تیونر آلمانی G&S Exclusive پروژه جدید خود رونمایی کرد؛ آنها به سراغ یک دستگاه مازراتی ۴۲۰۰GT که آنرا با نام مازراتی کوپه نیز میشناسند رفتهاند . . .
مازراتی ۴۲۰۰GT خودرویی بود که به عنوان جانشین مدلهای ۳۲۰۰GT از سال ۲۰۰۱ میلادی تولید شد و در سال ۲۰۰۷ نیز مازراتی خط تولید آنرا به مدل تازه خود یعنی گرنتوریزمو سپرد. از اینرو تیونر G&S در کیت جدیدش که آنرا ترایدنت نام نهاده، هم گوشه چشمی به ۳۲۰۰GT داشته و هم الهاماتی از گرنتوریزمو گرفته است.
سپر جدید جلو با ورودی هوایی که حتی بزرگتر از گرنتوریزمو بوده مزین شده است اما چراغهای جلو و راهنما بدون تغییر ماندهاند.
استفاده از کاپوتی جدید با دو ورودی هوای بسیار کوچک و همچنین رکابهای عریض جانبی که باعث شده ارتفاع خودرو از زمین کمتر نشان داده شود، ازجمله تغییرات اعمالی در نمای جلو و جانبی مازراتی ترایدنت است.
در قسمت عقب، تیونر چراغهای ۴۲۰۰GT را با چراغهای قدیمی اما زیبای ۳۲۰۰GT جایگزین نموده؛ استفاده از این چراغها، اندکی تغییرات ناخواسته را در خودرو بوجود آورده مانند اینکه سپر عقب و همچنین درب صندوق با نمونههای کوچکتر از درب ۳۲۰۰GT تعویض شدهاند.
اما قسمت جذاب کیت بدنه ترایدنت را باید دیفیوزرهای بزرگ عقب دانست که بیشتر ما را به یاد خودروهای مسابقات GT میاندازد تا یک خودروی خیابانی. استفاده از سیستم اگزوز جدید Capristo نیز طنین خودرو را با سراگزوزهای ۸۵ میلیمتری پولیش شده دوچندان میکند.
در قسمت تعلیق نیز G&S از علاوهبر کمکهای اسپرت KW ، از رینگهای فوقسبک ۲۰ اینچی ساخت OZ که در جلو با تایرهای ۲۳۵ میلیمتری و در عقب با ۲۷۵ میلیمتری همراه شدهاند، استفاده کرده است.
رنگ سبز اختصاصی لامبورگینی گایاردو و همچنین بهرهگیری از تریم فیبرکربنی برای کابین که بیشتر در کنسول مرکزی و شاخههای فرمان بکار رفته، از آخرین جزییات مازراتی ترایدنت خواهند بود.
حمادی
۱۹ آذر ۱۳۹۲شکل ماشین اسکل باره!
حاج محمد
۱۲ مرداد ۱۳۹۴فکر نمی کردم مازراتی انقدر بتونه زیبا خلق کنه من چند سال هست در زمینه خودرو کار تحصیل و پژوهش میکنم شاهکار هایی به این زیبایی نادر هستن در صنعت خودرو نسبت به تعداد معمولی ها و زشت ها.
این خودرو رو هیچ وقت ندیده بودم
قیافش اخرین پونتیاک هارو در ذهن میاره
ممنون از سایت با کیفیت پدال و مترجمین عزیزش