معرفی هنسی ماموت 400، آخرین رم 1500 با پیشرانه V8 و رنگهای وایپر
پیکاپ رم 1500 در فیسلیفت اخیر، پیشرانهٔ V8 را کنار گذاشته و آن را با موتور جدید شش سیلندر جایگزین کرده است. حال هنسی برای خداحافظی با رم 1500 هشت سیلندر، مدلی بنام ماموت 400 اسپرت تراک را با ارتقاء هندلینگ و طراحی معرفی کرده است. هنسی این پیکاپ اسپرت که بر اساس رم 1500 لارامی ساخته شده را به کمکفنرهای فاکس مجهز کرده که با کاهش مرکز ثقل باعث بهبود هندلینگ میشود. سیستم اگزوز پرفورمنس جدید با سر اگزوزهای فیبر کربنی هم یکی دیگر از ارتقاءهای ماموت 400 هستند.
این پیکاپ در بیرون به سپرهای جدید، رکابهای اسپرت، فلاپهای گلگیر همرنگ بدنه، اسپلیتر فیبر کربنی و رینگهای 22 اینچی مجهز شده که با رنگهای مشکی مات یا براق قابل سفارش خواهند بود. یکی دیگر از ویژگیهای منحصربهفرد ماموت 400 ارائهٔ رنگهایی است که به دوج وایپر ادای احترام میکند. این رنگها شامل قرمز وایپر، آبی GTS و سفید وایپر میشود که همگی با نوارهای دوتایی همراه هستند.
هرچند این پیکاپ برای خداحافظی با موتور V8 ساخته شده اما زیر کاپوت ماموت 400 هیچ تغییری صورت نگرفته و ماموت 400 همچنان از همان پیشرانهٔ 5.7 لیتری V8 استفاده میکند که 395 اسب بخار قدرت و 555 نیوتن متر گشتاور دارد. این پیکاپ مدلی تولید محدود است و تنها 250 دستگاه از آن ساخته خواهد شد که هرکدام به نشانهای منحصربهفرد هنسی و پلاک موتور با شماره سریال مجهز خواهند بود و با گارانتی سهساله یا 58 هزار کیلومتری ارائه میشوند. قیمت این پکیج 40 هزار دلار است که به قیمت رم 1500 لارامی اضافه خواهد شد.