انتشار نتایج مطالعه تجربه تکنولوژی جی دی پاور

جمعه 8 شهریور 1398 - 10:30
مطالعه 3 دقیقه
Opel Astra driver assistance systems 01
مطالعه‌ی تجربه تکنولوژی جی دی پاور نشان می‌دهد که بسیاری از مالکان خودروهای جدید در آمریکا از دخالت سیستم‌های کمک‌راننده در کار خود راضی نیستند.
تبلیغات

این مطالعه که حاصل نظرسنجی از 20 هزار مالک خودروهای جدید مدل سال 2019 در آمریکا می‌باشد چگونگی تأثیر 38 تکنولوژی مختلف روی مالکیت خودرو در سه‌ماهه اول را بررسی کرده است.

بسیاری از پاسخ‌دهندگان شکایت خود از سیستم‌های حفظ خودرو بین خطوط را اعلام کرده‌اند. در حقیقت 23 درصد افراد گفته‌اند که این سیستم‌ها بیش از حد عصبی کننده هستند. 61 درصد افراد نیز آن‌ها را خاموش کرده‌اند. در این مطالعه گفته شده که 21 درصد رانندگانی که این سیستم‌ها را اعصاب خوردکن نمی‌دانند هنوز هم آن‌ها را خاموش کرده‌اند.

یکی از مدیران جی دی پاور گفته است:

برخی برندها تکنولوژی‌های ایمنی خود را بدون اینکه دخالتی در کار رانندگان داشته باشند عرضه کرده‌اند و این یک موفقیت است. برخی از آن‌ها در برخی جنبه‌ها خوب و در برخی دیگر ضعیف هستند و برخی سیستم‌ها هم کلاً عملکرد خوبی ندارند. به همین خاطر است که 90 درصد مشتریان یک برند خواهان استفاده از سیستم حفظ خودرو بین خطوط در خودروی بعدی خود هستند درحالی‌که درباره‌ی برخی برندهای دیگر این میزان تنها به 59 درصد می‌رسد.

این مطالعه همچنین نگاهی به رضایت کلی مشتریان از سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو داشته است. از میان افراد نظرسنجی شده 69 درصد مالک خودرویی مجهز به این سیستم‌ها بوده‌اند و تنها 68 درصد آن‌ها گفته‌اند که به دنبال وجود این سیستم در خودروی بعدی خود می‌باشند.

خودرویی که در این مطالعه بهترین عملکرد را داشته کیا استینگر است که از 1000 امتیاز 834 امتیاز را به دست آورده است. از دیگر خودروها با امتیاز بالا می‌توان به هیوندای کنا، تویوتا C-HR، کیا سراتو/فورته، شورولت بلیزر، پورشه کاین و فورد اکسپدیشن اشاره کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.