کیت بدنه پهن نوویتک برای فراری F8 تریبوتو

سه‌شنبه 15 تیر 1400 - 12:30
مطالعه 6 دقیقه
novitec-ferrari-f8-tributo-n-largo 03
فراری F8 تریبوتو در حالت استاندارد از پیشرانه 8 سیلندر 3.9 لیتری توئین توربو با قدرت 710 اسب بخار سود می‌برد و قادر است در عرض 2.9 ثانیه از سکون...
تبلیغات

فراری F8 تریبوتو در حالت استاندارد از پیشرانه 8 سیلندر 3.9 لیتری توئین توربو با قدرت 710 اسب بخار سود می‌برد و قادر است در عرض 2.9 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد. واضح است که با خودرویی بسیار سریع روبرو هستیم؛ اما مدیران تیونر آلمانی نوویتک به این ارقام و همچنین به پهنای F8 تریبوتو راضی نیستند!

این شرکت روی محصول اسپورت فراری کار کرده تا سوپر اسپورتی سریع‌تر، قوی‌تر و پهن‌تر تحویل دهد. کیت بدنه N لارگو نوویتک شامل تغییراتی در سپرهای جلو و عقب، ورودی هوای جدید روی کاپوت و اسپویلر عقب برای داون فورس بیشتر است.

نوویتک برای سواری راحت‌تر از فنرهایی استفاده کرده که ارتفاع خودرو را در حالت استاندارد تا 35 میلی‌متر کاهش داده‌اند. همچنین به‌منظور جلوگیری از برخورد بدنه را دست‌اندازها و سرعت گیرها می‌توان ارتفاع F8 تریبوتو را تا 40 میلی‌متر افزایش داد. رینگ‌های 21 و 22 اینچی ووسن NF10 نیز بر زیبایی بصری این خودرو افزوده‌اند.

نوویتک از نظر پرفورمنس روی پیشرانه 8 سیلندر کار کرده و قدرت آن را به 818 اسب بخار و گشتاور را به 930 نیوتون متر رسانده است که بهبود قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. هم‌اکنون F8 تریبوتو نوویتک شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 2.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعتی دارد. این نیرو از طریق گیربکس 7 سرعته استاندارد به چرخ های عقب می‌رسد.

نوویتک تنها 15 دستگاه F8 تریبوتو N لارگو را برای بازارهای جهانی تدارک دیده است. فعلاً قیمت این کیت بدنه مشخص نشده اما قیمت خودرو از 274 هزار دلار شروع می‌شود بنابراین انتظار می‌رود بهای نسخه تیون شده به‌طور قابل‌توجهی بیشتر باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.