بی ام وتسلا

مقایسه تسلا مدل 3 پرفورمنس جدید با بی ام و i4 M50، عملکرد بهتر با قیمت کمتر

نسخهٔ بروز شدهٔ تسلا مدل ۳ پرفورمنس پیشرفت‌های قابل‌توجهی را تجربه کرده تا جایی که گفته می‌شود بهتر از ب‌ام‌و i4 M50 و حتی M3 بنزینی است.

تسلا مدل ۳ پرفورمنس هرگز یک خودروی اسپرت تمام‌عیار نبود بلکه خودروی الکتریکی سریعی محسوب می‌شد که با قیمت رقابتی به فروش می‌رسید. این نسخه هرچند به لطف قوای محرکهٔ الکتریکی، شتاب سریعی داشت اما در قیاس با نسخه‌های معمولی مدل ۳، ویژگی خاصی را ارائه نمی‌کرد. تسلا اما این مشکل را در نسخهٔ بروز شدهٔ مدل ۳ که با نام هایلند شناخته می‌شود برطرف کرده است. این بار شرکت آمریکایی زمان زیادی را صرف توسعهٔ مدل ۳ پرفورمنس کرده است و به همین دلیل عرضهٔ این نسخه به تأخیر افتاد تا جایی که برای سه ماه فقط نسخه‌های محرک عقب و محرک عقب دوربرد مدل ۳ به بازار عرضه می‌شدند.

طراحی تهاجمی و دیگر ارتقاءهایی که قبلاً در هایلند دیده بودیم، مدل ۳ پرفورمنس را بهتر از قبل کرده‌اند. این خودرو از درایو یونیت نسل چهارم تسلا بهره می‌برد که هم قوی‌تر و هم کارآمدتر هستند. همچنین برای اولین بار مدل ۳ پرفورمنس به سیستم تعلیق تطبیقی مجهز شده است که در کنار ترمزهای قوی‌تر، شاسی بهبودیافته و آیرودینامیک بهتر ارائه می‌شوند. تغییراتی که تسلا در مدل ۳ پرفورمنس ایجاد کرده، آن را به خودروی اسپرت بسیار بهتری نسبت به نسخهٔ قبلی تبدیل کرده است. زمان شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت حالا از ۳.۱ ثانیه به ۲.۹ ثانیه کاهش پیدا کرده که هرچند شاید پیشرفت زیادی به نظر نرسد اما در این سطح هر یک‌دهم بهبود شتاب نیازمند تلاش زیادی است. علاوه بر این، شعاع حرکتی خودرو هم از ۴۵۷ به ۴۷۶ کیلومتر افزایش پیدا کرده است.

البته قدرت مدل ۳ پرفورمنس در نمونه‌های تولید چین با تولید آمریکا متفاوت است. نمونه‌های تولید چین از باطری LG با توان کمتر ۴۱۵ کیلووات استفاده می‌کنند درحالی‌که نمونه‌های تولید آمریکا به باطری‌های پاناسونیک ۴۳۵ کیلوواتی مجهز هستند زیرا تسلا می‌خواهد در بازار آمریکا از اعتبار مالیاتی بهره‌مند شود و بدین منظور باید از باطری‌های تولید داخل استفاده کند. به همین دلیل، درحالی‌که نمونه‌های تولید چین در اروپا، آسیا و حتی کانادا عرضه می‌شوند، نمونه‌های تولید آمریکا فقط در ایالات‌متحده به فروش می‌رسند. به خاطر این تفاوت باطری، تسلا قدرت مدل ۳ تولید چین را روی ۴۶۰ اسب بخار محدود کرده است درحالی‌که نمونه‌های تولید آمریکا ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارند.

بااین‌حال، شتاب و سرعت دو نسخه تفاوت چندانی باهم ندارد و مدل ۳ پرفورمنس جدید صرف‌نظر از مکان تولید، خودروی اسپرت کاملی است. کسانی که با این خودرو رانندگی کرده‌اند، آن را برتر از ب‌ام‌و M3 توصیف کرده‌اند تا جایی که حتی سدان اسپرت باواریا را دیگر معیار این سگمنت نمی‌دانند. مدل ۳ پرفورمنس روی کاغذ حتی نسبت به M3 کامپتیشن xDrive که ظرف ۳.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد هم برتری دارد. این در حالی است که قیمت این نسخه از M3 از ۸۴,۳۰۰ دلار آغاز می‌شود که ۳۰ هزار دلار بیشتر از تسلا است. حتی ارزان‌ترین نسخهٔ این سدان آلمانی که محرک عقب است و حریف مدل ۳ پرفورمنس نمی‌شود، با قیمت پایهٔ ۷۷ هزار دلار، از تسلا گران‌تر است.

بااین‌حال، رقیب اصلی ب‌ام‌و برای مدل ۳ پرفورمنس، i4 M50 الکتریکی است. این خودرو که اخیراً مورد به‌روزرسانی قرار گرفته، به پرفروش‌ترین محصول بخش M ب‌ام‌و تبدیل شده است. i4 M50 قدرت بیشتری برابر با ۵۴۴ اسب بخار را با ۱۴,۳۰۰ دلار قیمت کمتر از M3 کامپتیشن xDrive ارائه می‌کند. این خودرو حتی روی کاغذ هم نسبت به مدل ۳ پرفورمنس خودروی برتری به نظر می‌رسد اما یک مشکل مهم به آن لطمه میزند. این سدان M الکتریکی بسیار سنگین است که روی پرفورمنس و شعاع حرکتی تأثیر منفی می‌گذارد. درحالی‌که مدل ۳ پرفورمنس ۱۸۴۰ کیلوگرم وزن دارد که تقریباً با وزن ۱۸۱۰ کیلوگرمی ب‌ام‌و M3 یکسان است، وزن i4 M50 برابر با ۲۲۷۵ کیلوگرم است.

به همین دلیل است که سدان الکتریکی ب‌ام‌و هم در شتاب و هم در شعاع حرکتی مغلوب تسلا می‌شود. i4 M50 برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۳.۵ ثانیه زمان نیاز دارد درحالی‌که حداکثر برد آن ۴۳۳ کیلومتر خواهد بود. حداکثر سرعت این خودرو نیز روی ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده که برای یک سدان اسپرت شرم‌آور است درحالی‌که حداکثر سرعت مدل ۳ پرفورمنس ۲۶۲ کیلومتر بر ساعت؛ بنابراین و با توجه به اینکه قیمت تسلا از ۵۳ هزار دلار (یا ۴۵,۵۰۰ دلار با احتساب اعتبار فدرال) آغاز می‌شود، توصیهٔ خرید i4 بسیار دشوار خواهد بود. البته طرفداران ب‌ام‌و ممکن است از کیفیت ساخت و متریال بهتر i4 حرف بزنند اما تسلا هم در این زمینه پیشرفت زیادی داشته و مدل ۳ پرفورمنس جدید با متریال درجه‌یک، تریم فیبر کربنی و صندلی‌های اسپرت با تهویه از سرنشینان استقبال می‌کند.

مقایسه مشخصات فنی

ب‌ام‌و i4 M50 تسلا مدل ۳ پرفورمنس
قوای محرکه دو موتوره دو موتوره
قدرت ۵۴۴ اسب بخار ۵۱۰ اسب بخار
گشتاور ۷۹۵ نیوتن متر ۷۴۰ نیوتن متر
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۲۲۷۵ کیلوگرم ۱۸۴۰ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۵ ثانیه ۲.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت ۲۶۲ کیلومتر/ساعت
برد ۴۳۳ کیلومتر ۴۷۶ کیلومتر
قیمت ۷۰,۶۹۵ دلار ۵۴,۳۸۰ دلار

کدام سدان الکتریکی را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۲ رای
منبع
AutoEvolution

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. JaMsHiD

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1185 ديدگاه)

    برای من مهم نیست شتاب ماشینم یک ثانیه کم تر باشه چه برسه اینکه شتاب سه ثانیه ای باشه !
    برای من کیفیت و زبان طراحی خوب و ارگونومی داخل و کیفیت متریال مهمه که تسلا هیچکدومشو نداره . ماشین فقط شتاب نیست !

    موافقم 17
    مخالفم 8
    1. پیام

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (1758 ديدگاه)

      ماشین آمریکایی کیفیت نداره؟! 😂😂😂😂 د

      موافقم 12
      مخالفم 13
      1. amir

        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2504 ديدگاه)

        شاید دوست داشته باشب چون برقیه و یا تسلاست خودتو بزنی به ندیدن ما از زیر پتو نظر میدیم ولی خوده خارجی ها بارها به مشکلات مونتاژی و کیفیتی تسلا اشاره کردن که البته الان خیلی بهتر شده

        موافقم 12
        مخالفم 9
        1. پیام

          ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (1758 ديدگاه)

          خب پروفسور این تسلا هم الان تولید میشه!

          موافقم 9
          مخالفم 8
      2. کرگدن باواریا

        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (600 ديدگاه)

        از آب گل آلود ماهی نگیر پسرجان ، بی ام و ۲۰۰ ساله زمین آسمان و دریا رو فتح کرده.
        تسلا چیکار کرد؟ با ۵ سال عقبه نداشتش گند زد به دنیای خودرو یه مشت چاق و کارمند و… رو مشتری خودش کرد

        موافقم 7
        مخالفم 13
    2. رضا

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (261 ديدگاه)

      در مجموع ب ام و دینامیک رانندگی خیلی بهتری داره ولی قیمت ۱۶هزار دلار ارزون تر و برد کمی بیشتر و وزن خیلی کمتر تسلا و شتاب کمی بهتر (البته غیرکاربردی)نقطات قوتین که نمیشه ندیدشون

      موافقم 10
      مخالفم 7
      1. Sina_carshow

        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (78 ديدگاه)

        دقیقا بی ام و تو همین داینامیکش هم کم میاره
        دقیقا موندم چرا این بی ام و i4 وجود داره که یوتوبرا بیان بی وای ای سیل و مدل ۳ رو بزنن تو سرش!
        نه صندوق بزرگی داره نه جا پای راحت نه هندلینگ و پرفورمنس خفن نه برد بالا و نه حتی فست شارژ درستو حسابی ( تو تمام این موارد بی وای دی و تسلا ازش بهترن )
        تنها برتری بی ام و فقط کیفیت ساختشه
        قیافش هم نظرات ضد و نقیض زیاد داره من ازش خوشم میاد یه عده میکن زشت ترین خودرو بی ام و هستش

        ببین اگه پرفرومنس بخوای خوب ماشینای بنزینی بهتری هستن حتی از خود بی ام و مث m3

        موافقم 13
        مخالفم 3
    3. amir

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2504 ديدگاه)

      به خط قرمز الگیرپاژ کاری نداشته باشین همچنین این اسطوره سوشی جان هستش فقط باید با ریماک مقایسه بشه در آخر بدلیل قیمت از ریماک هم بهتر بدونیمش

      موافقم 8
      مخالفم 4
      1. سوشیانت

        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2146 ديدگاه)

        دقیقا تو کدوم کامنت من دیدی که گفته باشم فلان ماشین آمریکایی به خاطر قیمت کمتر بهتره؟!

        موافقم 2
        مخالفم 4
        1. Kianmehr

          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (3 ديدگاه)

          این رو راست میگی منم قبول دارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. amir

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2504 ديدگاه)

      طراحی تسلا مدل سه نیوفیس مدل ۲۰۲۶
      یه چهاردیواری با چهارتا صندلی طراحی داخلیش یه تبلت هم دسته راننده چون حتی فرمونم رفته تو نمایشگرش و چهارتا چرخ و دو سه تا موتور الکتریک و یه باتری
      تبریک میگوییم ایلان جان ماشین کنترلی شارژی شما حاضر برای عرضه در بازار با قیمت ۱۰۰ هزاردلار

      موافقم 8
      مخالفم 6
      1. 𝐀𝐥𝐢

        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (1106 ديدگاه)

        احساس میکنم همین غربیلک فرمون هم با منت گذاشته!

        موافقم 4
        مخالفم 5
    5. ممد ژانگولر

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (3714 ديدگاه)

      با نهایت احترام به ماشین سلطان برقیا تسلا ولی من bmw سلطان باواریا و بی رقیب سالهای قدیم ندیمارو انتخاب میکنم . کیفیت ساخت ازش میچیکه .تسلا بعد از دوسال استفاده باید بذاریش سر کوچه نمکی ببرتش . ولی bmw حالا حالاها مهمون پارکینگ خونه هاتونه .همینجا جا داره ی تشکر ویژه کنم از ایلان ماسک بخاطر بوجود آوردن دنیایی سرشار از تکنولوژیهای بدرد بخور و همچنین رونمایی از رباط زن که میاد خونتو مرتب میکنه و غمخوار دلتنگیات میشه. ولی خوب سلطان باواریا همیشه احترامش رو جفت تخم چشامونه .ایران یعنی مرسدس بنز ، پورشه ، bmw ، مازراتی یعنی ایرانی نیستی بری خارج از کشور این چهارتا برندو نخری .

      موافقم 5
      مخالفم 3
      1. B

        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (421 ديدگاه)

        اتفاقا تسلا ماشینی نیست که خریدار رو اذیت کنه و دوامشم بد نیست (جدیدترا از قبلیا بهترن) برتری که بز ام و نداره رو اضافه نکنین بهش

        موافقم 3
        مخالفم 2
    6. مجید

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (191 ديدگاه)

      در اون صورت باید سدان‌ خانوادگی یا SUV رو مد نظر قرار گرفت و موضوع عوض میشه چون کسی که سراغ این ماشینا میاد اولویتش تجربه‌ی رانندگی و سرعت و شتابه.

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1106 ديدگاه)

    صد در صد BMW

    موافقم 10
    مخالفم 7
    1. جرمی کلارکسون

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (444 ديدگاه)

      صد در صد هر دوشون از دوستداران خرس قطبی هستن
      صد در صد هم برای دوستداران واقعی ماشین کسل کنندس

      موافقم 5
      مخالفم 6
  3. Amirreza.M

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    می‌دونم چی میگی ولی اون بی ام و ست

    موافقم 6
    مخالفم 1
  4. Hamid

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (286 ديدگاه)

    نمیدونم مطلب واسه کدوم سایت خارجیه و نویسنده ش کیه، ولی بطرز احمقانه ای تبلیغ تسلا بنظر میاد.

    موافقم 9
    مخالفم 5
  5. (Ali(chevynova

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (6882 ديدگاه)

    تسلا

    موافقم 7
    مخالفم 11
  6. Absurd Hero

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    حاضرم 16 هزار دلار پول بیشتر بدم ولی هر روز این منظره رو نبینم
    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/05/Cars-8.jpg

    موافقم 13
    مخالفم 2
    1. javad-bmw

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (153 ديدگاه)

      دمت گرم حلالت باشهههههه 😉😉

      موافقم 5
      مخالفم 1
    2. Kf

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (509 ديدگاه)

      کامنت برتر هفته

      موافقم 3
      مخالفم 1
  7. علی

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    انصافا bmw باوجود برقی شدن هنوز از لحاظ ظاهری تغییر آنچنانی نسبت به نسخه بنزینی نداشته بر خلاف بنز که EQE با E class که زمین تا آسمون با هم تفاوت داره
    همین باعث جذب مشتری میشه

    موافقم 8
    مخالفم 0
  8. ALI.A.NLANSR

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    BMW هنوز بین نسخه برقی و بنزینی از لحاظ ظاهری تغییر زیادی اعمال نکرده
    بر خلاف بنز…
    همین نشون دهنده مهم بودن زبان طراحی در BMW هست
    که باعث جذب شدن مشتری میشه

    موافقم 7
    مخالفم 1
  9. سهیل

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تسلا روح نداره. اون بی ام و حتی اگر در حالت سکون هم باشه باز آدرنالین خون رو بیشتر از تسلا در حال شتابگیری بالا میبره.

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. FY

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (212 ديدگاه)

      آره … تسلا برای اینکه بگه ماشین برقیه کاملا ماشین رو مثل ماشین اسباب بازی کرده ولی بی ام و هنوز اون طراحی جذاب رو نگه داشته🤔🤔

      موافقم 5
      مخالفم 2
    2. باباپنجلی

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (20 ديدگاه)

      نکته اصلی همین جاست،اون چیزی که دل رو مجذوب خودش کنه مهمه،و دیگر هیچ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. محمد

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    قبول دارم‌ روی کاغذ و مشخصات فنی و قابلیت تسلا دست بالا تر رو داره ولی شما به طراحی داخلی و خارجی دوتا ماشین نگاه کنید ، کابین بی ام و جای دلپذیر تری برای رانندگیه ، اگه هم اختلاف بین این دو ماشین زیاد شده طبیعیه سال بعد بی ام و با پلتفرم نئوکلاس قدرتمند به این کلاس وارد میشه m3 برقی هم که پدال شش ماه پیش خبرشو کار کرد سال ۲۰۲۷ معرفی میشه و احتمالا ۱۳۶۰ اسب قدرت داره زوده برای قضاوت که بقیه خودروساز ها عقب افتادن

    https://www.pedal.ir/bmw/2027-electric-bmw-m3/

    موافقم 6
    مخالفم 1
  11. A

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    سریع ترین سدان تنفس طبیعی جهان؟
    سریع ترین سدان تنفس طبیعی دیفرانسیل عقب جهان؟
    سریع ترین کوپه تنفس طبیعی دیفرانسیل عقب؟

    موافقم 5
    مخالفم 2
  12. Fr

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1900 ديدگاه)

    تسلا پکیج بسیار خوبی رو ارائه کرده. دلیلی برای انتخاب بی ام و با استهلاک فضایی وجود نداره بخصوص که بی ام و تجربه خاصی هم در ساخت ماشین برقی نداره.
    ماشین های المانی الزاما همیشه بهتر از رقباشون نیستن‌.

    موافقم 8
    مخالفم 4
  13. Aryan Abdolahpoor

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    به نظر من در مجموع کسی که به اسالت و زیبایی اهمیت میدهد بی ام وه بر میدارد اما کسی که آپشن و سرعت باشد تسلا بر میدارد

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. B

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (421 ديدگاه)

      البته زیبایی سلیقه ایه د این مورد ولی خودم طراحی بیمرو ترجبح میدم تسلا خصوصا طراحی درونش خیلی خشکه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. زیزیگولو

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (5441 ديدگاه)

    شکی نیستش که در حال حاضر تو حوزه خودروهای برقی کمپانی تسلا یه سرو گردن از بقیه کمپانیا بالاتره …………. ولی نمیدونم چرا احساس میکنم و فکر میکنم که در آینده ای نزدیک خودروسازای آلمانی و اللخصوص کمپانی مرسدس بنز تو حوزه خودروهای برقی و سیستم خودران همه کمپانیا و حتی تسلا رو هم پشت سر میزارن و تو این زمینه پیشرو خواهند بود

    موافقم 8
    مخالفم 1
  15. javad-bmw

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (153 ديدگاه)

    کسانی که با این خودرو رانندگی کرده‌اند، آن را برتر از ب‌ام‌و M3 توصیف کرده‌اند تا جایی که حتی سدان اسپرت باواریا را دیگر معیار این سگمنت نمی‌دانند.

    کسانی که این شِر و وِر را گفتند نمیدانند راجب چه صحبت میکنند.

    دارین بِ ام و m3 رو با چی مقایسه میکنید؟ ، شوخیشم زشته، حیا کنید، اصلا متوجه هستین دارین راجب چی حرف میزنید، نزدیک به ۳ دهه هست که سری ۳ بِ ام و معیار سگمنت خودش هست و ماشین هایی توی سگمنت های بالاتر رو هم شرمنده کرده ، بعد اینو با اون آرمیچر داغان که فقط شتاب بالایی داره مقایسه میکنید🤬
    کسی که این متن رو نوشته کیه ، شدیداً به ساقیش احتیاج دارم

    موافقم 8
    مخالفم 7
    1. .

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      ببین به شخصه فن هیچ برندی نیستم ولی اونی که اون ماشین رو رانندگی کرده بهتر از من و تو در موردش اطلاعات داره

      (مگر این که پشت پرده خبرهایی باشه واسه تبلیغ تسلا)

      مورد دوم این که با این که بی ام و (نزدیک به سه دهه اخیر معیار سگمنت خودش هست)

      به قول خودت ، اما این دلیل نمیشه که همیشه این قضیه برای بیمر پایدار باشه (چون سه دهه معیار بوده ) خبب 😐

      موافقم 1
      مخالفم 0
  16. ح ع

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (240 ديدگاه)

    آخرالزمان شده؟!!به جایی رسیدیم که یه عده byd و تسلا رو با ب ام و مقایسه میکنند و حتی میگن تسلا و byd از ب ام و بهترند!!!عمر تسلا و byd رو هم نصف عمر ب ام و نمیشه..دنیایی که بزودی دیگه صدای موتور ۸سیلندر های ب ام و و بنز رو نخواهد داشت ،بدرد نمیخوره…گشت ارشاد باید اونهایی که ب ام و رو با تسلا و byd مقایسه میکنه،بگیره ببره..

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. علی

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (452 ديدگاه)

      خودتو اذیت نکن اینا توهم رقابت دارن. تسلا فعلا بره با بی وای دی رقابت کنه

      موافقم 1
      مخالفم 3
    2. Sina_carshow

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (78 ديدگاه)

      حالا خوبه که بی ام و معروف به اینه هیچکاری باهاش نداشته باشی هم بعد دو سه سال ارور های مختلف میده بعد داری عمر بی ام و رو تو سر تسلا میزنی؟ بعدم ماشین برقی مگه اونطور استهلاکی که تو ذهنمون هست رو داره؟ فقط به باتریش بستگی داره اگر اشتباه نکنم منبع تامین جفتشون یکی هستش که یعنی اون شرکت سازنده تایین میکنه عمر مفیدشون رو

      بی ام و i4 ماشین خیلی خوبی بود یه سهم تو برقیا می‌گرفت نه اینکه مردم برن بی وای دی بخرن جاش حتما دلیلی داره درسته؟ منم بالا گفتم چرا بهترن هم فضا بهتری دارن هم پرفرمونس بهتر هم قیمت ارزونتر هم هندلینگ بهتر هم سرعت شارژ بالاتر هم کارایی بیشتر هم ارزونتر
      آدم باید واقعیت رو بپذیره که بی ام و کم کاری کرده نباید از رو تعصب نظر داد چون لوگو بی ام و روشه بگیم بی چون و چرا خوبه

      بعدم اگر کسی دنبال پرفرمونس بی ام و هس خو محدوده قیمتی i4 یه خودرو دیگه از خود بی ام و هستش و بنزینی هستش یعنی bmw m3 و از صدای زیباش لذت ببری چرا i4 ؟
      یام دنبال ماشین خانوادگی هستم و برقی با قیمت ارزونتر تسلا و بی وای دی ماشینای بهتری ارائه میدن

      موافقم 3
      مخالفم 5
  17. Dark Knight

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (471 ديدگاه)

    همه چیز که شتاب نیست ! کیفیت متریال ، دقت مونتاژ ، هندلینگ جادویی و خیلی چیز ها دیگه باعث میشن که نباید حتی ذره ای هم در خرید i4 شک کرد

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. B

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (421 ديدگاه)

      چرا فکر میکنی هندلینگ جادویی داره با توجه به برقی بودن و وزن زیادش؟ این وزن دشمن هندلینگه
      فکر میکنم تسلا فضای سرنشینش بیشتر باشه که اینم خودش یه برتریه یه برتری مهمی که تو خودرو برقی هست و ایرانیا بهش توجه نمیکنن شبکه بسیار گسترده سوپرشارژ تسلاست که این خیلی خیلی مهمه برای خریدار که هر وقت نیاز داری بتونی ماشینتو شارژ کنی حای اگه کیفیت تسلا پایینتر باشه شبکه خیلی گسترده ترش بتنهایی میتونه قانع کننده باشه

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. فن هیچ برندی نیستم انصافاً

        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (7 ديدگاه)

        ولی تسلا هم طبق چیزهایی که من توی برسی ها می دیدم کیفیت مونتاژش واقعا خیلی خیلی پیشرفت کرده

        موافقم 2
        مخالفم 1
  18. علی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (452 ديدگاه)

    یه پسر بچه مدرسه ای رو. دارن با استاد دانشگاه مقایسه میکنن تسلا حداقل باید ۵۰ سال دیگه شب و روز درس هاشو خوب بخونه اون موقع شاید……

    موافقم 4
    مخالفم 4
  19. Elmiraj

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (3126 ديدگاه)

    I4 کیلومتر ها عقبتر از نسل قبلی model 3 پرفورمنس بود چه برسه به این شاهکار….

    ۴۳۵ کیلوگرم اختلاف وزن خودش گویای همه چیزه…

    موافقم 7
    مخالفم 3
  20. سوشیانت

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (2146 ديدگاه)

    اینا ماشین های پرفورمنس هستن و با توجه به مشخصات تسلا بهتره اون وقت بعضی ها میان راجب کیفیت و امکانات صحبت میکنن و میگن بی ام و بهتره در حالی که تو این کلاس اولویت این چیزا نیست

    موافقم 1
    مخالفم 1
  21. مجید

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (191 ديدگاه)

    با توجه به قیمت نمیشه بی ام و رو انتخاب کرد.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  22. محمد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    مقایسه ماشین با جارو برقی کلا کار اشتباهیه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  23. M power

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (132 ديدگاه)

    جنازه بیمر هم ارزشش بیشتر از تسلا هست

    موافقم 3
    مخالفم 1
  24. همایون

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (595 ديدگاه)

    نمیدونم تسلا چجوری انقدر ماشیناش رو سبکتر از رقبا میسازه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا