ملاقات با مزدا RX-7 چهار روتوره راب دام

دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 10:30
مطالعه 3 دقیقه
maxresdefault
راب دام مدت زیادی است که در حال ساخت مزدا RX-7 چهار روتوره خودش است اما شاید این ویدئو زیباترین ناکامی او در این راه باشد. در ویدئوی اول دام که...
تبلیغات

راب دام مدت زیادی است که در حال ساخت مزدا RX-7 چهار روتوره خودش است اما شاید این ویدئو زیباترین ناکامی او در این راه باشد. در ویدئوی اول دام که برای کانال یوتیوب تاپ گیر با نام آمریکن تیوند ضبط شده است، این مزدای به شدت ارتقا یافته ثابت می‌کند یک هیولای تمام‌عیار است. البته شکستن چیزها کاری است که دام انجام می‌دهد. کانال او پر از ویدئوهای مختلف از خودروی موردبحث در طول این سالهاست و می‌توانیم فرایند توسعه RX-7 چهار روتوره را تماشا کنیم. این خودرو می‌تواند یکی از خاص‌ترین خودروهای تیون شده تاریخ باشد که در یوتیوب به نمایش درآمده است. در اولین قسمت از آمریکن تیوند، او پیش زمینه‌ای از کارهای خود و چگونگی تبدیل این مزدا به هیولای کنونی را بازگو می‌کند. اگرچه فرایند تولید این خودرو به سرعت پیش نرفته است اما یکی از دلایل اصلی کندی پیشرفت پروژه به خود دام مربوط می‌شود که روی کارش حساسیت بالایی داشته است.

دام که متخصص فناوری اطلاعات است می‌بایست چیزهای زیادی یاد می‌گرفت تا این خودرو را به نقطه کنونی می‌رساند و در این ویدئو، نقطه موردنظر پیست چاک والاست که شاهد تست‌های شکنجه‌ای است. او به درستی می‌گوید داشتن چنین جاده باز و مستقیمی یک فضای عالی برای تست و بررسی خودرویی تیون شده خواهد بود. از آنجایی که RX-7 چهار روتوره قبلاً روی داینو بوده است بنابراین این تست اساساً یک فرایند تأییدیه است که با صدای باورنکردنی اگزوز همراه می‌شود. با افزایش دور پیشرانه RX-7 صدایی شبیه خودروهای مسابقه‌ای تولید می‌شود و دام می‌گوید تجربه راندن این خودرو بسیار غافلگیر کننده بوده است زیرا اولین باری است که دام خودرو را با چنین سطح خشونتی می‌راند.

البته همه‌چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و روزهایی بوده است که حتی اکسل عقب از قسمت چرخ شکسته است. از میان تمام چیزهایی که ممکن است بشکنند، شکستن اکسل راحت‌ترین چیز برای تعمیر بوده است و خوشبختانه برخی قطعات سفارشی‌ای که خود دام برای این خودرو ساخته است هنوز کار می‌کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.