تجربه و آزمایشکادیلاک

رانندگی با کادیلاک اسکالید مدل 2025، بازیابی هویت مستقل

کادیلاک اسکالید ۲۰۲۵ با کابین کاملاً بازطراحی‌شده و نمایشگر ۵۵ اینچی، هویتی متمایز پیدا کرده است. این شاسی‌بلند لوکس، تجربه‌ای بی‌نظیر برای طرفداران کادیلاک ارائه می‌دهد.

جنرال موتورز برای شاسی‌بلند بزرگ خود در سال ۲۰۲۵ به‌روزرسانی‌های میان‌دوره‌ای اعمال کرده است. کادیلاک اسکالید نیز از این تغییرات بهره‌مند شده؛ هرچند ظاهر بیرونی آن تفاوت چندانی ندارد اما در داخل کاملاً متحول شده است. اسکالید به‌عنوان شاسی‌بلند پرچم‌دار جنرال موتورز، پس از سلستیک، برترین خودروی کادیلاک محسوب می‌شود. اسکالید، به‌نوعی، خود کادیلاک است اما سؤال اصلی اینجاست که آیا اسکالید ارزش ده‌ها هزار دلار بیشتر از جی‌ام‌سی یوکان یا شورلت تاهو را دارد؟

پیشرانه

با وجود تغییرات ظاهری و داخلی، پیشرانه اسکالید همانند سال‌های گذشته است. یک موتور ۶.۲ لیتری V8 همچنان در بی‌سروصدا زیر کاپوت کار می‌کند و صدای آن به‌سختی در کابین شنیده می‌شود. حتی در خارج از خودرو نیز این موتور با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور، تقریباً بی‌صدا است. این موتور به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل است که به چرخ‌های چرخ‌های عقب نیرو می‌دهد ولی سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. ازآنجایی‌که پیشرانهٔ دیزلی ۳ لیتری شش سیلندر حذف شده، حالا تمام تیپ‌های اسکالید فقط با همین موتور V8 تنفس طبیعی قابل خریداری هستند بجز اسکالید V8 که از موتور V8 سوپرشارژ بهره می‌برد. موتور ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی قدرت کافی برای حرکت سریع این شاسی‌بلند در بزرگراه‌ها دارد و هرگز احساس کمبود توان نمی‌کنید. همچنین تعویض دنده‌های گیربکس ۱۰ سرعته تقریباً غیرقابل‌تشخیص است؛ به‌عبارت‌دیگر، اسکالید دقیقاً مانند یک خودروی لوکس عمل می‌کند.

تکنولوژی

نقطه تمایز اسکالید ۲۰۲۵ در کابین آن است. نمایشگر مرکزی بزرگ حذف شده و جای خود را به داشبوردی کاملاً جدید با یک نمایشگر ۵۵ اینچی یکپارچه از ستون تا ستون داده است. این نمایشگر که از اسکالید IQ الکتریکی گرفته شده، از سه بخش شامل صفحه آمپر پشت فرمان، سیستم اطلاعات-سرگرمی در وسط و یک نمایشگر اختصاصی ۲۰ اینچی برای سرنشین کناری تشکیل شده است. نمایشگرهای راننده و مرکزی در یک فضای ۳۵ اینچی ادغام شده‌اند و قابل‌تنظیم هستند. جابه‌جایی بین ویژگی‌های راننده نیز از طریق کنترل‌های روی فرمان به‌راحتی انجام می‌شود.

خوشبختانه، اکثر تنظیمات متداول از طریق نمایشگر دیگری در جلوی کنسول مرکزی قابل‌دسترسی است. این نمایشگر برای تنظیم دمای کابین، صندلی‌ها، هدآپ دیسپلی و حتی روشن کردن چراغ‌های جلو استفاده می‌شود. علاوه بر این، دو نمایشگر سفارشی هم برای صندلی‌های ردیف دوم ارائه می‌شود که سرنشینان از طریق این نمایشگرها می‌توانند یوتیوب تماشا کنند، ایمیل چک کنند یا وضعیت خودرو را بررسی کنند. راننده نیز می‌تواند از دوربین واقعیت افزوده برای دید بهتر جاده یا سیستم دید در شب برای تشخیص خطرات در تاریکی استفاده کند. البته این فناوری‌ها ممکن است در ابتدا کمی گیج‌کننده باشند و برای مثال، پنج دقیقه طول کشید تا نحوه روشن کردن چراغ‌های جلو را پیدا کنم!

طراحی

اسکالید ۲۰۲۵ تغییرات ظاهری جزئی دارد که عمدتاً در نمای جلویی با چراغ‌های عمودی جدید در گوشه‌ها و نوارهای باریک در بالا متمرکز است. این تغییرات قابل‌توجه‌اند، اما نه آن‌قدر که نسخهٔ فیس‌لیفت را کاملاً از مدل قبلی متمایز کند. اضافه شدن رینگ‌های ۲۴ اینچی برای اولین بار از کارخانه، جذابیت بیشتری به آن بخشیده است. نمای جلویی با این فیس‌لیفت عمودی‌تر به نظر می‌رسد و خطوط آن تمیز و رضایت‌بخش‌اند. نشان بزرگ کادیلاک در جلوپنجره جلب‌توجه می‌کند و رینگ‌های ۲۴ اینچی در این شاسی‌بلند بزرگ کاملاً متناسب به نظر می‌رسند.

فضای داخلی

اگر در اسکالید احساس راحتی نکنید، مشکل از شماست! ماساژور صندلی‌های برای ردیف‌های اول و دوم ارائه می‌شوند اما حتی بدون آن، سواری بسیار راحت است. پشت‌سری‌ها فوق‌العاده‌اند و صندلی‌های ردیف دوم جادار و راحت هستند. ردیف سوم نیز بسیار راحت است و شاید بهترین فضای ردیف سوم را در میان همه شاسی‌بلندها داشته باشد. فضای بار اسکالید هم فوق‌العاده است و با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم و سوم، ۳۴۲۶ لیتر فضا در اختیار خواهید داشت. بعید است کسی ماشین لباسشویی را در یک کادیلاک ۱۲۰ هزار دلاری بار بزند، اما قطعاً می‌توانید این کار را با اسکالید انجام دهید!

رانندگی

اسکالید به لطف سیستم کنترل سواری مغناطیسی، سواری فوق‌العاده‌ای دارد. حتی با لاستیک‌های فاق کوتاه روی رینگ‌های ۲۴ اینچی، فقط چاله‌های بزرگ احساس می‌شوند. در بزرگراه‌های معمولی، اسکالید بدون هیچ مزاحمتی حرکت می‌کند و جاده‌های ناهموار به‌سختی حس می‌شوند. تعلیق خیلی نرم است و نه بیش‌ازحد سفت؛ در مواقع لازم پایدار و در زمان نیاز منعطف است. درهای سافت کلوز، ورود به کابین را دلپذیر می‌کنند. سروصدای جاده بسیار کم است و هیچ لرزشی در کابین حس نمی‌شود. جای تعجب نیست که بسیاری از خدمات تشریفاتی از این خودرو استفاده می‌کنند.

سیستم سوپر کروز که بهترین سیستم کمک‌راننده سطح دو پلاس بازار محسوب می‌شود نیز کمک می‌کند تا از جریمه‌های سرعت در امان بمانید. بااین‌حال، اسکالید با وجود تمام ویژگی‌هایش، تفاوت چندانی با شورلت سابربن RST ندارد. تعلیق مغناطیسی، صندلی‌های راحت، فناوری‌های جذاب و فضای پای فراوان در تیپ‌های بالاتر تاهو و سابربن نیز یافت می‌شود درحالی‌که قیمتی بسیار کمتر دارند. اسکالید همچنین خودروی پرمصرفی است و در هر صد کیلومتر به‌صورت ترکیبی به ۱۴.۷ لیتر بنزین نیاز دارد که از همهٔ رقبا بیشتر است.

قیمت و جمع‌بندی

اسکالید پلاتینوم چهارچرخ محرک با قیمت ۱۲۴,۵۱۵ دلار عرضه می‌شود. در مقابل، شورلت تاهو با تجهیزات کامل، تجربه‌ای مشابه را با قیمت حدود ۹۰ هزار دلار ارائه می‌دهد درحالی‌که مدل پایه اسکالید با قیمت ۹۰,۲۹۵ دلار فاقد تعلیق پیشرفته، رینگ‌های بزرگ، سامانهٔ چهارچرخ محرک و بسیاری از فناوری‌های جذاب است؛ بنابراین، چرا کسی باید این مدل را انتخاب کند؟ اینجاست که باید ذهنیت خود را تغییر دهید. خرید اسکالید به منطق ربطی ندارد. برای سال‌ها، اسکالید عملاً یک تاهو با چرم و کروم بود اما دیگر این‌طور نیست. چه عاشق کابین‌های دیجیتال باشید و چه از آن‌ها متنفر، اسکالید جدید از برادران شورلت و جی‌ام‌سی خود متمایز شده است. هرچند من طرفدار کنترل‌های تمام لمسی نیستم اما به‌سرعت عاشق ظاهر دیجیتال جدید اسکالید شدم. اسکالید ۲۰۲۵ با جذابیت، توانمندی و امکانات فراوان، جایگاه خود را به‌عنوان یک شاسی‌بلند لوکس تثبیت کرده و حتی ممکن است خریدارانی از برندهای دیگر را جذب کند.

نقاط قوت: ساکت، راحت، جلب‌توجه در هرجایی

نقاط ضعف: فقدان دکمه‌های فیزیکی، مصرف سوخت بالا

مشخصات فنی

Cadillac Escalade 2025
پیشرانه ۶.۲ لیتری V8
قدرت ۴۲۰ اسب بخار
گشتاور ۶۲۵ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ
وزن ۲۷۲۸ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۵ ثانیه
ظرفیت یدک کشی ۳۶۷۰ کیلوگرم
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی
قیمت پایه ۹۰,۲۹۲ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۳ رای
منبع
Motor1

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹۵ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (3906 ديدگاه)

    طراح چراغ های جلو و چراغ های عقب ماشین های کادیلاک کیه

    موافقم 10
    مخالفم 17
    1. Cadillac-V

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (360 ديدگاه)

      طراحی های کادیلاک از معدود طراحی هایی هست که تو این دوره زمونه که همه طراحی هاشون خراب شده ولی از کادیلاک بهترم شده

      کادیلاک اسکالید با اختلاف بهترین SUV فول سایز لوکسه، با اون پیشرانه ۶.۲ لیتری V8
      تازه سری V یه سوپرشارژر هم بهش اضافه میشه با ۶۸۲ اسب بخار قدرت، فضای ردیف سوم کاملا جادار و یه پکیج کامل. فول کامل آمریکایی، نه چینی شده نه هندی

      موافقم 71
      مخالفم 19
      1. آرش

        ۷ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (26 ديدگاه)

        ۹۰ هزار تا میدی ولی در عوض یه هتل متحرک سوار میشی قدرت راحتی پرستیژ و اصالت

        موافقم 61
        مخالفم 4
        1. amirkhanzadeh

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1037 ديدگاه)

          ولی اسکالید نسخه v
          با اون سوپر شارژر یک چیز دیگه است

          موافقم 25
          مخالفم 2
      2. سوشیانت

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (187 ديدگاه)

        داش انصافا دیگه به رنجرور نباید بگیم هندی فقط مالکش هنده ولی خب برای طراحی با جگوار همکاری میکنه

        موافقم 10
        مخالفم 7
      3. ممد بالا

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (65 ديدگاه)

        گیربکس ۱۰ سرعته! حاجی داری با سرعت ۲۵۰ تا میری ماشین دنده عوض می‌کنه…

        حال نداشتم اسکرول کنم کامنت پایین بذارم ریپلی دادم

        موافقم 2
        مخالفم 1
  2. net

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (3906 ديدگاه)

    عقب ردیف سوم صندلی شاسی بلند های فول سایز لوکس امریکایی که مثل ون کشیده می شود بد هست. باید عقب شاسی بلند های فول سایز امریکایی مثل شاسی بلندهای فول سایز لوکس اروپایی( بی ام و x7 و بنز gls و ولووxc90 و رنجرور ) و (لکسوس lx570) باشه

    موافقم 25
    مخالفم 36
    1. شاهین

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1189 ديدگاه)

      در اینصورت دیگه نمیشه بهش گفت سه ردیفه!
      در اصل سه ردیفه واقعی همین ماشینای کلاس امریکایی هستن، هم فضای بار داره هم فضای سه سرنشین راحت
      توی اروپایی ها و ژاپنی ها ردیف سوم دو نفره هست و صرفای برای فضای بار طراحی شده

      موافقم 37
      مخالفم 3
    2. Taha Ayoobi

      ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6282 ديدگاه)

      نت عزیزم دیگه بسته
      سه ردیفه واقعی یعنی همین، بقیه مشکل دارن تو ردیف سوم

      موافقم 19
      مخالفم 3
  3. (Ali(chevynova

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (7788 ديدگاه)

    فقط شرکتی که تاریخ تاسیسش برای ۱۹۰۲ هست و اندازه ۴ تا برگهA4 اختراع داره توان ساخت همچین هیولایی داره

    بابا مرحبا الدورادو
    بابا مرحبا سویل
    بابا مرحبا کوپ دویل

    موافقم 52
    مخالفم 35
    1. net

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (3906 ديدگاه)

      😃
      بابا مرحبا خدایگان کادیلاک
      بابا مرحبا کاربرات ۴ دهنه
      سال نو شعار نو

      موافقم 39
      مخالفم 7
      1. ممممممد

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (65 ديدگاه)

        😂😂😂

    2. 426 کیوبیک اینچ

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (971 ديدگاه)

      کاربران چه تازه وارد چه قدیمی اونی که اینقدر در آمریکا غرق شده وطنش رو کمتر از پشیز میفروشه حالا بیا به دیدگاه اون لایک بده وطن آمریکا یا ژاپن و حتی عالمان نیست ایرانه و ایران در خودروسازی اختراع داشته مثل پیکان برقی چهل سال قبل

      یه مالک کانال در آپارات اون پیکان رو مضحک ترین و مسخره ترین گفت حالا چرا ؟ دیشب این تیتر رو دیدم کلی خندیدم و شاد شدم انگار مواد مخدر مصرف کردم

      حالا چرا اون گفت مضحک چون ایران پیکان رو ساخت و پیکان طبق شایعات ورقه اتاق و شاسی باریک مثل کاغذ داره و ایمنی پایین داره و جان مردم زیادی رو گرفته و میگن به پیکان لگن و فرغون و کاراتو ی بود و غیره حتی میگن پیکان در تصادف با موتورسیکلت تا صندوق عقب جمع میشه

      آره

      موافقم 8
      مخالفم 31
      1. 426 کیوبیک اینچ

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (971 ديدگاه)

        آخه اختراع نوآوری های جدید برای اون پیکان چه ربطی تصادف و مرگ و میر یا لقب فرغون ساز که من هیچ وقت نگفتم برای ایران خودرو داره ؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        موافقم 2
        مخالفم 12
    3. Cadillac-V

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (360 ديدگاه)

      زیبا نواختی
      این اختراعات و نوآوری ها رو هم باید بهش اضافه کرد

      https://www.pedal.ir/gm/general-motors-inventions/
      https://www.pedal.ir/gm/general-motors-lesabre-concept-1951/

      موافقم 15
      مخالفم 15
      1. PURIYA

        ۷ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (789 ديدگاه)

        یه جوری افتخار میکنی انگار تو اختراعشون کردی

        موافقم 20
        مخالفم 12
    4. Ali

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (5 ديدگاه)

      ماشین خوبیه ، خیلی ترسناکه و عالی بنظر میرسه بعد یسری که پول پراید هم ندارن میان اعتراض میکنن

      موافقم 17
      مخالفم 8
    5. آرش

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (26 ديدگاه)

      علی نوا دلم برای بچه های قدیمی پدال تنگ شده دیگه نیستن مثل پهلوان مک لارن بنتلی ۹۱۱ و خیلی‌های دیگه این جدیدا یه جورین اکثرا طرفدار چین هستن ماشینهای چینی رو در حد خدا میپرستن عجیب نیست ؟!!!

      موافقم 19
      مخالفم 4
      1. ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (6371 ديدگاه)

        سلام داداش خوبی من هم کاربر قدیمی هستم فکر کنم منو میخواستی بگی اما یادت رفت اره واقعا همه چینی پرست شدن

        موافقم 3
        مخالفم 5
        1. آرش

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (26 ديدگاه)

          خیلی زیاد بودیم اشتون بود مهران ۹۱۱ بود خیلی ها بودن

  4. M

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (51 ديدگاه)

    عالی فقط تی کاش همون نمایشگر رو می ذاشتن و چراغ های جلو رو نازک نمی کردن دیگه 20 بود الان هم هست

    موافقم 16
    مخالفم 4
  5. دکتر استاپ

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (112 ديدگاه)

    بهترین شاشی بلند فول سایز همین اسکالید هست با اختلاف بسیار زیاد با رقبا

    موافقم 28
    مخالفم 13
    1. صامورایی

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (264 ديدگاه)

      شاشی‌ بلند 😂 ( میدونم ایراد تایپیه )

      موافقم 12
      مخالفم 4
  6. دکتر استاپ

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (112 ديدگاه)

    بهترین شاشی بلند فول سایز همین اسکالید هست

    موافقم 18
    مخالفم 9
  7. دکتر استاپ

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (112 ديدگاه)

    تنها شاسی بلندی که دوست دارم داشته باشم

    موافقم 15
    مخالفم 13
  8. Mr wrong

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (569 ديدگاه)

    چنتا کامنت خوندم متاسف شدم خداوکیل
    سر چند کیلو آهن پاره چه توهین هایی بهم میکنن یسری از کاربر ها . مگه فوتباله اینجوری باهم کل کل میکنید؟(یکی شون که میاد از لفظ عر عر کردن استفاده میکنه )
    هر کدوم از خودرو ساز های بزرگ دنیا در پیشرفت این صنعت نقش اصلی داشتن و دنیای خودرو بدون هرکدوم ناقص میموند.
    دنیا رو بدون ماسل کار ها ی پر قدرت امریکایی یا سوپر اسپرت های زیبای ایتالیایی یا سدان های جذاب آلمانی یا کوپه های افسانه ایی ژاپنی تصور میتونید بکنید؟

    موافقم 26
    مخالفم 5
    1. PURIYA

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (789 ديدگاه)

      منم باهات موافقم
      همه ی کشورای ماشینای خوب دارن و نظر من اینه که هر گلی یه بویی داره
      ولی این کاربرای آمریکایی فن اصلا براشون اینچیزا اهمیت نداره و هیچ ارزشی هم واسه سلیقه دیگران قائل نیستن و جَوّ سایت هم بهم ریختن یه جوری طرفداری میکنن انگار تو ساخت اون ماشینا دخالتی داشتن😐

      موافقم 16
      مخالفم 10
      1. net

        ۷ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (3906 ديدگاه)

        منم در تمجید و انتقاد از طراحی داخلی و طراحی بیرونی تعصب ندارم و فرقی برام نداره. طراحی داخلی و طراحی بیرونی هر ماشینی از هر کشوری و هر برندی خوب باشه میگم خوبه و بد باشه میگم بد هست

        موافقم 9
        مخالفم 4
        1. PURIYA

          ۷ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (789 ديدگاه)

          درستشم همینه

          موافقم 6
          مخالفم 5
      2. Cadillac-V

        ۷ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (360 ديدگاه)

        بیخودی تهمت نزنید
        طرف میاد چهار تا ماشالا میگه همتون میاین میپرین بهش و فشاری میشین و توهین میکنین، تازه طرف حرف اشتباهی هم نمیزنه

        یکم رفتاراتون رو درست کنین

        موافقم 16
        مخالفم 20
        1. PURIYA

          ۷ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (789 ديدگاه)

          آره اون اونقدرم اذیت نمیکنه بیشتر خودتی و کاربر سوشیانت و نیسمو و سایر وابستگان
          شورشو درآوردین واقعا

          موافقم 16
          مخالفم 7
        2. Cadillac-V

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (360 ديدگاه)

          پوریا یه نگاه به کامنت هات بنداز

          اون بالا برو کامنت خودتو بخون در جواب من که به هیچی توهین نکردم و فقط کامنت یکی رو تایید کردم میگی : « یه جوری افتخار میکنی انگار خودت اختراعش کردی »

          این یعنی ترغیب به بحث و خشونت
          همین کامنتت هم تهمتی بیش نیست

          موافقم 9
          مخالفم 8
      3. Taha Ayoobi

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (6282 ديدگاه)

        پوریا الان کی جو اینجارو بهم ریخته؟

        موافقم 6
        مخالفم 7
        1. PURIYA

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (789 ديدگاه)

          اگه این حرفا زده نشه امروز بعد از این هر روز شاهد این جر و بحث ها خواهیم بود
          باید الان رفع و رجوش کنیم بره البته اگه بشه هر روز جر و بحث هست که بیشتر شروع کنندش طرف مقابل هست

          موافقم 6
          مخالفم 7
        2. R

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1396 ديدگاه)

          کی جو رو بهم میریزه زیر پستا؟ شما آمریکا فنا چرتوپرتاتون نباشه کسی ام به شما نمیپره

          موافقم 10
          مخالفم 9
        3. Cadillac-V

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (360 ديدگاه)

          R
          هیچ چیز چرت و پرتی ما نگفتیم
          میگیم ماشاالله مخترع اولین موتور V8 دروغ گفتیم؟ برو سرچ کن ببین دروغ میگیم یا نه
          بجای اینکه فشار بخورین حیقیت رو قبول کنید و الکی بحث نکنید

          موافقم 6
          مخالفم 8
        4. 👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (369 ديدگاه)

          آمریکا تو خودروسازی در برابر اروپا هیچی نیست تمام
          ماشین‌هایی که می‌سازه همشون به جای اسب بخار الاغ بخار دارن چون با ۹۰۰ اسب حریف ۶۰۰ اسب آلمانی نمی‌شن
          و باید بگم که نه ۱۶ سیلندر و نه ۸ سیلندر و نه ۱۲ سیلندر رو آمریکایی‌ها اختراع نکردن بلکه اروپایی‌ها اختراع کردن و ساختن و آمریکایی‌ها تو درگ ریس هم هیچی نیستن و همیشه نقطه یا محو میشن

          ماشین‌هاشون رو فقط خودشون سوار میشن شما الان برو تو اروپا و آسیا نگاه کن ببین چند تا ماشین آمریکایی می‌بینی هیچی نمی‌بینی یا ته تهش یکی دو تا بیشتر نمی‌بینی اما برو تو آمریکا نگاه کن پر از ماشین‌های ژاپنی و آلمانی و ایتالیایی و… هست و تا قبل از اینکه ترامپ بیاد سر کار ماشین های آمریکایی هم خیلی کمتر تو خیابان‌های آمریکا دیده می‌شد تا اینکه ترامپ اومد با تعرفه‌هاش باعث شد که تعداد ماشینای آمریکایی‌ تو خیابونا بیشتر بشه

          موافقم 8
          مخالفم 9
        5. Taha Ayoobi

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6282 ديدگاه)

          پوریا

          میدونم، درسته، ولی دقت کن که آمریکایی فنی بهم نریخته، یه باور اشتباهه که بر حسب عادت تو ذهن همه اس.

          موافقم 5
          مخالفم 6
        6. Taha Ayoobi

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6282 ديدگاه)

          کاربر پورشه و فراری

          خیلی داری بچه بازی در میاری، از پشت هم گفتن حرفات معلومه فشاری که داری میخوری قابل محاسبه نیست،‌ چندتا مثل خودت هم لایک میدن بهت

          اینکه تو اروپا آمریکایی کمه به خاطر اینه که تعرفه های وحشتناک روشونه، اگه کوروت با قیمت اصلی بره اونجا بازار برا بقیه نیمذاره، خداروشکر کن تعرفه داره.

          موافقم 5
          مخالفم 5
        7. Sina_carshow

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (534 ديدگاه)

          @Cadillac-V
          بیا داداش سرچ کردم هم هوش مصنوعی جمنای هم اولین سایتی که برام بالا آورد این حرفو زدن:

          “اولین ماشین تولید انبوه شده با موتور ۸ سیلندر:
          اگرچه رولز-رویس نخستین شرکتی بود که موتور V8 را روی خودروهای خود آزمایش کرد، اما یک شرکت فرانسوی به‌نام De Dion-Bouton توانست در سال ۱۹۱۰ اولین خودروی تولید انبوه با این نوع موتور را روانه بازار کند. این خودرو به دلیل قدرت بالا و عملکرد بهینه، مورد توجه قرار گرفت و راه را برای توسعه بیشتر این فناوری باز کرد.”
          تازه این قسمت متن هم بخون:

          ” اولین ماشین تولید انبوه شده با موتور ۸ سیلندر از شرکت De Dion-Bouton:
          کمی بعدتر در سال ۱۹۱۵، شرکت کادیلاک با معرفی مدل Type 51 به نخستین خودروساز آمریکایی تبدیل شد که به‌صورت گسترده از موتور V8 استفاده کرد. این خودرو به یک موتور ۵.۱ لیتری مجهز بود که قدرتی معادل ۷۰ اسب بخار را تولید می‌کرد؛ رقمی که برای آن زمان بسیار چشمگیر بود. کادیلاک موفق شد در همان سال اول بیش از ۱۳ هزار دستگاه از این مدل را بفروشد و نشان داد که موتورهای V8 پتانسیل بالایی در صنعت خودرو دارند. ”
          تو همین پدال هم نوشته نیس اولین
          پس لطفا با گفتن اطلاعات اشتباه جو سایت رو بهم نریزید همتون باشه؟ کاربرا رو ناراحت میکنید

          @Taha Ayoobi
          اتفاقا همین دوستان متعصب آمریکایی جو رو بهم میریزن چرا هر دفعه باید تکرار کنم یه چیزیو؟ منم عصبانی میشم هردفعه بهشون میگم اولین V8 نیستن باز یه حرف اشتباه رو تکرار میکنن خلاصه کامنت هاشونم اینه که اولین V8 رو کادیلاک زده یا درگ چارجر هلکت M5 رو میزنه و دوج وایپر معیار نوربرگرینگه یا دورانگو هلکت سریعترین شاسی بلنده (اینو واقعا سه بار تکرار کردم جزو 20 شاسی بلند سریع هم نیس) و… چند دفعه باید یه اشتباه تکراری تصحیح بشه؟

          موافقم 7
          مخالفم 5
        8. Cadillac-V

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (360 ديدگاه)

          سینا تو دیگه چه متعصبی هستی که V8 رو هم زیرسوال میبری
          تو هوش مصنوعی رو قبول داری یا مقاله های پدال که پشتش کلی تحقیق شده؟
          https://www.pedal.ir/gm/general-motors-inventions/
          بخون و لذت ببر
          کسی که پدال رو قبول نداره جوابشم نباید داد چون یه آدم تعصبیه
          درک نمیکنم تا چه حد یه آدم می‌تونه متعصب باشه و ما تا کی باید تحمل کنیم چرت و پرتا رو؟؟؟

          اولین پیشرانه V8 رو کادیلاک زده و این مورد هیچ بحثی توش نیست

          موافقم 2
          مخالفم 1
    2. هنری فورد

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (30 ديدگاه)

      حتی فوتبال هم ارزش کل کل نداره ، به نظرم سایت پدال نباید اینجور کامنت های بچه گانه رو منتشر کنه .
      جملات آخرت واقعا طلایی بود احسنت

      موافقم 13
      مخالفم 5
      1. رامین کریمی

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (323 ديدگاه)

        دقیقا. درود بر شما همه ماشینهای صاحب نام عالین چه میخواد آمریکایی باشه چه اروپا و چه ژاپنی و کره و حتی بدون آغراق چین هم داره خودشو با سرعت میرسونه و ملت ایران هم فقط مسخره کردن را یاد گرفتن واقعا جای تاسف داره از این همه ناپختگی

        موافقم 6
        مخالفم 1
    3. O

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (11 ديدگاه)

      باهاتون موافقم
      از طرفی دیگه من کامنت هایی که در طول این چند سال دیدم که یه نفر از اون وسیله انتقاد کرد و به اون جوابی دادن مثل (بزرگترین ماشینی که سوار شدی پراید بوده بعد میای راجب این نظر میدی ) راجب این دوستان که پیام های مشابه بالا رو میدم عرض میکنم که وقتی شما ارزش بندی اون شخص رو اندازه اون وسیله میبینی پس بدون که ارزش خودت هم اندازه همون وسیله ای هستش که ارزش بندی می‌کنی نه بیشتر! و واقعا برای اون نفر متاسفم هستم که پیام دادن شما در این رسانه نشانه شخصیت شماست و تو شخصیت خودت رو نشون میدید
      با تشکر از عوامل زحمتکش پدال

      موافقم 6
      مخالفم 1
    4. آرمین

      ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (43 ديدگاه)

      زیبا گفتی ، ممنون

      موافقم 4
      مخالفم 1
  9. Sahand

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (671 ديدگاه)

    رنجروور بهتره

    موافقم 16
    مخالفم 15
    1. Nismo

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1920 ديدگاه)

      از در صندوق عقب

      موافقم 12
      مخالفم 19
    2. Cadillac-V

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (360 ديدگاه)

      رنجرور بچه بازیه در برابر اسکالید
      موتور ۶/۲ لیتری تازه سری وی باشه سوپرشارژر داره با قدرت ۶۸۲ اسب بخار

      تازه فول امرکیایی هست نه اینکه هندی شده باشه و درضمن یکم به پیشینه برند هم نگاهی بنداز، این همه نوآوری و اختراعات که در صنعت خودروسازی داره کادیلاک کدومشون دارن؟

      موافقم 11
      مخالفم 23
      1. ! i M α η δ υ α R

        ۷ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (2484 ديدگاه)

        از پیشینه گفتی یه چیز جالب بهت بگم …

        سال 1215 م که بریتانیایی ها منشور حقوق شهروندی ” مگناکارتا ” رو تصویب کردند ، اون ور اقیانوس اطلس ، سرخپوستان دور آتش با نیزه می رقصیدند و جیغ می کشیدند …

        موافقم 16
        مخالفم 5
        1. Cadillac-V

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (360 ديدگاه)

          حالا منم یه چیز جالب از پیشینه برات بگم:

          در سال ۱۹۰۲ که کادیلاک اولین خودرو خودش رو ساخت و عرضه کرد، مازراتی و فراری و کل شرکت‌های خودروساز ایتالیایی داشتن بجا خودرو پیتزا درست میکردن

          فقط یه شرکت کادیلاک آمریکایی از کل شرکت های ایتالیایی و بریتانیایی اختراعات و نوآوری هاش بیشتره، بقیه آمریکایی ها بماند…
          https://www.pedal.ir/gm/general-motors-inventions/

          موافقم 10
          مخالفم 11
        2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (3425 ديدگاه)

          همدیگه مسخره نکنید بحث چرت و پرت راه نندازید لطفا
          مجبور می‌شیم دفعه بعد کامنت پاک کنیم
          تاسیس فیات ۱۸۹۹

          موافقم 16
          مخالفم 6
        3. ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6371 ديدگاه)

          دوست عزیز هنوز هم منو دوستام میریم جنگل آتیش روشن میکنیم جیغ میکشیم و می رقصیم و لطفاً عقاید ما رو مسخره نکنید با تشکر

          موافقم 4
          مخالفم 3
        4. Nismo

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1920 ديدگاه)

          بریتانیایی ها همون ملتی نبودن که ایران رو به خاک و خون کشیدند همون ملت به ظاهر متمدن اما در باطن عقب‌مانده که هنوز در فکر استعمار و قدرت‌طلبی هستن؟

          توی تاریخ جایی رو نمیتونید پیدا کنید که قحطی و کودتا و غارت و کشتار اتفاق افتاده و اسم انگلیس اونجا نبوده باشه

          موافقم 9
          مخالفم 9
        5. ! i M α η δ υ α R

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (2484 ديدگاه)

          Cadillac-V @

          وقتی فهمیدی 16 سیلندری که بهش دلخوش کرده بودی رو یکی دیگه قبل کادیلاک ساخته و قبل اونهم یکی دیگه اختراعش کرده و چیزی برای مقابله با تاریخ نداری و اطلاعات کاملی هم نداری و با دست و پا زدن بیشتر فقط داری بیشتر به خودت ثابت می کنی که چقدر خامی !!!

          The first Fiat product was the Fiat 3 ½ HP, also known as the Fiat 3 ½ CV. It was a car designed by Aristide Faccioli and built at the end of 1899 by the newly formed Fabbrica Italiana Automobili Torino (FIAT). The 3 ½ HP was a compact car reminiscent of a horse-drawn carriage, with features like large, thin wheels, double leaf-spring suspension, and quilted leather seats.

          موافقم 7
          مخالفم 6
        6. Cadillac-V

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (360 ديدگاه)

          مازراتی
          کاملا مشخصه که حسابی داری حرص میخوری بحث پیشینه و اختراعات و نوآوری که شد بحثو عوض کردی

          کافیه با یه سرچ ساده توی گوگل بنویسی اولین موتور ۱۶ سیلندر می‌نویسه کادیلاک
          حالا هی بشین متن خارجی که معلوم نیست از کجا کپی میکنی یا اصلا خودت ساخته باشی رو بفرست زیر پیامات و هی بال بال بزن و ثابت کن اولین ۱۶ سیلندر مال کادیلاک نیست
          درحالی که با یه سرچ ساده همه چی مشخص میشه.

          موافقم 2
          مخالفم 2
        7. ! i M α η δ υ α R

          ۹ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (2484 ديدگاه)

          با لجبازی هر چه تمام تر ( که مختص بیشتر بچه های نسل دهه هشتادی هست و فکر میکنن که راه به جایی می برند ) خودت رو به اون راه زدی !!!

          اشکال نداره …

          توی ذهن متوهمت باقی بمون و واسه خودت خیال کن که کادیلاک توی رویا ، برای تو اولین 16 سیلندر تاریخ رو ساخته …

          اما همه دنیا می دونه و معترفه که کادیلاک در 1930 ، از برند مارمن موتور کمپانی آمریکا با پول انجین 16 سیلندر خریده و روی محصولش گذاشته …

          و قبل همه اینها ، در سال 1929 ، مازراتی ، برای اولین و آخرین بار تاریخ ، انجین 16 سیلندر رو با نبوغ ایتالیایی خودش با زاویه جادویی 22.5 درجه ساخته که بدون سوپرشارژ بین 280 تا 305 اسب در اون سال توان تولید میکرده …

          در حالی که انجین کمپانی مارمن آمریکا ، در اون سال تنها ، 190 اسب توان تولید می کرده …

          تا چند روز پیش فقط دلت به 16 سیلندر نداشته کادیلاک خوش بود که حالا معلوم شد اولین انجین 8 سیلندر رو هم برند فرانسویه ” ده دیون بوتون ” ساخته …

          در ضمن سایت رو سوراخ کردی از بس از هوش مصنوعی مایه گذاشتی و مبنا و سند قرارش دادی …

          حالا که سینا میگه هوش مصنوعی گفته برند فرانسویه ده دیون بوتون اولین 8 رو ساخته ، هوش مصنوعی دروغ میگه و پدال راست میگه ؟

          اگه پدال میگفت فرانسوی ها ساختن ، تو نمی گفتی ، هوش مصنوعی گفته کادیلاک ساخته ؟

          چرا هی رنگ عوض میکنی ؟

          بعد به بقیه میگی متعصب ؟

          خیلی دوست دارم بدونم چند سالته ؟

          موافقم 1
          مخالفم 1
    3. Taha Ayoobi

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6282 ديدگاه)

      سهند

      نظرتون محترمه ولی متأسفانه فاقد هر گونه اعتباره

      موافقم 5
      مخالفم 11
      1. Sahand

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (671 ديدگاه)

        نظر شما خیلی اعتبار داره😂😂
        رنجروور پادشاه شاسی بلنداست
        از همه نظر بهتره

        موافقم 10
        مخالفم 6
        1. Nismo

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1920 ديدگاه)

          فقط کافیه کلمه King (به معنی پادشاه) رو در گوگل در کنار کلمه Suv سرچ کنید
          نتایج جالبی می‌بینید

          موافقم 7
          مخالفم 10
        2. Cadillac-V

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (360 ديدگاه)

          همه میدونن کیفیت ماشین آمریکایی بهتره یا ماشین هندی!!!
          کادیلاک زیر مجموعه جنرال موتور آمریکا با اون همه اختراعات و نوآوری در صنعت خودروسازی
          یا
          لندرور زیر مجموعه تاتا موتورز هند

          موافقم 6
          مخالفم 10
    4. سوشیانت

      ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (187 ديدگاه)

      رنجرور خیلی خوبه ولی به عنوان یه ماشین فول سایز لوکس مثل اسکالید جادار نیست

      موافقم 10
      مخالفم 5
  10. Cady

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    سلام
    میشه راهنمایی کنید؟من میخوام شولت بخرم که موتور ۳۵۰ داره و میخوام روزمره استفاده بشه و نگران هزینه بنزین نیستم
    ولی با این حال با استفاده روزمره نگه داری موتور ۳۵۰ چقدر هزینه داره؟قطعاتش گرونه و هزینه هاش کمر شکنه؟آیا قطعاتش اصلا گیر میاد؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. مازیار

      ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1661 ديدگاه)

      و لا تلقوا بایدیکم الی التهلکه

      موافقم 6
      مخالفم 3
      1. Nismo

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (1920 ديدگاه)

        وقتی توی سطر به سطر و کلمه به کلمه متن چیزی جز تحسین و تمجید پیدا نمیکنی باید واسه بالانس دل خودت هم که شده یه چیزی بگی
        بهت سوره‌ی بقره رو پیشنهاد میکنم

        موافقم 6
        مخالفم 8
        1. مازیار

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1661 ديدگاه)

          یعنی برای تکرار حرف من اونقدر تحت فشار بودی که نتونستی صبر کنی تا یه مورد مشابه براش برسه؟ که وقتی دیدی من تو این مطلب حرفی از اسکلید نزدم مجبور شدی به جواب کامنت Cady راجع به شورولت با موتور ۳۵۰ ریپلی بزنی؟!!
          یا اونقدر از مرحله پرتی که متوجه بی‌ارتباط بودنش نشدی؟!

          موافقم 7
          مخالفم 5
        2. Taha Ayoobi

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6282 ديدگاه)

          در نتیجه کامنت مازیار،
          پس آلمانی کلاسیک نخرید

          موافقم 2
          مخالفم 5
        3. مازیار

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1661 ديدگاه)

          آروم باش پسر
          منظورم کلا ماشین کلاسیک هست
          اینو هرجا که کسی از خرید کلاسیک حرف زد گفتم بدون اسم بردن از کشور خاص

        4. Taha Ayoobi

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6282 ديدگاه)

          اه راست میگی، دوباره اشتباه کردم.

          البته، آمریکایی کلاسیک کم خرج تر از بقیه است.

          موافقم 1
          مخالفم 1
  11. هنری فورد

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (30 ديدگاه)

    نگا استیل گنگو ، باید از نزدیک ببینید اسکالید رو واقعا با ابهت هست ، البته این مدل چراغ های جلو رو زیاد نمیپسندم .

    موافقم 10
    مخالفم 2
  12. hosen

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (977 ديدگاه)

    همه چیزش عالیه جز چراغای جلوش

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. Taha Ayoobi

      ۷ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6282 ديدگاه)

      به نظرم خیلی خوشگله برخلاف عکس های معرفیش

      موافقم 4
      مخالفم 9
  13. reza-srt

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    از نزدیک انگار مینی‌بوس هست

    موافقم 12
    مخالفم 5
  14. ZiZi

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (15 ديدگاه)

    اسکالید توی رنگی بجز مشکی تشریفاتی انگار یه چیزیش کمه …

    1. Cadillac-V

      ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (360 ديدگاه)

      دقیقا
      کلا یه سری خودروها رنگ خودشون رو نداشته باشند انگار یه چیزیشون کمه
      مثلا فراری که قرمز نباشه انگار یه چیزیش کمه
      یا رولزرویس و میباخی که دو رنگ نباشه
      کادیلاکم همینه، رنگ مشکیش یه چیز دیگست.

      موافقم 3
      مخالفم 2
  15. یوسف

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1144 ديدگاه)

    به نظرتون چرا کارخونه نسخه تک دفرانسیل تولید میکنه اگه تک دفر باشه بازم شاسی بلند آفرود حساب میشه یا ون….به نظرم تولید اسکالید تک دفر توهین حساب میشه به طرفداراش و خیلی مناسب نیست….
    امیدوارم تک دفر رو کسی نخره

    موافقم 5
    مخالفم 1
  16. خلیل

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (306 ديدگاه)

    من دیوونه ی این ماشینم ❤♥️

    موافقم 6
    مخالفم 3
  17. سوشیانت

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (187 ديدگاه)

    سواری عالی امکانات عالی کیفیت عالی بسیار جادار دیگه بهتر از این میشه؟

    موافقم 5
    مخالفم 5
  18. Taha Ayoobi

    ۷ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6282 ديدگاه)

    اوه مای گاد
    به خدای شاسی بلند ها سلام کنید
    بی نظیره، بی نظیر
    جزو معدود ماشین‌هایی که با کابین دیجیتالی عالیه
    زبان قاصره از این همه شکوه و زیبایی
    خدایا شکرت کادیلاک هست.
    اصن بعد این مطلب روح تازه ای در کالبدم دمیده شد.

    موافقم 7
    مخالفم 8
  19. Taha Ayoobi

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6282 ديدگاه)

    (اگر در اسکالید احساس راحتی نکنید، مشکل از شماست!)
    😂😂😂👌

    موافقم 11
    مخالفم 6
    1. ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6371 ديدگاه)

      😂😂😂😂

      موافقم 2
      مخالفم 2
    2. 426 کیوبیک اینچ

      ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (971 ديدگاه)

      کاربران ملاک البته منظورم خودم هم هستم قدیمی بودن یه کاربر صد هزار تایی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣بودن تعداد دیدگاه نیست لطفا دقت کنید و گول نحورید

  20. cehx

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (424 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/02/Cadillac-Escalade-2021-1024-11.jpg

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/05/2025-cadillac-escalade-platinum-review-6.jpg

    کدام یک لوکس تره برای من صد در صد اولی
    طراحی بیرونی هم از نظر من افت هسته با توجه به طراحی قبلیش(عالی بود)

    موافقم 3
    مخالفم 2
  21. Sam

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    مثل تونی سوپرانو می مونه
    وصف ناشدنی

    موافقم 3
    مخالفم 1
  22. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (54 ديدگاه)

    کاش این مانیتورها،وتلوزیون سراسری جلوی داشبورد ماشین ها،منسوخ وجمع آوری میشد!!!این چه مسخره بازی هست؟

    موافقم 5
    مخالفم 3
  23. Gh

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    سلام
    میشه راهنمایی کنید؟من میخوام شولت بخرم که موتور ۳۵۰ داره و روزمره میخوام استفاده کنم و نگران هزینه بنزین نیستم.فقط میخوان بدونم که با این حال قطعاتش پیدا میشه؟هزینه قطعاتش زیاده؟هزینه نگه داریش کمر شکنه؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. R

      ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1396 ديدگاه)

      شولت چیه

      1. Gh

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (12 ديدگاه)

        سلام
        شولت ایمپالا ۱۹۷۶
        فقط نگران هزینه نگه داری هستم

        1. R

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1396 ديدگاه)

          دا تو بلد نیستی شورلت رو درست بنویسی میخوای سوارش شی؟

    2. ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6371 ديدگاه)

      ایشالا جدیدش بخری 🤲

      1. Gh

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (12 ديدگاه)

        سلام
        ممنون شما هم همینطور
        حالا به نظرت روزمره میشه قدیمیش رو استفاده کرد؟هزینه ایمپالا قدیمی زیاد نمیشه؟

        1. ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6371 ديدگاه)

          نمیدونم والا من که تجربه ماشین کلاسیک نداشتم و دوروبریام هم نداشتن
          ولی اگه عشقشو داری و تمیزش رو پیدا کنی خوبه فکر کنم

  24. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (54 ديدگاه)

    داخل خونه سرهمه توی صفحه نمایش!وداخل ماشین بازهم سرهمه وچشمهاداخل صفحه نمایش!شانه های افتاده و«کخ»های بیرون زده وعینک های ته استکانی! چشم های ضعیف خیره شده به مانیتورصفحه نمایش! خلاصه جایی نیست که این مانیتوروصفحه نمایشهای لعنتی وجودنداشته باشه حتی موقع رانندگی درتاریکی شب که بایدتمام نگاه راننده معطوف به جلوومتمرکزبر جاده باشه

  25. zm.1994

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (100 ديدگاه)

    وای وای لامصبا ببین چی میزنن عجب غول خوشکلیه پیشرفت یعنی این ، مال ما هم بعد ۴۴ سال تازه دارن بَرقُ رو مردم قطع میکنن 🤣😓😪

  26. yektachafi

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (114 ديدگاه)

    حد نهایی شاسی بلند اسکلیده ولا غیر

  27. Farshad

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماشین امریکایی یه چیز دیگست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا