تیونینگ متمایز فراری روما توسط ویلز اند مور
این تیونر خیلی به ظاهر کوپه و ظریف روما دست نزده ولی از رینگهای 21 یا 22 اینچی با سه طرح متفاوت استفاده کرده است. مشتریان میتوانند این رینگها را با هر رنگی که دوست دارند سفارش دهند.
یک کیت کاهش ارتفاع خودرو نیز در دست توسعه است که به زودی معرفی خواهد شد. ویلز اند مور سیستم اگزوز قابلکنترل و مبدلهای کاتالیتیک اسپورت را نیز در نظر گرفته است.
اما گل سرسبد تغییرات رخ داده به زیر کاپوت ختم میشوند جایی که پیشرانه 8 سیلندر 3.9 لیتری توئین توربوی فراری در آنجا آرمیده است. این پیشرانه هماکنون قدرت 700 اسب بخاری و گشتاور 885 نیوتون متری دارد که نسبت به نسخه استاندارد 80 اسب بخار و 125 نیوتون متر قویتر شده است.
ویلز اند مور به نقش این تغییرات در بهبود عملکرد روما اشارهای نکرده اما به جرات میتوان گفت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو باید حداقل یک یا دو دهم ثانیه بهتر شده باشد. این کوپه جذاب ایتالیایی در حالت استوک شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.4 ثانیهای و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت 9.3 ثانیهای دارد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 320 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.