تویوتادوج

دوئل فینال، جیپ واگنییر یا تویوتا سکویا؟

مرحلهٔ نهایی، گروه بیستم، شاسی‌بلندهای فول سایز

درحالی‌که تنها چهار دوئل دیگر به پایان این سری از رقابت‌های خودرویی پدال باقیمانده، امروز نوبت به گروه بیستم رسیده است یعنی گروهی که به شاسی‌بلندهای فول سایز اختصاص دارد. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی شش خودرو حضور داشتند که از بین آن‌ها سه شرکت‌کننده شامل تویوتا سکویا، دوج دورانگو و جیپ واگنییر با پیروزی در دوئل‌ها مستقیماً راهی مرحلهٔ نیمه‌نهایی شدند و برای زوج شدن این تعداد، نیسان آرمادا هم که با کمترین اختلاف شکست خورده بود به آن‌ها ملحق شد. سپس از بین این چهار شاسی‌بلند بزرگ، بار رأی شما دو خودرو به فینال رسیدند که امروز شاهد رقابت آن‌ها خواهیم بود تا نهایتاً برندهٔ این گروه مشخص شود. آخرین دوئل گروه شاسی‌بلندهای فول سایز در مرحلهٔ قبلی هم بین دوج دورانگو و تویوتا سکویا برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین دوج دورانگو و تویوتا سکویا

مجموع آراء: ۱۹۲۳

آراء تویوتا: ۱۰۸۶

آراء دوج: ۸۳۷

پیروز دوئل: تویوتا سکویا با کسب ۵۶ درصد از کل آراء

جیپ واگنییر

تاریخ معرفی: مارس ۲۰۲۱

پلت‌فرم: DT رم

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲,۶۷۵ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۳۶,۲۲۱ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: تعلیق و سواری نرم، محیط لوکس کابین، توانایی‌های آفرود واقعی، ارائهٔ سیستم تعلیق بادی، کابین جادار با ظرفیت حمل حداکثر هشت نفر، ارائهٔ نسخهٔ کشیده با پیشرانهٔ شش سیلندر فوق‌العاده

نقاط منفی: ابعاد خیلی بزرگ، هندلینگ ناشیانه و سنگین، قیمت پایهٔ گران‌تر از رقبا، ظاهر جعبه‌ای شکل با تناسبات نامناسب از برخی زوایا، برخی متریال ارزان‌قیمت در داخل

چکیده: واگنییر یک شاسی‌بلند خانوادگی مدرن و مجهز است که شایستهٔ نام تاریخی خود بوده و هرچند ابعاد بزرگ و کابین جاداری دارد اما همچنان توانایی‌های برادران چابک‌تر خود برای رفتن به هر مسیری را حفظ کرده است

تویوتا سکویا

تاریخ معرفی: ژانویه ۲۰۲۲

پلت‌فرم: TNGA-F تویوتا

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۸,۰۷۰ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵,۳۱۳ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: ظاهر جدید زیبا و درعین‌حال باابهت، پیشرانه هیبریدی قدرتمند و نسبتاً کم‌مصرف، کابین ساکت، دسترسی آسان به صندلی‌های ردیف سوم

نقاط منفی: فضای سر محدود در صندلی‌های عقب، فقدان پویایی و چابکی رانندگی، سواری نه‌چندان راحت، صندلی‌های ردیف سوم به‌خوبی در کف صندوق جمع نمی‌شوند

چکیده: نسل جدید تویوتا سکویا با مصرف سوخت کمتر و برخورداری از تکنولوژی‌ها و تجهیزات مدرن فراوان، به رقبای خود نزدیک‌تر شده است دارد ولی بهتر بود تویوتا توجه بیشتری به کارایی داخلی و شخصیت رانندگی آن می‌کرد

مقایسهٔ مشخصات فنی

جیپ واگنییر

تویوتا سکویا

پیشرانه ۵.۷ لیتری V8 ۳.۵ لیتری V6
تنفس طبیعی توئین توربو هیبریدی
قدرت ۳۹۲ اسب بخار ۴۳۷ اسب بخار
گشتاور ۵۴۸ نیوتن متر ۷۹۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب یا چهارچرخ عقب یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۷ ثانیه ۵.۶ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۵.۱ ثانیه ۱۴.۳ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۶۰.۰ متر ۵۹.۱ متر
شتاب جانبی ۰.۶۹ جی ۰.۷۶ جی
پیست Figure-8 ۳۰.۴ ثانیه ۲۸.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر/ساعت ۱۷۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۱.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۱۰۰ لیتر ۸۵ لیتر
وزن ۲۸۳۰ کیلوگرم ۲۸۰۰ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۴۵۰۰ کیلوگرم ۴۱۰۰ کیلوگرم
طول ۵,۴۵۳ میلی‌متر ۵,۲۸۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۱۲۴ میلی‌متر ۳,۰۹۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۷۶۰ لیتر ۳۴۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۷ یا ۸ نفر ۷ یا ۸ نفر
قیمت ۶۳,۹۹۵ دلار ۶۲,۹۶۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند فول‌سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (5344 ديدگاه)

    واگنییر انتخابم 👍

    موافقم 102
    مخالفم 110
    1. Amiro

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (357 ديدگاه)

      رای بدین ببینم اوضاع از چه قراره
      تویوتا سکویا 👍
      جیپ واگنییر 👎
      انتخاب بنده 👍🙂

      موافقم 236
      مخالفم 117
      1. زیزیگولو

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (5686 ديدگاه)

        من واگنیر رو انتخاب میکنم چون با سکویا زیاد حال نمیکنم ……. اینجا من کاری به سگمنت و کلاس و دسته بندی و اینجور حرفا ندارم و از بین همه ژاپنیا اول از همه لکسوس RX و دوم لندکروز رو بیشتر از همه دوست دارم

        موافقم 36
        مخالفم 54
    2. امیرحسین

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (154 ديدگاه)

      به خاطر قابلیت اطمینان بالاتر، سکویا رو انتخاب کردم

      موافقم 65
      مخالفم 27
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (10375 ديدگاه)

        مطمئناً جایی که سلطان تویوتا هست بقیه باید بوق بزنند .
        تویوتا در هر سگمنتی پرچمداره و جدول فروش را پاره‌پوره میکند !

        موافقم 50
        مخالفم 57
        1. ARMAN سابق

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (453 ديدگاه)

          اتفاقاً پرچمداری این سگمنت همشون آمریکایین
          چرا؟؟؟
          چون آمریکا خودش این سگمنتو خلق کرد.

          موافقم 41
          مخالفم 28
        2. phonix

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1821 ديدگاه)

          امار فروش رو زده سلطان
          با دقت بیشتری کامنت بزارید

          موافقم 12
          مخالفم 0
        3. یوسفی

          ۱ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (53 ديدگاه)

          جیپ انتخابی من است

          موافقم 7
          مخالفم 7
    3. RENAULT5

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      با اینکه تویوتا رو دوست دارم ولی با طراحی جیپ بیشتر‌حال میکنم یعنی مردونه تره
      ومتورشم تنفس طبیعیه
      احسنت بهت بابت انتخابت

      موافقم 33
      مخالفم 32
    4. viper2

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      تویوتا چیز دیگس

      موافقم 37
      مخالفم 12
  2. R@min

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1798 ديدگاه)

    واگونییر مشکلات طراحی زیادی داره و تو این رنج قیمتی مدل گرندچروک خیلی بهتره، از طرفی سکویا هم علیرغم طراحی زیباش ، چند تا کم کاری بزرگ از تویوتا باعث شد اونطور که باید تحویل گرفته نشه مثل تعلیق صلب در عقب و جایگذاری عجیب پک باتری که کلا فضای عقب ماشین رو خراب کرده و هر دو سواری ضعیفی هم دارن.

    محصولات جی ام تو این کلاس واقعا بی رقیب هستن، یوکان و تاهو که فروش بسیار بالاتری هم دارن از همه لحاظ برتری کامل دارن.

    موافقم 47
    مخالفم 23
  3. phonix

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1821 ديدگاه)

    طراحی بیرونی تویوتا
    طراحی داخلی جیپ
    احتمال خرابی کمتر جیپ بخاطر تنفس طبیعی بودن
    لوکس تر بودن جیپ
    توان بکسل بیشتر جیپ
    ( اینکه گفته تویوتا چابک نیست با شتاب ماشین اصلا نمیخونه )
    در نهایت جیپ پکیج بهتری هست اگر طراحی عقبش انقدر صاف نبود بهتر می بود
    ولی من طراحی برام مهم تره به کابین پلاستیکی تویوتا هم عادت کردم تویوتا برمیدارم ولی کلا این سگمنت خیلی بزرگن فقط به درد بازار امریکای شمالی میخورن که بهترینشونم کادیلایک اسکالیده

    موافقم 38
    مخالفم 12
    1. Shayan

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (61 ديدگاه)

      به طور کلی احتمال خرابی موتور تنفس طبیعی کمتره ولی داستان تویوتا جداست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. TESLA

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    توجه داشته باشین این واگنییر معمولی هست نه نسخه لوکس گرند ( گرند واگنییر رقباش لکسوس lx600 یا لینکلن نویگیتور هستن ) ، هم تویوتا و هم جیپ هر دو برتری ها و ضعف هایی نسبت به هم دارن : مثلا جیپ هیکل گنده تر و فضا بار بیشتری داره ولی شتاب ضعیف تری داره یا تویوتا شتاب و آفرود بهتری داره ، انتخابم جیپ هست

    موافقم 22
    مخالفم 12
    1. محمدرضا

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1073 ديدگاه)

      درست شتاب کم تره
      ولی یه موتور تنفس طبیعی ۸ سیلندر آمریکایی داره که به دلیل سادگی استهلاکش به شدت پایینه
      و تویوتا یه ۶سلندر توین توربو هیبرید شده داره.
      البته جیپ ظرفیت یدک کشی بیشتری داره

      موافقم 20
      مخالفم 4
    2. MC20

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      tesla جان تازه این واگونیر نسبت به نسخه گراند واگونیر فقط 79 اسب و یک مانیتور و 4 تا بلندگو و چند تا تریم کرومی و لامپ های ال ای دی و یک هود و یک سقف فرق داره … که باید براش بیش از 60 هزار دار اضافه داد … این جاست که ارزش واگونیر با این قیمت مشخص میشه …

      موافقم 5
      مخالفم 2
  5. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    سکویا محشره ولی خدا وکیلی هر جی نگاه میکنی چیزی برا ارائه جلو واگونیر نداره.در ضمن واگونیر لوکسه اصلا پدر suv لوکس هستش.تو مواردی که باعث میشه بری سراغ این کلاس یه سر و گردن بالاتره از سکویا.اصلا تعجب میکنم سکویا چجوری تا فینال اومده وقتی تاهو سابربن جد این کلاس اکسپدیشن وجود دارن.فنر بندی و اکسل پیچیده عقب واگونیر خودش یه دنیا فاصله ایجاد میکنه.فضای بار تخت شدن کامل داخل کیفیت متریال کم نظیر در ضمن انجین 6 سیلندر خطی جدید هم قابل سفارشه که خودم وی8 همی رو ترجیح میدم.نکته دیگه تویوتا با ویه کم حجم توربو و هیبرید مصرفش فقط 2 لیتر کمتره.به خدا انجینهاپوشراد وی8 بی نظیرن مخصوصا همی.

    موافقم 27
    مخالفم 25
  6. F

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (223 ديدگاه)

    به نظرم واگنیر قربانی میشه بین گرند چروکی و گرند واگنیر، از نظر من (هرکس نظری داره) خریدش توجیه پذیر نیست، منظورم در انتخاب بین سه تا چیپ که گفتم واگنیر گزینه آخره چون اومده یه چیزی باشه بین اونا ولی یکمی نقاط ضعف داره، قطعا گرند چروکی فول که قیمتش یکمی از پایه واگنیر بالا تره خیلی خیلی سر تره از این مدل، و واگنیر فول که حدودای قیمت پایه گرند واگنیره یکمی از اون حتی پایین رده تره، پس نتیجه میگیریم میشه اسمشو بزاریم جوجه اردک زشته جیپ.

    با آغوش باز پذیرای صحبت های شما درمورد نظرم هستم تا دانشم در مورد خودرو بیشتر بشه، از یه جایی فهمیدم ماشین فقط اسب بخار و صفر تا صد نیست، برای همین میخوام علم حقیقی و تجربیم رو هم بالا ببرم مثل علم تئوریم، پس حتما اگه اشتباه یا صحیحی در نظرم بود لطفا بهم بگید و اصلاحش کنید یا بسط بدیدش.
    ممنون💚

    موافقم 17
    مخالفم 2
    1. رامین

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (257 ديدگاه)

      درود بر شما🥰👏👏

      موافقم 7
      مخالفم 1
  7. Kato

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (456 ديدگاه)

    تویوتا سکویا با موتور قوی.تر و ظاهر جذاب تر …

    و البته اصالت تویوتا

    موافقم 24
    مخالفم 15
    1. سامان

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (7 ديدگاه)

      اصالت فقط جیپ،،جیپ حدود ۸۰ ساله داره کار میکنه،و سلطان آفروده دنیاست و سخت ترین ماشینا برای آفرود ساخته میشن که آمریکا متخصص تو ساختنشون هستن ،تازه جیپ قوی تر از این رو هم داریم😎

      موافقم 12
      مخالفم 15
  8. Ahmad

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    کابین بهتر تویوتا و طراحی متناسب تویوتا در مقابل طراحی ناهنجار جیپ باعث شد بتونم از پیشرانه V8 جیپ بگذرم و به تویوتا رای بدم

    موافقم 15
    مخالفم 14
  9. Ehsan

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قطعا جیپ
    استفاده از متریال بهتر،سواری بهتر طبق متن،تنفس طبیعی و جیپ بودنش
    فروششم اختلاف خیلی زیادی داره با رقیب

    موافقم 17
    مخالفم 21
  10. جنوب

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (334 ديدگاه)

    اووووف باز این سکویا رو دیدم
    عجب چیزیه

    موافقم 20
    مخالفم 9
  11. mohammad

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    چرا ظرفیت بکسل جیپ بیشتره ؟؟ نکته خیلی مهمی هست و کاراییش برای این ماشینا مهمه و عجیب برام که چرا جیپ ظرفیت بیتشری داره

    موافقم 7
    مخالفم 3
  12. رامین

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (257 ديدگاه)

    با اینکه عاشق شاسی بلندای آمریکایی هستم و جیپ سلطان بلامناضع هست همه جوره ولی اینجا سکویا عالی عمل کرده و خوبه که نسبت به هیچ برندی تعصب بیجا نداشته باشیم اینجا انتخاب معقول تویوتا هست فقط کاش یه وی هشت میداشت

    موافقم 14
    مخالفم 7
  13. MC20

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    تویوتا دوست داشتنیه ، شکی نیست … اما این برای عاشق شدن ، کفایت نمیکنه … سکویا کنار گراند واگونیر به نظر من ، مثل جنس High copy میمونه … میشه ساعت ها درون مبلمان واگونیر نشست و هنر طراحی اصیل ارگونومیک رو آموخت ، واقعا چشم نوازه … نمای جلو هم که نیاز به تعریف نداره … برای دهه ها و دهه ها ، سمبل اصالت ، جذابیت و گیرایی است … به نظرم این سگمنت ، سندش به نام آمرکایی هاست …

    موافقم 17
    مخالفم 8
  14. Alan.r

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1101 ديدگاه)

    ظاهر تویوتا بی شک بهتره کابین هر دو هم عالیه شتاب و مصرف سوخت هم برتری با تویوتاست قدرت ترمز گیری تویوتا هم بهتره ( البته جیپ هم برتری هایی داره مثل ظرفیت بکسل و صندوق بار )
    تویوتا انتخاب منه

    موافقم 13
    مخالفم 6
  15. Peyman.JDM

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (63 ديدگاه)

    سکویا
    به دلیل طراحی زیباتر چه در داخل و بیرون و همینطور موتور قوی تر
    البته که ۹۹ درصد اینجا سلیقه ملاکه چون این دو ماشین خیلی به هم نزدیکن و فقط بستگی داره با کدوم بیشتر حال کنی

    موافقم 14
    مخالفم 4
  16. ایلیا

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    انتخابم‌ سکویا
    ۱.موتور قدرتمند
    ۲.مصرف سوخت کمتر
    ۳.شتاب بهتر
    ۴.قیمت پایه ارزان تر نسبت به رقیبش

    موافقم 16
    مخالفم 6
  17. علی

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (839 ديدگاه)

    تو این سگمنت اول آمریکاییها و دوم هم تویوتا ، ولی من تویوتا را انتخاب میکنم . عشق سوممه!!! بعداز فراری و لامبورگینی

    موافقم 7
    مخالفم 3
  18. Mehdi TuRbO

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2010 ديدگاه)

    اولین بار تو این سگمنت بین یه امریکایی ژاپنی،انتخابم ژاپنیه واقعا این مدل تویوتا همه محاسن داره یه جورایی امریکاییه
    قلدر خشن زیبا مکعبی خطوط شکسته
    علت انتخابمم طراحی داخلی خیلی بهترش نسبت به جیپ طراحی پشتشم بهتر

    موافقم 12
    مخالفم 4
  19. مهرانیان

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (58 ديدگاه)

    برند جیپ یک محصول پر استهلاک، با قطعات یدکی گران و خدمات پس از فروش افتضاح است. ولی تویوتا نیازی به تعریف نداره. انتخابم 100 بار تویوتاست

    موافقم 13
    مخالفم 9
  20. ❤BMW❤

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    میون دو تا دلبر …
    هر دو عالین

    موافقم 8
    مخالفم 1
  21. sina

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2648 ديدگاه)

    این سکویا از دید من زیباترین تویوتای تاریخ هست.

    موافقم 15
    مخالفم 5
  22. MASOUD 0099

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (422 ديدگاه)

    صد درصد جیپ ۱ تنفس طبیعی ۲کابین لوکس ۳توانایی آفرود سنگین ۴موتور ۸سیلندر ۵جادار

    موافقم 3
    مخالفم 5
  23. MASOUD 0099

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (422 ديدگاه)

    صد درصد جیپ ۱ تنفس طبیعی ۲کابین لوکس ۳توانایی آفرود سنگین ۴موتور ۸سیلندر ۵جادار ۶ سواری نرم

    موافقم 2
    مخالفم 13
  24. Hadi

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (340 ديدگاه)

    اگه ظاهر سکویا مثل جیپ ساده و بی هیجان بود جیپو انتخاب میکردم
    اصلا چرا تو ایران و خاورمیانه سکویا نیست و فقط برای آمریکای شمالی تولید میشه حقیقتا سکویا خیلی خوشگلتر از لندکروزه
    اینقدر لندکروز تو خیابون زیاده دیگه خز و بی کلاس شده
    از تویوتا بعید بود ماشین خوشگل و با ابهت بزنه
    به احتمال زیاد طراحیش تو کارخونه ی تویوتا در آمریکا صورت گرفته

    موافقم 4
    مخالفم 1
  25. روزبه

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (58 ديدگاه)

    چرا باید واگونییرو انتخاب کنم واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 8
    مخالفم 3
  26. OM.01

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (431 ديدگاه)

    کامنت ها کمی خنده داره…اول اینکه بنا به ادعای متخصصان مجلات خودرویی که ماهی 100تا خودروی بروز رو تست میکنن واگنییر و گرند واگنییر برترین در کلاس خود هستن.

    دوما خوب بودن یه ماشین رو میشه تو آمار فروش بازار آزاد و رقابتی دید. البته آمار فروش دلیل قانع کننده ای برای برتری نیست بیشتر برای محبوبیت هست ولی وقتی ماشینی سالیان سال در بازاری نفروشه حتی نسل جدیدش هم خیلی نفروشه نشون میده اون ماشین یا در حد رقبا نیست یا بنا به دلیلی مردم یه چیز اون ماشینو دوست ندارن و نمیرن بخرنش.

    در خصوص دوئل هم باید بگم سکویا جدید خوبه ولی به همون خوبی معایب هم داره که سبب میشه گزینه جذابی نباشه مهمترینش هم فضای صندوق عقب و ردیف عقب هست که برای آمریکایی ها خیلی مهمه و در سکویا زیاد نیست. همچنین مثل اینکه رانندگی و سواری جذابی هم نداره البته من نشستم و متخصصان خودرویی میگن.

    در کل من به شخصه واگنییر رو انتخاب میکنم البته با موتور هوریکن V6 توربو که مصرفش کمتره مالیات کمتر میخوره.

    اما تو این کلاس من به شخصه اکسپدیشن رو خیلی دوست دارم. تو این کلاس سخت ترین دوراهی برای من اکسپدیشن و واگنییر هستش

    موافقم 3
    مخالفم 4
  27. homayoun

    ۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (605 ديدگاه)

    علی بخردی که معمولا از کیفیت مونتاژ خودروهای امریکایی شدیدا ایراد میگیره خیلی تحت تاثیر کیفیت مونتاژ گرند واگونیر قرار گرفته بود و میگفت یه سروگردن بالاتر از اسکلید و نویگیتور قرار میگیره اگه واگونیر هم فیت‌اندفینیشش مثل برادر بزرگتر باشه تو گذر زمان ارزشش رو نشون میده و البته جاداره استلانتیس یه فکری واسه توسعه سیستم خودران واسه کرایسلر بکنه چون داره از فورد و جی ام عقب میفنه که اخیرا بلوکروز و سوپرکروزشون تو آزمایشات عالی ظاهر شدن و لازمه کلاس لوکس اینروزا سیستمهای کمک راننده هست با اینکه خودم از خودران متنفرم.به هرحال عذرمیخوام که زیاده گویی کردم نظرم روی جیپ بزرگوار هستش که بعد از سالها خانواده واگونیر رو زنده کرده و این خیلی قابل احترامه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Amir

    ۴ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (152 ديدگاه)

    سکویا
    عجب طراحی ای 🤌

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا