فورد

فورد برانکو رپتور 2024 با تغییرات ظاهری جدید رؤیت شد

به تازگی تصاویر جاسوسی فورد برانکو رپتور ۲۰۲۴ در رسانه‌ها منتشر شده است. این خودرو که از گرافیک‌های جدید روی بدنه سود می‌برد به پیشرانه ۶ سیلندر با ۴۱۸ اسب بخار قدرت مجهز می‌شود.

فورد برانکو رپتور طرفداران زیادی دارد و به همین خاطر عقاید زیادی درباره اینکه چه عواملی باعث بهبود یا بدتر شدن این آفرودر می‌شوند وجود خواهد داشت. اگر چندساعتی را صرف مطالعه نظرات کاربران فضای مجازی بکنید متوجه خواهید شد که منظور ما چیست. ما حدس می‌زنیم فورد نیز چنین اظهاراتی را بررسی می‌کند تا بازخوردهای لازم از برانکو را دریافت کند و به همین خاطر احتمال دارد آفرودری که در تصاویر مشاهده می‌کنید در پاسخ به همان انتقادات توسعه یافته باشد.

ما این تصاویر را جاسوسی می‌دانیم زیرا کاملاً مطمئن هستیم که فورد نمی‌خواهد این برانکو رپتور فعلاً در انظار عمومی دیده شود. عکاسان صنعتی چندین تصویر از برانکو رپتور در حال حرکت را ثبت کرده‌اند و همان‌طور که مشاهده می‌شود جزئیات زیادی از بدنه در دسترس خواهد بود و عناصر روشن روی رینگ‌ها و گرافیک رپتور در بخش پشتی با رنگ نارنجی کاملاً به چشم می‌آیند و به این ترکیب باید رنگ تیره بدنه را اضافه کرد. قلاب‌های بکسل با رنگ روشن و گرافیک روی کاپوت هم جزو دیگر ویژگی‌های ظاهری هستند.

اما آنچه نظر ما را بیش از همه به خود جلب می‌کند قوس چرخ های فورد برانکو رپتور ۲۰۲۴ هستند که همرنگ بدنه بوده و به نظر می‌رسد یکی از همان بازخوردهایی باشد که فورد از کاربران دریافت کرده است زیرا اکثر افراد خواهان قوس چرخ های همرنگ بدنه بوده‌اند. در حال حاضر فورد آپشن قوس چرخ رنگ شده را برای برانکو رپتور ارائه نمی‌کند بنابراین احتمال دارد نسخه ۲۰۲۴ آن با چنین ویژگی‌ای عرضه شود. یکی از سخنگوهای فورد گفته است در آینده جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد بنابراین احتمال دارد ما در حال تماشای پیش‌نمایشی از پکیج جدید رپتور ۲۰۲۴ باشیم.

به غیر از موارد یاد شده تغییر دیگری در بدنه دیده نمی‌شود و البته دلیلی هم برای این کار وجود ندارد زیرا خودروی موردبحث در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی و چند ماه بعد راهی نمایندگی‌های فروش شده بنابراین هنوز خودرویی تازه‌نفس است؛ و با وجود پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو که ۴۱۸ اسب بخار قدرت را راهی تمامی چرخ ها می‌کند، برانکو رپتور از نظر قدرت هیچ کمبودی نخواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. R@min

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1666 ديدگاه)

    جا داره که بخاطر محور دانا ۵۰، تایر ۴۰ اینچ ارائه بدن. البته همین جوریشم فاصله زیادی با رقبا انداخته.

    موافقم 28
    مخالفم 3
    1. MAJking2

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (268 ديدگاه)

      محور دانا۵۰ چیه؟ میشه بیشتر توضیح بدید

      موافقم 17
      مخالفم 0
      1. R@min

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1666 ديدگاه)

        دانا اسم یه کمپانی هست که بیشتر از صد ساله محور می سازه. چند مدل رایج محور در بین پیکاپ ها و آفرودرها هست که مدل ۴۴ و ۵۰ و ۶۰ بیشترین استفاده رو داره و هر چه شماره بالاتر بره توانایی آفرود، تنظیم ضرایب محور، توانایی استفاده از لاستیک بزرگتر و جا برای تغییرات بیشتر فراهم میشه، در طرف مقابل از توانایی رانندگی شهری کم می کنه. برانکو رپتور در محور عقب از محور دانا ۵۰ استفاده کرد که اولین بار بود و بهش توانایی بیشتر در خزیدن و نصب لاستیک تا ۴۰ اینچ و سیستم live valve رو ماشینی با فاصله محوری کمتر بدون لیفت کمک ها و حداقل تلفات رانندگی شهری میده.
        جا کردن این محور رو محصول استوک بخاطر انعطاف شاسی محصولات فورد هست.

        موافقم 36
        مخالفم 1
      2. JDM سابق

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (374 ديدگاه)

        دانا کمپانی که بالای نیم قرنه اکسل برای کلاس لایت دیوتی و هوی دیوتی و کامیون ها میسازه
        مدل 50 رو به صورت فابریک فورد ها دارن مدل44 رو روی رانگلر روبیکان هست مدل50 چهارشاخ و کله گاوی و پلوس بزرگتری نسبت به 44 ولی کرانویل سایز یکسانی داره
        این اعداد نشون دهنده وزنی هست که اکسل تحمل میکنه
        مدل50 برای 5000 پوند و مدل44 برای 4400 ساخته شدن
        از دیگر کمپانی هایی که اکسل می‌سازن میشه به مریتور. ایتون و اکسل تک اشاره کرد

        موافقم 25
        مخالفم 0
    2. محمد

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (157 ديدگاه)

      رامین تایر بزرگتر چه مزایایی داره؟ تریدآفش چیه؟

      موافقم 3
      مخالفم 0
  2. Kamy

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (687 ديدگاه)

    رو هر کدوم از گلگیراش یه پراید جا میشه 😂

    موافقم 31
    مخالفم 0
  3. Kamy

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (687 ديدگاه)

    نسبت به رانگلر خیلی حجیم به نظر میاد
    انتخاب بین این دو خیلی سخته من با توجه به طراحی و سابقه رانگیو انتخاب میکنم

    موافقم 23
    مخالفم 3
    1. علیx76

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (340 ديدگاه)

      خب عرضش واقعا بیشتر از رنگلره
      این ترکیب توی آفرود سرعتی (صحرا نوردی – رالی) بهتره و توی مسیرهای کوهستانی و جنگلی (به خاطر عرض کم معابر) دردسر ساز میشه.
      ضمنا رنگلر به خاطر عرض کم دماغه (کاپوت) در صورتی که از تایر اورسایز یا تعلیق با دامنه حرکتی خیلی زیاد استفاده کنه، احتمال برخورد تایر به بدنه کمتر از برانکوئه.

      موافقم 16
      مخالفم 1
      1. Kamy

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (687 ديدگاه)

        دقیقا
        بخاطر همین فک میکنم کنترل رانگلر تو آفرود کوهستانی بهتر باشه

        موافقم 9
        مخالفم 2
      2. شاهین

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1166 ديدگاه)

        مرسی از تعریف حرفه ایت
        دقیقا رانگلر بخاطر طراحی منحصر بفرد میتونن گلگیر ها رو جدا کنن و تعلیق جای بازی بیشتری داشته باشه برای صخره نوردی

        موافقم 3
        مخالفم 0
  4. Mostafa

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (131 ديدگاه)

    جا داره بگم اگه آپدیت رانگلر نبود
    ما شاهد آپدیت برانکو نبودیم
    طبق منطق بعضی ها این مدلیه !

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. R@min

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1666 ديدگاه)

      هر چقدر بخوای واقعیت انکار کنی چیزی جز صرف انرژی و اتلاف وقت نصیبت نمیشه.

      موافقم 13
      مخالفم 1
  5. Mostafa

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (131 ديدگاه)

    باید بگم گلگیر هایی که به صورت اضافه بهش چسبانده شده اوج سرهم بندی بدون اصول هست
    احتمالا موقع توسعه انتظار نداشتن مجبور بشن از چنین لاستیک های بزرگی استفاده بکنن و الان مجبور شدن چنین گلگیر هایی رو به بدنه اضافه بکنن چون برانکو بر خلاف رانگلر از ابتدا با گلگیر جدا از بدنه طراحی نشده
    رقابت با جیپ باعث شده ما شاهد یه خودرو با نصب گلگیر روی گلگیر باشیم
    یاد هوندا سیویک تایپ آر افتادم که اسپویلر روی اسپویلر نصب کرده بودن

    موافقم 6
    مخالفم 20
    1. IMAN1199

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      داری ایراد الکی میگیری
      پس لطفا بیخود ایراد نگیر
      اینم بهترین طراحی اصولی ‌‌و مهندسی و کار هنری درش بکار رفته الانم فقط رنگش رو بنا به خواست مشتری تغییر میدن اگه بنا به ایراد بود باید تغییر میکرد که نکرد
      و شده یه آفرودر وحشی همه فن حریف اول۱
      سیویک تایپ آر رو هم من از نزدیک دیدم طراحی زیبایی داره
      از توی عکس و تصویر نظر دادن خیلی تفاوت داره تا واقعیت
      بعضی حرفا مثل نظر شما فقط سلیقه و نظر شخصی هستن نه واقعیت

      موافقم 13
      مخالفم 6
      1. Mostafa

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (131 ديدگاه)

        در مورد زیبایی یا زشتی حرف نزدم
        در مورد اضافه کردن گلگیر روی گلگیر حرف زدم
        یا اضافه کردن اسپویلر روی اسپویلر
        عدم توانایی در طراحی در این ماشین کاملا مشهود
        لاستیک های رو به زور درش جا کردن که مجبور شدن چنین گلگیر جداگانه ای براش نصب بکنن
        یادم یه نفر گلگیر جداگانه رانگلر و چراغ های ردی گلگیر مسخره میکرد و می‌گفت برانکو تونسته یکی از ایرادات رانگلر برطرف بکنه
        این گلگیر های برانکو رو الان انگار یه نفر دستی و با بدترین سلیقه ساخته و به زور نصب کرده

        موافقم 1
        مخالفم 11
        1. IMAN1199

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          نه. چون نظرت فقط در همین محدوده نظر شخصی و ظاهر کاربرد داره نه بیشتر
          در حد همون زیبایی
          پس بازم نظر شخصیه
          و ایرادت الکی بود نظرت
          تو خودت مگه مهندس طراح ماشینی؟
          مهندسان فورد درست میدونن دارن چیکار میکنن نه شما
          تو فقط نظر شخصی خودتو دادی نظرت فقط در همین حد حساب میشه

          این گلگیر های برانکو رو الان انگار چندین نفر مهندس نخبه و شایسته و با لیاقت و کار درست و با بهترین سلیقه هنری ساخته و به راحتی و به بهترین شکل نصب کردن

          توانایی بسیار بالای مهندسی در طراحی این ماشین کاملا مشهوده دورد بر طراحان این ماشین ماشاء اللّه به طراحان امریکایی این ماشین که کارشون هنر بسیار بالایی رو نشون میده

          موافقم 7
          مخالفم 2
        2. IMAN1199

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          اگه به اینجور ایراد گرفتن های بیخود هم باشه منم الان صد تا ایراد از انواع ماشین خای باسابقه میگیرم که خودتم فکرشو نکرده باشی از کجا اومدن اینها

          موافقم 8
          مخالفم 3
        3. Mostafa

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (131 ديدگاه)

          کاربر ایمان ۱۱۹۹
          کاش همینقدر که داری از حرف های در مورد برانکو ناراحت میشی
          همون قدر هم تو مطالب قبلی در مورد حرف های بی سر و ته که در مورد رانگلر میزدن ناراحت میشی .
          تا بفهمی این حرف های من ریشه در کامنت های گذشته داره

          موافقم 1
          مخالفم 4
      2. sepehr

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (95 ديدگاه)

        ایمان۹۹
        یه ۱۲ تا دیس لایک فیک بهش بده یه ۱۲ تا هم لایک فیک به خودت شاید نظرت تاثیر گذار شد

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. IMAN1199

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          نه اصلا
          بعضیا خودشون همینجوری فیک بودنشون تابلوعه
          نظرشون هم که قاتی باقالیاست دلیلش این بود که بعضیا عمدا بیخود ایراد فیک میگیرن

          موافقم 6
          مخالفم 4
  6. MILADZM

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (345 ديدگاه)

    وجود رقابت همیشه به نفع مصرف کننده س چون در نهایت باعث بالا رفتن کیفیت محصول نهایی میشه
    رنگلر به عنوان یه آفرودر هاردکور نیم قرن بود که یکه تازی میکرد و جیپ رقیبی رو کنار خودش نمیدید که به دلیل ترس ازش سخت رو ماشینش کار کنه اما برگشتن برانکو اونو مجبور کرد که بهتر کار کنه و جالب اینجاست عملکرد برانکو واقعا خوب بوده و خودم بشخصه انتظار نداشتم خیلی رو بازار رنگلر تاثیر بزاره _ چون رنگلر در آمریکای شمالی یه فن بیس و طرفدار خاص خودش رو داره که با هیچی عوض نمیکنن _ اما پدال هم خبرش رو گذاشت تو سه ماهه اول ۲۰۲۳ رنگلر حدود ۳۷۰۰۰ و برانکو حدود ۳۲۰۰۰ تا فروخته و حتی فورد هم گفته بود اکثر خریدارا قبلا مدل های مختلف جیپ مثل رنگلر و چروکی داشتن .
    در کل من که خیلی دوسش دارم .

    موافقم 3
    مخالفم 3
  7. BMW

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    هنوز سلطان ایران رو دست کم گرفتید برای پراید یه سوت بزن برات رو هوا هلیکوپتری میاد نمیخوای روی دریا یه سوت بزن برات زیر دریایی میاد نمیخوای یه سوت بزن روی زمین برات موشک زمینی میاد هنوز سلطان رو نشناختید ابهت این کجا سلطان ایران پراید کجا😂😂😂

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا