چری

چری جتور T2؛ شاسی‌بلند دو دیفرانسیل پلاگین هیبرید با قیمت 25 هزار دلار!

برند جتور چری اعلام کرد پیش‌فروش شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی T2 را با قیمت پایه ۲۵ هزار دلار شروع می‌کند.

جتور شانهای T2 قدبلندی با توانایی‌های آفرود سبک است که در نسخه فول حداکثر قیمت ۳۰ هزار دلاری خواهد داشت. مشتریان می‌توانند سه نسخه از T2 را سفارش دهند. البته باید گفت این خودرو نسخه ریبج شده از جتور تراولر C-DM به شمار می‌رود. همچنین بد نیست بدانید شانهای که در زبان چینی به معنی دریای نزدیک به کوه است زیر برند جدید جتور محسوب می‌شود و روی تولید خودروهایی با قوای محرکه نو تمرکز دارد.

ظاهر کلی خودروی موردبحث مشابه جتور تراولر است و در بدنه آن شاهد فرم جعبه‌ای و مربعی هستیم و بخش عقب نیز به لاستیک زاپاس با پوشش ویژه مجهز شده است. طول/عرض/ارتفاع چری جتور T2 به ترتیب برابر با ۴۷۸۵/۲۰۰۶/۱۸۷۵ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن نیز ۲۸۰۰ میلی‌متر است. جتور شانهای T2 زاویه حمله و فرار ۲۸ و ۳۰ درجه‌ای دارد و حداقل ارتفاعش از سطح زمین به ۲۰۵ میلی‌متر می‌رسد. چینی‌ها عمق غوطه‌وری شاسی‌بلند جدید خود را نیز ۷۰۰ میلی‌متر اعلام کرده‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته خودروی جدید جتور را می‌توان سانروف پانورامیک ۶۴ اینچی دانست که باعث ورود نور بیشتر به کابین می‌شود.

داخل کابین چری جتور T2 دو نمایشگر وجود دارد که اولی از نوع ۱۰.۲۵ اینچی برای پشت آمپرها و دیگری از نوع ۱۵.۶ اینچی برای سیستم اطلاعات مرکزی است. خودروی یاد شده توانایی حمل ۵ نفر را دارد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به ورود بدون کلید، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، فرمان گرم شونده و تنظیمات برقی صندلی‌ها اشاره کرد. T2 از سیستم‌های کمک‌راننده سطح ۲ نیز سود می‌برد که شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، دستیار ترافیک، هشدار ترافیک پشتی، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی و… است.

حداکثر شعاع حرکتی این شاسی‌بلند با ترکیب بنزین و باتری‌ها به ۱۳۰۰ کیلومتر می‌رسد. تمامی نسخه‌های چری جتور T2 از قوای محرکه پلاگین هیبریدی متشکل از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوی بنزینی و موتور برقی سود می‌برند. مجموع قدرت این پیشرانه‌ها به ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور آن‌ها به ۶۱۰ نیوتون متر می‌رسد. گیربکس ۳ سرعته DHT نیز نیرو را به چرخ‌ها می‌رساند؛ اما همان‌طور که گفته شد T2 در سه نسخه عرضه خواهد شد که جزئیات آن‌ها به شرح زیر است:

  • مدل یوان یه با باتری لیتیوم آهن فسفات ۲۶.۷ کیلووات ساعتی، شعاع حرکتی ۱۲۹ کیلومتری در حالت برقی و حداکثر سرعت ۱۹۷ کیلومتر در ساعت
  • مدل لین یه با باتری لیتیوم آهن فسفات ۲۶.۷ کیلووات ساعتی، شعاع حرکتی ۱۲۹ کیلومتری در حالت برقی و حداکثر سرعت ۱۹۷ کیلومتر در ساعت
  • مدل شان یه با باتری لیتیوم آهن فسفات ۴۳.۲۴ کیلووات ساعتی، شعاع حرکتی ۲۰۸ کیلومتری در حالت برقی و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. GMA

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (742 ديدگاه)

    حاصل روابط نامشروع برانکو و دیفندر…:))

    موافقم 11
    مخالفم 9
    1. Sina_carshow

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (52 ديدگاه)

      ولی تو خیلی از کشورا کمتر از نصف برانکو و دیفندر مثلا تو همین دبی یا حتی استرالیا قیمت داره که واقعا وسوسه کنندست خریدش
      مخصوصا گارانتی ۱۰ ساله یک میلیون کیلومتری سه سال سرویس رایگانش اصن تو یه لیگ دیگه میزاره این ماشینو
      جز اینکه هزینه تعمیر تعلیق پایینه خیلی واقعا خوراک افرود بدون ترس میکنه
      تست درایو باهاش رفتم واقعا نسبت به قیمتش سواری خوبی و تکنولوژی خوبیو ارائه میده هر امکاناتی که از ماشین امروزی بخوای رو داره
      با پلاگین هیبرید بودنش مصرف سوختم واقعا پایینه
      به نظر من هیچ مشکلی نداره تو محدوده قیمتی خودش و یه رقیب سرسخته

      موافقم 12
      مخالفم 4
  2. let's screw some korean guys

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چین هفته ای یدونه شاسی بلند با قابلیت آفرود داره میزنه ،‌ کره بعد ۵۰ سال هنوز نتونسته :)
    خیلی زور زدند‌ و فشار آوردند ، یه تریم طراحی کردند که ۵ سانت ارتفاع داشت و چارتا گلگیر پلاستیکی گفتن اینم آفرودر :)
    با اون وانت سانتا خروس و شاسی بلند سانتاجررر میخوان برن آفرود :)

    موافقم 13
    مخالفم 10
    1. B

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (349 ديدگاه)

      اینطوری بخوای بگی چین هفته ۴،۵ الکتریکی میده ، ژاپن هنوز داره جون میکنه

      موافقم 1
      مخالفم 3
    2. Taha Ayoobi

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (1205 ديدگاه)

      حداقل کره مثل چین آشغال تولید نمیکنه

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. Zonda

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    اون ۲ مدل اول که نوشتید کپی هم شده . خواهشا اصلاح کنید‌ . مدل های یوان یه و لین یه 😁

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. شاهین

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام درست هست فقط در تجهیزات و امکانات باهم فرق دارن.

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. Zonda

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        متشکرم

        موافقم 2
        مخالفم 0
  4. ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (3163 ديدگاه)

    چقدر گرون و الکی و زشت و بی ریخته

    موافقم 4
    مخالفم 15
  5. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (953 ديدگاه)

    یه جواریی کپی لندروور

    موافقم 2
    مخالفم 2
  6. اشکان

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (214 ديدگاه)

    فورد برانکو مدل ۲۰۲۳ ، قیمت ۳۴,۰۰۰ دلار !! برانکو مدل ۲۰۲۴ ، قیمت ۳۹,۰۰۰ دلار ،با پرداخت ماهانه ۵۰۰ دلار میشه خریدش….
    اون موجود باشه این ۱۰,۰۰۰ دلارم از سرش زیاده 😁 شتر گاو پلنگ چینی که حتی پول طراحی نداده ، پول کارگر نداده و…چرا باید ۲۵,۰۰۰ دلار شروع قیمتش باشه!!؟

    موافقم 7
    مخالفم 9
    1. Fonta

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      تریم پایه برانکو حدود ۳۴ تاست . این چینی بالاترین تریمش همین قیمته اما در عوض انبوهی آپشن و موتور ترکیبی قدرتمند میده . شما قدرت و اپشن برانکو پایه رو با این چینی بالاترین تریم مقایسه کن . گرچه همش رو کاغذه و از لحاظ توان آفرود اصلا جای دفاع نداره و همش نمایشیه

      موافقم 9
      مخالفم 2
      1. Sina_carshow

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (52 ديدگاه)

        به نظرم یه سر به چنل یوتوب wangcheng banshan chalet farm بزن ببین چه تستای افرودی میگیره از چینی ها ببینی چند مرده حلاجن تو عمل

        موافقم 6
        مخالفم 7
        1. Fonta

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (64 ديدگاه)

          بله منم نقد و بررسی های مختلف دیدم اما نکته مهمی هم هست که ندیدم زیاد بهش پرداخته بشه . بعد آفرودهای سخت یا اصلا چند مرحله آفرود سبک ، آیا هنوز کیفیت و دوام اولیه رو دارن ؟ آیا در میان مدت و بعد ۲ – ۳ سال کارکرد ،‌ افت کیفیت فاحش ندارند ؟ روی جاده آیا سواری معقولی دارن یا همه چیز رو فدای آفرود کردند ؟
          چین هنوز خیلی مونده فوت و فن کوزه گری رو یاد بگیره . تو این مقاله یکم توضیح داده

          https://www.pedal.ir/chinese/tank-300-v-toyota-prado-2023-comparison/

          موافقم 4
          مخالفم 3
        2. Sina_carshow

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (52 ديدگاه)

          متشکرم والا حقیقتش اکثر این خودرو ها دو سال عمرشون نشده تا الانم که اونطور که نظر مالکین رو پرسیدم بد نبودن
          و خوب گارانتی های طولانی مدت و سرویس‌های دو یا سه ساله رایگان خیال حداقل خیلی از مالکارو راحت میکنه

          موافقم 4
          مخالفم 0
        3. JaMsHiD

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (937 ديدگاه)

          توی بیست دقیقه ویدیو یوتیوب سانتا کروز هم آفرودره .
          یه آفرودر واقعی رو دو ماه ولش کن توی مناطق جنگی کنار لندکروزر سری هفتاد و لندروور wolf و هاموی ببین کی سالم بیرون میاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. Sina_carshow

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (52 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه وقتی از نزدیک دیدمش واقعا کیفیت ساخت بالاشو متوجه شدم
    حتی قسمتای زیری هم به شدت قوی و مستحکم ساخته شدن
    فکر میکنم باید تقدیرش کنیم با همچین قیمتی همچین قدرتی و امکاناتی و ظاهری ارائه میده و واقعا امثال اینجور ماشینا اگر جلوشو اروپا و آمریکا نگیرن قطعا تو فروش رقبای گرونتر از خودشون اختلال ایجاد میکنن با خدمات پس از فروش و گارانتی های عجیب ۱۰ ساله و ۷ ساله و …
    چین تو آینده یه سهم خیلی بزرگ رو از فروش خودرو به دست میاره به لطف امثال این خودرو ها
    چراکه توقع مشتری هم بالاتر میبره وقتی ببینن با چه قیمتایی چه چیزایی گیرشون میاد

    موافقم 6
    مخالفم 5
  8. زیزیگولو

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (4844 ديدگاه)

    نمیدونم واسه چی هیچکدوم از کمپانیای مشهور از طرح دزدی و کپی کاریای مکرر چینیا شکایت نمیکنن؟

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. G6

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مگه یکی دوتاست ؟
      نصف بودجه کل کمپانی فقط خرج میشه تا ازین همه شکایت کنن

      موافقم 5
      مخالفم 2
      1. زیزیگولو

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (4844 ديدگاه)

        اگر همه کمپانیایی که ازشون طرح دزدیده شده و کپی شده باهم یکی بشن و علیه چینیا شکایت کنن چی؟؟

        موافقم 4
        مخالفم 4
        1. G6

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          زیزی جون فقط این یدونه رو ببین . این خودش ۱۰ سال شکایت و پیگیریش طول داره
          لعنتی رسما علیه بشریت جرم کرده

          https://www.pedal.ir/chinese/mecides-mini-ev-copy/

          موافقم 3
          مخالفم 3
        2. Taha Ayoobi

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (1205 ديدگاه)

          @G6
          اونا که اصن ابهت های ماشینارو خراب کرده
          آخه آستون مارتین وینتیج کراس اوور؟

          موافقم 2
          مخالفم 1
        3. G6

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          @طاها
          آره از نظر من حداقل حکمش حبس ابده 😁
          ولی اون G کلاس رو خیلی تمیز درآورده
          به خاطر این تخفیف میدم همون یه روز حبس بسه 😁

          https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/02/Mecides-21.jpg

          موافقم 2
          مخالفم 0
    2. Avan

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (311 ديدگاه)

      چون از یک طرف همه اونها در چین کارخانه دارند و برخی با چینی ها شریکند مثلا رنجرور خودش شریک چری هست و چری در چین براش تولید می کنه، از طرفی اگر شکایت کنند هم در چین دستشان به جایی نمی رسد.

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. B

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (349 ديدگاه)

      شکایت کنن چیزی نصیبشون نمیشه قبلا اینکارو کردن یه هزارتومنی نصیبشون نشد فقط خرج دادگاه وکیل دادن کلی چین که گردن نمیگیره اینارو …
      اینکه خودروعه تو دنیای دیجیتال ازینم بدتره کلی پتنت نقض میکنن و غیرقانونی استفاده میکنن همین باعث میشه قیمت محصولاتشون خیلی پایین بیاد برای همین خیلی از محصولاتشونو تو اروپا و آمریکا نمیفروشن :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Taha Ayoobi

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1205 ديدگاه)

    آدم عوقش میگیره طراحی های مزخرف چینی رو میبینه

    موافقم 3
    مخالفم 9
    1. 𝐀𝐥𝐢

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (953 ديدگاه)

      ما طراحی های ایرانیو تحمل کردیم اینا که چیزی نیستن

      موافقم 3
      مخالفم 1
    2. Taha Ayoobi

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (1205 ديدگاه)

      کسایی که دیس میدن رو واقعا درک نمیکنم
      الان با دیس دادن یعنی دارید میگید این ماشین خوبه؟

      موافقم 0
      مخالفم 5
      1. کرگدن باواریا

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (578 ديدگاه)

        من دو سه ماهی هست دیس و لایک پدال رو ول کردم از بس باگ و اشکال های مضخرف داره قرارم نیست درست بشه ، حتی شده دیدم یکی جای من همه کامنتا لایک زده “خودم روحمم خبر نداره کی اومدم پدال!”
        بگذریم از اینا طراحی این ماشین مثل ۹۹ درصد بقیه افرودر های دنیاس در این حد افتضاح نیست که اینطور بگی ، عوقم میاد ینی چی؟ هیوندایی مگس مرده ایی چیزی دیدی مگه؟ چرا ایرانی جماعت اینطورن؟ بابا یارو تو استانبول جراح پلاستیکه تیگو ۸ سوار میشه هیچیم نمیگه ایرانی میگه عوقم میاد ؛ بایدم بیاد همیشه اونی که تجربه چیزی رو نداره دوست داره بگه من خداشناس همینم، نیم کلاچ میکنه با ماشین اسمشو نبر ایرانی بعد تو اینستاگرام و… میگه په! آشغال چینی چشم صاحابش روشن

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. Taha Ayoobi

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (1205 ديدگاه)

          چه ربطی داره آخه
          نظر دادن در مورد ظاهر ماشین مگه به تجربه ربط داره؟
          آفرین دقیقا چون طراحیش مثل 99 درصد آفرودر های آدم حالش بد میشه. چون نگاش که میکنی، یه کپی ناشیانه از چند تا آفرودر رو میبینی و میدونی فقط ظاهرش رو از اونا کپی کرده و توی باطنش هیچی نداره.

          موافقم 0
          مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا