ایران خودروپژو

پژو ۲۰۷ دو رنگ MC، مشخصات، قیمت، رقبا، مزایا و معایب

سال‌ها است که ایران‌خودرو صرفاً به دو پلت‌فرم قدیمی پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ متکی است و محصولات مختلفی را با نام‌ها و پسوندهای گوناگون بر اساس آن‌ها تولید کرده است. طی سال‌های اخیر که به دلیل تحریم‌ها خودروسازان جهانی و حتی چینی ارتباط خود را با ایران قطع کرده‌اند، این موضوع نمود بیشتری پیدا کرده و شاهد ارائهٔ مدل‌های به‌اصطلاح جدیدی از سوی این شرکت بر اساس این دو پلت‌فرم هستیم. یکی از این خودروها، پژو ۲۰۷ مولتی کالر یا MC است که به‌تازگی به سبد محصولات ایران‌خودرو اضافه شده و به لطف تغییرات فنی و همین‌طور ظاهر جوان‌پسند تا حدودی توانسته نظرها را به خود جلب کند. در ادامه این خودرو را به‌طور کامل بررسی خواهیم کرد.

معرفی کلی پژو ۲۰۷ دو رنگ MC

پس از موفقیت فوق‌العادهٔ پژو ۲۰۶ در کشورمان، ایران‌خودرو تصمیم به تولید و عرضهٔ نسل جدید آن یعنی ۲۰۷ گرفت. این خودرو برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ راهی بازار ایران شد اما این ۲۰۷ واقعی نبود بلکه یک فیس‌لیفت بزرگ روی همان ۲۰۶ بود که توسط شعبهٔ برزیلی پژو انجام گرفته و سعی داشت چهرهٔ ۲۰۶ را به ۲۰۷ شبیه کند. این خودرو که در اروپا با نام ۲۰۶ پلاس عرضه شد، دماغهٔ کاملاً جدید با چراغ‌های بزرگ‌تر داشت اما در عقب تغییرات آن بسیار اندک بوده و صرفاً به گرافیک متفاوت چراغ‌ها و سپر جدید محدود می‌شد. سپس در سال ۱۳۹۱ در پی تشدید تحریم‌ها علیه ایران، تولید ۲۰۷ در کشورمان متوقف شد تا اینکه حدود چهار سال بعد، ایران‌خودرو این هاچ‌بک فرانسوی را ایرانیزه کرده و تولید آن را در سال ۱۳۹۵ از سر گرفت. ۲۰۷ ایرانیزه با چند تغییر شامل آینه‌های جانبی جدید، گرافیک جدید چراغ‌های عقب، اضافه شدن دی‌لایت به چراغ‌های جلو، تجهیز به نمایشگر در داخل و غربیلک فرمان جدید به بازار عرضه شد.

پژو 207 دو رنگ MC

تغییرات پژو ۲۰۷ دو رنگ MC

در دوران برجام که خودروسازانی مثل پژو و سیتروئن دوباره به ایران بازگشتند و با شرکای سابق خود یعنی ایران‌خودرو و سایپا قرارداد همکاری امضا کردند، برنامهٔ تولید خودروهای جدید مثل پژو ۳۰۱ و سیتروئن C3 در کشورمان مطرح شد. دراین‌بین، سیتروئن C3 برای اولین بار خودروسازان داخلی را با مقولهٔ طرح دورنگ بدنه آشنا کرد! بدین ترتیب، در ابتدا سایپا پیش‌دستی کرده و همین طرح را روی کوییک پیاده کرد و کوییک R را به بازار فرستاد. به دلیل شرایط انحصاری و تنوع پایین بازار خودروی کشور، این کوییک دورنگ مورد استقبال قرار گرفت و به همین دلیل ایران‌خودرو هم ترغیب شد تا همین برنامه را روی پژو ۲۰۷ اجرا کند! این خودرو که ۲۰۷ MC (مخفف Multi Color) نام گرفت، برای اولین بار در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در لیست فروش ایران‌خودرو دیده شد.

پژو 207 دو رنگ MC

در ۲۰۷ MC، ایران‌خودرو برخی قسمت‌های خودرو را قرمزرنگ کرده که مهم‌ترین آن‌ها سقف است. علاوه بر این، زه‌های جانبی، تریم بالای پلاک عقب، بال عقب، کالیپرهای ترمز، قاب مه شکن‌های جلو، قاب آینه‌های جانبی و دریچهٔ روی کاپوت هم همگی قرمزرنگ شده‌اند. علاوه بر این، رینگ‌های آلومینیومی جدید مشکی‌رنگ نیز نمای اسپرت و جذاب‌تری به خودرو بخشیده‌اند. بااین‌حال، غیر از این طرح دورنگ، نمای بیرونی ۲۰۷ هیچ تغییر دیگری نداشته که این یعنی با همان ظاهر قدیمی طرف هستیم. طرح دورنگ اما به داخل خودرو هم راه پیدا کرده و در اینجا نیز قسمت‌هایی مثل قاب دریچه‌های تهویه و نمایشگر، قسمتی از غربیلک فرمان، قاب دستگیرهٔ درها، کمربندهای ایمنی و بخشی از روکش صندلی‌ها قرمزرنگ شده‌اند ولی مثل بیرون، در داخل خودرو نیز طراحی کلی کاملاً دست‌نخورده باقیمانده است.

داخل پژو 207 مولتی کالر MC

تجهیزات پژو ۲۰۷ دو رنگ MC

۲۰۷ دورنگ اصطلاحاً به‌صورت فول به بازار عرضه می‌شود و در مقایسه با دیگر محصولات ایران‌خودرو از تجهیزات نسبتاً کاملی بهره می‌برد. مهم‌ترین موارد دراین‌بین، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی و ترمزهای دیسکی عقب هستند که چند وقتی است از لیست تجهیزات ۲۰۷ معمولی حذف شده‌اند. علاوه بر این، فرمان ۲۰۷ دورنگ نیز بجای هیدرولیک از نوع برقی است که ویژگی مثبتی تلقی می‌شود. ترمز ABS، دو ایربگ، دکمه‌های کنترلی روی غربیلک فرمان، سیستم تهویهٔ اتوماتیک، نمایشگر، دی‌لایت، آینه‌های جانبی برقی، سنسور دنده‌عقب و دوربین دید عقب هم از دیگر تجهیزات این خودرو هستند که قبلاً در ۲۰۷ معمولی هم وجود داشتند. به‌طورکلی و با توجه به شرایط خودروهای داخلی، تجهیزات و امکانات ۲۰۷ دورنگ نسبتاً مناسب هستند هرچند که فقدان مواردی مثل سانروف و تنظیم برقی صندلی‌های جلو احساس می‌شود.

پیشرانه، گیربکس و مصرف سوخت پژو ۲۰۷ دو رنگ MC

در اقدامی کم‌سابقه، ایران‌خودرو در ۲۰۷ دورنگ صرفاً به تغییرات جزئی ظاهری بسنده نکرده و ارتقاء فنی را هم در نظر داشته است. این خودرو حالا به پیشرانهٔ TU5 پلاس مجهز شده که نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ موتور TU5 محسوب می‌شود. این پیشرانه که قبلاً در تارا ارائه شده بود، به سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ مجهز شده و در برنامهٔ پاشش سوخت آن‌هم تغییراتی ایجاد شده است. به لطف این دو ویژگی و برخی اصلاحات دیگر، خروجی موتور حالا به ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور رسیده که ۸ اسب بخار و ۲ نیوتن متر از TU5 معمولی بیشتر است. همچنین به گفتهٔ ایران‌خودرو، پیشرانهٔ TU5 پلاس از لحاظ دوام و آلایندگی هم وضعیت بهتری پیدا کرده و حالا با قوانین یورو ۵ مطابقت خواهد داشت.

پژو 207 دو رنگ MC

تغییر فنی دیگر ۲۰۷ دورنگ که شاید مهم‌تر از قبلی باشد، تجهیز به گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک جدید بجای گیربکس چهار سرعتهٔ اتوماتیک قدیمی و نه‌چندان خوش‌نام AL4 قبلی است. این ویژگی قطعاً نظر کسانی که خواهان خودرویی اتوماتیک در بین محصولات داخلی هستند را جلب خواهد کرد زیرا گیربکس چهار سرعتهٔ قبلی نه‌تنها کاملاً منسوخ شده بود بلکه مشکلات زیادی مثل تکان و تقه هنگام تعویض دنده را هم به همراه داشت؛ اما با وجود این تغییرات مثبت در قوای محرکهٔ پژو ۲۰۷ دورنگ که باید کاهش مصرف سوخت را به دنبال داشته باشد، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو از سوی ایران‌خودرو ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده که حدود ۰.۳ لیتر از ۲۰۷ اتوماتیک قبلی بیشتر است.

رانندگی و سواری پژو ۲۰۷ مولتی کالر

همان‌طور که گفته شد، فروش ۲۰۷ دورنگ برای اولین بار در اواسط فروردین امسال آغاز شد و بنابراین هنوز به‌طور انبوه وارد بازار نشده است. به همین دلیل، فعلاً نمی‌توان در مورد رانندگی و سواری خودرو صحبت کرد اما قطعاً تغییرات فنی مذکور موجب بهبود کیفیت رانندگی این ماشین خواهند شد و با وجود گیربکس جدید هم دیگر خبری از تکان‌های قبل در هنگام تعویض دنده نخواهد بود که این ویژگی‌ها می‌تواند تجربهٔ رانندگی لذت‌بخش‌تری را فراهم کند. بااین‌حال، ازآنجایی‌که ۲۰۷ دورنگ غیر از موارد مذکور تغییر دیگری را تجربه نکرده است، مشکلات همیشگی خانوادهٔ ۲۰۶ و ۲۰۷ مثل پلت‌فرم قدیمی، فضای بسیار محدود صندلی‌های عقب و کیفیت نه‌چندان خوب متریال داخلی همچنان به قوت خود باقی هستند.

تفاوت‌های پژو ۲۰۷ دو رنگ MC با ۲۰۷ معمولی

تفاوت‌های ۲۰۷ دورنگ با ۲۰۷ معمولی در ظاهر صرفاً به قرمزرنگ شدن قسمت‌هایی مثل سقف، زه‌های جانبی، قاب آینه‌های جانبی، کالیپرهای ترمز و دریچهٔ روی کاپوت به همراه رینگ‌های آلیاژی مشکی‌رنگ جدید محدود می‌شود درحالی‌که در داخل هم قطعات دکوراتیوی مثل قاب دریچه‌های تهویه، قاب دستگیرهٔ درها و قسمتی از غربیلک فرمان به رنگ قرمز درآمده‌اند. در بخش فنی اما تغییرات مهم‌تری صورت گرفته زیرا ۲۰۷ دورنگ به پیشرانهٔ ارتقاءیافتهٔ TU5 پلاس با ۱۱۳ اسب بخار قدرت و گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک جدید مجهز شده است.

پژو 207 دو رنگ MC

مزایا و معایب پژو ۲۰۷ دو رنگ MC

به‌طورکلی، هرچند شاید دورنگ کردن بدنهٔ ۲۰۷ از دید برخی اقدام جالبی نباشد اما ارتقاء فنی آن را می‌توان تغییر مثبتی تلقی کرد زیرا همین‌که خودروسازان داخلی مثل گذشته فقط به چند تغییر جزئی ظاهری و یا اضافه کردن تعدادی آپشن ساده به محصولات قدیمی خود بسنده نکرده و به ارتقاء قوای محرکهٔ خودرو هم توجه دارند جای کمی امیدواری دارد؛ بنابراین، تجهیز به پیشرانهٔ TU5 پلاس و گیربکس اتوماتیک جدید از اصلی‌ترین مزیت‌های ۲۰۷ دورنگ محسوب می‌شوند درحالی‌که فراوانی قطعات و نمایندگی‌ها و تجهیزات نسبتاً مناسب را هم می‌توان ازجملهٔ دیگر موارد مثبت برشمرد. از سوی دیگر، قیمت بسیار گران خصوصاً در بازار، پلت‌فرم قدیمی، فضای محدود صندلی‌های عقب و کیفیت ساخت نه‌چندان خوب هم از معایب این هاچ‌بک دورنگ ایران‌خودرو هستند.

قیمت و رقبای پژو ۲۰۷ دو رنگ MC

با عرضهٔ ۲۰۷ دورنگ به بازار، ایران‌خودرو به تولید ۲۰۷ معمولی اتوماتیک پایان داده است و این خودرو حالا فقط با گیربکس دستی در نسخه‌های ساده و پانوراما یا سقف شیشه‌ای قابل خریداری است. قیمت کارخانهٔ ۲۰۷ دورنگ هم‌اکنون ۳۱۸ میلیون تومان است که نسبت به گران‌ترین نسخهٔ ۲۰۷ معمولی یعنی سقف شیشه‌ای با قیمت ۲۳۶ میلیون تومان، افزایش قابل‌توجهی داشته است. بااین‌حال، شرایط در قیمت بازار بدتر است زیرا درحالی‌که قیمت بازار ۲۰۷ پانوراما هم‌اکنون حدود ۴۰۰ میلیون تومان است، ۲۰۷ دورنگ با قیمتی در حدود ۵۸۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود که نشان از اختلاف چشمگیر ۱۸۰ میلیون تومانی دارد. با این قیمت عجیب، در حال حاضر در بازار هیچ هاچ‌بکی رقیب مستقیم ۲۰۷ دورنگ نخواهد بود و این خودرو در برابر سدان‌های تارا اتوماتیک و جک J4 قرار می‌گیرد. این‌ها هردو خودروهایی جادارتر با تجهیزاتی تقریباً هم‌سطح ۲۰۷ دورنگ هستند درحالی‌که جک J4 با قیمت بازار ۵۰۰ میلیون تومانی، به میزان قابل‌توجهی ارزان‌تر هم هست.

 

پژو 207 دو رنگ MC

موارد مثبت

فراوانی قطعات

پیشرانهٔ ارتقاءیافتهٔ TU5 پلاس

گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک

تجهیزات نسبتاً مناسب

موارد منفی

کیفیت ساخت نه‌چندان خوب

قیمت بسیار گران

فضای پای اندک صندلی‌های عقب

پلت‌فرم قدیمی با ایمنی ضعیف

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ دو رنگ MC

پیشرانهTU5P
حجم موتور۱۵۸۷ سی‌سی
سوپاپ۱۶
قدرت۱۱۳ اسب بخار
گشتاور۱۴۴ نیوتن متر
گیربکس۶ سرعته اتوماتیک
محور محرکجلو
شتاب صفرتاصد۱۲.۶ ثانیه
حداکثر سرعت۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت۷.۴ لیتر ترکیبی
طول۳,۸۷۲ میلی‌متر
عرض۱,۶۶۹ میلی‌متر
ارتفاع۱,۴۴۱ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری۲,۴۴۳ میلی‌متر
وزن۱۱۱۸ کیلوگرم
ظرفیت باک۵۰ لیتر
حجم صندوق بار۲۴۵ لیتر
رینگ و لاستیک۱۴ اینچی آلومینیومی

 

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. دکتر استاپ

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (201 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوبیه
    گیربکسشم تقه میزنه راننده حوصلش سر نمیره😂😂😂

    موافقم ۵۴
    مخالفم ۸
    1. Saipa

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (23 ديدگاه)

      عالی
      ارزان
      هارمونی رنگ
      کیفیت
      اصالت
      قدرت
      گیربکس زیبا
      کجان اون منتقد ها که ببینن ایرانخودرو چه شاهکاری آفریده
      به به تا صبح باید تایپ کنم

      موافقم ۴۲
      مخالفم ۲۷
      1. FTB

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (739 ديدگاه)

        فقظ ۲۰۷ رو رنگ کردن آپشنای دنا روکندن گذاشتن روش

        هیچ چیزی به اسم طراحی براش انجام نشده

        سلاطین(مدیر بسیار بسیار محترم ایرانخودرو) دارن حال میکنن بعد ما نهپول دارم نه ریکا داد میزنیم مرگ بر آمریکا :/

        واقعن چرا میخوای پاک نی پدال جان؟نظر باحالیه

        موافقم ۲۱
        مخالفم ۶
        1. Humer

          ۱ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (223 ديدگاه)

          من یکی از سری قدیمیا رو داشتم
          خب از مدل وارداتی ها بود و قدرتش فکر کنم ۱۱۵ اسب بود اقا ماشین خیلی خوبی بود قدرت خوبی داشت
          ولی بعد ۸۰ هزار تا لف شد انگار ماشین خسته شد
          پس فروختمش
          حالا یکی از دوستام خریده مدل جدید ها رو
          هر روز در به در تعمیرگاه هست
          خلاصه این ها خودرو رو یک برچسب می زنند و ۱۰۰ میلیون هم گرانتر می فروشند
          تازه ضرر هم می دهند 🤥

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۲
      2. Clean energy (صیانت!)

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (1150 ديدگاه)

        آره سید

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۵
  2. آرین

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (281 ديدگاه)

    این ماشین‌های دوررنگ خیلی حال و هوای اسپرت داره. دلم رفت.
    کاش دستگیره درها رو هم قرمز میکردن دیگه حرف نداشت.

    موافقم ۸
    مخالفم ۴۷
    1. حامد

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (736 ديدگاه)

      میتونی بخری بعد با ماژیک یا اسپری رنگ دستگیرش هم خودت قرمزش کنی عشششششق کنی داداش
      از نظر کیفیت رنگ هم یکیه

      موافقم ۵۵
      مخالفم ۴
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (7172 ديدگاه)

        حامد

        واقعاً فکر کردید به ذهن کسی نمیرسه ؟!

        وقتی خودرویی مثل این ۲۰۷ یا کوئیکR را میخرند در کارت خودرو و سند لحاظ شده که اگر کسی خواست خودرواَش را بفروشد و تعویض پلاک کند ، فقط برای همین یه قوطی رنگ بعدها به مشکل نخورد و اگر نه که همه نمونه‌های معمولی را میخریدند و خودشان رنگ میکردند و گران‌تر هم میفروختند !!!!!

        شرکت ایران‌خودرو و سایپا ، خودشون میدونند که اگر این اوضاع بازار نبود ، هیچگاه مشتری زیر بار خرید این خودروهای دو رنگ نمیرفت ، اما وقتی میبینند با یک قوطی رنگ میتوانند سود چند ده میلیونی کنند و مثلاً ۲ میلیون نفر ایرانی مشتری برای ۵۰۰ عدد دستگاه صف کشیده ، دیگر برای اون مشتری مهم نیست خودروی برنده شده در لاتاری این دو شرکت کوئیک باشه یا ۲۰۷ ، هر چی شانسش در بیاد سود کرده و این میشه که در شهر میبینیم این خودروهای دو رنگ را !!!!!

        فقط موندم که اگر این سیتروئن C3 رونگ نیومده بود با دو رنگ سفید قرمز ، این مدیران باسواد ما میخواستند از چی ایده بگیرند جهت چابیدن بیشتر مشتریها !!!

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۰
      2. آرین

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (281 ديدگاه)

        @حامد
        یعنی واقعا معلوم نیست کنایه‌آمیز نوشتم؟

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۰
        1. حامد

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (736 ديدگاه)

          نه داداش معلوم نیست
          راستشو بخوای یه جوری نوشتی انگار مشتری هستی😅

          موافقم ۹
          مخالفم ۱
  3. حامد

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (736 ديدگاه)

    اشغال دو رنگ با قیمت ۸ سال حقوق کارگر

    موافقم ۴۸
    مخالفم ۶
    1. FTB

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (739 ديدگاه)

      میگم که چیزی به اسم طراحی تو ایران خودرو عه ببخشید ویران خودرو وجود نداره

      فقط برش و ریزش و پاشش و کنش دارن

      برش آهن های ماشینا … ریزش یه مایع عجیب غریب قرمز از گیربکس

      پاشش سوخت چند نقطه ای (ارواح عمه دشمنان اسلام)

      و کنش هم کندن آشن

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۱
  4. AMANTE

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (701 ديدگاه)

    چی بگم، منی که فکر میکردم وقتی بزرگ شم توی ۳۰ سالگی یک بی ام و یا بنز میخرم الان باید زور بزنم یک ماشین ۲۵۰ میلیونی قدیمی بخرم یا خیلی بیشتر زور بزنم تا یک ماشین قدیمی مثلا آپشن دار بخرم.

    موافقم ۳۵
    مخالفم ۱
  5. Erfan

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (139 ديدگاه)

    حالا کاری با قیافه ندارم.داخل نابوده.تو بازار حدود ۶۰۰میلیون میفروشن کم ترین امکانات رفاهی و راحتی مثل صندلی چرم نداره باید رو پارچه نشست.

    موافقم ۳۲
    مخالفم ۰
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (7172 ديدگاه)

      آخه ۶۰۰ میلیون فر ختن مهم نیست !
      مهم اینه که با چه عقلی چنین پول‌هایی پرداخت میکنند وقتی میشه خودروهای کارکرده‌ی بهتر را خرید !

      واقعاً چه توجیهی داره پرداخت ۶۰۰ میلیون چرک کف دست برای این خودرویی که فقط در ظاهر متفاوت از ۲۰۶ هست !

      خوبه حالا کیفیتش با باقی ایرانی‌ها فرقی نداره و اگر نه میرفت به جنگ سلطان تیگو ۸ بالای یک میلیارد !

      البته زیاد دور نیست اون روزی که به یک میلیارد برسه و رد کنه ، تعجب نکنید !

      فکر کنم پارسال بود که میگفتم پراید ۲۰۰ میلیون را رد میکنه و دلایلش هم نوشتم و مسخرم کردند اما دیدیم رد کرد و آب از آب هم تکان نخورد و تمام !

      موافقم ۹
      مخالفم ۰
  6. Alive man

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (36 ديدگاه)

    آدم زانو هاش خالی میشه از هیجان وقتی نگاش میکنه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۵
  7. ghl

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر‌ ۲۰۷ سه رنگ با پسوند اختصاصی tri colore خواهیم بود …

    پاگانی : چه کسی بود صدا زد سهراب ؟ کفش هایم کو ، باید امشب بروم …

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۱
  8. K O

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نوبتی هم باشه نوبت سایپاست … کوییک مولتی ویتامین میسازه فک کنم .

    موافقم ۳۵
    مخالفم ۱
  9. ft

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که داشتن توصیه میکنن ۲۰۷ رو ؟ یا انتخاب بهتری دارین ؟

    موافقم ۷
    مخالفم ۶
  10. پدرام

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (286 ديدگاه)

    ۲۰۷ رو ببری پیش تزییناتی ها قشنگ تر میشه جمعش کرد

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۱
  11. Alan.r

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (211 ديدگاه)

    بدنه دو رنگ مایباخ پیش این کم میاره😂😂😂

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۲
    1. Jdm باز

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (1062 ديدگاه)

      👍😂😂😂

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲
  12. Amard

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (449 ديدگاه)

    فرمونش برقی موتور گیربکسش برای یه ماشین اقتصادی خوب ایکاش هدرز کیت مکش هم روش میبود اما قیمتش هیچ تناسبی نداره همون ۲۰۶ پلاس با داشبورد پلاستیک خشک که روش گیربکس چینی گذاشتن و سقف تزینات به شکل ناشیانه نقاشی کردن ولی داخلش یکم بهتر شده

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  13. عادل

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    انگار بچه پنج ساله رنگش کرده

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
  14. Jdm باز

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    چقدر گرون
    واقعا خحالت نمیکشن به همچین قیمت های عجیبی این جنس های بنجل رو به مردم‌ میندازن

    چند وقت دیگه میاد ۲۰۷ هفت رنگ میزنه یه میلیارد میشه قیمتش تو بازار

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  15. مهدی

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من که ماشین ندارم ولی خوش به حال اینا که این کلاغ های رنگ شده به جای قناری میخرن 😄

    موافقم ۹
    مخالفم ۰
  16. kastech

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    اگر فکر میکنید که فقط تو عکس زشته سخت در اشتباهید! اگر از نزدیک ببینید تازه میفهمید چقدر زشته

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۰
  17. AMG GT R

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1072 ديدگاه)

    WTF؟
    مولتی کالر
    اسم در حد M5 CS
    کیفیت و عملکرد و طراحی و همه چیز های مهم در خودرو در حد 💩💩

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  18. TML BN

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (545 ديدگاه)

    فقط اسمش😂😐

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  19. ت

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    حالا این همه رنگ چرا مشکی‌ قرمز‌ و سفید قرمز ؟!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. Lione

    ۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (41 ديدگاه)

    قرار بود esp بزارن روی این مدل چی شد پس؟😐

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  21. ERFAN22

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    به نظرم سلیقه سایپا تو رنگ آمیزی کوییک خیلی بهتر بود!ایران خودرو شلوغش کرده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا