دوجلندروور-رنجروور

هنسی ماموت در برابر سه دیفندر، نبرد طناب‌کشی جذاب!

هنسی ماموت در یک نبرد طناب‌کشی غیرمحتملی که دست‌پخت کانال یوتیوب کار واو است شرکت می‌کند. این کانال ماموت TRX را در برابر سه بولر لندروور دیفندر آماده رالی قرار می‌دهد. با یک ترکیب عجیب روبرو هستیم اما مسابقات طناب‌کشی همواره جذاب بوده‌اند و البته فقط قدرت تولیدی پیشرانه تعیین کننده برنده نهایی نخواهد بود.

به گزارش وبسایت Motor1، هیولای هنسی بر پایه رم ۱۵۰۰ TRX شکل می‌گیرد و پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری استوک آن که قدرت ۷۰۲ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری دارد با برنامه ارتقای هنسی خروجی ۱۰۲۶ اسبی و گشتاور ۱۳۱۵ نیوتون متری را ارائه می‌کند. این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک، دیفرانسیل قفل شونده و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سود می‌برد و وزنش به ۳۲۰۰ کیلوگرم می‌رسد. بولر دیفندر از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربودیزل استاندارد استفاده می‌کند و قدرتش به ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۴۰۰ نیوتون متر می‌رسد. اگرچه قدرت این خودرو نسبت به ماموت بسیار کمتر است اما وزن آن نیز فقط ۲۲۰۰ کیلوگرم بوده و این موضوع در مسابقه طناب‌کشی مزیت نخواهد بود.

اولین مسابقه طناب‌کشی بین یک لندروور و هنسی ماموت برگزار می‌شود. وانت هنسی توانسته چند متر قبل از اینکه مسابقه مساوی شود دیفندر را شکست دهد و هر دو خودرو تلاش زیادی انجام می‌دهند. در مسابقه دوم یک دیفندر دیگر به کمک برادر خود می‌آید اما این موضوع هم کمکی نمی‌کند. نهایتاً سومین دیفندر هم وارد مسابقه می‌شود و سرانجام هنسی ماموت شکست می‌خورد. هنسی از همان استارت مسابقه شانسی ندارد و سه دیفندر سریعاً هنسی ماموت را به سمت خود می‌کشند و برنده می‌شوند. مسابقات طناب‌کشی همان‌طور که گفتیم همیشه جذابیت‌های خاصی دارند اما واقعاً چیزی درباره توانایی‌های عملکردی خودروها را بیان نمی‌کنند. ماموت قدرت زیادی نسبت به رقیب خود دارد اما بولر دیفندر از همان ابتدا نیز خودش را بازنده نشان نمی‌دهد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. elman

    ۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (78 ديدگاه)

    TRX چه ابهتی داره تو عکس اول

    موافقم ۳۴
    مخالفم ۳
  2. Carbonado Aventador

    ۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4251 ديدگاه)

    سلام دوستان نظری ندارم..
    پسر خالمم اینجاست ؛ اونم نظری نداره…!

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۹
    1. charger

      ۷ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (381 ديدگاه)

      سلام برسون

      موافقم ۳۳
      مخالفم ۰
  3. Aboalfazl demon

    ۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (519 ديدگاه)

    Trx هنسی واقعا عالیه

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۲
  4. مازیار

    ۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1295 ديدگاه)

    آقای پدال لطفا اگه مطلب تخصصی راجع به بوولر دیفندر موجود هست پوشش بدید یا حداقل یه منبع معرفی کنید ممنون

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱
  5. JDM lover

    ۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (653 ديدگاه)

    واقعا نظری ندارم ، چی بگم به این کارواو…

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۰
  6. مهران

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    فقط باید گفت لعنتیییی….

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۰
  7. Elmiraj

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    جای هامر H1 آلفا خالی بود….

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱
  8. یوسف

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (569 ديدگاه)

    همون دیفندر اولی هم اگه هم وزنش بود نتیجه چیز دیگه ای بود….طناب کشی روی آسفالت خوبه نه خاک….. روی آسفالت قدرت و گشتاور زیاد میخواد

    موافقم ۷
    مخالفم ۲۵
  9. Reza Waffen SS

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3886 ديدگاه)

    جالب بود

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  10. Taha Malek

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    خیلی دوست دارم تست آفرود دیفندر رو با رینگ و لاستیک آفرودی ببینم چون تو همه تست بررسی های با لاستیک هاش دست پنجه نرم میکرد.

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  11. meysam

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3256 ديدگاه)

    قلچماق پرمصرف
    من بخاطر مصرف بالا هیچوقت طرفدار TRX نبودم
    ولی واقعا خیلی با ابهت و زیباست

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  12. ARMAN سابق

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (47 ديدگاه)

    پدال چه مشکلی با آمریکایی‌ها داری؟
    تو اولی ماموت مثله کشک برد بعد وانمود می کنی به سختی؟
    بعدم کلا حال می کنی آمریکایی‌ها رو بکوبی

    لطفاً کامنتو بی دلیل حذف نکن.

    موافقم ۷
    مخالفم ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا