benz:the best or nothing)

          ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (405 ديدگاه)

          می‌دونم که وزنش واقعاً زیاده نسبت به سدان ولی شما فقط و فقط وزن زیاد ذهنت رو مشغول کرده
          لطفاً کامنتم رو با دقت بخون چون می‌خوام همه چی رو کامل برات توضیح بدم دوست عزیز
          در صورتی که من دارم بهت میگم این ماشین به هیچ عنوان وزنش رو نشون نمیده
          وقتی یه بار سوارش شی حس می‌کنی یه خودروی ۱۷۰۰ کیلویی هست یعنی حس می‌کنی حتی از نسل قبلی خودش هم سبک‌تره این رو من تو یوتیوب دیدم که وقتی اون مرد سوارش شد از شدت لذت رانندگی اشت حال می‌کرد واقعاً خودم رو یه لحظه گذاشتم جاش و با خودم گفتم که چه حالی داره می‌کنه
          بعد قیمتش هم هیچ مشکلی تو فروشش ایجاد نکرده و روز به روز داره فروشش افزایش پیدا می‌کنه

          پس دیگه نگو وزنش زیاده چون اصلاً وزنش رو نشون نمیده پس دیگه اهمیتی نداره
          بعد اینکه شما میگی تو آینه بغل cs نسل قبل هم نمی‌تونه بیاد باید به شما عرض کنم که سری ۵ جدید با (نسخه پایه) خیلی راحت cs نسل قبلی رو شکست میده و فقط تو صفر تا صد ازش می‌خوره ولی بعد ۱۰۰ تا نابودش می‌کنه
          جالب اینجاست که m5 جدید تو نسخه پایه صفر تا صدش با کامپتیشن نسل قبلی برابره و بعد صد تا کامپتیشن نسل قبل کلاً نقطه می‌شه
          و در آخر به شما عزیزان باید بگم که این نسل بی‌ام‌و m5 به قدری مهندسی دقیقی داشته که نه تنها تو خط مستقیم بلکه تو پیست هم فوق العاده از نسل قبلیش سریع‌تره
          و تو اون مقایسه بین بی‌ام‌و و کادیلاک هم چون کادیلاک موتور حجیم‌تری داشت و دیفرانسیل عقب بود و از همه مهمتر پلاگین هیبرید نبود به عنوان برنده انتخاب شد لی به نظرم اگه پدال یه درگ ریس هم بینشون برگزار می‌کرد مطمئنم که کادیلاک محو می‌شد
          بعد یه چیزی که برام جالبه اینه که واسه چی به قیافه این نسله سری ۵ میگید زشت؟؟؟
          جلو پنجره‌اش که کوچیکه چراغ‌هاش هم که واقعاً عالیه پس واسه چی از یافش ایراد می‌گیرین؟؟؟
          اگه می‌خواین انقدر سنگین نشه باید ۶ سیلندر می‌کرد ولی ۶ سیلندر نکرد و به طرفداراش احترام گذاشت به همون ۸ سیلندر قدیمی خودش وفادار موند ولی چون اروپا خیلی سخت‌گیره پلاگین هیبریدیش کرد که قدرتش هم فوق العاده رفت بالا و شتاب و سرعتش هم عین موشک شد
          من متوجه نمی‌شم واقعاً شما چرا انقدر الکی ایراد می‌گیرید ماشین که ۸ سیلندره قیافش که عالیه فروشش عالیه شتاب و سرعتش عالیه تایم و پیستش عالیه رقبای خیلی گنده‌تر از خودش رو خوابونده زمین و…
          این نسل سری ۵ واقعاً شاهکاریه واسه خودش

          موافقم 4
          مخالفم 0
        5. (Mercedes Benz:the best or nothing)

          ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (405 ديدگاه)

          در واقع هیچ ماشینی رو نمیشه از روی عکس قضاوت کرد الان مثلاً شما مگه این ماشین رو از نزدیک دیدی؟؟؟؟؟
          همونطور که خودت گفتی e60 هم از رو عکس چیز خاصی نیست ولی از نزدیک واقعاً شاهکاره
          دقیقاً همین سری ۵ جدید هم قضیه‌اش همینه من از نزدیک این خودرو رو دیدم و باید بگم که تو ایران هم دیدمش و نسل جدید e کلاس رو هم تو ایران دیدم و جفتشون واقعاً شاهکار بودن
          پس تا وقتی که این خودرو رو از نزدیک ندیدی نباید راجع به قیافش اظهار نظر کنی دوست عزیز دقیقاً همونطور که خودت گفتی

          موافقم 5
          مخالفم 0
    2. (Mercedes Benz:the best or nothing)

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (405 ديدگاه)

      دوستان عزیز و محترم سایت پدال
      بنده یه موضوعی رو می‌خواستم عرض کنم و اونم اینه که هیچ ماشینی تمام مزیت‌ها رو با همدیگه نداره
      منظورم اینه که هیچ ماشینی وجود نداره که وزن فوق العاده پایین رو با مقاومت بالا و شتاب و سرعت بالا و قیمت پایین و رخ زیبا و کابین راحت و زیبا و با کیفیت فوق العاده بالا و… ارائه بده
      بالاخره هر ماشینی یه ایرادی داره به هیچ ماشینی نمیشه گفت بی‌نقص
      ولی مهمتر از اون اینه که یه ماشین ایراداتی که داره رو به هیچ عنوان نشون نده و تو متوجه اون ایراد نشی
      می‌دونید منظورم چیه؟؟؟؟
      بزارید براتون مثال بزنم الان مثلاً این نسل جدید m5 وزنی در حدود ۲۴۰۰ کیلو داره که برای یه سدان وزن سنگینی به حساب میاد ولی این خودرو به قدری سریع هست که فقط کافیه یک بار پشت فرمون اون بشینید و شتاب سرعتی در حد سوپر اسپرت‌ها رو باهاش تجربه کنی و بعد از پیاده شدن از این خودرو ما فکر می‌کنید که یه خودروی سبک وزن با وزن حدود ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ کیلو هست
      از اون طرف نسل جدید نیسان پاترول هم وزن سنگینی در حدود ۲۸۰۰ کیلو داره ولی آفرود شگفت‌انگیزی رو ارائه میده که واقعاً میشه ازش لذت برد
      رخ و قیافه خودروها سلیقه‌ای هست و به نظر من نسل جدید سری ۵ واقعاً رخ زیبایی داره و فروش خوبش هم خوبی این رو نشون میده که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هم از رخ این ماشین بسیار خوششون اومده
      خودروهای سنگین وزنی که وزنشون رو به هیچ عنوان نشون نمیدن و فوق العاده سریع هستن زیاده مثلاً نسل جدید m5 یا مرسدس جی تی چهار در یا پورشه پانامرا توربو هیبرید یا بنتلی کانتیننتال یا نیسان پاترول یا بنز جی کلاس یا تویوتا لندکروزر یا خیلی از خودروهای دیگه که اگه بخوام همشون رو مثال بزنم اصلاً اینجا جا نمیشه

      موافقم 5
      مخالفم 3
      1. Taha Ayoobi

        ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (6512 ديدگاه)

        هیچ ماشینی وجود نداره که اونا رو ارائه بده به جز کوروت

        موافقم 2
        مخالفم 11
        1. PURIYA

          ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (863 ديدگاه)

          کوروت Zo6 c8
          تنها ماشین با ارزش در حال تولیده
          اگه f90 هم تولید میشد میشدن ۲ تا ولی حیف

          موافقم 4
          مخالفم 4
      2. PURIYA

        ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (863 ديدگاه)

        بخش اول متنتو خوندم و فقط می خوام اینو بگم
        هر ماشینی ایرادی داره، بله درسته
        ولی ایراد داریم تا ایراد
        وزن ۲ و نیم تنی و قیافه اغراق شده ی خوکی رو با صفحه نمایش به اندازه تلوزیون و پرفورمنس ضعیف و مضخرف رو نمیشه چشم پوشی کرد
        در ضمن من به شخصه هیچ ایرادی از M5 F90 ندیدم در چندین سالی که میشناسمش
        هیچ ایرادی این ماشین نداره cs هم که شاهکاره
        الان که f90 تولید نمیشه اگر کم کارش گیر نیاد برای خرید یه مدل صفر به این فکر هم نمیکنم

        موافقم 3
        مخالفم 2
  6. M power

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (601 ديدگاه)

    بیمر کلن تیون خورش خوبه

    موافقم 8
    مخالفم 3
  7. مهدی میباخ

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (120 ديدگاه)

    خوشگل شده

    موافقم 16
    مخالفم 1
    1. محمد غلامپور

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آره ولی خز داره میشه

      موافقم 2
      مخالفم 11
  8. Siyavash

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    خوب شد تا حدودی از نسخه استاندارد بلاخر بهتر شده.یه چیز جدید دیدی تویه این کار منصوری..رینگ هاش جدید هستن فکر کنم اولین باره از این رینگ استفاده میکنه..

  9. رامتین

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (3443 ديدگاه)

    بد نیست ولی کلا به دلم نمیشینه. طراحی باید سیال باشه و خطوط شکسته جذابیت ندارن.

    موافقم 2
    مخالفم 5
  10. دانیال

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (74 ديدگاه)

    بعد چند سال، این خنزر پنزرا
    شل و ول میشه زار میزنه به قیافه ماشین

    موافقم 1
    مخالفم 5
  11. علی Shelby

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (807 ديدگاه)

    خوبه

  12. حسین

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بر خلاف نمای جلو نمای عقبش حال بهم زنه

  13. Asy55

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی خزو زشت طراحی شده با اون دو رنگ که بهش زدن تابلو شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا