تیون رنجروور ولار توسط منصوری، یک دوقطبی خالص!
بی تردید رنجروور ولار از نظر طراحی در سطح بسیار بالایی قرار داشته و نیازی به ارتقای بصری آن وجود ندارد؛ اما اگر نظرتان با ما موافق نیست تیونرهایی وجود دارند که کیتهای تیونینگ متنوعی را برای این خودرو ارائه کردهاند و منصوری یکی از جدیدترین این تیونرهاست.
این تیونر آلمانی با یک پکیج آئرودینامیک به استقبال ولار رفته است. این پکیج شامل اسپویلر جلو، آپرون عقب به همراه دیفیوزر، اسپویلر روی سقف و حتی پوشش آینههای جانبی و کاپوت جدید است که از فیبر کربن با کشش بالا ساخته شدهاند و البته منصوری کیفیت آنها را بسیار بالا میداند.
این تیونر مشهور همچنین رینگ های اسپایدر مونوبلاک را با ابعاد 22 و 23 اینچی ارائه میکند که برای ولار ابعاد بزرگی دارند؛ و اگرچه کابین استاندارد ولار هم نیازمند بازنگری زیادی نبوده اما منصوری این بخش را با هر سلیقهای تزئین میکند.
بخش اعظم قطعات فنی ولار تغییرات حداقلی داشته اند اما ECU دوباره برنامه ریزی شده و اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ باعث میشوند 45 اسب بخار بیشتر ایجاد شود.
رنجروور ولار تیون شده توسط منصوری را دوست ندارید؟ خب تیونرهایی همچون آسپایر دیزاین و استارتک هم کیت های بدنه متنوعی را برای این خودرو تدارک دیدهاند که میتوانید به آنها نیز نگاهی بیندازید.
و کاملا مطمئنیم که تیم طراحی کری مک گاورن کار خود را به درستی انجام دادهاند و نیاز زیادی به تغییر ظاهر این خودرو نیست. نظر شما چیست؟