چریچشم اندازخودروهای چینی

فیدلیتی پرستیژ / جتور X70؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت شاسی بلند بهمن موتور

جدیدترین محصول گروه بهمن موتور فیدلیتی پرستیژ نام دارد. این کراس‌اور چینی، مدل X70 از شرکت خودروسازی جتور زیرمجموعه چری است.

جتور (Jetour)، یک برند چینی زیر مجموعه‌ی چری است. محصولات جتور، مشابه سری خودروهای تیگو، کراس‌اورهای اندازه متوسط هستند. چری با اختلافی اندک نسبت به جیلی و بی‌وای‌دی و هاوال، یکی از برترین خودروسازان چین ازنظر کیفیت فنی و ایمنی است. محصولات جدید چری علاوه‌بر امکانات رفاهی نزدیک به استاندارد جهانی، ظاهر قابل قبولی دارند و مردم کشورهای کمتر توسعه‌یافته را جذب می‌کنند. بازار ایران هم در سال‌های گذشته، میزبان انواع محصولات چری بوده است. کراس‌اورهای X22 ،X33، تیگو ۵ و تیگو ۷ و سدان آریزو ۵، بخش بزرگی از خودروهای وارداتی در جاده‌های ایران را تشکیل می‌دهند. با این اوصاف، می‌توان چری را مهم‌ترین برند خودروسازی چین در بازار کشورمان دانست که حالا علاوه‌بر مدیران خوردو با گروه بهمن موتور هم، وارد همکاری شده است.

فیدلیتی پرایم بهمن موتور

ابتدای سال ۱۴۰۰، محصول جدید بهمن موتور با نام فیدلیتی وارد بازار ایران شد. نام اصلی این کراس‌اور در بازار چین، جتور X70 است. محصول جدید بهمن موتور که با نام فیدلیتی پرستیژ معرفی شده، درواقع جتور X70 پلاس است. این خودروها از نظر پلت‌فرم و تجهیزات فنی، مشابه هستند اما نسخه‌ی پلاس دارای امکانات رفاهی بیشتر، تزئینات لوکس‌تر و کمی افزایش ابعاد بدنه است.

طراحی بیرونی و نمای بدنه فیدلیتی پرستیژ

جتور X70 پلاس (فیدلیتی پرستیژ) سال ۲۰۲۰ در چین رونمایی شد. این کراس‌اور با ابعادی به طول ۴,۷۴۹  میلی‌متر، عرض ۱,۹۰۰  میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱,۷۲۰  میلی‌متر، فاصله محورهای ۲,۷۴۵  میلی‌متر دارد.  فیدلیتی پرستیژ نسبت به فیدلیتی پرایم (محصول قبلی بهمن موتور) سه سانتی‌متر طول بدنه‌ی بیشتر و ۲/۵ سانتی‌متر ارتفاع بیشتر است.

با وجود پلت‌فرم مشترک، نمای روبرو در کراس‌اورهای جتور X70 و X70 پلاس، کاملا متفاوت است. مدل پلاس (فیدلیتی پرستیژ) چراغ‌های باریک‌تر و حس تهاجمی‌تر ارائه می‌کند. فقدان ادوات پلاستیکی سیاه‌رنگ در سپر و نصب جلوپنجره‌ی بزرگ با تزئینات براق کروم، فیدلیتی پرستیژ را لوکس و ارزشمند جلوه می‌دهد. این خودرو حجم‌دهی بسیار خوبی در طرفین سپر و کاپوت جلو دارد. چراغ‌های روشنایی روز هم به صورت ردیف عمودی از LED، در حفره‌های طرفین سپر نصب شده‌اند.

فیدلیتی پرستیژ جتور ایکس 70 بهمن موتور

به دلیل پلت فرم مشترک فیدلیتی پرستیژ با فیدلیتی پرایم، نمای جانبی این خودروها تفاوت خاصی با هم ندارد. نسخه‌ی فول آپشن از مدل جدیدتر (فیدلیتی پرستیژ)، همراه چرخ‌های ۲۰ اینچ و تایرهایی با پهنای ۲۵۵ میلی‌متر عرضه می‌شود که برای فیدلیتی پرایم، قابل سفارش نیست.

 

نمای پشت جتور X70 پلاس با حجم‌دهی بسیار خوب درپوش صندوق و سپرها، فراتر از کراس‌اورهای معمول در صنعت خودروساز چین، به نظر می‌رسد. اگزوزهای دوقولو در طرفین سپر، چراغ‌های اسپرت LED باساختار  پیوسته، جاسازی محل نصب پلاک روی کاپوت عقب و طراحی چشم‌نواز چراغ‌های هشدار دهنده در نوار باریک نزدیک سپر عقب، نکات مثبت و تحسین‌برانگیز در طراحی فیدلیتی پرستیژ هستند.

در مجموع، به زحمت می‌توان از نمای ظاهری فیدلیتی پرستیژ ایراد گرفت. این خودرو با الهام از زبان طراحی مرسوم در برندهای مشهور دنیا و پرهیز از کپی‌کاری، محصولی زیبا و راضی‌کننده به نظر می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ جتور ایکس 70 بهمن موتور نمای پشت

طراحی داخلی و نمای کابین فیدلیتی پرستیژ

کلاس شاسی‌بلندهای لوکس چینی، طی سال‌های اخیر شکل گرفته و حالا دارای علاقه‌مندان پرشمار در کشورهای مختلف است. این نوع خودروها در مقایسه با مدل‌های معمولی ساخت چین، امکانات رفاهی بیشتری دارند و کیفیت بالاتری برای داشبورد و صندلی‌ها فراهم می‌کنند.

فضای داخلی فیدلیتی پرستیژ، تقلیدی از سبک طراحی مدرن در خودروهای مرسدس بنز است. نمایشگر بزرگ و سرتاسری که پنل پشت فرمان و سیستم سرگرمی را شامل می‌شود، به‌ندرت در خودروهایی غیراز مدل‌های ساخت آلمان، دیده شده است. همچنین پوشش چرم صندلی، تودری و بخش میانی داشبورد، حس لوکس فیدلیتی پرستیژ را تقویت می‌کند.

فیدلیتی پرستیژ جتور ایکس 70 بهمن موتور نمای داخلی

دسته‌ دنده‌ی بزرگ و جوی استیک مجهز به کلید گردان، امروزه در بسیاری از کراس‌اورهای لوکس چینی وجود دارد اما، نمایشگر لمسی نزدیک دسته دنده برای کنترل تهویه مطبوع و سیستم صوتی خودرو، تجهیزی نسبتا جدید محسوب می‌شود که روی فیدلیتی پرستیژ نیز ارائه می‌شود. فرمان D شکل با کلیدهای گردان، خروجی صدای داخل درهای ورودی، پوشش نرم داخل تودری و دکمه‌های تنظیم برقی صندلی‌ راننده که نزدیک شیشه‌ی پنجره نصب شده‌اند، دیگر ادوات شبیه به مرسدس بنز در فیدلیتی پرستیژ هستند.

در تصاویر سایت‌های چینی از جتور X70 پلاس، صندلی‌های لوکس و ارگونومیک با پوشش چرم مصنوعی دیده می‌شوند. این خودرو برای پنج سرنشین بالغ، راحت به نظر می‌رسد. در صندوق عقب هم، حدود ۵۰۰ لیتر فضای حمل بار وجود دارد که پس از خواباندن صندلی‌های ردیف دوم به ۱۶۸۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

پیشرانه و تجهیزات فنی فیدلیتی پرستیژ

جتور X70 پلاس، مثل بسیاری دیگر کراس‌اورهای چینی از موتور ۱/۵ لیتر توربوشارژ استفاده نمی‌کند و مجهز به پیشرانه ۱/۶ لیتری است. این خودرو، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. براساس اطلاعات موجود در منابع چینی، فیدلیتی پرستیژ دارای استاندارد آلایندگی  یورو ۶ است و میانگین مصرف سوخت ۷/۵ لیتر در صد کیلومتر دارد. این خودرو با سیستم دیفرانسیل جلو و جعبه‌دنده خودکار ۶ ‌سرعته مجهز به دبل‌کلاچ تولید می‌شود؛ پس می‌توان سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت فیدلیتی پرستیژ را، حدود ۹ تا ۱۰ ثانیه پیش‌بینی کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع ایرانی، پیشرانه ۱/۶ لیتر فیدلیتی پرستیژ با فناوری AVL اتریش در چین ساخته می‌شود. همچنین جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک برای این خودرو ارائه خواهد شد.

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی

هنوز فهرست دقیقی از امکانات جتور X70 پلاس برای عرضه در ایران موجود نیست. مدل‌های مختلف در بازار روسیه به تهویه مطبوع دوگانه، قفل مرکزی، ایموبلایزر، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، سقف پانورامیک، صندوق برقی، روشنایی روز، نورسنج چراغ، صندلی برقی، گرم‌کن داخل صندلی، سانروف، آینه‌بغل برقی و حسگر باران مجهز هستند.

فیدلیتی پرستیژ جتور ایکس 70 بهمن موتور نمای فرمان

در بحث ایمنی، ادعا شده که جتور X70  پلاس مجهز به ترمز اضطراری خودکار و دوربین ۳۶۰ درجه (دید پرنده) است. این خودرو با دوربین پارک و حسگر عقب، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز ضدقفل با سیستم کمکی (EBD)، کنترل کشش (TCS)، مدیریت تعادل (ESP) و سیستم حفظ خودرو در شیب (HCA) مجهز است.

قیمت فیدلیتی پرستیژ در  ایران

هنوز فهرست امکانات برای فیدلیتی پرستیژ مونتاژ بهمن موتور، مشخص نیست. نسخه‌های مختلف این خودرو (جتور X70  پلاس) در بازار چین، ۱۲ تا ۱۹ هزار دلار قیمت دارند. با این اوصاف، ضمن توجه به شرایط بازار ایران، ارزش فعلی دلار و عرضه‌ی خودروهای چینی همراه امکانات نسبتا کامل، احتمالا فیدلیتی پرستیژ مونتاژ بهمن موتور قیمتی حدود ۲ میلیارد تومان خواهد داشت.

لاماری ایما و چری تیگو ۷ پرو مهم‌ترین رقبای فیدلیتی پرستیژ هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۹ رای

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. Hamid

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    سلام …
    ببخشید …
    میشه یه بخش توی سایت اضافه کنید …
    که هر کس لاگین میکنه …
    بتونه انتخاب کنه مایل به دریافت اخبار داخلی هست یا نه؟! …
    بنظرم میتونه جالب باشه…
    حالا صرفا یه پیشنهاده برای شخصی سازی بیشتر اکانت ها …
    به شخصه هر چی کمتر خبر داخلی ببینم کمتر عصبی میشم :)

    موافقم 63
    مخالفم 99
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2262 ديدگاه)

      دوست عزیزم، شما می تونید روی مطالبی که براتون جالب نیست، کلیک نکنید و واردش نشید

      موافقم 184
      مخالفم 33
      1. RKH7787

        ۲۲ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (541 ديدگاه)

        به همین سادگی
        به همین خوشمزگی 😂

        موافقم 95
        مخالفم 7
        1. RKH7787

          ۲۲ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (541 ديدگاه)

          ولی من یه پیشنهاد دیگه دارم
          خیلی خوب میشه اگه یه بخشی باشه که بشه یک ماشینی رو انتخاب بکنی و دربارش اطلاعات بخونی
          سایت های motor1 و carbuzz این رو دارن
          خیییلی خوب میشه اگه پدال هم اینو داشته باشه

          موافقم 75
          مخالفم 2
      2. Hamid

        ۲۲ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        چه جالب
        ممنون …
        بابت راهنمایی …

        موافقم 29
        مخالفم 24
        1. MC20

          ۲۳ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1581 ديدگاه)

          آشغال آمد پی هر آشغال ، چشم ما روشن به این آلودگی
          بزم رندان کثافت خوار شد ، مایه ی آسایش و آسودگی … !!!

          موافقم 27
          مخالفم 59
      3. 🔥A.H MOTORS🔥

        ۲۲ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (494 ديدگاه)

        وقتی تیتر مطلب رو دیدم با خودم گفتم : خب که چی؟😐مثلا خیلی پول داری میخوای یدونه بخری😂
        همون 206 از سرت هم زیادیه😐🤣

        موافقم 46
        مخالفم 0
        1. M.Kazem.K

          ۲۲ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (860 ديدگاه)

          والا 🤦‍♂️😂😂

          موافقم 24
          مخالفم 0
      4. محمد

        ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (599 ديدگاه)

        جناب اشتری
        مثه زومیت گزینه ای باشه که وقتی کامنتی پاسخ میگیره،شخص مطلع بشه
        اینجوری سوالها بی پاسخ نمیمونه و گفتگوها داغتر خواهد بود
        و البته برای کامنتهای زرد هم که سانسور همیشه هست

        موافقم 9
        مخالفم 0
      5. Homayoun

        ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (567 ديدگاه)

        ولی اگه میشد مثل اپهای دیگه وقتی کسی پاسخی به کامنتمون بده برامون تو قسمت کاربری یه پیغام بیاد خیلی خوب میشد

        موافقم 7
        مخالفم 0
    2. مردیم از خوشی

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1381 ديدگاه)

      مطمئن باش خود نویسنده هم چندان اعصاب خوردی کمی نداره بلاخره اونم تو همین کشوره

      موافقم 37
      مخالفم 3
    3. ممد ژانگولر

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (3454 ديدگاه)

      دوستان توجه داشته باشن با خرید خودروی وطنی و‌ چینی یکجورایی از تولید داخلی حمایت کردین
      پس لوطفا پول دستتونه ثبت نام کنید و به گروه بهمن حال بدین و بپیوندید
      اجرتون اون دنیا با حوریاست 😎

      موافقم 49
      مخالفم 7
      1. Amard

        ۲۳ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (750 ديدگاه)

        اتفاقا جزا داره کمک به ظالم این خودرو در واقع جتور که زیر مجموعه چری و محصولات چری با استایل جوان پسند و قیمت کمتر میفروشه اما تو ایران با بیش از دوبرابر قیمت جهانی میفروشند بخاطر انحصار در مورد خودرو داخلی هم هیچ کدوم از اساس ساخت ایران نیستند تکنولوژی سی سال پیش فرانسه و کره هست که کمی بزک شده

        موافقم 21
        مخالفم 8
        1. ممد ژانگولر

          ۲۳ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (3454 ديدگاه)

          پس شما حوری نمیخوای دیگه ؟! 😉

          موافقم 9
          مخالفم 15
  2. مسعود

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (513 ديدگاه)

    تخصصی ندارم ولی حمایت میکنم :|
    “سخن بزرگان”

    موافقم 56
    مخالفم 6
    1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۲۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      هه
      اون بزرگ لطفا بدون محافظ و اینا بیاد پیشم…

      موافقم 30
      مخالفم 11
      1. محمد

        ۲۳ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام جالبه قیمت جهانیش از دوازده هزار دلار تا نوزده هزاردلار با قیمت دلار امروز میشود پانصد و هفتاد میلیون تومان بعد چرا قیمتش باید یک میلیارد و تا یک میلیارد و دویست تو ایران قیمت گذاری بشود واقعا چرا

        موافقم 31
        مخالفم 2
  3. مردیم از خوشی

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1381 ديدگاه)

    نسبت به قیمت خوبه ولی برا ما نه چون ما چند برابر قیمت واقعی تحویل میگیریم البته من خودم اصلا تمایلی به خرید خودرو چینی ندارم مگر بین ایرانی ها (فرانسوی های ضعیف شده ) و اینا قرار بگیرم

    موافقم 20
    مخالفم 3
  4. TOM KRISTENSEN

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (163 ديدگاه)

    پدال تبلیغتو بکن، ریچارد هموند اینجوری از ۹۱۸ تعریف نکرده بود

    موافقم 25
    مخالفم 28
    1. مردیم از خوشی

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1381 ديدگاه)

      😑

      موافقم 6
      مخالفم 5
  5. امیرحسین

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (300 ديدگاه)

    فقط پاسخ آقای اشتری
    آقای اشتری عزیز ولی من خیلی دوست دارم سایت پدال هم بین المللی میشد و شما و دوستان خوب شما هم با ماشین های روز دنیا تو کشور خودمون کلیپ درست میکردین نظر کارشناسانه در مورد ماشینا می‌دادین
    و اینکه سایت به چند زبان دیگه هم بالا می اومد تا میتونسیم از کاربرهای خارجی هم استقبال کنید
    می‌دونم با این وضعیت انحصاری خودرو فعلا یه رویاس
    ولی امیدوارم بشه و سایت پدال بتونه موفق بشه
    چون یکی از سرگرمی های روزانه من سر زدن به سایت خوب پدال

    موافقم 21
    مخالفم 3
    1. Navid_A.J

      ۲۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (3683 ديدگاه)

      فکر کنم بروبچه هایی هستن که از جاهای مختلف دنیا میان پدال رو میبینن. البته سردبیر میتونه آمار آی پی هایی که وصل میشن رو بیاره.

      موافقم 9
      مخالفم 3
    2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2262 ديدگاه)

      امیدوارم به این سطحی که شما فرمودین برسیم
      در تلاش هستیم تولیدات ویدئوی فارسی رو گسترش بدیم

      موافقم 16
      مخالفم 2
  6. ایران

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (341 ديدگاه)

    با اینکه از دیدن کراس اور ها خستم ولی به نظرم نسبت به بازار بسته ایران آپشن های خوبی داره ولی یه میلیارد نمی ارزه اونم با قدرت ۱۵۶ اسب بخار

    موافقم 21
    مخالفم 6
  7. Avan

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (121 ديدگاه)

    انصافا از نظر طراحی خیلی عالی شده. یه مطلب هم از تیگو ۸ پرو دیدم واقعا امکانات جالبی داشت از جمله تا حدودی توانایی خودران داشت که برام جالب بود.

    موافقم 17
    مخالفم 5
  8. کافر مقدس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    پدال خیلی برای تولیدات داخل و چینی داره ماله میکشه جدیدا

    البته بازدید هم داره و به درآمد از سایت شون کمک میکنه . مردم ایران سرچ میکنن دیگینیتی سایت ها هم بهشون میگه یه ماشین لوکس ولی دو روز ماشین مشتری نداره و رو دستش باد میکنه

    این سناریو تبلیغات برای چینی ها در چند سایت ایرانی خیلی وقته لو رفته

    موافقم 12
    مخالفم 31
  9. کافر مقدس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    دقت کنید در مورد ماشین های چینی درباره ایمنی از واژه *ادعا* استفاده میکنند . یاده اون ماشین چینی افتادم که ادعا کرده بود 5ستاره گرفته ولی گندش در اومد اصلا تستی در کار نبوده

    موافقم 14
    مخالفم 13
  10. mohsen

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (48 ديدگاه)

    یجوری عقبش 4 تا اگزوز فیک گذاشتن فک میکنی موتور 8 سلیندر روشه….
    می خوای فیکم بذاری خو دو تا بذار…

    موافقم 16
    مخالفم 4
  11. علی

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (377 ديدگاه)

    وایی چری جتور x70 پلاس ارزوم بود بیاد ایران داشبورد تمام چرم و امکانات بی نظیرش و موتور قدرتمندش قیمتشم مناسب باشه حله عالیهههههه

    اوففف

    موافقم 12
    مخالفم 12
  12. Swedish arrogant tiger

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    “رپرتاژ :” فراموش شد!

    موافقم 4
    مخالفم 12
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2262 ديدگاه)

      حیف رپورتاژ نیست و بابت این مطلب پولی نگرفتیم :)
      چند ساعت زمان صرف کردیم تا مخاطب ایرانی با یک ماشین وارداتی آشنا بشه

      موافقم 33
      مخالفم 5
      1. علی

        ۲۹ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (377 ديدگاه)

        من موندم شما هرجا که میرید مقاله بنویسید مردم به شما گیر میدن میگن ریپورتاژ خب واقعیته دیگه

        ماشین به این خوبی و خفنی دلیلی نداره اقای اشتری ازش الکی بد بگن

        یکی از خوبی های بررسی های شما به کار نبردن تعصب هست این خیلی خوبه 🥰

        حالا یه عده که از کنار یه محصول چینی هم رد نشدن و بهترین ماشینی که سوارش شدن پراید بوده میان نظر میدن یه بحث دیگست 🙃

        موافقم 19
        مخالفم 3
  13. GT

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    اصلا هم مشخص نیست پنل های روی پره فرمان از AMG GT کپی شده🙃

    موافقم 12
    مخالفم 0
  14. برایان

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    میگن این ماشین فولش ۱۹ هزار تاس ، میشه تقریبا ۶۰۰ میلیون، خب این باشه ۶۰۰ میلیون دیگه کی می‌ره دنا پلاس بخره، قیمت گذاری برای ماشین های چینی دستوریه، نزدیک قیمت ایران خودرو بذاری قیمتو، خاکتو به توبره می‌کشه ایران خودرو، یه سدان چینی بود اسمش یادم نیست ، پارسال اومد قیمتش پیش فروشش زیر قیمت دنا بود، بعد ۲ ماه قیمتش ۱۵۰ میلیون از دنا رفت بالاتر و داستان های مشابه این.

    موافقم 12
    مخالفم 0
  15. M

    ۱ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفا در خصوص مشخصات اصلاح بفرمایید، جتور X70 پلاس یا همان فیدلیتی پرستیژ با مشخصات فنی مختلفی در بازارهای هدف عرضه شده است. اما بیشترین توجه ها به نسخه ۱٫۶ لیتری توربو شارژر این خودروی ۷ نفره است. این پیشرانه که با مهندسی AVL اتریش همراه است، ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند و توان خود را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی X70 پلاس می رساند. قوای محرکه این محصول جتور مشابه به ساختار پیشرانه در چری تیگو ۸ پرو مدیران خودرو است.

    جتور X70 پلاس می تواند تا با این پیشرانه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۹ ثانیه ثبت کند و مصرف سوخت میانگین ۸٫۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

    موافقم 3
    مخالفم 2
  16. حیدر

    ۱۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (88 ديدگاه)

    واقعا درباره قیمت این ها حرفی ندارم !!!!😕😕

    موافقم 6
    مخالفم 0
  17. diako1973

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    درود همگی.من پنج ماه پیش جتورایکس هفتاد پلاس مدل ۲۰۲۳ را تو کردستان عراق خریدم نمایندگی شیش سال گارانتی موتور.جعبه دنده وسیستم برقی با تعویض رایگان روغن وفیلتربرای یک سال تضمین کرده قیمت ماشین با پلاکش برام بیست وسه هزار دلار اب خود وتا الان هفت هزارکیلومتر روندم باید صادقانه اضافه کنم که از همه نظر ازاین ماشین راضی هستم امیدوارم تجربه کوتاه بنده بتونه کمکی برای دوستانی باشه که درحال انتخاب ماشین هستند

    موافقم 9
    مخالفم 1
  18. Diako1973

    ۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یادم رفت که بنویسم جیتوری که من خریدم ۱/۶لیتری توربو شارژه با ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر با جعبه دنده هفت سر عته و دو کلاجه،بنظر من هم ۱/۵ با ۱۵۴ اسب بخار برای این ماشین میتونه کم باشه

    موافقم 4
    مخالفم 1
  19. sepehrg

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (34 ديدگاه)

    مانتیور وسطو یکم بیشتر میکشیدین خب چرا انگار نصفس

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. حسین

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (225 ديدگاه)

      فقط نمای جلو و عقبو عوض کردن و میخوان با قیمت بیشتر به مردم بفروشن.

      موافقم 2
      مخالفم 1
  20. HRSJAMEI

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام
    این خودرو ترکیبی از طراحی بنز و بی ام و و لندرور هست فرمان و دریچه های کولر بنز ، تنظیم گرما و سرما کولر لندرور طراحی گیربکس بی ام و
    اگر خودرو به همین صورت بدون تغییرات بیاد مانند نسخه قبلی که نباشه که ایرادی من از فیدلیتی که برای من جالب نبود صفحه نمایش کوچک بود عرض و طول بیشتری داشت بهتر بود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. فرزاد

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (281 ديدگاه)

    بازار خودروی کشور پدر نداره پس برای حمایت از این بچه‌ی یتیم قیمت خیلی بسیار بالا بذارید تااااااااا آموزانش بگذره

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا