دوج
- بررسی کشنده امپاور BD560 بهمن؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت
- خداحافظی بیامو سری ۸ با معرفی رنگهای ویژه کلاسیک
- معرفی گوردون موری لمان GTR، سوپرکار تولید محدود با پیشرانه V12
- معرفی شورلت کوروت CX کانسپت، هایپرکار برقی آینده با ۲۰۰۰ اسب بخار قدرت
- معرفی سوپراسپرت جدید لکسوس، پیشنمایش جانشین LFA
- راهنمای خرید بی ام و X3 دست دوم: آیا ارزش خرید دارد؟
- بررسی لاماری ایما در اروپا
- معرفی لامبورگینی فنومنو، سوپراسپرت ۳ میلیون یورویی با ۱۰۸۰ اسب بخار
- چرا وانتها در آمریکا با نام پیکاپ شناخته میشوند؟
- معرفی جسورانهترین کانسپت تاریخ کادیلاک، شاسیبلندی با درهای گالوینگ
جدیدترین ها
نسخهٔ قویتر پیشرانهٔ شش سیلندر توئین توربوی هوریکین که در چارجر اسکات پک ارائه میشود، چیزی فراتر از یک تیونینگ ساده روی نسخهٔ ضعیفتر این موتور ...
دوج چارجر جدید سرانجام به پیشرانهٔ بنزینی مجهز شده اما آیا این خودرو با موتور شش سیلندر توربو میتواند حریف موستانگ V8 تنفس طبیعی شود؟
مدیرعامل دوج بهطور تلویحی تأیید کرده است که چارجر جدید به پیشرانه V8 همی مجهز خواهد شد. این خبر خوبی برای علاقهمندان به خودروهای عضلانی خواهد بود.
دوج در دورانگوی مدل 2026 پیشرانهٔ V6 پایه را حذف کرده و این شاسیبلند را فقط با موتورهای V8 همی عرضه خواهد کرد.
دوج رسماً نسخهٔ بنزینی چارجر را با پیشرانهٔ شش سیلندر خطی توئین توربو و قیمت پایهٔ 52 هزار دلار معرفی کرده که ارزانتر از نسخهٔ الکتریکی است.
دوج دورانگو هلکت جیلبریک روی شخصیسازی تمرکز دارد و با بیش از شش میلیون ترکیب رنگ مختلف قابل خریداری خواهد بود.
به دلیل فروش بسیار پایین چارجر دیتونا الکتریکی، طبق گزارشها دوج قصد دارد تا سال 2026 به تولید این خودرو پایان دهد.
پلیموث باراکودا مدل 1970 با قلب قدرتمند V10 وایپر، یکی از جذابترین رستومادهای سال 2026 است که در حراجی چشمها را خیره کرد.
کانسپت دوج توربو چارجر که در دهه ۸۰ بهعنوان خودروی ایمنی در مسابقات ایندیکار استفاده شده بود، در هفته اتومبیل مونتری ۲۰۲۵ به حراج گذاشته میشود.
ZR1X با 1250 اسب بخار و درگ زیر 9 ثانیه، سریعترین کوروت تاریخ است اما دوج چلنجر دیمن 170 با زمان 8.9 ثانیه در 400 متر، آن را شکست میدهد.
رم TRX با پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ توئین توربو، در مسابقهٔ درگ 400 متر لامبورگینی هوراکان استراتو را بهراحتی شکست داد.
طبق مطالعهای، خیلیها خودروهایی مثل چلنجر هلکت را برای نگهداری و افزایش ارزش میخرند درحالیکه فراریها و پورشهها بیشتر مورداستفاده قرار میگیرند.
موستانگ دارک هورس با تیونینگ هنسی و 850 اسب بخار قدرت در برابر چلنجر هلکت قرار گرفت و رقیب را کاملاً در هم کوبید.
با بازگشت تیم کونیسکیس به مدیریت دوج و رم و همینطور بازگرداندن موتورهای V8 همی، رم TRX هم قرار است سال 2026 به خط تولید بازگردد.
علاقه شدید آمریکاییها به پیشرانه V8 همی استلانتیس را ناچار به عقبنشینی از تصمیم خود و بازگرداندن این موتور افسانهای به پیکاپ رم کرد.
آیا دوج چلنجر دیمن با 1025 اسب بخار قدرت در پیست درگ میتواند حریف لوسید ایر سافایر با 1234 اسب بخار قدرت شود؟
دوج با موتورهای همی V8 پوشراد در چلنجر و چارجر به موفقیت فوقالعادهای رسید اما چرا به این فناوری قدیمی وفادار مانده است؟
استلانتیس در نیمه اول 2025 با افت 11 درصدی فروش در آمریکا مواجه شد. دوج و آلفارومئو با کاهش 50 درصدی فروش بدترین عملکرد را داشتهاند.
از زمانی که بازگشت پیکاپ رم با پیشرانهٔ V8 همی اعلام شد، ظرف تنها 24 ساعت بیش از 10 هزار سفارش خرید ثبت شده که نشاندهندهٔ محبوبیت بالای موتور V8...
استلانتیس رسماً خبر از بازگشت زیربرند پرفورمنس SRT داده و قرار است غرش V8 همی را دوباره به محصولات آمریکایی این گروه بازگرداند.