دانگ فنگ

رونمایی از کابین وویا فری؛ لوکس و پیشرفته با فناوری‌های هوآوی

کابین نسخهٔ جدید وویا فری پلاس با سیستم هارمونی OS 5.0 هوآوی و فناوری رانندگی خودکار ADS 4.0 رونمایی شده است.

کابین وویا فری پلاس با استفاده از مواد روشن و طراحی مینیمال، جلوه‌ای لوکس ارائه می‌دهد. صفحه آمپر تمام دیجیتالی شناور، نمایشگر مرکزی بزرگ و سیستم نمایشگر هدآپ از ویژگی‌های برجسته کابین هستند. فرمان سه‌پره جدید و شیفتر گیربکس روی ستون فرمان، حس مدرنی به کابین بخشیده‌اند. کنسول مرکزی با دو پد شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی، محفظه‌های اشیاء بازطراحی شده است. سیستم صوتی ۲۲ بلندگو با پشتیبانی از صدای پانورامیک همراه با بلندگوهای تعبیه‌شده در پشت‌سری صندلی‌های جلو و نورپردازی در بلندگوی کنسول مرکزی، تجربه صوتی بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

سرنشینان عقب از کوسن‌های صندلی کشیده‌تر، پشت‌سری‌های بهبودیافته، نمایشگر اختصاصی کنترل تهویه و دریچه‌های هوا بهره‌مند می‌شوند. درهای خودرو با دکمه‌های برقی و مکانیزم سافت کلوز کار می‌کنند. وویا فری پلاس مجهز به سیستم هارمونی OS 5.0 هوآوی است که امکاناتی مانند اتصال یکپارچه با تلفن همراه، میرور لینک، قابلیت هوآوی شیر و تم‌های متنوع دسکتاپ را ارائه می‌دهد. سیستم رانندگی هوشمند Qiankun ADS 4.0 با حسگر لیدار روی سقف، دوربین‌های روی گلگیرهای جلو و اسپویلر عقب و نسخه پرچم‌دار ADS Ultra با رانندگی خودکار سطح L3 در بزرگراه‌ها، ایمنی و راحتی را ارتقا می‌دهد.

طراحی خارجی فری پلاس با جلوپنجره بسته، چراغ‌های متصل به پانل مشکی و سپر ساده با تزئینات مشکی، ظاهری مدرن دارد. چراغ‌های عقب مشابه مدل قبلی هستند اما سپر عقب بازطراحی شده است. ابعاد خودرو به ۴,۹۱۵ میلی‌متر طول، ۱,۹۶۰ میلی‌متر عرض و ۱,۶۶۰ میلی‌متر ارتفاع با فاصله محوری ۲,۹۶۰ میلی‌متر رسیده که نسبت به مدل فعلی، ۱۰ میلی‌متر در طول و عرض و ۱۵ میلی‌متر در ارتفاع افزایش یافته است.

وویا فری پلاس از پیشرانه پلاگین‌هیبریدی با پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو با ۱۲۷ اسب بخار قدرت و موتورهای الکتریکی تشکیل شده است. نسخه محرک عقب با یک موتور الکتریکی ۲۸۹ اسب بخاری و نسخه چهارچرخ محرک با موتور الکتریکی ۱۸۲ اسب بخاری در جلو و ۲۸۹ اسب بخاری در عقب عرضه می‌شود. باتری ۴۳.۲ کیلووات ساعتی لیتیوم آهن فسفات، برد تمام الکتریکی ۲۳۰ کیلومتری برای مدل محرک عقب و ۱۹۰ کیلومتری را برای مدل چهارچرخ محرک فراهم می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. PSA

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (64 ديدگاه)

    کابین همه ماشین های برقی چینی یکیه لامصبا یه تنوع بدید همش تسلایی

    موافقم 15
    مخالفم 2
  2. ارسلان

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    غربتیه…

    موافقم 6
    مخالفم 6
  3. همایون

    ۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1121 ديدگاه)

    ماشینهای لوکس برقی چینی جدیدا خیلی کابیناشون داره شبیه هم میشه ندید میشه فهمید یا نمایشگر شناور مرکزی دارند یا یه نمایشگر یه تیکه واسه سرنشین و بخش مرکزی که دومی واقعا زشته ولی ساخته‌های لوکس byd هنوز متفاوت و عالی هستن

  4. مازیار

    ۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    چینی، چینیه. بی ریشه و بی اصل و نسب. فقط دنبال فروشن، و وابستگی قطعات،

  5. Mohammad

    ۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (303 ديدگاه)

    من میپسندم ولی کو پولش هعی روزگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا