جیلی گلکسی A7 با پیشرانهٔ پلاگینهیبردی و توان پیمایش ۲۱۰۰ کیلومتر، قیمت ۱۴ هزار دلار دارد!
گلکسی A7 سدان قابلتوجهی از جیلی است که هم رقبای هموطن و هم مدلهای خارجی مثل هوندا آکورد و تویوتا کمری را هدف قرار داده است. نام گلکسی A7 شاید در نگاه اول یادآور گوشیهای سامسونگ باشد اما این ماشین تحت زیربرند جدید جیلی گلکسی عرضه میشود که روی خودروهای پلاگینهیبریدی و الکتریکی تمرکز دارد. گلکسی A7 یک خودروی پلاگینهیبریدی است که از ترکیب یک پیشرانهٔ بنزینی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی بهره میبرد. این خودرو با یک مخزن سوخت پر و باتری کامل، بردی بیش از ۲۱۰۰ کیلومتر ارائه میدهد. این عدد بسیار چشمگیر است، هرچند استاندارد CLTC نسبت به استانداردهای جهانی کمی خوشبینانه است.
مصرف سوخت ترکیبی این خودرو تنها ۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. گلکسی A7 با گزینههای مختلف باتری لیتیوم-آهن-فسفات از شرکتهای CALB و CATL عرضه میشود. بزرگترین باتری با ظرفیت ۱۸.۹۹ کیلووات ساعت، برد الکتریکی خالص ۱۲۰ کیلومتر را فراهم میکند. گلکسی A7 از نظر ابعاد مشابه تویوتا کمری است. طول آن ۴,۹۱۸ میلیمتر، عرض ۱,۹۰۵ میلیمتر، ارتفاع ۱,۴۹۵ میلیمتر و فاصله محوری ۲,۸۴۵ میلیمتر است. این سدان با وزن حداکثر ۱۷۳۵ کیلوگرم، طراحی مدرنی را به نمایش میگذارد که شامل نوارهای LED در جلو و عقب، صفحهنمایش بزرگ مرکزی و حداقل دکمههای فیزیکی است. این خودرو با رینگهای ۱۷ تا ۱۹ اینچی عرضه میشود.
گلکسی A7 با ترندهای طراحی خودرو در سال ۲۰۲۵ همگام است. صفحه آمپر دیجیتال، نمایشگر مرکزی بزرگ و طراحی مینیمال کابین، تجربهای لوکس و مدرن را ارائه میدهند. ویژگیهای کاربردی شامل پد شارژ بیسیم، محفظه اشیاء با کاور و دکمههای فیزیکی برای عملکردهای استاندارد است که بهصورت ارگونومیک چیده شدهاند. هرچند هنوز قیمت رسمی اعلام نشده، اما گزارشها حاکی از آن است که گلکسی A7 با قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ هزار یوآن معادل ۱۴ تا ۱۸ هزار دلار عرضه خواهد شد. برای مقایسه، تویوتا کمری در بازار چین با قیمت پایهٔ ۲۵ هزار دلار عرضه میشود.
Aranmilan
۱۷ خرداد ۱۴۰۴اون ۲۱۰۰ کیلومتر بعید به نظر میرسه
شهروند ایرانی
۱۷ خرداد ۱۴۰۴جدیدا چینی تو سیستم هیبرید هم عالی عمل کردن مخصوصا جیلی و بی وادی ایکاش بجای اون بنجل های که وارد میکنید با موتور های ۱.۵ توربو همین مدل ماشین هیبرید بیارن هم سوخت کمتر مصرف میشه هم نگهداریش هزینه کمتری از طرفی نیازی به برق شهری نداره ولی از جایی که تصمیم گیرندگان فعلی ضد ایران ایرانی هستن بدترین کاری که میتونن انجام میدن تا ضرر بیشتر به مصرف کننده برسه
O
۱۷ خرداد ۱۴۰۴خیلی خوبه به نظرم
طراحی معقولانه
برد خوب
قیمت خیلی خیلی خوب
هر چند من اگه تو بازار چین بودم پولمو جمع میکردم و همون کمری رو میخریدم ولی این هم ماشین خوبیه
حسین
۱۷ خرداد ۱۴۰۴یعنی با پول دنا پلاس اتوماتیک اینو میخرن!
محمود۶۶
۱۷ خرداد ۱۴۰۴بنظرم مردم چین یکی از بهترین بازارهای خودروی جهان، با کلی انتخاب در رنجهای قیمتی مختلف و برندهای داخلی و خارجی متفاوت رو دارن. بهشت جماعت ماشین باز
محمد
۱۷ خرداد ۱۴۰۴تقریباً هم قیمت یه ماشین ایرانی توی مدل پایه🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
elijah2001
۱۷ خرداد ۱۴۰۴گوشی سامسونگ 😂
من خودم جیلی امگرند ۷ مدل ۲۰۱۴ دارم شرف داره به دنا پلاس
جیلی بخری انگار ولوو خریدی چون قطعات جیلی ولوو میزنه
کیان
۱۷ خرداد ۱۴۰۴یکی هست بهمون توضیح بده چرا ماشینهای چینی اینقدر قیمتشون ارزونتره ؟
کیفیت متریال
سوبسید دولتی ( قطعا دارن، فکر کنم حدود ۳۰۰۰ تا، اگر اشتباه هست بگین)
یا دامپینگ
یه جای کار تولیدات چینی نمیخونه، البته استناد به مقاله چند روز قبل که آمار جعلی فروش میدن ک سوبسید بگیرن میشه گفت هرچیزی ک قیمت میذارن ۳۰۰۰ تا بالاترش هست
حالا اگر کسی کامل میدونه و اطلاعات داره ممنون میشم توضیح دهد
Aranmilan
۱۷ خرداد ۱۴۰۴پاسخ ساده هستش نیروی کار بسیار ارزان یه مستندی هست در مورد ساخت گوشیهای اپل در چین حتما ببین تا متوجه بشی با کارگرا دقیقا مثل برده رفتار میشه
یوسف
۱۷ خرداد ۱۴۰۴بسیاری به نیروی کارگری ارزان اشاره میکنن، البته که نیروی کار سهم قابل توجهی در هزینه تمام شده داره ولی همه چیز نیست،
چین بزرگترین واردکننده انرژی و مواد خام هستش، بخشی از این مواد خام و انرژی زیر قیمت وارد میشه(کالا در برابر انرژی مانند ایران یا انجام پروژههای زیرساختی و در اختیار گرفتن منابع طبیعی در مقابل مانند بسیاری کشورهای آفریقایی) ولی این هم تا حدی میتونه هزینه رو پایین نگه داره،
ساخت خودروی باکیفیت ارزان نیست و خودروهای باکیفیت و پیشرو چینی قیمتی نزدیک به رقبای آسیایی، اروپایی و آمریکایی دارند. مشخصا بزرگترین خودروسازان چینی دولتی هستند و از شگردهای پیدا و پنهان مختلفی برای دامپینگ قیمت استفاده میکنند.
شهروند ایرانی
۱۷ خرداد ۱۴۰۴نفت گاز مفتی که ایران و روسیه میده یعنی انرژی ارزون نیروی کار هم که ارزون به نسبت کشورهای غربی حتی سندیکا هم ندارن که از حقوق کارگر دفاع کنن از طرفی کشور های دیگه تو چین سرمایه گذاری کردن خودشون هم اطلاعات زیادی سرقت کردن و بومی سازی صنایع باعث شده هزینه تولید بیاد پایین بازار داخلی بزرگ هم باعث شده با تیراژ خیلی بالا تولید کنن از طرفی شرکت های بزرگ پول برند هم میگیرن و خدمات پس از فروش بهتری دارن ولی چینی ها یک بار مصرف هستن
مهدی
۱۷ خرداد ۱۴۰۴بسیار زیبا و متناسب
بابک
۱۷ خرداد ۱۴۰۴گلکسی زیر برند لوکس جیلی با این محصول پرچمدار در این بازه قیمت وبا این قابلیت
جاش تو ایران خالیه