شورلت

معرفی فیس‌لیفت شورلت تریل‌بلیزر با ظاهر جذاب‌تر و کابین مدرن‌تر

شورلت فیس‌لیفت کراس‌اوور کوچک تریل‌بلیزر را با تغییراتی در ظاهر به همراه نمایشگرهای بزرگ‌تر و داشبورد جدید در داخل معرفی کرده است.

شورلت تریل‌بلیزر برای مدل ۲۰۲۴ فیس‌لیفتی را تجربه کرده است که تغییرات ظریفی را در طراحی بیرونی و همین‌طور نمایشگر بزرگ‌تری در داخل را به همراه دارد. در جلوی خودرو دی‌لایت‌ها باریک‌تر شده و نمای جذاب‌تری به دماغهٔ خودرو بخشیده است. در اینجا جلوپنجره همچنان به دو قسمت تقسیم شده اما بخش بالایی حالا بسیار باریک‌تر شده و لوگوی شورلت به روی نوار میانی منتقل شده است. این طراحی جلوپنجره مشابه چیزی است که قبلاً در مدل‌های بزرگ‌تر بلیزر و ترکس دیدیم.

علاوه بر این تغییرات، شورلت رینگ‌های جدیدی را هم برای تریل‌بلیزر مدل ۲۰۲۴ ارائه کرده است که شامل شش طرح مختلف از رینگ‌های ۱۹ اینچی برای تیپ RS می‌شود. همچنین دو رنگ جدید زرد و سبز هم به لیست رنگ‌های این کراس‌اوور آمریکایی افزوده شده است. در همین حال، داخل خودرو هم به‌روزرسانی‌های بزرگی را تجربه کرده است که مهم‌ترین آن‌ها ارائهٔ نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۱ اینچی و صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی است.

هردوی این قسمت‌ها نسبت به نمایشگر ۸ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر آنالوگ قدیمی نسخهٔ قبلی ارتقاء بزرگی را تجربه کرده‌اند. برای نصب این نمایشگرهای جدید، شورلت کل داشبورد تریل‌بلیزر را هم بازطراحی و دریچه‌های تهویهٔ میانی را از بالای نمایشگر به زیر آن منتقل کرده است. به‌طورکلی، با این تغییرات، کابین کراس‌اوور شورلت بسیار مدرن‌تر از قبل به نظر می‌رسد. همچنین این نمایشگرها در هر چهار تیپ LS، LT، اکتیو و RS به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند و از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم برخوردار هستند.

زیر کاپوت تریل‌بلیزر اما تغییری صورت نگرفته و هنوز هم با پیشرانه‌های سه سیلندر توربوشارژ ۱.۲ لیتری و ۱.۳ لیتری ارائه می‌شود که به ترتیب ۱۳۷ اسب بخار و ۱۵۵ اسب بخار قدرت دارند. پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری فقط به‌صورت محرک جلو ارائه می‌شود اما برای موتور قوی‌تر امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم وجود خواهد داشت. انتقال نیروی هردو موتور هم توسط یک گیربکس CVT انجام می‌گیرد به‌جز نسخهٔ ۱.۳ لیتری چهارچرخ محرک که به گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک مجهز است. قیمت شورلت تریل‌بلیزر مدل ۲۰۲۴ از ۲۴,۳۹۵ دلار آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (4904 ديدگاه)

    طراحی زیبایی داره ولی به هیچ عنوان اون هیبت و صلابت شورلت بلیزرای دهه پنجاه و شصت میلادی رو نداره

    موافقم 59
    مخالفم 2
    1. 911

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (564 ديدگاه)

      دقیقا.
      بلیرز باید با یه موتور وی ۸داشته باشه با یه رخی که ازش ابهت بباره، و بیشتر از ۲ تن وزن داشته باشه و رقیب جی ام سی باشه.

      موافقم 31
      مخالفم 2
      1. زیزیگولو

        ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (4904 ديدگاه)

        ساده و مختصر بگم که باید یه موتور وی ۸ و یه بدنه و قد و قواره عضلانیو دلهره آور داشته باشه

        موافقم 15
        مخالفم 2
    2. علی

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (836 ديدگاه)

      حیف و هزار حیف که تو ایران مونتاژ نمیشه ! یادتونه شرکتی تو ایران داشتیم که شورولت نوا ، بیوک رگال و کادیلاک مونتاژ میکرد !!! حالا داریم چی مونتاژ میکنیم ؟!!! دیگه اشکم در نمیاد از بس به حال خودمون گریه کردم !!! کجا بودیم و به کجا رسیدیم!!!

      موافقم 21
      مخالفم 0
      1. زیزیگولو

        ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (4904 ديدگاه)

        اون تعداد شورلت نوا که تو ایران مونتاژ شد و خیلیاشون توسط مالکاشون مرتب و تمیز نگه داشته شدن و هنوزم به معنای واقعی مثل همون روز اولشون شورولت نوا هستن

        موافقم 12
        مخالفم 0
    3. رامین

      ۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (257 ديدگاه)

      داداش گلم بلیزر در اواخر دهه شصت میلادی و اوایل هفتاد پا به عرصه برا رقابت با فورد گذاشت شاید منظورتون سوبربان باشه که از اویل دهه ۳۰ میلادی در حال ساخت بوده

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. AHMADREZA

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (877 ديدگاه)

    ماشین زیبا و جذابیه من به شخصه مخصوصن با طرح رینگش خیلی حال کردم
    اما خب کاش شورولت اسمش رو بلیزر نمیزاشت همون سیکر اینا خوب بود 😅

    موافقم 15
    مخالفم 0
  3. علیx76

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (340 ديدگاه)

    اگه بج شورولت رو از جلوش برداریم، اصلا میشه فهمید شورولته؟

    موافقم 11
    مخالفم 1
  4. PETROLHEAD

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (82 ديدگاه)

    این ماشین بیشتر بهش میخوره رنو پوپک باشه تا شِوییِ بلیزر اونم با موتور یک و دو دهم لیتری و گیربکس CVT

    موافقم 11
    مخالفم 0
  5. علی

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (271 ديدگاه)

    کلا ایرانی ها تو گذشته گیر کردن یکی میگه بهترین نسل بنز همون ۵۰ سال پیشش بود یکی میگه ماشین باید ۸ سیلندر باشه فقط (حالا عمرش بالای ۱۰۵ اسب tu5 سوار نشده)

    موافقم 6
    مخالفم 12
    1. علیx76

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1204 ديدگاه)

      دراینجا نتیجه میگیریم کسی که بالاتر از TU5 سوار نشده، حق نظر دادن نداره.
      به نظرم تیبا سوارها (خودم) و پایینتر هم کلا حق ورود به سایت رو نداشته باشن، نظرته؟

      موافقم 8
      مخالفم 1
    2. رامین

      ۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (257 ديدگاه)

      حرف دل و واقعیت گفتید . دیگه نمیگن بلیزر با موتور ۴۰۰ هم حدود ۱۸۰ اسب بود و ۴۰۰ نیوتن که در حدود یه موتور ۱۵۰۰ سی سی جدیده یا بنز الان از همون موتور هشت حدود ۶۰۰ اسب چیزی حدود چهار برابر بیشتر از قبل قدرت میگیره و همچنین کیفیت و خیلی مسایل دیگه که از حوصله این مقاله خارجه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  6. safa

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (80 ديدگاه)

    ولی واقعا به جز ما ایرانیا و کشورایی مثل ما، مردم تو کشورای دیگه چقدر حق انتخاب دارن.. پاسه هر سلیقه ای و تو هر رنج قیمتی ماشین خوب پیدا میشه ..

    موافقم 3
    مخالفم 0
  7. رامین

    ۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (257 ديدگاه)

    این تریل بلیزره که کلا با شورولت بلیزر با موتور وی شیش از هر لحاظ فرق داره . و حتی شورولت تاهو هم زاده همون بلیزر در حدود ۳۰ سال پیش بوده که فقط اسمش تغیر کرده و جالب اینکه خیلی از کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی اون رو به اسم بلیزر میشناسند در واقع یه جور پوست اندازی اسم بوده واسه این خودرو و بحث فروش بیشتر و سیاستهای کلی شرکت

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا