تجربه و آزمایشرسانه پدالسایر خودروهای اروپایی

یواز پاتریوت، بررسی ویدئویی، معایب و مزایا و تست فنی

نام خودروهای روسی با لادا گره خورده است اما اگر وسیع‌تر نگاه کنیم خودروسازان فعال و قدیمی دیگری چون یواز نیز جلب نظر می‌کنند. یواز پاتریوت همان جیپ روسی است و درواقع خودرویی برای کاربری‌های نظامی و سخت محسوب می‌شود.

ما در این بررسی به سراغ این خودرو رفتیم. یواز پاتریوت اخیراً وارد بازار کشورمان شده و بنا به گفته نمایندگی، استقبال بسیار خوبی نیز از آن صورت گرفته است.

بررسی یواز پاتریوت دنده دستی

طراحی

یواز پاتریوت طراحی ساده‌ای دارد. اولین مدل‌های پاتریوت تقریباً ۱۰ سال قبل وارد بازار شدند. بنابراین طراحی این خودرو کاملاً به دور از استانداردها و مدهای امروزی به نظر می‌رسد. باوجود ابعاد بزرگ، این خودرو عضلانی نیست زیرا طراحان استفاده زیادی از خطوط و حجم سازی در بدنه نکرده‌اند.

یواز پاتریوت

پاتریوت در هنگام عبور از خیابان، هیچ سری را به سمت خود نمی‌چرخاند چون اِلمان جذابی در چهره آن یافت نمی‌شود. همه چیز طراحی آن کاملاً معمولی و منطبق بر اصل اولویت کارکرد است.

قوای فنی

یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی یورو ۵ با حجم ۲.۷ لیتر که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور دارد با همکاری یک گیربکس دستی ۵ سرعته نیرو را به هر دو محور ارسال می‌کند. البته نسخه گیربکس اتوماتیک پاتریوت نیز قابل انتخاب است. برای تغییر حالت انتقال نیرو از یک ولوم چرخشی استفاده می‌شود که وضعیت‌های مختلفی چون انتقال نیروی تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل سبک یا سنگین را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

موتور یواز پاتریوت

کابین و فضای داخلی

فضای کابین بسیار جادار است و ارتفاع سواری نیز کاملاً بلند بوده و تسلط بالایی برای راننده و سرنشینان نسبت به محیط به همراه می‌آورد. طراحی داشبورد و نمایشگرها ساده و قدیمی است. فضاهای مخصوص لوازم ریز و درشت و جالیوانی به تعداد کافی پیش‌بینی نشده‌اند. عمده قسمت‌ها با پلاستیک ارزان قیمت و خشک پوشیده شده‌اند که البته مستحکم به نظر می‌رسند. صندلی‌ها راحتی خوبی داشته ولی صندلی‌های نیمکتی عقب می‌توانستند بهتر طراحی شوند. به گفته نمایندگی، امکان نصب ردیف سوم صندلی‌ها به صورت آپشن اضافی هم وجود خواهد داشت.

مزایای یواز پاتریوت

یواز پاتریوت را باید در ظرف خود دید. به‌عنوان یک شاسی‌بلند دو دیفرانسیل با شاسی نردبانی مستحکم و بدنه‌ای محکم و اتاقی جادار با قیمت پایه حدود ۱۴ هزار دلار، این خودرو واقعاً ارزنده است. درواقع با دو برابر این پول هم شما حتی نمی‌توانید یک رقیب اروپایی یا آمریکایی با این مشخصات پیدا کنید. پاتریوت در شرایط سخت روسیه سالهاست که جواب خود را پس داده است و بنابراین حتی اگر اهل سخت‌گیری و بدرفتاری با خودروی خود باشید و با آن رفتارهای خشنی داشته باشید، بازهم به شما وفادار می‌ماند. کسانی که به تفریح سافاری و آفرود علاقه‌مند هستند نیز می‌توانند پاتریوت را امتحان کنند.

یواز پاتریوت وارداتی

معایب یواز پاتریوت

مهم‌ترین مشکل در پاتریوت، قدرت پایین موتور است. موتور چهار سیلندر ۲.۷ لیتری، تنها ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۵ نیوتن متر داشته و آن‌قدر جان ندارد که عملکرد چابک و چالاکی برای این خودروی بزرگ ۲.۱ تنی به همراه آورد.

یک موتور توربو یا حتی شش سیلندر می‌توانست برای پاتریوت معجزه بیافریند. ما این فرصت را نداشتیم که پاتریوت را روی شیب‌های تند و با بار کامل هم تست کنیم اما در مسیرهای باتلاقی و رودخانه و ماسه‌ای عملکرد آن نقص مشهودی نداشت.

شتاب بسیار پایین همراه با صدای زیاد موتور می‌تواند آزاردهنده باشد. سوار و پیاده شدن با توجه به کلاف قطور شاسی، کمی سخت است. درب موتور سنگین و جابجایی درب‌ها و مخصوصاً بستن درب عقب نیاز به زور بازو دارد. لولاهای درب عقب باوجود تحمل وزن چرخ یدکی روی خود، بسیار معمولی و نسبتاً ضعیف کار شده‌اند. کیفیت مونتاژ و رنگ‌آمیزی هم تعریفی ندارد.

قیمت و رقبای پاتریوت

در یک بازار غیر رقابتی، نمی‌توان انتظار عرضه خودروها به قیمت‌های واقعی و معادل جهانی آن‌ها را داشت. یواز قیمت پایه معادل ۱۴ هزار دلاری دارد اما نسخه صادراتی آن به ایالات‌متحده با قیمت بیش از ۲۶ هزار دلار به فروش می‌رسید که البته شروع تهاجم روسیه به اوکراین، این برنامه را درهم پیچید.

در بازار ایران اکنون یک رقیب چینی ناشناخته به نام دایون Y5 وجود دارد که دو دیفرانسیل و شاسی مستقل است که قدرت ۲۰۱ اسبی و گیربکس اتوماتیک داشته و وزن آن اندکی پایین‌تر از پاتریوت است.. فوتون ساوانا هم می‌توانست در این رقابت وارد شود که فعلاً از بازار محو شده است. سایر خودروهای جفت دیفرانسیل آفرودی نظیر سوزوکی گرند ویتارا هم دیگر در نسخه صفر کیلومتر در بازار وجود ندارند و یا قیمت‌هایی بسیار نجومی یافته‌اند.

نتیجه‌گیری

ما یواز پاتریوت را به خریداران کراس‌اوورها که معمولاً استفاده شهری و گاهی خارج از شهر سبک دارند پیشنهاد نمی‌کنیم. درواقع پاتریوت نمونه یک خودروی کار است. از خودرویی در این کلاس و با این قیمت توقع روکش‌های چرمی و آپشن های رنگارنگ نداریم. عمده خریداران چنین خودروهایی که سازمانی و شرکتی هستند و برای مصارفی چون معدن، ساخت و ساز، نگهبانی، کشاورزی و نفت و گاز و حتی نظامی، پاتریوت را انتخاب می‌کنند، نیازها و اولویت‌های دیگری دارند که می‌توانند به‌خوبی در پاتریوت پیدا کنند.

پاتریوت باوجود نامی شبیه به نیسان پاترول اسطوره‌ای و دوست‌داشتنی، به دنبال خلق تجربه‌هایی مشابه برای خریداران است. آیا موفق خواهد بود؟

پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی اختصاصی بررسی یواز پاتریوت را در کانال یوتیوب پدال تماشا کنید. لطفاً در این کانال عضو شوید تا بتوانیم بررسی‌های بهتر و مفیدتر و بیشتری را برای شما عزیزان آماده و منتشر نماییم. دیدگاه خود در مورد این ویدئو و پیشنهادها برای ویدئوهای بعدی را نیز بفرمایید که راهگشای ما خواهد بود.

تماشا در یوتیوب:

تماشا در آپارات:

 

جواد عقیلی

مهندسی پتروشیمی خوندم اما عاشق دنیای خودرو هستم. موسس و سردبیر پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (4086 ديدگاه)

    سلام و عرض ادب
    بسیار ممنون از همکاران عزیز برای تهیه این ویدیوی جذاب و سطح بالا.
    ان شالله از این به بعد بررسی های اختصاصی بیشتری رو میبینیم ❤🌷

    موافقم ۴۶
    مخالفم ۵
    1. کافر مقدس

      ۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1442 ديدگاه)

      جالبه در مورد خوردو های چینی این پاراگراف *معایب * رو نداریم :)

      یدونه ماشین چینی رو اینجوری بررسی نکردن فقط رپورتاژ با عکسهای رندر داشتیم و تعیین قیمت ۱ نیم میلیاردی :D حتی لاماری که اینجا کلی براش رپورتاژ رفتن در کنار خودرو بانک در عمل چیزه ناقصی در اومده اللخصوص در بحث آپشن ها که خیلی فقیرـه

      موافقم ۴۳
      مخالفم ۷
      1. Jdm باز

        ۲ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1062 ديدگاه)

        حق به مقدار زیاد

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۲
      2. محمدرضا شفائی

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام و عرض خسته نباشید دارم خدمت دست اندرکاران سایت پدال من نظر شخصیمو راجع به یوآز پاتریوت میگم امیدوارم مثمر ثمر واقع بشود قبل از هر نکته و نقطه نظر باید بگم هر مدل ماشین را باید به سگمنت و هم کلاس خودش مقایسه کرد لیکن این ماشین نه بنز کلاس جی هست نه لندکروزر و نه حتی پرادو اما اما قطع به یقین خیلی بهتر از تولیدات چینی یا کره ای ها هست چرا که شما با کیا اسپورتج که کمی خشن طراحی شده در کلاس فیس لیفت به آفرود نمیرید چرا؟چون توان آفرود نداره این نکته اول داستان پر قصه ی چینی ها هم که دیگر نگفتنی است پس انتخاب بر اساس پول پرداختی و سلیقه و کاربرد مهمه این نکته را هم اضافه کنم که این برند دست کم ۷۰سال قدمت تولید داره در خصوص تولید ماشین در کشور بد آب و هوای روسیه یادمان نرود سردترین نقطه ی دنیا در اتحاد جماهیر شوروی سابق بوده و الان در قزاقستان و اونجا براحتی کار کرده و پاسخگوی نیاز ها بوده بگذریم از لحاظ کیفیت ساخت بنظرم خیلی خوب و محکم ساخته شده و همه میدونیم من چی دارم میگم واسه خودرویی که قرار کارهای سخت انجام بده در وهله ی اول شتاب و حد نهایی سرعت اصلا ملاک عمل نیست و گشتاور مهمه خب این ماشین را از نزدیک دیدم و تست رانندگی ازش گرفتم در کلاس خودش خوبه البته موافقم که اگر سیستم پرخوران داشت و یا شش سیلندر بود عملکردش بهترم میشد از نظر آپشنال بودن خوب انتظار کابین کره ای یا چینی یا سانروف نباید داشته باشید کلا این ماشین دقیقا یاداور ذات روس بودنش هست و میگه میخوای دعوا کنی؟ خب بیا جلو تا نشونت بدم چیا بلدم کیفیت رنگش خوبه یعنی بدک نیست خودم بشخصه اگر داشته باشم کاورش میکنم کیفیت متریال داخل کابین هم قابل قبوله اما کاملا قدیمی و خشکه و فاقد روح هست و برقراری ارتباط با کاربر براش سخته اما اگر کمی سلیقه و پول داشته باشید میشه یکارایی کرد ومخصوصا واسه آفرودر کردن ماشین مثلا نصب سیستم پرخوران و تجهیزات آفرود از جمله رینگ و لاستیک چون بنظرم همخون نیست لاستیکهاش بصورت فابریک و غیره درکل اگر قرار باشه من از بیست بهش نمره بدم حتما بالای ۱۷نمره میگیره مطمئن باشید تنها چیزی که کمی منو در موردش نگران میکنه اینه که این ماشین موتورش سرده و آیا با هوای نواحی ایران سازگار میشه یا نه ولی در کل خوده من خواهانشم مخصوصا با گیرباکس اتوماتیکش امیدوارم همگی در شرایطی باشیم که بتونیم به علائقمون برسیم و البته بازار کمی رقابتی بشه واسه محصولاتی که سرشون به تنشون بیرزه در سلامت باشید اراتمند

        موافقم ۶
        مخالفم ۱
    2. کافر مقدس

      ۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1442 ديدگاه)

      همین که تو آپارات آپلود نکردید خوبه

      یوتیوب خوبه خیلی از ایرانی های مقیم خارج هم میرن یوتیوب. آپارات عین صداوسیما ست کلی خط قرمز و…

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۵
    3. کافر مقدس

      ۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1442 ديدگاه)

      مقایسه طراحی این ماشین با زنان روسی واقعا زشته نکنید از این کارا. اجرا کننده یک چیزی گفت تدوین کسی نبود اصلاح کنه؟

      یعنی کمبود واژه و گفتمان داشتید که از مقایسه زن با پاتریوت استفاده کردید ! حتی بعیده کامنت هم تایید کنی ولی گویا هیچکسی تو اون تیم سر از این واژه ها در نمیاره بلکه هم خیلی خوشمزه و فان و کول میدونن این حرکاتو

      موافقم ۳۴
      مخالفم ۱۳
      1. sorena330

        ۲ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (744 ديدگاه)

        ببینید شرکت با خودش چی فکر کرده که پرچم روسیه رو روی شیشه عقب نسخه تست‌درایو نصب کرده!!
        این مقایسه‌ی زشتی هم که شما گفتین دقیقا مشابه فرهنگ کمونیستیشونه که گویا به تیم بازاریابی سروش دیزل هم نفوذ کرده!!

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۱۳
      2. جواد عقیلی

        ۲ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (761 ديدگاه)

        درود. مقایسه ای بین این دو آیتم نبود. بلکه انتقاد از طراحی محصولات صنعتی روسی بود.

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۲
        1. امیر

          ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (2 ديدگاه)

          مشکل ماشینه نیست، مشکل اینه که ما توی ایران داریم با این اوضاع زندگی میکنیم، حتی دکتر و مهندسش توی خرید همین ماشین آشغالی روسی موندن چه برسه به ماشینای گرون قیمت درجه دو و سه هیوندای و کیا و …. ، امیدواری ای هم به رفع این معذلات توی کشورمون نیست، در کل امیدوار نباشید
          خب اصل ماجرا اینه که بهترین ماشین از نظر من نیسان وانته نه یواز پاتریوت خخخخخ.

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  2. حیوانم

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (33 ديدگاه)

    پاتریوت؟

    حقیقتا رغبت نشد متن رو کامل بخونم هر چند خب تهیه این گزارش هم مستلزم هزینه زمان و انرژی بوده خسته نباشید ولی بهتر بود برای یک برند و مدل دیگه از خودرو باشه تا پاتریوت روسی هرچقدر فکر میکنم میبینم نیسان پاترول چهار دهه قبل خیلی قابلیت های بیشتری نسبت به این جنازه داره اخه روسیه چی داره که خودرو سازیش باشه همین بهتر که دارن از زمین و اسسمون تحریمش میکنن مردم بسیار مغرور گند اخلاق جیب بر به شدت غیر قابل اعتماد فوق العاده دروغگو هر چی بگم کم گفتم خوباشم همونایی بودن که چهار تا رمان نوشتن و نسلشون تموم شد.

    حیوانم ارزوست.

    موافقم ۲۸
    مخالفم ۳۳
  3. Jdm باز

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    این دیگه چه سمیه
    کابین بی کیفیت
    موتور ضعیف
    قیافه زشت
    اپشن های کم
    شتاب خیلی بد
    صدای زیاد موتور
    کیفیت مونتاژ بسیار پایین
    سوار و پیاده شدن سخت

    رفتن فک کردن که چی بسازیم همه مشکلات رو هم زمان داشته باشه این به فکرشون رسیده

    واقعا این پاترول‌ های قدیمی خیلی بهتر از اینه

    موافقم ۴۳
    مخالفم ۲۴
  4. datsun

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2447 ديدگاه)

    نقد و بررسی و تست واقعا جاش تو پدال خالی بود بسیار عالی و تشکر کسی که به دنیای خودرو علاقه داشته از این ویدئو ها لذت میبره درسته تو ایران همه ماشینها دم دست نیست ولی واقعا برای مثال شما یه پژو ۴۰۵ رو هم نقد بررسی کنید میتونه برای مخاطب علاقه مند به دنیای خودرو جذاب باشه ممنون از دوستان پدال.

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۴
  5. AMANTE

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (695 ديدگاه)

    یواز پاتریوت دقیقا برای مصارفی مثل معدن، ساخت و ساز، نگهبانی، کشاورزی، نفت و گاز و…. طراحی شده. ماشینی نیست که بخوای داخل شهر ازش استفاده کنی.
    همینطور این ماشین در خارج ایران ( خود روسیه ) ارزش خرید داره چون در کشور های دیگه بخاطر هزینه ی حمل و مالیات قیمت اش میره بالا و وارد محدوده ی کراس اوور هایی که آپشن های بیشتری از این داره میشه.

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۲
    1. datsun

      ۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (2447 ديدگاه)

      مثل یه ماشین دهه نوده

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۰
  6. دکتر

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (102 ديدگاه)

    من فکر میکنم پاترول پارس خودرو همین الان اگه تولید میشد فروشش تو ایران بیشتر از پاتریوت بود،و ارزنده تر نیز بود.

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۵
    1. R@m!n

      ۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (2246 ديدگاه)

      البته پاترول های قدیمی هم محصولاته خوبی نبودن.

      ولی خب یه برند باسابقه جنازش هم به این آشغالا می ارزه.

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۱۱
      1. italian gentleman by maserati (MC20)

        ۲ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (947 ديدگاه)

        رامین عزیز سلام و سال نو مبارک و بگم کمپانی یوآز بیش از ۸۰ سال سابقه تولید خودرو یوآز رو داره و در حال حاضر ماشین رسمی (و آزمون پس داده ی) ارتش روسیه ( جنایتکار ) هست . . . هر چند از روس ها متنفرم و این هم هر جور حساب کنی جز سگ جون بودنش دیگه خیلی چیزی نداره و فقط بدرد آب و هوای سردسیر می خوره . . . تنها مشکلش گیربوکس ۵ سرعته دستی اش بود که سروش دیزل حالا نسخه های گیربوکس ۶ سرعته اتوماتیک رو هم مونتاژ میکنه ( گیربوکسش با مشارکت و تکنولوژی هیوندای ساخته شده ) . . . اما عادلانه بگم ، یوآز پاتریوت ، برای کسی که بر حسب نیازش ، می خواد ماشین هوی دیوتی بخره ، نه تنها اصلا ، آشغال نیست بلکه میشه تا حدود خیلی زیادی رو این خرس گنده روسی هم ، حساب کرد . . . ولی اگه به چشم آفرود یا بدتر از اون ، فقط به عنوان ماشین شهری بهش نگاه کنیم ، اصلا بدرد بخور نیست . . .

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۹
        1. R@m!n

          ۲ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (2246 ديدگاه)

          سلام مهدیار جان سال نو شمام مبارک باشه.

          راجب این برند شناخت دارم اما اون چیزی که دسته ارتش میرسه با نمونه شهری خیلی متفاوته‌. خب این به عنوان وسیله شهری معرفی شده و متاسفانه جمع کثیری از مردم کوچک ترین اطلاعاتی از حوزه خودرو ندارن و چشمشون به دسته چهارتا سودجو هست و دریغ از اندکی مطالعه. قطعا کسایی که این ماشینو بخرن سخت پشیمون میشن‌.

          ماشین هوی دیوتی هم باید خیلی سرسخت باشه که تو ایران فقط تویوتا هایی مثله لندکروز اتاق ۱۰۰ و ۲۰۰ و… هستن که باز هم این ماشین جایی بینشون نداره. همین پاترولی که میگم ماشین خوبی نیست موتور پرمصرفش و تعلیق داغنشو فرمون افتضاحشو کنار بزاریم انقدر شاسی و بدنه قوی هست که خیلی بیشتر به اسمه هوی دیوتی میخوره و خارج کشور آمریکایی ها هم اضافه میشن.

          این ماشین حتی به محصولات فرسوده تویوتا و نیسان هم نزدیک نمیشه. انقدرم ازش بدم میاد دوست ندارم حتی بازش کنم و راجبش صحبت کنم.

          موافقم ۱۱
          مخالفم ۱۰
      2. datsun

        ۲ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (2447 ديدگاه)

        اون پاترولی که پارس خودرو مونتاژ میکرد تکنولوژی‌ ش مربوط به ۱۹۸۰ بود که اون زمان خیلی هم خوب بود و از رقبای بنام چیزی کم نداشت و توی آفرود چیزی کم نمیذاشت در بازار جهانی موتور چهار سیلندر وجود نداشت با موتور l28 شش سیلندر که یکی از بهترین موتورهای زمان خودش بود و p40 شش سیلندر و چند موتور دیزل دیگه عرضه میشد ولی پارس خودرو موتور z24 چهار سیلندر رو مونتاژ میکرد که این خودش ضعف حساب میشه.

        موافقم ۱۶
        مخالفم ۰
        1. R@m!n

          ۲ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (2246 ديدگاه)

          بهتره که همیشه دو طرفه نظر بدیم بدی و خوبی با هم.

          به دوستمون مهدیار هم گفتم از مصرف سوخت بسیار بدش، فرمون ضعیف و سنگینش و تعلیق بدقلق و پر استهلاکش نمیشه گذشت.

          از طرفی از استحکام شاسی و ظرفیت تیون خوب و کیفیت ساخت مثال زدنیش و فضای سرنشین خوبش هم نمیشه گذشت.

          اونایی که پاترول زیر پاشون بوده خوب می دونن.

          موافقم ۸
          مخالفم ۲
  7. ali+a

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (741 ديدگاه)

    یعنی از هر نظر نگاه میکنی چینی های خوب . از این لگن خیلی بهترن. صد رحمت به چینی…

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۶
  8. امین

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (228 ديدگاه)

    انصافا دایون خیلی بهتره.بیشتر هم میرزه

    موافقم ۹
    مخالفم ۱۱
  9. - A M I R -

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (710 ديدگاه)

    خسته نباشید میگم به تیم پدال. در مورد پاتریوت هم اصلا نباید به چشم یک ماشین شهری بهش نگاه بشه، طبق ویدیوهایی که من ازش توی کانال های روس دیدم به نظر ماشین توانایی توی آفرود میرسید. چند وقت پیشم یه نمونه مشکیش رو توی خیابون دیدم، حقیقتا غول بی شاخ و دمیه. به نظرم برای مصارف صنعتی و آفرودی میتونه گزینه قابل تاملی باشه.

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱
  10. Sina

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (701 ديدگاه)

    اگر طراح و سازنده این ماشین رو بیاری و بهش بگشی این لگن مزخرف چیه درست کردی!!؟
    اون میگه والا لگن مزخرف ماشین من نیست ،مزخرف سیستم اداره کننده کشور شماست وگرنه من این ماشینو ساختم واسه کسایی که پول ندارن پرادو؛ اکسترآ یا فورچونر بخرن تا که اون بنده خداهاهم بتونن با قیمت یک سوم یا یک دوم آفرود رو تجربه کنن و لذت ببرن بتونن ماشین سخت جونی داشته باشن که خرج زیاد نگذاره تو دستشون
    وگرنه من نه راضی ام و نه معتقدم که این ماشین هم رده پرادو و… است من چکار کنم که توی کشور شما پول یه پرادو رو میدین تا پاتریوت بخرین
    خلاصه مشکل از این ماشین نیست مشکل جای دیگه ست وگرنه با ۱۲ یا۱۴ هزارتا خداییش ماشین بدی نیست

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۴
  11. مردیم از خوشی

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (868 ديدگاه)

    چینی ها حداقل ظاهر را دارند ، تو کیفیت هم دارند سال به سال بهتر میشند 😂

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۳
  12. Swedish Arrogant Tiger

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1797 ديدگاه)

    به شدت از نظر طراحی مریضه.
    علی رغم تعاریف توانایی ویژه ای تو آفرود هم نداره. شاید تنها نقطه قوتش قیمتش باشه که اون هم تو ایران صادق نیست.
    آشغالی دیگر اینبار از روسیه!

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۰
  13. genius

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (792 ديدگاه)

    جالبه خود لادا برای رشد و توسعه خودش دست به دامان غربیها و بطور ویژه رنو شده اونوقت ما اینجا باید واسه یه ماشین که اصالتا پیکاپ ارتشیه نه ماشین شهری حدود ۱ میلیارد تومن پول بی زبون رو بدیم و از ماشین های استاندارد غربی بی نصیب بمونیم

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  14. Behnam1012

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (730 ديدگاه)

    خسته نباشید خدمت تهیه کنندگان این ویدیو
    امیدوارم از این دست ویدیو و مطالب در پدال بیشتر ببینیم

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  15. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1908 ديدگاه)

    به جای این گال گاری یه رونیز رو پا بابد خرید انصافا چرخ رونیز رو بهش نباید داد.حتی یه پاترول سالم و تمیز ۶ سیلندر هم بهتره.من به شخصه پول این لگن رو داشتم یه بلیزر وی۸ جمع میکردم تا وقتی وارد خیابون میسم بقیه ماستا رو کیسه کنن

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۶
  16. kastech

    ۳ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    خسته نباشید ولی ما هیچ تست آفرودی ندیدیم از یک ماشین صرفا آفرودی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. پارسا

    ۳ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (194 ديدگاه)

    ۱۴ هزار میشه ۳۶۰ میل میرزه حتی ۵۰۰ هم بدن همیچین بد نیست ولی خدا تومن دارن میفروشن دزدی تو روز روشن البته مثل همه تولید کننده ها و وارد کننده ها و مونتاژ کننده ها و گمرکی ها و …

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  18. کوشا

    ۳ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بسیار عالی.ممنون از تیم پدال برای این گزارش تصویری جذاب

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  19. ارش

    ۳ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    چقدررر جای گزارش ویدیویی اینجا خااااالی بود
    آقا عاااالی.پرفکت

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  20. امیر

    ۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ممنون از توجه گروه پدال به جای خالی بررسی های اینچینی و ساخت همچین ویدیوی جذاب و قویی.خسته نباشید میگم بهتون برای دقت به کلیه عوامل از جمله فیلمبرداری و جذابیت های بصری ، اجرای روان ، متن و نقد کارشناسی و بی طرفانه از تمامی زوایا.همچنین تبریک میگم بابت انتخاب هوشمندانه این خودروی نسبتا تازه به بازار اومده هرچند که مورد علاقه شخصی بنده نیست اما پیشگام بودن در بررسی اون به این نحو امتیاز مثبتی برای پدال محسوب میشه.امیدوارم بزودی تماشاگر ویدیوهای بیشتری با همین سبک و صیاق و دیدگاه برای خودروهایی به مراتب جذابتر از این غولتشن روسی باشیم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. امیرحسین

    ۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی عالی بود آقا 👍👍👍 دم شما گرم حال کردیم برا ما عشق ماشینا جای خالی این برنامه ها خیلی خالی بود👍منتظر بعدیش هستیم

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  22. سما

    ۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چقدر گزارش کاربردی و جذابی بود، کللللللی لذت بردم👍👍👍👍👍👍👍👍

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا