لامبورگینی

پلاگین هیبرید لامبورگینی معرفی شد؛ 1000 اسب بخار برای جانشین اونتادور

قوای محرک V12 لامبورگینی با همراهی سه موتور برقی، LB744 نام دارد. این پیشرانه هیبرید، ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و مخصوص جانشین اونتادور خواهد بود.

موتور V12 لامبورگینی با حجم ۶/۵ لیتر، کاملا متفاوت از نسخه‌های قبلی توصیف شده است. محل نصب نیز، تفاوت ۱۸۰ درجه را نشان می‌دهد. وزن خالص این مجموعه، ۲۱۸ کیلوگرم خواهد بود تا ۱۷ کیلوگرم سبک‌تر از موتور V12 اونتادور باشد. مجموع قدرت محرک بنزینی، ۸۱۳ اسب بخار در ۹۲۵۰ دور بردقیقه خواهد بود و نهایت گشتاور ۷۲۵ نیوتن‌متر در ۶۷۵۰ دور بردقیقه خواهد داشت.

قدرتمندترین V12 لامبورگینی تا امروز، برای مدل‌های جدید اینونسیبل و آتنتیکا (نسخه ویژه از اونتادور) ارائه شده که ۷۶۹ اسب بخار با ۷۲۰ نیوتن‌متر است. خودروی مسابقه‌ای لامبورگینی اسنزا SCV12 از این موتور، ۸۱۸ اسب بخار قدرت گرفته بود.

موتور پلاگین هیبرید لامبورگینی

جانشین اونتادور، علاوه‌بر پیشرانه‌ی LB744  مجهز به سه موتور برقی نیز خواهد بود تا مجموع قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار ارائه دهد. دو موتور الکتریکی روی محور جلو و یکی روی محور عقب نصب خواهد شد. این شرایط به خوبی نشان می‌دهند که سوپراسپرت بعدی لامبورگینی، خودروی دو دیفرانسیل است و می‌تواند به صورت تمام برقی نیز استفاده شود.
گیربکس DCT مخصوص این خودرو، پشت پیشرانه‌ی بنزینی نصب می‌شود و ۱۹۳ کیلوگرم وزن دارد. این جعبه دنده، سریع‌تر و سبک‌تر از نمونه‌ی موجود در هوراکان است. جانشین هوراکان هم، گیربکس جدید را استفاده خواهد کرد. برای جانشین اونتادور، عملا دنده عقب وجود ندارد و هنگام نیاز به حرکت در خلاف جهت، موتورهای برقی نصب شده در جلو، برعکس کار خواهند کرد.
جانشین اونتادور
باتری‌های ۳/۸ کیلووات ساعت، در تونل زیر کابین نصب می‌شوند. نهایت سرعت شارژ این مجموعه، ۷ کیلووات خواهد بود و برای تکمیل ظرفیت از طریق ایستگاه شارژ سریع DC، حدود نیم ساعت زمان لازم خواهد داشت. راننده می‌تواند صرفا از طریق موتور بنزینی، باتری‌های را در زمان ۶ دقیقه شارژ کند. طبیعتا ترمزگیری و دیگر راه‌کارهای ذخیره انرژی هم وجود دارند. به بیان بهتر، جانشین اونتادور می‌تواند به شکل خودرویی پلاگین هیبرید یا هیبرید ساده استفاده شود؛ درحالی‌که لامبورگینی سیان، قابلیت پلاگین هیبرید نداشت.
هرچند که میزان آلایندگی خودروهای لامبورگینی برای علاقه‌مندان این برند اهمیت چندانی ندارد؛ ظاهرا انتشار CO۲ در جانشین اونتادور، ۳۰ درصد کمتر از مدل آلتیمائه خواهد بود. این خودروی جدید، اوایل فروردین ۱۴۰۲ رونمایی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۷ رای

مطالب مشابه

‫۷۳ دیدگاه‌ها

  1. Taha Malek

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (914 ديدگاه)

    چقدر بمبههههههههه
    بالاخره یه چیز واقعا هیجان انگیز از لامبو دیدیم تو نسخه های پریمیوم SVJ و… ببین چی میشه
    نکته جالب توجه وزن کم سیستم هیبریدیه و قدرت عالی

    موافقم 81
    مخالفم 14
    1. محمدرضا

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      بالاخره یه چیز واقعا هیجان انگیز از لامبو دیدیم😐😐😐😐😐
      من خودم فراری فن هستم
      ولی این حرفت دیگه خیلی هیت بود.

      موافقم 80
      مخالفم 15
      1. Taha Malek

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (914 ديدگاه)

        چندین سال بود یچیز واقعا هیجان انگیز نداشتیم از لامبو بعد از اونتادور SVJ .چند نسخه اومدن که از نظر فنی تقریبا تکراری بودن. بحث فن و هیت و… هم نیست انتقادی بود که میشد به لامبو کرد.به این معنی هم نیست که ماشینای لامبو بی هیجانن

        موافقم 52
        مخالفم 8
        1. محمدرضا

          ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          وقتی میفرمایی بلاخره دیدم
          اینجوری برداشت میشه که هیچوقت ندیدی طبیعیه که ایجور اسطوره ها طوری طراحی میشن که تا سالها بعد هم خود سانده نمیتونه چیز بهتری بسازه

          موافقم 16
          مخالفم 5
      2. R

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1025 ديدگاه)

        ولش کن خودش نفهمید چی گفت

        موافقم 11
        مخالفم 11
    2. Amir

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (61 ديدگاه)

      چرا وقتی بوگاتی ویرون ۱۰۰۰ اسب قدرت داره ۴۰۰ تا میره ولی sf90 هم ۱۰۰۰ اسب قدرت دارد ولی ۳۵۰ تا میره؟😐

      موافقم 7
      مخالفم 6
      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (2328 ديدگاه)

        برای رسیدن به سرعت 400 یا 500 کیلومتر برساعت، قدرت و گشتاور لازمه، ولی کافی نیست
        مثلا سایز چرخ ها و فناوری لاستیک در بوگاتی، مخصوص سرعت های بالا هستند
        مباحث آیرودینامیک و فناوری مرتبط با اجزای مکانیکی مختلف هم، برای فراری و بوگاتی تفاوت دارن
        هدف از ساخت ماشین ها، هزینه تولید و طراحی، برای شرکت سازنده باتوجه به نیاز مشتری تعیین می شه
        در پیست کوتاه و مانورهای مارپیچ، یک پورشه یا فراری با قدرت 600-700 اسب بخار، می تونه بوگاتی 1000 اسب بخار شکست بده

        موافقم 52
        مخالفم 1
        1. محمدرضا

          ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          علاوه بر دلایلی که آقای اشتری گفتن
          موتور های برقی سرعت زیاد رو ساپورت نمیکنن مثلا ریمک با قدرت حدود ۲۰۰۰اسب ۴۱۵ کیلومتر ثبت کرده ولی اسپیدتیل با ۱۰۰۰ اسب سرعت ۴۰۰ کیلومتر .البته وزن خودرو برقی شده همیشه بیشتر هست.و…

          موافقم 17
          مخالفم 1
        2. Amir

          ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (61 ديدگاه)

          ممنون

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. سوس ماست

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (667 ديدگاه)

        چرا چنتودیچی که قوی ترین موتور رو داره از شیرون معمولی کمتر میره😂

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. ارش

        ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (52 ديدگاه)

        فراری با موتور ۷۶۹ اسب بخاری که برای انزو fxx ساخته شده بود به سرعت ۳۹۲ کیلومتر هم رسیده یا با لافراری رکوردهای غیر رسمی ۳۹۰ و ۳۷۱ کیلومتر هم رسیدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. وی

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (342 ديدگاه)

      کاش این 813 اسب موتور بنزینی رو میکرد 900 و اینا ولی دیگه برقی نمیذاشت

      موافقم 6
      مخالفم 2
      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (2328 ديدگاه)

        کاهش مصرف سوخت و رعایت استانداردهای آلایندگی اروپا دلیل استفاده از فناوری هیبرید هست

        موافقم 25
        مخالفم 1
    4. محمدهادی

      ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (2136 ديدگاه)

      به به
      جااااااان
      برو درسسسته
      اصن از همین لحظه استرسی شدم…
      چشم و گوش هام فقط داره نظاره میکنه و گوش میده

      موافقم 4
      مخالفم 0
  2. مازیار

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (2469 ديدگاه)

    وزن گیربکس ۱۹۳ کیلو
    گیربکس T50 گوردون موری ۸۰ کیلو!
    بعضی دوستان معتقدن ۳ میلیون دلار برای T50 زیاده
    ۳ میلیون فقط ارزش کاهش وزنش هست (در کل اتومبیل)

    موافقم 53
    مخالفم 7
    1. امیررضا

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (264 ديدگاه)

      جذابیت ماجرا اینجاس که موتور T50 هم سبک‌تر از گیربکس این ماشینه. ۱۷۸ کیلوگرم وزن موتور T50عه!!!!!
      بگذریم ولی گیربکس T50 دستیه، اتوماتیک نیست پس طبیعتاً باید سبک‌تر از گیربکس اتوماتیک باشه. شش دنده دستی و هشت دنده دو کلاچه اتوماتیک.

      موافقم 15
      مخالفم 1
      1. Hamidreza

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (327 ديدگاه)

        آخه T50 چرا باید با جانشین اونتادور مقایسه بشه…! یه سوپراسپرت فوق سبک وزن میلیون دلاری رو داری با یه سوپراسپرت سری مقایسه میکنی …؟
        خب منم بیام سستو المنتو رو با هر هایپر کار چند میلیون دلاری مقایسه کنم؟
        لطفا اینقد سطح نباشیم و از این خبر لذت ببریم…
        آخ که عاشقتم لامبو…😀🥰

        موافقم 23
        مخالفم 8
        1. مازیار

          ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (2469 ديدگاه)

          من مقایسه نکردم حمیدرضااا قصدم فقط توجیه قیمت T50 بود و بس
          کاری هم با عشقت لامبو نداشتم حال کن باهاش تو سطح بالا😅

          موافقم 11
          مخالفم 4
      2. محمدهادی

        ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (2136 ديدگاه)

        دنده دستی در هایپر کار سال ۲۰۲۳؟؟؟
        دیوونه شده گوردن موری؟
        فازش چی بوده؟
        من خودم عاشق گیربکس مانوئلم،ولی دیگه نه روی یک ابر خودرو که روانی…
        خخخ

        موافقم 3
        مخالفم 2
  3. POUYAN

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (172 ديدگاه)

    و بالاخره
    لامبورگینی تقدیم می‌کند.

    موافقم 40
    مخالفم 2
  4. علی

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (836 ديدگاه)

    لقب جدید برای لامبورگینی دوستداشتنی ، آقای خاص جهان خودرو

    موافقم 40
    مخالفم 3
  5. محمدرضا

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    اوه اوه واو بممممب خبریه سال.
    و این آخرین موتور v12 جهان خواهد بود چون بقیه شرکت ها اعلام کردن به زودی 12v هارو کنار خواهند گذاشت.
    و حتی شاید زمان طولانی تری از ۶.۵ لیتری های آمریکایی تولید بشه.

    . امیدوارم در دهه ۳۰ قرن جدید هم به عنوان پر حجم ترین و پر سیلندر ترین موتور بجا مانده از عصر درون سوز ها ببینیمش.

    به هر حال این آغاز یک پایان با شکوهه

    موافقم 38
    مخالفم 4
  6. R/T

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (962 ديدگاه)

    به به ۱۰۰۰ اسب عالیه

    موافقم 25
    مخالفم 1
  7. GMA

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (742 ديدگاه)

    برای مقایسه گوردون موری T.50
    گیربکسش ٨٠kg، موتورش ١٧٨kg،مونوکوک و پانل های بیرونی بدنه مجموعا کمتر از ١۵٠kg
    فقط وزن گیربکسش از موتور T.50 بالاتره!!!
    چرا انقدر سنگینه؟

    موافقم 15
    مخالفم 22
    1. مازیار

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (2469 ديدگاه)

      سنگین نیست
      T50 بیش از حد سبکه

      موافقم 34
      مخالفم 1
    2. R@min

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1667 ديدگاه)

      خیلی سنگینه و دلیلش هم معلوم نیست و راجب ساز و کار سیستم هیبرید هم باید صبر کرد. T50 گیربکس دستی هست و وزن کمتر طبیعی هست و موضوع عجیبی نیست اما از گیربکس دو کلاچه pdk با ۱۱۶ کیلو و مگنا SF90 با ۱۳۸ کیلو و ترمک کوروت با ۱۵۰ کیلو خیلی سنگین تره.

      با این اوصاف با ماشین سنگینی روبرو خواهیم بود شاید نزدیک ۲ تن.

      موافقم 26
      مخالفم 8
      1. محمدهادی

        ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (2136 ديدگاه)

        احتمالا بر روی گیربکس هم یک موتور الکتریکی سواره
        برای کهاش زمان شتابگیری و تعویض صحیح تر دنده
        البته شاید

        موافقم 2
        مخالفم 0
    3. Carbonado Aventador

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      چون گریبکس این ماشینی که گفتی از تیتانیوم و سایر سوپر آلیاژ های فوق گرون قیمته…
      و قیمتش ۳ میلیون دلار..

      جانشین اونتادور نباید از ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزاردلار گرون تر باشه..

      سستو المنتو هنوز با ۹۹۸ کیلو وزن جزو رکورد داران صنعت سوپر اسپرت سازیه

      موافقم 37
      مخالفم 3
    4. محمدرضا

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      علاوه بر این که این ۲رخودرو هیچ ربطی به هم ندارن چه از نظر قیمت چه کلاس خودرویی و…
      گیربکس اتوماتیک و دستی هم هیچ ارتباطی با هم ندارن

      موافقم 16
      مخالفم 3
    5. arshiaSVJ

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      T50 موتورش کلا ۴ لیتره
      این ۶.۵ لیتره معلومه ۶۰ کیلو سنگین تره
      بعدشم خودت داری میگی گوردون موری ماشینو ساخته معلومه ماشینی که یه طراح فرمول یک ساخته اونقدرم سبک میشه

      موافقم 18
      مخالفم 2
    6. امیررضا

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (264 ديدگاه)

      داداش اولا که T50 تا جای ممکن سبک ساخته شده (گیربکس که نگو، تیتانیوم و کلی سوپرآلیاژ سبک وزن) و برچسب قیمتیش هم اینو تصدیق می‌کنه.
      ثانیاً گیربکس اون ۶ دنده دستی سکوئنشاله ولی این ۸ دنده اتوماتیک دو کلاچه.
      ثالثاً وزنِ لختِ گیربکس رو لامبورگینی اعلام نکرده، وزن گیربکس بعلاوه وزن اجزای هیبریدی موتور سوم که پشت ماشین تعبیه شده، اعلام شده. این یعنی وزن گیربکس اصلی سبک‌تر از چیزیه که گفته شده. توی سایت خود لامبورگینی هم میتونید بررسی کنید.

      گیربکس دوکلاچه بسیار فشرده است. فقط 560 میلی متر طول، 750 میلی متر عرض و 580 میلی متر ارتفاع. وزن کل فقط 193 کیلوگرم است که شامل یک جزء جدید اساسی برای معماری هیبریدی خودرو می شود: موتور الکتریکی عقب، با حداکثر قدرت 110 کیلووات و حداکثر گشتاور 150 نیوتن متر.

      موافقم 8
      مخالفم 1
    7. Royal Driver

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      ماشینی که مهندسش گوردون موری (که بهترین مهندس خودروسازیه از نظرم) باشه، اگر اندازه تانکم باشه وزنش به ۱۵۰۰ کیلو نمیرسه :)

      موافقم 5
      مخالفم 13
  8. R

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1025 ديدگاه)

    واو مرسی بالای هزار اسب 😍😍😍

    موافقم 26
    مخالفم 1
  9. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    گیربکس رو با سرب هم بسازی نباید انقدر سنگین باشه فکر کنم اشتباهی شده شاید با موتور برقی درونش انقدر وزن داره.منتظر صداشم خدا کنه صداش رو خراب نکنن

    موافقم 18
    مخالفم 16
    1. یوسف

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (937 ديدگاه)

      کاملا درسته…..
      170 کیلو برای گیربکس غیر ممکنه….
      گیربکس بنز 2628 هم 170 کیلو نیست
      گیربکس lt95 رنجرور کلاسیک با اون همه ابهت و ترانسفر کیس مجزا کلا 120 کیلو وزن داره…..

      موافقم 9
      مخالفم 4
    2. امیررضا

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (264 ديدگاه)

      گیربکس دوکلاچه بسیار فشرده است. فقط 560 میلی متر طول، 750 میلی متر عرض و 580 میلی متر ارتفاع. وزن کل فقط 193 کیلوگرم است که شامل یک جزء جدید اساسی برای معماری هیبریدی خودرو می شود: موتور الکتریکی عقب، با حداکثر قدرت 110 کیلووات و حداکثر گشتاور 150 نیوتن متر.

      این متن رو مستقیماً از سایت لامبورگینی برداشتم.
      وزن لخت گیربکس رو نگفتن، وزن گیربکس بعلاوه یه جزء جدید برای سیستم هیبریدی. واسه همین سنگین شده.

      موافقم 17
      مخالفم 1
  10. MNM

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    گیربکس T50 سکوئنشاله و کلا خاصیت این گیربکس سبک بودنشه و برای موتور هایی که دور خیلی بالا دارن و استفاده شهری سخت و محدودی داره .

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. R@min

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1667 ديدگاه)

      سکوئنشنال نیست یه مدل دستیه مخصوص این ماشینه. میخواستن سکوئنشنال بزارن که موری مخالفت کرد و نمی خواست به تجربه ماشین آسیب بزنه.

      موافقم 4
      مخالفم 3
  11. R/T

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (962 ديدگاه)

    لامبورگینی
    I am coming back

    موافقم 13
    مخالفم 0
  12. KAMI

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (106 ديدگاه)

    خب خب تا ۲۰ سال دیگه قراره همین رو تو خط تولید داشته باشیم با هزار تا نسخه فلان ادیشن و یه ادیشن مخصوص هر کشوری و یه نسخه که یکم فیبر کربن زدن ۲ کیلو سبک شده و…..
    باز خوبه دست از اون گیربکس AMT که با هر تعویض دنده یه تقه میزنه به پشت کمر راننده برداشتن

    ***

    موافقم 6
    مخالفم 56
    1. No Mad

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هیت به کل صنعت ایتالیا = یانکی

      موافقم 11
      مخالفم 11
    2. محمدرضا

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      امیدوارم تا ۲۰ سال دیگه از این موتور استفاده بشه بعید میدونم قوانین آلایندگی اجازه بده

      موافقم 15
      مخالفم 0
    3. MC20

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1586 ديدگاه)

      یانکی جان احتمالا این جانشین اونتادور هم از کوروت پایه 495 اسبی بخوره … پیشاپیش بهت تبریک میگم … در ضمن همه میدونن جز تو کسی به ایتالیا توهین نمی کنه … راحت باش داداش … فقط خواهشا این داستان کامی و این قایم موشک بازی ها رو تموم کن دیگه … خیلی تابلو شده …

      موافقم 17
      مخالفم 1
      1. KAMI

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (106 ديدگاه)

        اصلا لازم نیست شرکتی که نصف جنرال‌موتورز قدمت نداره و یه روز تو تاریخش مستقل نبوده رو بیام با جنرال‌موتورز عظیم مقایسه کنم ایتالیا هم در حدی نیست که بهش توهین بشه دموکراسی آمریکایی یه بار تو دهن فاشیست ایتالیایی زده در ضمن بنده ارتباطی با کاربر عزیز یانکی ندارم تو ام حداقل برو طرفدار برندی شو که بشه در موردش بحث کرد مثلا در مورد چیه مازراتی میخوای بحث کنی پول مفتی که میگیره یا پرفرمنس ضعیفش

        موافقم 3
        مخالفم 25
        1. MC20

          ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (1586 ديدگاه)

          باشه … تو که یانکی نیستی ، ok … فقط نمیدونم چرا تو هم مثل یه بنده خدایی از کلمه فاشیست استفاده میکنی ؟ بماند … در ضمن نوشابه باز فرمودین ” کاربر عزیز ” یانکی ؟ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤣🤣🤣میدونستی بر اساس طبقه بندی وکسلر و طبقه بندی وودکوک _ جانسون ، ضریب هوشی بالاتر از 130 در دنیا چقدر نادر و نایابه 🧐

          موافقم 12
          مخالفم 1
        2. KAMI

          ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (106 ديدگاه)

          از مسئولین پدال میخوام ID عددی اکانت بنده و کاربر محترم یانکی رو به اشتراک بزارن تا این کاربر “خود همه چیز دان پندار” دست از سر هم کردن تئوری توطئه برداره
          ….کاملا واضحه به علت طرفداری از … ایتالیایی نمیخواید قبول کنید ربطی به کاربر عزیز یانکی ندارم و شخصی standalone با نام کامران و اسم مستعار کامی هستم

          موافقم 2
          مخالفم 10
        3. پرشکوه

          ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (34 ديدگاه)

          حرف خیلی حق

          مثل طرفدارای اتلتیکو مادرید که الکی با رئالیها کلکل میکنن که خودشونو مهم جلوه بدن🙏🏼

          موافقم 2
          مخالفم 8
        4. hamidreza

          ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (327 ديدگاه)

          خجالت نمیکشی روی اولین محصول موتور وسط تاریخ جنرال موتورز پز میدی؟
          یارو کلا ۱۶۰ هزارتا ماشین قیمت خورده و داره با سوپراسپرتای بالارده اروپایی مقایسش کنه…
          متاسفم براتون که تعصب بیجا کورتون کرده.
          خداشاهده هیچوقت کوروت رو هیت نکردم و نخواهم کرد ، چون یه جهش عالی برا جنرال موتورز حساب میشه
          ولی وقتی بحث مقایسه با سوپراسپرتای اروپایی میشه کلا قضیه فرق میکنه و حوصله داستان سرایی هم ندارم…

          موافقم 4
          مخالفم 0
        5. محمدهادی

          ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (2136 ديدگاه)

          KAMI جون ولی آمار فروش و محبوبیت محصولات لامبو درمقابل مزراتی چیز دیگه یی رو میگه ها.میدونی اشتباهت کجاست رفیق
          اینکه تو دوست داری بجای هزاران نفر دیگه فکرکنی و براشون تصمیم بگیری،نه اونها اوروس و پرفورمانته و اونتادور رو بیشتر از مزراتی میخرن
          هرچند تو خوشت نمیاد
          ولی مهم نیست
          درضمن چطوری سیاست رو ربطش دادی به دو خودروساز لنتی!!

          موافقم 2
          مخالفم 0
  13. TESLA

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    قاتل sf90 😈🇮🇹🇮🇹🇩🇪🇩🇪

    موافقم 15
    مخالفم 13
  14. R

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1025 ديدگاه)

    آقای اشتری چرا اسب بخارا رو به آمریکایی میگید؟ همه جا پی اس عه حتی رو خود ماشینا و کدهاشون به پی اسه اونوقت چرا باید اچ پی بگید؟ ببینید خیلی سادست اس وی جی ۷۷۰ اسنزا ۸۳۰ این جانشین آونتادور هم ۸۲۵ فقط موتور بنزینیش
    شیرون سوپر اسپرت هم ۱۶۰۰ تمام

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (2328 ديدگاه)

      من دقیقا اعداد منبع اصلی motor1 نوشتم که براساس هورس پاور هست
      اختلاف PS و HP هم اونقدر کمه که واقعا برای من اهمیت نداره
      It’s also a lot more potent as it produces 813 horsepower at 9,250 rpm and 535 pound-feet (725 Newton-meters) at 6,750 rpm. As a refresher, the top-spec V12 configuration offered in special Aventadors such as the Invencible and Autentica pair of one-offs had 769 hp and 531 lb-ft (720 Nm). The new twelve-cylinder beast almost matches the 818-hp, track-only Essenza SCV12.

      موافقم 15
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (785 ديدگاه)

        اقای اشتری
        خسته نباشیی
        خسته نباشیییی 😃😄

        عع 333
        چقدر اب میخوره الان
        کد ۳

        موافقم 0
        مخالفم 2
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (2328 ديدگاه)

          متوجه نشدم

          موافقم 2
          مخالفم 0
      2. محمدرضا

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1068 ديدگاه)

        چرا هیچوقت منبا رو اعلام نمیکنید برای همین همیشه این سوال پیش میاد

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (2328 ديدگاه)

          خیلی خوبه که لینک منبع به مخاطب داده بشه و سعی می کنیم انجام بدیم
          البته مطالب پدال، معمولا از چند منبع استفاده می کنن و اکثر مواقع یک محل دقیق ندارن
          اخبار و مقالات پدال ضمن رعایت صداقت در مباحث فنی اصلا ترجمه صرف نیستند. بدنه اصلی متن، توسط نویسنده به سلیقه خودش نوشته می شه

          موافقم 7
          مخالفم 6
        2. محمدرضا

          ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          مرسی از توضیحاتتون 🙏🏻

          موافقم 3
          مخالفم 0
      3. حسین

        ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (785 ديدگاه)

        تعداد دیدگاهم رند شد ۳۳۳
        گفتم کد ۳ موبایل چند میدن تو این گرونی 😂

        تشکر از زحمات شما نسبت ب سایت ⚘

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. محمدرضا

          ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          باتوجه به این که کد 0 از ۱۲ میلیون شروع میشه ۳۳۳ باید از ۷۰ تومن شروع بشه🤣🤣🤣

          موافقم 1
          مخالفم 0
  15. حسین

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (785 ديدگاه)

    اگر حکایت درست باشه ..
    قراره طوفانی به پا کنه
    این نسخه بنظرم باید هم وحشی باشه
    در عین حال صلابت بیشتری نسبت به اونتادور
    سرعت بالاتر
    سیستم هیبریدیش که واقعا خفن بود بنظرم
    مشخصه حرفه ای کار کردن تو این مدت زمان
    نمیدونم از کی هست ک رو پروژه جانشین کار میکنن
    بچه ها معمولا با رونمایی از یه پلتفرم
    مثل اونتادور
    دقیقا بعد از معرفی
    شروع میکنن برای ساخت پروژه جانشین ؟
    یه تیم جداگانه برای این منظور
    از اول معرفی خودروشون
    تا زمان پایان عمرش
    این مسئولیت رو دارن ؟
    کسی مطلعه
    اقا رامین اطلاعاتش خوبه
    MC20

    موافقم 10
    مخالفم 1
  16. حسین

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (785 ديدگاه)

    در کل خبرش خیلی انرژی بخش بود
    هرچند من مریض شدم 🚶‍♂️😂
    دقیقا انتظارتی ک خودم ب شخصه
    از این ماشین داشتم
    جلوی چشمام ایجاد شدن
    موتورش باید کارکرد قدرتمند
    در عین حال نرم تری نسبت ب قبلی داشته باشه
    در کنار سیستم هیبرید ک بررسی ها بعدن نشون خواهند داد چی برای ارائه داره
    شاسی و پلتفرم با طول بیشتر
    کنترل بهتر قطعا و مطمئن
    سبک سازی انتظار داریم بیشتر از ۱۷۰۰ سقفش ۱۸۰۰ نباشه
    گیربکس سنگین هست
    ولی انگار عملکرد سطح بالایی رو قراره نشون بده
    و بدون آزار اذیت 👍
    طراحی هم خداروشکر من دلم‌ نبود
    اوایلش انگار خیلی نا موزوون بنظر می رسید
    مخصوصا به خاطر طول بیشترش
    ک بعد از چکش کاری و دیدن
    رندر ها بنظرم فوق العاده است
    از نزدیک بیشتر شاهکار باشه
    در کل باید یه چی ببینیم دوستان
    ی چی ببینیم

    موافقم 12
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (785 ديدگاه)

      اضافه کنم عملکرد تو پیست هم
      باید یه سطح بالاتر رفته باشه
      اینطور ک حس بنده بود این توضیحات 😄
      ولی امیدوارم همین باشه یا بیشتر
      فکر کنید رکورد های پیست هارو جا به جا کنه …
      فقط لذتع
      همینه ک به ماشین بازی شکل میده
      کل کل ایجاد بشه
      ولی در عین حال این دایره
      زنده نگه داشته روح مارو
      تعصب نداشتع باشین حالا دیگ
      بزاریم کنار :))) حال نمیده :(

      موافقم 7
      مخالفم 1
  17. TESLA

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    فراری داره یه نسخه قویتر از sf90 رو می‌سازه که دقیقا همون پیشرانه و باتری های مدل استاندارد رو داره ولی موتور بنزینی یک خورده بهینه تر شده تا قدرتش از ۹۸۶ اسب به ۱۱۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کنه ، منبع : motor one. com

    موافقم 6
    مخالفم 1
  18. Hamidreza

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (327 ديدگاه)

    ولی نمیدونم چرا حس میکنم وزن گیربکس اشتباهه!😶

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. امیررضا

      ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (264 ديدگاه)

      چون لامبورگینی وزن گیربکس رو با وزن اجزای هیبریدی موتور الکتریکی سوم جمع کرده گفته. تو سایت لامبورگینی هم ذکر شده، مثل اینکه موتور الکتریکی سوم با پیشرانه و گیربکس ادغامه.

      موافقم 4
      مخالفم 1
  19. Hadi

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    طوفان سنت آگاتا در راه است 🇮🇹👌🏼

    موافقم 6
    مخالفم 1
  20. Hamid3x

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (397 ديدگاه)

    دوتا بال همراه با فلاپ بهش اضافه کنند راحت میتونه پرواز کنه😍😅

    موافقم 6
    مخالفم 1
  21. Hamilton1970

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (528 ديدگاه)

    بعنوان یک طرفدار فراری و کلا خودرو ایتالیایی از معرفی این خودرو و رقابت جذابش با SF90 تو پوست خودم نمی گنجم ❤️🤍💚

    موافقم 4
    مخالفم 1
  22. TESLA

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    واقعا جرات و هنر میخواد که توی دوره زمانه ای که موتور های ۶ سیلندر یا حتی ۴ سیلندر های پرمصرف دارن به خاطر آلایندگی بالا بازنشسته میشن ، همچنان ۱۲ سیلندر غول‌پیکر تولید کنی

    موافقم 5
    مخالفم 0
  23. Samyar

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    لامبورگینی طبق سابقش با معرفی هر جانشینی از سوپر اسپرت اصلی خودش حد و مرز جدیدی برای سایر کمپانی ها مشخص میکنه و صددرصد تکنولوژی های جدیدی رو برای این ماشین در نظر گرفتن

    موافقم 4
    مخالفم 0
  24. Samyar

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    دلیل اصلی اینکه لامبورگینی تو این همه مدت از محصولات برقی تو درگ میخورد هم عدم استفاده از نیروی الکتریکی بود ( گشتاور آنی ) که بعد این همه سال این مورد هم به موتور بنزینی اضافه شد و الان رقابت عادلانه تری رو بین محصولات لامبورگینی و سایر کمپانی ها میبینیم

    موافقم 4
    مخالفم 0
  25. Airpaf

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (667 ديدگاه)

    بچه های ک سوال دارم ربطی به موضوع مقاله نداره
    کسی میدونه بوگاتی چنتودیچی ها به کجاها رفته؟
    تا جایی که من میدونم ۱ دونه تو لندن هست
    ۲ تا توی نمایشگاه گرینویچ امریکا.یدونه دیگا هم تو یکی از گشورای اروپایی یادمه بود
    بقیه ۶ تاشو نمیدونم
    دوبی هم قطعا میره درسته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Camaro ZL1 427

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (135 ديدگاه)

    اینکه هنوز تنفس طبیعی هست و توربو نکردن خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا