کادیلاک CT5-V بلکوینگ با تیونینگ هنسی به ۱۰۰۰ اسب بخار رسیده و تمام رقبای هیبریدی آلمانی مثل بامو M5 را پشت سر گذاشته است.
کادیلاک CT5-V بلکوینگ یکی از جدیترین رقبای بامو M5 طی سالهای اخیر بوده است. این خودرو کابین راحت و جادار را با پیشرانهٔ قدرتمند و هندلینگ استثنایی ترکیب کرده است. CT5-V بلکوینگ از یک موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۶۶۸ اسب بخار و ۸۹۵ نیوتن متر گشتاور بهره میبرد. با حداکثر سرعت بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۳.۴ ثانیه، این سدان آمریکایی پرفورمنسی خیرهکننده ارائه میدهد. بااینحال، اگر این اعداد کافی نیست، هنسی پکیج H1000 را ارائه میکند.
این پکیج شامل سوپرشارژر جریان بالا، سیستم ورودی هوای پربازده، پورت و پولیش سرسیلندرها، میلسوپاپ سفارشی HPE، سیستم سوخترسانی کمکی، سوپاپهای دود و هوای جدید، فنرهای سوپاپ ارتقاءیافته و… میشود که قدرت را بهطور چشمگیری افزایش میدهد. نتیجهٔ این تغییرات، تولید ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۱۰ نیوتن متر گشتاور است.
متأسفانه، هنسی، تیونر تگزاسی، تایم شتاب یا سرعت نهایی را اعلام نکرده، اما میتوان مطمئن بود که این کادیلاک تیونشده چند دهم ثانیه سریعتر از مدل استاندارد است؛ مانند دیگر ساختههای هنسی، این سدان اسپرت که حالا به سطح ابرخودرو رسیده، نشانهای ویژه و پلاک شماره سری زیر کاپوت دارد.
اعدادی که برای خروجی موتور اعلام شده، با تست داینو و آزمایش جادهای تأیید شدهاند تا اطمینان حاصل شود همهچیز درست کار میکند. این خودرو همچنین با گارانتی سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر عرضه میشود که آرامش خاطر بیشتری فراهم میکند. البته هنسی قبلاً پکیج H1000 را برای CT5-V بلکوینگ ارائه کرده بود اما حالا نسخهٔ فیسلیفت سدان پرفورمنس کادیلاک از این پکیج بهرهمند شده و دوباره به صدر اخبار بازگشته است.
Hf capri
۲ خرداد ۱۴۰۴این یک کادیلاک واقعی نیست. کادیلاک یعنی اصالت شکوه لوکس بودن در بهترین حالت و در کنارش قدرت. ولی من توی این ماشین خیلی از این چیزا رو نمیبینم. حقیقتا نمای جانبی و پشت واقعا کادیلاکو تداعی میکنه ولی جلوش بیشتر حس ماشینای کره ای رو میده هرچند جلو پنجره اش کمی حس کادیلاک داره.
هنسی در تبدیل تیونینگ کردن موتور ها عملا معادل آمریکایی کازورث هست و در پیشی گرفتن از m5 موفق بوده ولی این پکیج روی کادیلاک واقعا جذاب نیست. کاماروی جن گیر هم همین بود و واقعا عالی بود اما در کادیلاک بجای شبیه کردنش به یک خودوی لوکس مثل الدورادو. کوپه دویل و… شبیه نسخه سدان کامارو شده.
(Ali(chevynova
۲ خرداد ۱۴۰۴ببین چه کرده هنسی
هیولا رو هیولاتر کرده
بهترین سدان اسپرت الان شده ۱۰۰۰ اسب و اینها فقط بخاطر هنسیه
بابا مرحبا اولین تولید کننده موتور ۸ ،۱۲ و ۱۶ در دنیا که کادیلاکه
بابا مرحبا مخترع استارتر برقی
بابا مرحبا مخترع گیربکس اتومات
بابا مرحبا سازنده اولین سقف آهنی و ایمن
بابا مرحبا کادیلاک🇺🇸💪
Hf capri
۳ خرداد ۱۴۰۴شما هنوز متوجه نشدی که اولین موتور v16 متعلق به مازراتیه؟
(Ali(chevynova
۳ خرداد ۱۴۰۴شما متوجه نیستی که کادیلاک لیست اختراعاتش چقدره
Cadillac-V
۳ خرداد ۱۴۰۴شما تعصب کورت کرده؟
نخستین خودروی تولیدی که از موتور وی۱۶ استفاده کرد کادیلاک وی-۱۶ بود که در ژانویه ۱۹۳۰ معرفی شد. موتور کادیلاک وی۱۶ در ابتدا با حجم ۴۵۲ اینچ مکعب (۷٫۴ لیتر) تولید شد، سوپاپ رو و زاویه وی ۴۵ درجه.
! i M α η δ υ α R
۳ خرداد ۱۴۰۴اولین خودروی تولیدی که از V16 استفاده کرده ، مازراتی تیپو V4 در 1929 هست …
این ماشین گرند تورر و تورپدو تایپ بوده …
بعدش کادیلاکه که در سال 1930 انجین 16 سیلندری که از کمپانی مارمن آمریکا خریده ( نسخه پروتوتایپ انجین اش رو خریده ) رو داده بیرون …
کادیلاک ، خودش نساخته ، از برند مارمن خریده …
خود مارمن کمپانی در 1932 نسخه نهایی موتور خودش ( تست شده و جواب گرفته ) رو روی محصول خودش یعنی مارمن سیکستین ، نصب کرده و به بازار داده …
👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑
۳ خرداد ۱۴۰۴نگو بابا نگو بهترین سدان اسپرت خندم میگیره 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
آخه کادیلاک با این همه تقویت باز به ام ۵ فابریک با ۷۰۰ اسب تو درگ نمیرسه حالا شاید تو دور پایین و صفر تا صد بزنه ولی دور بالا کلاً نابوده و اصلاً هیچ شانسی نداره در برابر ام ۵
کادیلاک باید زورشو بزنه بره همون سدان های لوکس بسازه اونم تازه نه فوق لوکس
بنده خدا آمریکایی فنا چقدر خوشحالن ی نمیدونن که همین کادیلاک تقویتی با هزار اسب به ام ۵ فابریک با ۷۰۰ اسب نمیرسه تازه با اینکه ام ۵ هم حجم موتورش خیلی کمتره هم اینکه وزنش خیلی بیشتره (بیشتر از ۵۰۰ کیلو)
یه نکته دیگهای هم هست اینه که تو هیچی از دنیای خودرو نمیدونی چون نه موتور ۸ و نه ۱۲ و نه ۱۶ سیلندر رو کادیلاک نساخته بلکه کارخانههای اروپایی (که اسمشون رو نمیارم چون فشاری میشی)
ساختن و کادیلاک هم به تقلید از اونا اومد این موتورها رو سالها و طراحی کرد و ساخت
قبلاً هم گفتم آمریکا و اروپا (خصوصا آلمان) مکمل هم هستند ولی اگه اینجوری بخوای صحبت کنی واقعاً خودروهای آمریکایی در برابر خودروهای اروپایی هیچی نیستن
(Ali(chevynova
۳ خرداد ۱۴۰۴خندت نگیره
اون سری ۵ هم چند روز پیش توسط کادیلاک لوله شد و رفت ولی به ضررته بخوای یادش بیاری
اتفاقا فشاری شما اروپایی فنا میشید وقتی میبینید که لیست اختراعات کادیلاک یه طوماره ولی مازراتی و الفا و لانچیا رو هم یک دهم اونرو نتونستن
ارائه بدن
متین
۳ خرداد ۱۴۰۴جناب این کادیلاک دیفرانسیل عقبه و شما دارید با درگ با یه ماشین جفت دیفرانسیل مقایسش میکنید و لفظ قلم هم حرف میزنید و درباره حجم موتور و وزن صحبت میکنید؟
هروقت یاد گرفتید و درک کردید که هر ماشین و خودرو ساز
خودرو سازی و جای خودشو توی عالم ماشین داره بعد بیا شروع به صحبت کردن و نظر دادن بکنید…
و خیلی جالبه که
حرفی از نسل جدید m5 نزدی 😂
👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑
۳ خرداد ۱۴۰۴آقای متین خان من دقیقاً منظورم نسل جدید سری ۵ بود و اگه کامنتم رو با دقت بخونی که میدونم نمیخونی فقط میای چرت و پرت جواب میدی من گفتم که بالای ۵۰۰ کیلو سنگینتره چون نسل قبلش تقریباً هم وزن بود با همین کادیلاک
ولی این نسلش بالای ۵۰۰ کیلو سنگینتره پس اینجا معلوم شد که هیچ کدومتون کامنتها رو با دقت نمیخونید الان یک بار دیگه برو با دقت بخون میفهمی من چی گفتم دوماً من کاری به شتاب اولیه ندارم باز معلوم شد که کامنتم رو نخوندی و فقط میای چرت و پرت جواب میدی و کامنت میذاری من گفتم تو دور بالا و اصلاً شتاب اولیه برای من هیچ اهمیتی نداره
و حتی گفتم که شاید تو کتاب اولیه این بزنه ام ۵ رو ولی تو دور بالا نقطه که هیچی محو میشه در برابر نسل جدید ام ۵ قابل توجه شما که میگی نسل جدید رو یادت رفت
بعدم من این رو بدون تعصب میگم چون از اسمم هم معلومه طرفدار بیامو نیستم و طرفدار فراری و پورش هستم ولی شما مشخصه که خیلی تعصب دارین رو کادیلاک
و اینکه انقدر بیامو شماها رو فشاری کرده که تا یه برد از طرف کادیلاک دیدید اونم تازه از نظر پدال سریع اومدید اینجا هی لینکش رو میذارید هی تکرار میکنید اگه اینجوریه منم از گذشته هزاران لینک از برد بیامو که کادیلاک رو لوله کرده بود تو همه چی اونم نه فقط از نظر پدال میام میزارم تا یه جوری ضایع بشید که دیگه روتون نشه کامنت بذارید
👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑
۳ خرداد ۱۴۰۴اتفاقاً من دقیقاً منظورم نسل جدید ام ۵ بود چون تو کامنتم گفتم که بالای ۵۰۰ کیلو سنگینتر از این کادیلاک هست
و نسل قبلش وزنش با این کادیلاک تقریباً برابر بود
این نکته اول بود و نکته دوم اینه که من اصلاً شتاب صفر تا صد منظورم نبود و یه ماشین دیفرانسیل عقب طبیعیه که از این ماشین دودیفرانسیل ببازه تو صفر تا ۱۰۰ ولی من تو کامنتم نوشتم دور بالا و بعد ۱۰۰ تا یا ۲۰۰ تا که بازم با هزار اسب نمیتونه حریف ۷۳۰ اسب بی ام و ام ۵ بشه من منظورم دور بالا بود یک بار دیگه برو کامنتم رو با دقت بخون و هی نیا چرت و پرت جواب بده چون معلومه که اصلاً کامنتم رو نخوندی چون هرچی که گفتم رو ضدش و مخالفش اومدی گفتی
در صورتی که من اصلاً اینا رو نگفتم بعد میگی چرا ما انقدر دیس لایک میخوریم دقیقاً دلیلش اینه که کامنت هیچکس رو با دقت نمیخونید شما آمریکایی فنا
سوشیانت
۴ خرداد ۱۴۰۴همینکه ماشین هیبرید رو با بنزینی مقایسه میکنی سطح اطلاعاتت رو نشون دادی😀 کادیلاک سی اس رو هم شکست داد چه برسه به اون m5 هیبرید که حتی یک دهم شتابش هم از بلک وینگ فابریک کند تره
جرمی کلارکسون
۲ خرداد ۱۴۰۴برادر این بلک وینگ جز معدود سدان هاییه که برقی و هیبریدی نشده بزار دلمون خوش باشه
Hf capri
۳ خرداد ۱۴۰۴من که نگفتم خوب نیست حرفم اینه که از کادیلاک از ذات خودش داره دور میشه و برخی دوستان اینو درک نمیکنن
(Ali(chevynova
۳ خرداد ۱۴۰۴ذات کادیلاک همچنان استاندارد جهانه
Cadillac-V
۲ خرداد ۱۴۰۴فراموش نکنیم نتیجه رقابتی که چند وقت پیش پدال منتشر کرد:
https://www.pedal.ir/cadillac/audi-rs7-vs-bmw-m5-cadillac-ct5-v-blackwing-comparison-test/#%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87_%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
جایی که سوپرسدان شرکتهای آلمانی توسط یه شرکت کادیلاک آمریکایی رَنده شدن💪🏻
(Ali(chevynova
۳ خرداد ۱۴۰۴🇺🇸💪
جرمی کلارکسون
۳ خرداد ۱۴۰۴اون سوپرشارژر لعنتی صداش خیلی خوبه
نویدی
۳ خرداد ۱۴۰۴لطف کن آدرس یه کلیپ از رنده شدن آلمانیا توسط کادیلاک بذار ما هم ببینیم و لذت ببریم😉
نکنه کادیلاک فقط توی مقاله اوله!
نه به تفادس
۳ خرداد ۱۴۰۴کادیلاک وی
پدال هم چند وقت پیش یه مقاله منتشر کرد درگ ct5 و tlx و530i
اون هم فراموش نشود
لینکشو نتونستم بیارم ولی سرچ کنی میاد
لطفاً مثل دفعه های قبل اینجوری نباش که میگم سرچ کن میبینی میگی نه واقعیت نداره😂
Taha Ayoobi
۳ خرداد ۱۴۰۴ماشینهای کره ای شبیه کادیلاکن
مهردادکمال
۳ خرداد ۱۴۰۴اون جور ماشینای لوکس که به قول شما با شکوهن اگر بخوان تو رقابت بمونن خیلی گران تموم میشن ولی این کادیلاک ارزش بالا یه نسبت قیمت داره.
اگر کادیلاک میخواس همون روال دهه هفتاد خودشو ادامه بده دیگه نامی ازش نمیموند.و محصول بسیار پر اپشن با کلی نواوری مثل استفاده زیاد از فیبر نوری و سیستم وکیوم صندوق عقب(اپشنال)و… با سایز کوچیک و اسپرت از همیشه (منظورم کادیلاک سویل هست) که از پلتفرم نوا استفاده میکرد باعث بقای کادیلاک شد.بطوری که دیگه کشتی های لوکس چهارچرخ سنگین با هندلینگ ترسناک نبودن
الانم اکثرا با این روال کادیلاک اوکی هستن
Boss 429
۲ خرداد ۱۴۰۴بلک وینگ که فوق العادست و بحث اضافه نمیخواد هنسی با گارانتی هم دست نوازش به سرش کشیده دیگه رودست نداره
اما موضوعی که برام سواله اینه که کادیلاک از یه طرف سلستیک میزنه از طرفی بلک وینگ.یجورایی هویت برند نامعلومه.کاش پونتیاک زنده بود و صرفا محصولات پرفورمنس از کوپه تا سدان های مختلف رو با اون برند میدیدیم کادیلاک هم میرفت برای لوکس اشرافی.از کوپه های فوق لوکس تا گرند تورر و SUV.اینجوری هم برندهای پرفورمنس رو دقیقا هدف میگرفت هم فوق لوکس
Taha Ayoobi
۳ خرداد ۱۴۰۴اینکه کادیلاک هر دورو میسازه و توشون خوبه بد نیست، ولی خودم هم دوست دارم کادیلاک فقط فوق لوکس باشه.
یکی از عوارض تعطیلی برند ها همینه.
Nismo
۳ خرداد ۱۴۰۴اینکه هم تونسته لوکس باشه هم اسپرت خیلی جذابه و عملا تعادل ایجاد کرده
𝐀𝐥𝐢
۲ خرداد ۱۴۰۴خیلی خوش رخه
احمدرضا
۲ خرداد ۱۴۰۴دوشکا رِرِ
Mr Tiger
۲ خرداد ۱۴۰۴بنظر فوقالعاده میاد… مناظرم جی پاور هم یه تیون m5 جدید بکنه و درگ بندازن… البته تیون هوریکین آر اس نسل قبلی هم جالب میشه با این ولی ندیدم جایی درگشو با این
علی Shelby
۲ خرداد ۱۴۰۴یکی از خفن ترینا…..
Cadillac-V
۲ خرداد ۱۴۰۴یه سری دوستان میگن چرا کادیلاک هم فوق لوکس میزنه هم سوپرسدان؟
چون تواناییشو داره تو هرجفتش بهترین انتخاب باشه، چون رولزرویس نتونسته اسپرت بزنه یا بی ام و نتونسته فوق لوکس باشه دلیل بر این نمیشه که فک کنین بقیه هم نمیتونن
کادیلاک آمرکیایی با بیش از ۱۲۰ سال قدمت و چنین زبان طراحی زیبایی و اون همه اختراعات و نوآوری هایی که مهندسانش داشتن رو با بقیه شرکتها مقایسه نکنید…
دانیال_Surrey،England
۳ خرداد ۱۴۰۴هرچی کامنتای تو رو میبینم بیشتر دلم برای خودروسازی آمریکا و کادیلاک میسوزه تا حس حسرت داشتن و…داشته باشم.
انگار داری التماس میکنی از مخاطب که ماشینای آمریکایی رو جدی بگیرن.
همیشه هم آمریکا رو امرکیا مینویسی.
در کنار این هم ب ام و قرار نیست فوق لوکس باشه وقتی رولز رویس رو داره.
و کادیلاک هم نه بهترین سوپرسدان سازه و نه فوق لوکس ساز،تداوم داشتنه که مهمه،لابد فکر کردی صرفا با یک مدل سلستیک الان کادیلاک جای رولز رویس رو گرفته،در حالی که به بنتلی هم نرسیده؟!.
کمتر هم از هوش مصنوعی کمک بگیر.
Cadillac-V
۳ خرداد ۱۴۰۴متاسفانه حیقیت تلخه و زمانی که گوگل و اینترنت و هرجایی که فکرشو میکنی میگه اولین ۱۶ سیلندر کادیلاک زده فشاری میشین
ولی اگه اسم یه شرکت اروپایی بیاره معتبر میشه اینترنت و هوش مصنوعی و…
آمریکا رو جدی بگیرین؟ هیچ نیازی نیست، صنعت خودروسازی آمرکیا انقدر پیشرفته هست که یه آدم بی طرف میتونه تشخیص بده جز یه سری دوستانی که تعصب کورشون کرده
Hf capri
۳ خرداد ۱۴۰۴قبلا با دلیل و مدرک حرف میزدی وولی الان چند وقته داری دست و پا میزنی و میخوای نظرت رو به همه تحمیل کنی در حالی قبلا دوستان سر این قضیه بحث کردند و نتیجه این بود مازراتی اولین موتور v16 رو ساخته.
اخیرا در لیست اختراعات کادیلاک که توسط کارباز منتشر شده بود اسمی از موتور v16 نبود.
حقیقا آمریکا از خودش هنری نداره در بیشتر اختراعات آمریکا ردی از اروپا هم دیده میشه آمریکا اختراعات اروپا رو برداشته و به اسم خودش ثبت کرده.
شما لازم نیست از این بابت فشار بخوری این بار فقط روی دوش تو نیست روی دوش تمام آمریکایی بازهاست.
سوشیانت
۴ خرداد ۱۴۰۴چرا نتیجه گیری شما ها خرابه؟! هنوز هم بعضی از دوستانتون تایم دیمون ۱۷۰ رو قبول ندارن بله آمریکا از خودش اختراعاتی نداره دلفین ها هم پرواز میکنن
نه به تفادس
۳ خرداد ۱۴۰۴مرسدس sl63 فوق لوکسه و مایباخ
خیلی لوکس تر از کادیلاک
بیمر نباشه مرسدس هست
ربطی نداره که رولزرویس اسپرت نمیزنه برای کسی که
لوکس میخواد بهترینه
بیمر نباشه مرسدس هست
yektachafi
۳ خرداد ۱۴۰۴کدوم بی ام و ای الان میتونه قد علم کنه جلوش؟
نویدی
۳ خرداد ۱۴۰۴M2 cs واسش کافیه😂😂
سوشیانت
۴ خرداد ۱۴۰۴کادیلاک مدل A هم جواب m5 cs رو میده چه برسه به بلک وینگ😉
🇩🇪هیتلر»
۳ خرداد ۱۴۰۴اونقدرا هم جذاب نیست🫤
Iman 007
۳ خرداد ۱۴۰۴🔥🔥🔥🔥
M power
۳ خرداد ۱۴۰۴اعتراف میکنم یکی از معدود امریکایی هایی هست که لیاقته تشویق و تحسین داره
Taha Ayoobi
۳ خرداد ۱۴۰۴بی نظیر
عاشقشم
arash
۳ خرداد ۱۴۰۴حیف و افسوس بر گذر زمان در ایران که جوانان سرخورده و سرافکنده سوار بر شورولت بیوک کادیلاک پنتیاک کامارو و بلیزر می شدند و اشک می ریختند و گریه می کردند بر بنزین گران قیمت 10 ریالی و سوپر 12 ریالی . حال جوانان فعلی در خواب آنهم شاید ببینند که سوار بر لاماری و هایما و فیدلیتی چینی شده اند آره ما لیاقت و شایستگی اش نداشتیم.
علیزاده
۴ خرداد ۱۴۰۴این بائو پونتیاک میبود کادیلاک یعنی لوکسی و راحتی و آرامش چرا وقتی جنرال موتورز برند با اصالت پونتیاک یرای ماشین های پرفورمنس داره حتی اولدزموبیل داره اصالت کادیلاک رو خراب میکنه