مک لارن 765LT نوویتک، هیولایی پرقدرت و خشمگین!
مک لارن 765LT به خوبی میراث 675LT را حفظ کرده و درعینحال تواناییهای 720S را به ارث برده است. پیشرانه 4 لیتری توئین توربوی این خودرو قویتر از 720S بوده اما نوویتک از همین خروجی نیز راضی نشده است. این تیونر آلمانی در ارتقای سوپرکارهای مشهور دنیا خوش درخشیده و این بار هم روی سوپرکار جذاب مک لارن کار کرده است. 765LT چه در بخش ظاهری و چه در بخش عملکردی بهبودهای قابلتوجهی را تجربه کرده است.
نوویتک سه پکیج تیونینگ را در نظر گرفته که البته قویترین آنها پکیج مرحله 2 است. واحد کنترل پیشرانه N ترونیک این شرکت باعث ارتقای جرقهزنی و تزریق سوخت پیشرانه شده و کنترل فشار بوست الکترونیکی را بهبود بخشیده است. حاصل این تغییرات رسیدن به خروجی 855 اسب بخاری و گشتاور 898 نیوتون متری است. قدرت بیشتر باعث شده شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 765LT به 2.5 ثانیه رسیده و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت آن نیز در 6.5 ثانیه ثبت شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز فراتر از 330 کیلومتر در ساعت بوده و اندکی پایینتر از سقف سرعت 340 کیلومتر در ساعت 720S میباشد.
اما نوویتک روی جذابیت شنیداری سوپرکار مک لارن نیز کار کرده و از اگزوز پرفورمنسی سود برده است. این شرکت همچنین رینگهای 20 و 21 اینچی فورج کاری شده ووسن را با 72 رنگ مختلف در نظر گرفته است. کیت سیستم تعلیق نوویتک هم باعث کاهش ارتفاع حدود 20 میلیمتری 765LT میشود.
نوویتک علاوه بر پیشرانه روی بدنه نیز کار کرده و قطعات فیبر کربنی را در نظر گرفته است. از جمله این قطعات میتوان به چراغهای جلو، پانلهای بدنه، ورودیهای هوای روی سقف و کاپوت و... اشاره کرد. داخل کابین نیز تقریباً آپشن های بدون محدودیتی از نظر رنگ و چرم و تریم وجود دارد.