مازراتی MC20 منصوری با قدرت 720 اسب بخار و کیت بدنه برجسته
منصوری جدیدترین تیونری است که دست روی مازراتی MC20 میگذارد. پروژه تیونینگ منصوری شامل نصب یک کیت بدنه فیبر کربنی فورج کاری شده، کابینی کاملاً متمایز و بهبود قوای محرکه خواهد بود.
با توجه به کارهای قبلی منصوری میتوان گفت این مازراتی MC20 در بخش بدنه کمی محافظهکارانه عمل کرده است! کیت بدنه منصوری شامل نمای جلو با ورودیهای بزرگتر، کاپوت دارای ورودیهای هوا، گلگیرهای متفاوت، پوشش پیشرانه با ورودی هوای روی سقف، گلگیرهای عقب پهنتر، بال بزرگ و دیفیوزری گیراست. خروجیهای اگزوز نیز طراحی متفاوتی دارند و کاملاً نمای پشتی را تحت تأثیر قرار میدهند.
رنگ بدنه مازراتی MC20 منصوری ترکیبی از فیبر کربن فورج کاری شده مشهود، خاکستری تیره با طرح ساتین و نوارهای زرد رنگ است. به نظر میرسد رینگهای 10 پره منصوری نیز طرح برنزی بسیار تیره را به نمایش میگذارند؛ اما آنچه در طراحی این خودرو بیش از همه به چشم میآید کابین است که کاملاً تحت تأثیر رنگ زرد قرار میگیرد. صندلیها دارای بخشهای سفید رنگ و نواری به رنگ پرچم ایتالیا در مرکز خود هستند.
اما در بخش قوای محرکه باید گفت مازراتی MC20 منصوری از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو با قدرت 720 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتون متر استفاده میکند. این در حالی است که نسخه استاندارد سوپر اسپرت موردبحث خروجی 621 اسب بخاری و گشتاور 729 نیوتون متری دارد. نسخه استاندارد MC20 تنها در عرض 2.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت میرسد و سقف سرعت 323 کیلومتر در ساعتی دارد.
منصوری تنها تیونری نیست که از پیشرانه 6 سیلندر MC20 اسبهای بیشتری بیرون میکشد. نوویتک نیز قبلاً این خودرو را با قدرت 711 اسب بخار و گشتاور 818 نیوتون متر معرفی کرده بود. MC20 شرکت DMC نیز قدرت و گشتاور 705 اسب بخار و 875 نیوتون متری داشت. مازراتی در حال کار روی نسخه داغتر این خودرو با نام پروجکت 24 است اما این مدل فقط مجوز تردد در پیست را خواهد داشت. ظاهراً قدرت پروجکت 24 به 740 اسب بخار خواهد رسید هرچند مازراتی اشارهای به گشتاور آن نداشته است. درحالیکه نسخه استاندارد MC20 از گیربکس 8 سرعته دوکلاچه استفاده میکند، پروجکت 24 به گیربکس 6 سرعته دستی مجهز خواهد بود و در داخل کابین نیز آتشخاموشکن و رول کیج نصب خواهد شد.