مرسدس بنز

اعلام قیمت مرسدس C43 AMG جدید، شروع از 60 هزار دلار

قیمت مرسدس C43 AMG جدید در ایالات‌متحده از ۵۹,۹۰۰ دلار آغاز می‌شود که ۱,۵۰۰ دلار از ب‌ام‌و M340i چهارچرخ محرک گران‌تر است.

نزدیک به یک سال پیش مرسدس از نسل جدید C43 AMG رونمایی کرد و حالا سرانجام قیمت این خودرو برای بازار ایالات‌متحده اعلام شده است. قیمت این سدان اسپرت آلمانی در تیپ پریمیوم از ۵۹,۹۰۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که این رقم در تیپ پانیکال به ۶۲,۷۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. به این ارقام باید ۱,۱۵۰ دلار هزینهٔ حمل تا مقصد را هم اضافه کرد. درحالی‌که C43 جدید صرفاً با سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic ارائه می‌شود، رقیب اصلی آن یعنی ب‌ام‌و M340i به‌صورت محرک عقب یا چهارچرخ محرک قابل خریداری است.

این سدان باواریایی در نسخهٔ محرک عقب ۵۶,۴۰۰ و در نسخهٔ چهارچرخ محرک ۵۸,۴۰۰ دلار قیمت دارد و بنابراین ۱,۵۰۰ دلار از C43 ارزان‌تر است. یکی دیگر از رقبای سدان اسپرت مرسدس بنز، آئودی S4 است که فقط با سامانهٔ چهارچرخ محرک کواترو ارائه می‌شود و ۵۲,۸۰۰ دلار قیمت دارد. کادیلاک CT4-V با قیمت ۴۶,۵۹۵ دلار و CT4-V بلک‌وینگ با قیمت ۶۰,۹۹۵ دلار را هم می‌توان دیگر رقبای C43 دانست.

C43 مثل دو رقیب آلمانی خود در ایالات‌متحده صرفاً به‌صورت سدان عرضه می‌شود اما در اروپا امکان خریداری نسخهٔ استیشن آن‌هم وجود دارد که با ب‌ام‌و M340i تورینگ و آئودی S4 آوانت رقابت می‌کند. نسل جدید C43 به‌صورت استاندارد با سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب، چراغ‌های LED تطبیقی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، دوربین دید فراگیر و سیستم نورپردازی داخلی ۶۴ رنگ ارائه می‌شود. در تیپ پانیکال هدآپ دیسپلی، شارژر بی‌سیم گوشی، ناوبری واقعیت افزوده و سیستم صوتی فراگیر سه‌بعدی برمستر هم به این لیست اضافه می‌شود.

با سفارش همهٔ آپشن‌ها اما قیمت تیپ پانیکال به نزدیک ۸۵ هزار دلار می‌رسد. ازجمله آپشن‌های گران‌قیمت این ماشین می‌توان به رنگ خاکستری مات با قیمت ۳,۲۵۰ دلار، پکیج صندلی‌های پرفورمنس AMG با ۳,۲۵۰ دلار، رینگ‌های ۲۰ اینچی AMG با ۲,۲۵۰ دلار و سقف پانوراما با قیمت هزار دلار اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. علیx76

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (341 ديدگاه)

    تیتر رو اصلاح کنید‌.
    درج شده C63

    موافقم 19
    مخالفم 0
  2. علی جردن

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1052 ديدگاه)

    تا وقتی GLC هست چرا C کلاس انتخاب کنیم؟

    همون ماشین فقط یکم جادا تر و مطمئن تر در هر شرایط آب هوایی

    موافقم 7
    مخالفم 43
    1. Tesla

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (654 ديدگاه)

      glc یه شاسی بلند شهری با ویژگی های اسپرت هست که شتاب و هندلینگی مثال زدنی داره ، ولی c کلاس ( مخصوصا در نسخه های amg ) یه سوپرسدان هست که علاوه بر طراحی زیبا و آپشن های فراوان ، میتونه با سوپراسپرت های کوپه در خط مستقیم و پیست رقابت کنه و حتی اونها رو شکست بده ( از این رو هدف این دو ماشین با هم کاملا فرق میکنه ، کسی که دنبال یه شاسی بلند سریع باشه : glc می‌خره و کسی که به دنبال یه سدان لوکس کامل با قیمت نسبتا مناسب باشه به سراغ c کلاس میره )

      موافقم 26
      مخالفم 2
  3. محسن

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (110 ديدگاه)

    بعد از جوایز آیونیک ۶ بزرگ دیگه اینا به چشم نمیان

    موافقم 9
    مخالفم 34
    1. محسن

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (159 ديدگاه)

      تسلا هم یه نابغه بود ولی نوبل نداشت.

      موافقم 27
      مخالفم 0
  4. Ahmad

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    طراحی عقب مرسدس خیلی خراب شده اصن از چراغای عقبش خوشم نمیاد وصله‌ی ناجورن مخصوصا تو S کلاس که یه ماشین لوکسه میاد اون چراغای عقب رو میزاره که حالت اسپورت چراغا با ذات لوکس S کلاس ناسازگاره

    موافقم 13
    مخالفم 25
  5. Tesla

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    یکبار با بنز c200 مدل ۲۰۱۴ رانندگی کردم و آشنایی زیادی باهاش دارم ، خوبی ها و بدی هایی داره ، اول بدی ها : ۱- سواری نسبتا خشکی داره ( که مربوط میشه به ماهیت اسپرتش ) و اصلا اون نرمی و راحتی پشت فرمان لکسوس es رو نداره ۲- هزینه نگهداری به شدت بالایی داره و نمیشه براش روغن موتور ارزون ریخت یا فیلتر ارزون گذاشت چون موتورش خیلی حساسه و خراب میشه ۳- مثل همه بنز ها و ب ام و های دیگه تو ایران دردسر بنزین رو داره و حتما باید براش بنزین سوپر ریخت و یا اگر نباشه باید اکتان بوستر مرغوبی براش تهیه کنید در غیر این صورت پیستون شکستن یا خراب شدن توربو بعد از ۳ ، ۴ هزار کیلومتر راحت رو شاخش هست ، اما خوبی ها : ۱- بزرگترین مزیتش بنز بودنش هست ، لامصب حتی با دیدن لوگوش هم احساس خوبی به آدم میده و کلاس و پرستیژی که داره با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست ( البته تو ایران ) ۲- ماشین به شدت پرشتابی هست و خیلی راحت ۶ سیلندر های ژاپنی و کره ای رو توی شتابگیری مغلوب میکنه ۳- کیفیت ساخت واقعا بالایی داره و دقت مونتاژ به حدی زیاده که آدم دوست داره ساعت ها فقط نگاهش کنه ، در کل اگر کسی از پس هزینه های نگهداریش بر بیاد ، ماشین واقعا با کلاس و بی‌نظیری هست

    موافقم 13
    مخالفم 5
    1. MohammaD

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (343 ديدگاه)

      تازه اگه نسخه AMG لاین نباشه عیب اول رو هم احتمالاً نداره

      موافقم 1
      مخالفم 0
  6. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    بین رقبای هموطنش ام340 رو انتخاب میکنم که 6 خطی داره و خوشگلتره.340 از ام پاورش هم یه سر و گردن زیباتره.ولی به قیمتها نگاه کنید کدیلاک بلک وینگ ارزونتر از نسخه رده پایینه بنز و بیمره در حالی که یه سوپر سدانه وحشیه با 475 اسب.چجوری این قیمت رو میزارن آمریکاییها.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Omid

    ۴ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. بنده بنز c43 دارم. از هر نظر اوکیه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا