مازراتی
- معرفی مازراتی MC پورا، جانشین MC20 با بهبود آیرودینامیک
- درگ جذاب پورشه 911 GT3 RS و مازراتی MC20، تنفس طبیعی یا توربو؟
- همکاری نزدیک آلفارومئو و مازراتی برای بقا و عبور از بحران
- مازراتی MC12 ورسیونه کورسا، کمیابترین خودروی تاریخ مازراتی
- بررسی مازراتی گرن کابریو فولگوری، شکست یا اسطورهای در آینده؟
- پرالتا S شاهکار جدید استودیو GFG با مازراتی MC20
- درگ رفت و برگشتی مازراتی MC20 و مرسدس AMG GT63، کدام سریعتر است؟
- مازراتی MC20 رکورد سرعت با فناوری خودران را شکست
- استلانتیس به مازراتی پشت میکند!
- معرفی نسخه جدید مازراتی گرنکابریو با 490 اسب بخار قدرت
- پشت فرمان مازراتی GT2 استراداله، معمولیتر از چیزی که به نظر میرسد
- درگ رفت و برگشتی بین کوروت Z06 و مازراتی MC20، هشت در برابر شش!
- مازراتی بایتوربو، اولین خودروی توئین توربوی تولیدی جهان
- درگ شاسیبلندهای اسپرت، مازراتی لوانته، بی ام و X6 و جنسیس GV80 کوپه
- معرفی نسخه ویژه گرنتوریسمو به مناسبت 110 سالگی مازراتی
- وضعیت قرمز مازراتی؛ آینده پر ابهام نیزه سه شاخ دنیای خودرو...
- مشکل واقعی مازراتی چیست: بازاریابی نادرست یا سوء مدیریت؟
- معرفی مازراتی GT2 استراداله، نسخه جادهای از سوپراسپرت مسابقهای
- نگاهی به 6 نسل مازراتی کواتروپورته؛ از تولد 1966 تا خداحافظی 2024
- مرور داستان زمانی که مازراتی در اختیار فراری بود
جدیدترین
مازراتی MC پورا نسخهٔ بروز شدهٔ MC محسوب میشود که با همان پیشرانهٔ 630 اسب بخاری قبلی ولی با بهبودهایی در آیرودینامیک و کابین عرضه خواهد شد.
پورشه 911 GT3 RS با موتور تنفس طبیعی در برابر مازراتی MC20 با موتور توئین توربو در یک دوئل درگ نفسگیر! کدامیک در 400 متر پیروز میشود؟
آلفارومئو و مازراتی برای نجات از بحران فروش، همکاری نزدیکتری آغاز میکنند. استلانتیس برنامهای برای توسعه مشترک خودروها تدوین کرده اما ادغام این...
MC12 ورسیونه کورسا، کمیابترین سوپرکار مازراتی با تولید تنها ۱۲ دستگاه، قلب تپندهای ۷۵۵ اسب بخاری و طراحی متمرکز بر پیست دارد.
مازراتی گرن کابریو فولگوری، از نظر فنی، نخستین خودروی کانورتیبل الکتریکی لوکس در جهان به شمار میرود. البته خودروهای روباز دیگری نیز با نیروی برق...
آنچه میبینید یک خودروی تک ساخت، موتور میانی، دستساز و گُوِهشکل با بدنهای است که تماماً از آلومینیوم آینهای ساخته شده. طراحی فلز عریان و بدون...
V8 در برابر V6، موتور جلو در برابر موتور وسط، چهارچرخ محرک در برابر محرک عقب، مرسدس AMG GT63 در برابر مازراتی MC20.
یک دستگاه مازراتی MC20 کوپه که از سیستم خودران بدون راننده بهره میبرد با رسیدن به سرعت 318 کیلومتر در ساعت رکورد سرعت جدیدی ثبت کرد.
حرکت تازه این شرکت بزرگ باعث به خطر افتادن آینده مدلهای برقی مازراتی میشود.
نسخۀ پایۀ جدید گرنکابریو به همان پیشرانۀ V6 توئین توربو ولی با قدرت کمتر مجهز است و قیمت پایۀ 170 هزار یورویی دارد.
سوپراسپرت مازراتی MC20 وزن کم کرده و به داونفورس افزوده ولی آیا اینها برای رقابت با بهترین سوپرکارهای بازار کافی است؟
در مسابقهٔ درگ رفت و برگشتی یا U-Drag، کوروت Z06 با پیشرانهٔ V8 تنفس طبیعی سریعتر است یا مازراتی MC20 با موتور V6 توئین توربو؟
مازراتی بایتوربو که در سال 1981 معرفی شد، اولین خودروی تولیدی جهان بود که از پیشرانهای با دو توربوشارژر استفاده میکرد.
از بین این سه شاسیبلند اسپرت لوکس با پیشرانههای شش سیلندر و قدرتی بین 340 تا 430 اسب بخار، در 400 متر کدامیک سریعتر خواهد بود؟
این نسخه ویژه که 110 Anniversario نام دارد و بر اساس گرنتوریسموی الکتریکی ساخته شده، در دو رنگ مختلف و در تعداد 110 دستگاه تولید خواهد شد.
کارلوس تاوارس مدیرعامل استلانتیس میگوید مازراتی در وضعیت قرمز قرار دارد اما دلیل آن سبد محصولات برند مشهور ایتالیایی نیست.
مدیرعامل استلانتیس اخیراً فروش پایین مازراتی را ناشی از بازاریابی نادرست این برند ایتالیایی دانسته اما ظاهراً مشکل مازراتی بسیار عمیقتر است.
مازراتی GT2 استراداله نسخهای متمرکز بر پیست از MC20 محسوب میشود که 10 اسب بخار قدرت بیشتر و 60 کیلوگرم وزن کمتری دارد.
با توجه به اینکه مازراتی به تولید کواتروپورته پایان داده است، به تمام شش نسل این سدان لوکس ایتالیایی نگاهی خواهیم داشت تا ببینیم طی شش دهه چقدر...
به مدت هشت سال از 1997 تا 2005، مازراتی تحت مالکیت فراری قرار داشت و پیشرانههای V8 مارانلو در سینهٔ خودروهای نیزهٔ سهشاخ قرار گرفتند.