پژو ۲۰۶ صندوق دار پنجمین و آخرین نوع از ۲۰۶های تولیدی است. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل ۲۰۶ هاچ بک ۳ در و ۵ در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بیشتر مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.
پژو ۲۰۶ صندوقدار یا SD که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰۵ در غرفه پژو در معرض دید قرار گرفت. در حال حاضر ۲۹ تیپ متنوع از ۲۰۶ هاچ بک و صندوقدار در ایران خودرو تولید می شود که ۱۵ تیپ آن به بازار داخل و ۱۴ تیپ دیگر به بازارهای صادراتی اختصاص پیدا کرده است. در اینجا سه تیپ V1 ، V8، V9 و V20 را با یکدیگر مقایسه می کنیم. هرچند که عرضه V20 در ایران کمتر است و این تیپ بیشتر برای بازارهای صادراتی در نظر گرفته شده است. حجم موتور سه تیپ V1 ، V8 و V9، ا۱۶۰۰سی سی است در حالی که V20، ا۱۵۰۰سی سی می باشد. سه تیپ اول مذکور ۱۶ سوپاپه است؛ اما V20 ،ا۸ سوپاپ دارد. حداکثر سرعت ۴ تیپ یاد شده نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه با V1 و V8 تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت می توانید گاز دهید در حالی که با V9 تا ۱۸۹ و با V20 تا ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می توانید رانندگی پرسرعت را تجربه کنید؛ اما پژو ۲۰۶ SD کلا در هر تیپی، خودرویی کم مصرف محسوب می شود؛ به همین دلیل نیز این خودرو پس از سهمیه بندی بنزین خیلی مورد توجه قرار گرفت. میانگین مصرف ترکیبی V6 و V8، ا ۶.۶ لیتر، V9 ، ا۷.۳ لیتر و V20 نیز ۶.۴ لیتر می باشد. از بین تیپ های ذکر شده تنها V9 اتوماتیک و بقیه دستی هستند. هر سه خودرو نیز در کلاس C قرار دارند و تنها دو تیپ V8 و V9 ترمز ضدقفل (ABS) و ایربگ دارند. در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار به این ترتیب می باشد. V1 با قیمت ۱۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان،V8،ا۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، V9 با قیمت ۱۹میلیون و ۵۰۰ و همچنین V20 با قیمت ۱۳میلیون و۹۰۰هزار تومان در بازار عرضه می شود.
دااش من عزیزم ال۹۰ یه چیز دیگست . من با دوستم که ۲۰۶وی۸داره از سرعت تا قدرت وترمز وراحتی وغیره رامقایسه کردیم فقط ۲۰۶داشبوردش قشنگ تره مدت ۴سال هنوز نرفتم یه پیچشوسفت کنم
۱- صفر تا صد ال۹۰ کمتر از ۲۰۶ sd هست ۲- ال ۹۰ بدنه ی محکمی داره ۳- ال ۹۰ دارای طراحی فرانسوی که روش خیلی ازمایش کردن ولی ۲۰۶ چی ؟؟؟؟؟ ۴- دور موتور ال۹۰ روی ۷ هست بدون قرمزی یا محدوده ای که این نشان دهندهی قدرت موتور هست ولی برای ۲۰۶ روی ۶.۵ هست با محدودیت
معلومه شما چیزی از ماشین نمیدونید…اون دور موتوری که رو ماشین زده شده فکر کردی واقعیه؟ مثلا دور موتور پراید که از ۶ قرمز میشه فکر کردی حداکثر گشتاورش ۶ هست؟ واقعا خندم گرفت…
سلام برای کسی که پلنگ رو با یه جوجه اردک که برای روستایی های رومانی طراحی شده تا مردمش با خر و گاو نرن با ال ۹۰ برم مقایسه میکنه متاستفم…و هزار تا دلیل میارم که ال ۹۰ خیلی ضعیفتر از ۲۰۶ هست
دوستان عزیز من تجربه ۲۰۶ v8 و ال۹۰ رو دارم هر دوشون تو رنج خودشون بهترین ها هستن نسبت به بقیه همه رده های خودشون و یه سری مزایا و معایب نسبت به هم دارن و لی با اختلاف ناچیز نهایتاًال۹۰ رو برای زیر پام انتخاب کردم و تمامی دوستان و اقوام و همکارانی هم که ال۹۰ داشتن از خریدشون راضی بودن ماشین رو تا حالا عوض نکردن(شاید ۹۹ درصدشون) بازم میگم از ۲۰۶ هم راضی بودم ولی من بنا به انتظاراتی که از یه ماشین خوب برای خودم داشتم ال۹۰ رو ترجیح دادم
تمام دعواها بین بد و بدتره. صددر صد اگر خودروهای خارجی امکان رقابت با خودروهای داخلی رو داشتند هیچ کس این ماشینا رو نگاه هم نمی کرد چه برسه به اینکه سرشون دعوا بگیره.خوش باشید
قابل توجه اونایی که می گن ال ۹۰ بهتره-من ۲۰۶ اس دی دارم دوستم هم ال ۹۰ داره جند بار با هم پشت جراغ قرمز کورس گذاشتیم هر بار با اختلاف زیادس ۲۰۶ برنده شد.حتی راننده هار هم عوض کردیم .دوستم که ال ۹۰ داشت رفت اس دی خرید.
به نظر من تو ماشین های زیر۳۰ میلیون هیج کدوم نه کیفیت داخلی ۲۰۶ رو دارن نه بدنه نه متور نه زیبابی ۲۰۶ رو.هرکی اگه زیر ۳۰ میلیون بره ماشینی جز ۲۰۶ یا ۲۰۶ اس دی بخره اشتباه کرده پولشم انداخته تو چاه.
ال ۹۰ رو باید با پراید و ۱۴۱ و ۱۳۱ و ریو مقایسه کنید نه با ۲۰۶ . ال۹۰ را هر وقت خوب نیگا کنی بعدش باید یه دونه قرص اعصاب بخوری. از ال۹۰ ماشین زشتر فقط خودشه
من خودم قیافه ال۹۰ رو به قیافه دفرمه اس دی ترجیح میدم و مطمئنم شما تا به حال ال۹۰ نروندی که اینطوری قضاوت میکنی ال۹۰ درسته قیافه جذابی نداره و لی از ال۹۰ زشتر ۲۰۶ اس دیه شک نکن
به قولا مرگ دست خداست پراید فقط یک وسیله است.ال۹۰ هرچی باشه بهتر از پرایدیه که شده ۱۷ ملیون.متاسفانه قیمت ماشینهای ایمن تو ایران سرسام اوره.واقعا چرا ماشین باید به جای اینکه وسیله حمل ونقل باشه فقط یه وسیله واسه آخرت بشه؟ اینجوریه که اگه ملت تیبا وپراید بخرن هم بهش مینازن.
۲۰۶ از ارتفاع کمی برخورداراست ودر بعضی جاها از جمله جاده خاکی با سطح جاده برخورد می کند.همچنین فاصله بین صندلی های عقب و جلو کم است و سر نشین عقب اصلا” راحت نیست. باوجود این ۲۰۶ کم مصرف و از نظر بعضی ها زیباتر است.
ملت عزیز که شماها اینجا نظر گذاشتید بلاخره با این همه جوانب که در نظر گرفته اید از بین ۲۰۶ یا ال ۹۰ کدمشون بهتره!؟ چون من میخوام یکیشو بخرم ! الان در دهه فجر نزدیک هستیم ایران خودرو ۲۰۶ اس دی مدل وی۹ برای ثبت نام داره یانه؟؟ ممنون میشم بگید؟؟
اول سلام و دوم چه ماشین با این گرونی ماشین نمیشه حرف پراید رو به زبون اورد راستی اگه خبری از ثبت نام خودرو ۴۰۵ و پرشا واسه دهه فجر دارین بهم خبر بدین ممنون میشم مر۳۰لر
آقا محمد جفتشون ماشین های خوبین من خودم اس دی وی هشت دارم که کاملا ازش راضیمیم یه کروز کنترل و یه پخش تصویری فابریک ۲۰۶ انداختم روش در حد المپیک شده ولی برای خانواده کم جمعیت اگر تعداتون زیاده ال ۹۰ بگیرید نکته دیگه اینکه اگر تو شهر پرترافیک هستید V9 را هیچ رقمه از دست ندید که گیریبکس فوق العاده هوشمند و استپ ترونیکش تو ترافیک نمیذاره خسته بشید. یا حق
من هر دو ماشین داشتم الان ۲۰۶ دارم ۴ سال ال۹۰ داشتم ال۹۰ خیلی خسته کننده هست و سفت و حتی فرمونش بالا پایین نمیشه و تو مسافرت خیلی آدمو کوفته میکنه ۲۰۶ راحتره ولی ال۹۰ خیلی خرکاره و موتور خوبی دارخ ولی زشت به نظر من اگه موتور ال۹۰ روی ۲۰۶ بود خیلی ماشین خوبی میشد
به عرض دوستان برسانم که شش سال است ۲۰۶اس دارم وبسیار راضی هستم نمودار شتاب این خودرو خطی است یعنی در هر سرعتی پا را روی پدال فشار دهید ماشین از جا کنده میشود که در ماشینهای این مدلی کمتر به چشم می خورد استهلاک آن نیز کم است ودر سال ۲۰۰۰ ماشین روز اروپا بوده است به دلیل آنکه در مدلهای جدید تعدادی از قطعات موتور با کیفیت پایین تری نصب می شود احتمالا مثل مدلهای فرانسوی نیست .در تست ایمنی از ماشینهای هم رده خود بسیار بهتر است .زیبایی آن هم گفتنی است .
من بیش از ۳ ساله که v1 سفارشی با طرح چراغ عقب جدید و رینگ کارخونه ای دارم. نظر دوستان درخصوص شتاب و زیبایی و کلاس رو قبول دارم. ضمنا من پخش تصویری فابریک هم روش گذاشتم و خیلی باهاش حال میکنم.چند بار پیش اومده که بخوام برم سراغ یه ماشین بالاتر ولی میبینم خداییش ماشینم همه چی داره. ولی اگه بخوام نقاط ضعف این ماشینو بگم یکیش فضای کم برای سرنشینان عقبه و دیگری کمی نرم و نازک بودنش به نسبت تندر۹۰ . ضمنا بهتر بود سازندگان بجای داشبورد پلاستیکی سفت از چرم نرم استفاده میکردن که باعث میشه سروصدای داشبورد و خشکی اون از بین بره. در کل ۲۰۶sd ماشین مورد علاقه منه و اون رو به همه توصیه میکنم.
من یه اس دی وی۱ کارکرده گرفتم.واقعاعالیه. شتاب وهندلینگش حرف نداره.تو سربالایی اصلا کم نمیاره همه ی ماشینارو جامیذاره.لذت رانندگیش هم مثل ماشینای ۱۰۰ میلیونیه. به هیچ وجه قابل مقایسه با ۴۰۵و سمند و ال ۹۰ نیست.در مقایسه با سمند و۴۰۵ بی دلیل این همه قیمتش بالا نرفته. حتما یه مزیت هایی نسبت به بقیه داره.توصیه میکنم فقط اس دی بگیرید.
اریا
۱۵ مهر ۱۳۹۱دااش من عزیزم ال۹۰ یه چیز دیگست . من با دوستم که ۲۰۶وی۸داره از سرعت تا قدرت وترمز وراحتی وغیره رامقایسه کردیم فقط ۲۰۶داشبوردش قشنگ تره مدت ۴سال هنوز نرفتم یه پیچشوسفت کنم
رونالدو
۴ آذر ۱۳۹۱۱- صفر تا صد ال۹۰ کمتر از ۲۰۶ sd هست
۲- ال ۹۰ بدنه ی محکمی داره
۳- ال ۹۰ دارای طراحی فرانسوی که روش خیلی ازمایش کردن ولی ۲۰۶ چی ؟؟؟؟؟
۴- دور موتور ال۹۰ روی ۷ هست بدون قرمزی یا محدوده ای که این نشان دهندهی قدرت موتور هست ولی برای ۲۰۶ روی ۶.۵ هست با محدودیت
مهرداد
۱۸ بهمن ۱۳۹۱معلومه شما چیزی از ماشین نمیدونید…اون دور موتوری که رو ماشین زده شده فکر کردی واقعیه؟ مثلا دور موتور پراید که از ۶ قرمز میشه فکر کردی حداکثر گشتاورش ۶ هست؟ واقعا خندم گرفت…
مهرداد
۱۸ بهمن ۱۳۹۱عزیز یه چیزی گفتی که هیچکی باورش نمیشه… من خودم ۲۰۶ v8 دارم و میدونم چه جور ماشینیه…۲۰۶ v8 یه سرو گردن از L90 بالاتره..در حد رقابت با ۲۰۶ نیست ال ۹۰
تونی
۲۲ بهمن ۱۳۹۱سلام برای کسی که پلنگ رو با یه جوجه اردک که برای روستایی های رومانی طراحی شده تا مردمش با خر و گاو نرن با ال ۹۰ برم مقایسه میکنه متاستفم…و هزار تا دلیل میارم که ال ۹۰ خیلی ضعیفتر از ۲۰۶ هست
حسين
۷ اسفند ۱۳۹۱تونی چرا کم اوردی حقیقت تلخه
ال۹۰ راست میگی تو رومانی سوار میشن
ولی ۲۰۶ اس دی رو تو ترکیه هم راه نمیدن
gt67
۱۶ مهر ۱۳۹۱کلا ماشین ها زیر ۳۵ ۳۰ میلیون تولید ایران با تخم مرغ شانسی فرقی ندارن. یکی خیلی خوب. یکی دیگه آشغال به تمام معنا.
سامان
۱۸ مهر ۱۳۹۱ال۹۰ درسطح خودش یه چیز دیگست نه در سطح ۲۰۶ ۲۶ملیونی
hamed
۱۶ مهر ۱۳۹۱دوستان عزیز من تجربه ۲۰۶ v8 و ال۹۰ رو دارم هر دوشون تو رنج خودشون بهترین ها هستن نسبت به بقیه همه رده های خودشون و یه سری مزایا و معایب نسبت به هم دارن و لی با اختلاف ناچیز نهایتاًال۹۰ رو برای زیر پام انتخاب کردم و تمامی دوستان و اقوام و همکارانی هم که ال۹۰ داشتن از خریدشون راضی بودن ماشین رو تا حالا عوض نکردن(شاید ۹۹ درصدشون) بازم میگم از ۲۰۶ هم راضی بودم ولی من بنا به انتظاراتی که از یه ماشین خوب برای خودم داشتم ال۹۰ رو ترجیح دادم
علی
۲۰ مهر ۱۳۹۱ال نود بسیار ظاهر زشتی داره .در اروپا به اردک معروف شده
حسين
۷ اسفند ۱۳۹۱ولی از اس دی قشنگتره
احمد
۸ آبان ۱۳۹۱رانا رو هم یاد تون رفته جزو ۲۰۶ های SD محسوب کنید
سیمین
۱۷ آبان ۱۳۹۱تمام دعواها بین بد و بدتره. صددر صد اگر خودروهای خارجی امکان رقابت با خودروهای داخلی رو داشتند هیچ کس این ماشینا رو نگاه هم نمی کرد چه برسه به اینکه سرشون دعوا بگیره.خوش باشید
امیر
۲ آذر ۱۳۹۱قابل توجه اونایی که می گن ال ۹۰ بهتره-من ۲۰۶ اس دی دارم دوستم هم ال ۹۰ داره جند بار با هم پشت جراغ قرمز کورس گذاشتیم هر بار با اختلاف زیادس ۲۰۶ برنده شد.حتی راننده هار هم عوض کردیم .دوستم که ال ۹۰ داشت رفت اس دی خرید.
امیر
۲ آذر ۱۳۹۱شتاب ۲۰۶ اس دی خیلی از ماشین های هم رده ی خودش زیاد تره.حتی از زانتیا و ویتارا .من با همشون کورس گذاشتم.
مهرداد
۱۸ بهمن ۱۳۹۱کاملا موافقم…
تونی
۲۲ بهمن ۱۳۹۱بله شتاب خوبی داره ولی زانتیا رو دیگه نگین قضیه اون جداست
امیر
۲ آذر ۱۳۹۱به نظر من تو ماشین های زیر۳۰ میلیون هیج کدوم نه کیفیت داخلی ۲۰۶ رو دارن نه بدنه نه متور نه زیبابی ۲۰۶ رو.هرکی اگه زیر ۳۰ میلیون بره ماشینی جز ۲۰۶ یا ۲۰۶ اس دی بخره اشتباه کرده پولشم انداخته تو چاه.
حسين
۷ اسفند ۱۳۹۱ولی ال۹۰ براحتی حریفش میشه
Nima
۱۰ آذر ۱۳۹۱اصلا دعوا نمی خواد!۲۰۶ از همه بهتره!حتی از ماشین های خارجی!۲۰۶ به سلطان فرانسه معروفه!
مهرشاد
۱۶ آذر ۱۳۹۱خوب بید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
arman
۲۱ آذر ۱۳۹۱من خودم ۲۰۶ وی ۸ دارم از هرجی ماشین داخلی بهتره.ایمنی عالی مصرف سوخت پایین درکل خیلی عالیه
علی 55
۷ بهمن ۱۳۹۱ال ۹۰ رو باید با پراید و ۱۴۱ و ۱۳۱ و ریو مقایسه کنید نه با ۲۰۶ . ال۹۰ را هر وقت خوب نیگا کنی بعدش باید یه دونه قرص اعصاب بخوری. از ال۹۰ ماشین زشتر فقط خودشه
حسين
۷ اسفند ۱۳۹۱من خودم قیافه ال۹۰ رو به قیافه دفرمه اس دی ترجیح میدم و مطمئنم شما تا به حال ال۹۰ نروندی که اینطوری قضاوت میکنی
ال۹۰ درسته قیافه جذابی نداره و لی از ال۹۰ زشتر ۲۰۶ اس دیه شک نکن
محبوبه
۱۰ بهمن ۱۳۹۱به قولا مرگ دست خداست پراید فقط یک وسیله است.ال۹۰ هرچی باشه بهتر از پرایدیه که شده ۱۷ ملیون.متاسفانه قیمت ماشینهای ایمن تو ایران سرسام اوره.واقعا چرا ماشین باید به جای اینکه وسیله حمل ونقل باشه فقط یه وسیله واسه آخرت بشه؟ اینجوریه که اگه ملت تیبا وپراید بخرن هم بهش مینازن.
ابوذر
۱۰ بهمن ۱۳۹۱اگه با ظاهر ال ۹۰ مشکل دارین خوب سراغ مگان برین.هم ظاهرش عالیه هم کیفیت خیلی خوبی داره البته ۲۰۶ شتاب بالایی داره موتورش خوبه وزیباست که ایناروهم نمیشه نادیده گرفت
جواد
۱۲ بهمن ۱۳۹۱۲۰۶ از ارتفاع کمی برخورداراست ودر بعضی جاها از جمله جاده خاکی با سطح جاده برخورد می کند.همچنین فاصله بین صندلی های عقب و جلو کم است و سر نشین عقب اصلا” راحت نیست. باوجود این ۲۰۶ کم مصرف و از نظر بعضی ها زیباتر است.
الهام
۱۳ بهمن ۱۳۹۱از بچه ها کسی میتونه بگه که واسه ثبت نام ویژه ی دهه فجر ۹۱ قیمت این ۲۰۶ صندوق دار تیپ ۲ چند پیش بینی شده ؟؟؟؟
ممنون میشم واقعا
کیوان
۱۳ بهمن ۱۳۹۱اس دی یه دونه باشه
میلاد
۱۳ بهمن ۱۳۹۱باباچی دارین میگین ماشین فقط پراید مدل بندی داره درحد تیم ملی!!!!!
امید
۱۶ بهمن ۱۳۹۱من از خدا میخوام بهم برسونه تا نظرمو بگم اما حیف که ندارم
mohammad
۱۸ بهمن ۱۳۹۱ملت عزیز که شماها اینجا نظر گذاشتید بلاخره با این همه جوانب که در نظر گرفته اید از بین ۲۰۶ یا ال ۹۰ کدمشون بهتره!؟ چون من میخوام یکیشو بخرم ! الان در دهه فجر نزدیک هستیم ایران خودرو ۲۰۶ اس دی مدل وی۹ برای ثبت نام داره یانه؟؟ ممنون میشم بگید؟؟
حسين
۷ اسفند ۱۳۹۱شک نکن ال۹۰
rahim
۱۸ بهمن ۱۳۹۱اول سلام و دوم چه ماشین با این گرونی ماشین نمیشه حرف پراید رو به زبون اورد راستی اگه خبری از ثبت نام خودرو ۴۰۵ و پرشا واسه دهه فجر دارین بهم خبر بدین ممنون میشم مر۳۰لر
مجتبی
۱۹ بهمن ۱۳۹۱آقا محمد جفتشون ماشین های خوبین من خودم اس دی وی هشت دارم که کاملا ازش راضیمیم یه کروز کنترل و یه پخش تصویری فابریک ۲۰۶ انداختم روش در حد المپیک شده ولی برای خانواده کم جمعیت اگر تعداتون زیاده ال ۹۰ بگیرید
نکته دیگه اینکه اگر تو شهر پرترافیک هستید V9 را هیچ رقمه از دست ندید که گیریبکس فوق العاده هوشمند و استپ ترونیکش تو ترافیک نمیذاره خسته بشید.
یا حق
منصور
۱۹ بهمن ۱۳۹۱۲۰۶ وی ۸ سلطانه خدایی . آخر ماشینه.شتاب آلی. مصرف آلی . امکانات آلی.
علی
۲۳ بهمن ۱۳۹۱من هر دو ماشین داشتم
الان ۲۰۶ دارم ۴ سال ال۹۰ داشتم ال۹۰ خیلی خسته کننده هست و سفت و حتی فرمونش بالا پایین نمیشه و تو مسافرت خیلی آدمو کوفته میکنه
۲۰۶ راحتره ولی ال۹۰ خیلی خرکاره و موتور خوبی دارخ ولی زشت
به نظر من اگه موتور ال۹۰ روی ۲۰۶ بود خیلی ماشین خوبی میشد
اس دی سوار
۲۴ بهمن ۱۳۹۱به عرض دوستان برسانم که شش سال است ۲۰۶اس دارم وبسیار راضی هستم نمودار شتاب این خودرو خطی است یعنی در هر سرعتی پا را روی پدال فشار دهید ماشین از جا کنده میشود که در ماشینهای این مدلی کمتر به چشم می خورد استهلاک آن نیز کم است ودر سال ۲۰۰۰ ماشین روز اروپا بوده است به دلیل آنکه در مدلهای جدید تعدادی از قطعات موتور با کیفیت پایین تری نصب می شود احتمالا مثل مدلهای فرانسوی نیست .در تست ایمنی از ماشینهای هم رده خود بسیار بهتر است .زیبایی آن هم گفتنی است .
دکتر آهنگر
۲۷ بهمن ۱۳۹۱من بیش از ۳ ساله که v1 سفارشی با طرح چراغ عقب جدید و رینگ کارخونه ای دارم. نظر دوستان درخصوص شتاب و زیبایی و کلاس رو قبول دارم. ضمنا من پخش تصویری فابریک هم روش گذاشتم و خیلی باهاش حال میکنم.چند بار پیش اومده که بخوام برم سراغ یه ماشین بالاتر ولی میبینم خداییش ماشینم همه چی داره. ولی اگه بخوام نقاط ضعف این ماشینو بگم یکیش فضای کم برای سرنشینان عقبه و دیگری کمی نرم و نازک بودنش به نسبت تندر۹۰ . ضمنا بهتر بود سازندگان بجای داشبورد پلاستیکی سفت از چرم نرم استفاده میکردن که باعث میشه سروصدای داشبورد و خشکی اون از بین بره. در کل ۲۰۶sd ماشین مورد علاقه منه و اون رو به همه توصیه میکنم.
مسعود
۲۷ بهمن ۱۳۹۱من یه اس دی وی۱ کارکرده گرفتم.واقعاعالیه. شتاب وهندلینگش حرف نداره.تو سربالایی اصلا کم نمیاره همه ی ماشینارو جامیذاره.لذت رانندگیش هم مثل ماشینای ۱۰۰ میلیونیه. به هیچ وجه قابل مقایسه با ۴۰۵و سمند و ال ۹۰ نیست.در مقایسه با سمند و۴۰۵ بی دلیل این همه قیمتش بالا نرفته. حتما یه مزیت هایی نسبت به بقیه داره.توصیه میکنم فقط اس دی بگیرید.
سعيد
۲ اسفند ۱۳۹۱یه لحظه فکر کردم ۲۰۶ کنار بهشت زهرا پارک کرده
حامد
۴ اسفند ۱۳۹۱۲۰۶ مدل v10 دارم
حرف نداره
در ضمن ال ۹۰ تو پیچها اگر سریع دور بزنی چپ میکنه اما ۲۰۶ به هیچ وجه
در ضمن سیستم تعلیق عالی داره