پورشهمرسدس بنز

دوئل مرسدس بنز EQS و پورشه تایکان

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه هفتم، سدان‌های الکتریکی، دوئل آخر

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین تسلا مدل S و آئودی E-Tron GT

مجموع آراء: ۱۳۲۰

آراء تسلا: ۶۶۵

آراء آئودی: ۶۵۵

پیروز دوئل: تسلا مدل S با کسب ۵۰ درصد از کل آراء

مرسدس بنز EQS

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۲۱

پلت‌فرم: EVA مرسدس

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۱ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۴۳ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲,۰۹۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱,۰۲۷ دستگاه

فروش چهار ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲,۲۱۳ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۶ درصد

حفاظت از کودکان: ۹۱ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۶ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۸۰ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین مجلل و چشمگیر، بردی بیشتر از رقبای آلمانی، ویترینی از جدیدترین تکنولوژی‌های مرسدس بنز، سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب که فرمان پذیری فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد، سواری راحت، شتاب سریع

نقاط منفی: برد کمتر نسبت به سدان‌های تسلا و لوسید، هایپراسکرین در آفتاب انعکاس نور دارد، سیستم تعلیق شناور روی جاده‌های مواج، طراحی بیرونی نه‌چندان جالب، فضای کمتر صندلی‌های عقب نسبت به S کلاس، فقدان صندوق بار جلو

چکیده: سدان EQS ترکیبی از ویژگی‌های لوکس مرسدس با توانایی‌های خودروهای الکتریکی و تکنولوژی خیره‌کننده است اما هنوز هم نمی‌توان آن را S کلاس دنیای الکتریکی‌ها دانست

پورشه تایکان

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹

پلت‌فرم: J1 گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹,۴۱۹ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱,۹۲۵ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۶,۲۵۰ دستگاه

فروش ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۵,۹۵۰ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۸۵ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۳ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۰ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۳ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۸ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: امکان شتاب گیری برای بارها و بارها بدون افت پرفورمنس، حفظ DNA رانندگی پورشه، قابلیت شارژ سریع، ظاهر جذابی که از یک پورشه انتظار می‌رود، کیفیت داخلی بالا، از هر نظر شبیه یک پورشه است، شتاب رعدآسا

نقاط منفی: ورود و خروج دشوار، قیمت گران، برد نه‌چندان قابل‌توجهی که به تسلا نمی‌رسد، آپشن‌های گران‌قیمت، مصرف برق بالا، صندوق بار کوچک، حس ترمز غیرطبیعی

چکیده: هرچند تایکان بیشترین برد را در کلاس خود ارائه نمی‌کند ولی در حال حاضر معیار این کلاس برای لذت و رضایت راننده محسوب می‌شود و رانندگی آن همان چیزی است که یک پورشه انتظار می‌رود

مقایسه مشخصات فنی

پورشه تایکان توربو S

مرسدس EQS53 AMG

قوای محرکهدو موتورهدو موتوره
قدرت۷۶۱ اسب بخار۷۶۱ اسب بخار
گشتاور۱۰۵۰ نیوتن متر۱۰۲۰ نیوتن متر
گیربکسدو سرعتهتک سرعته
محور محرکچهارچرخچهارچرخ
طول۴,۹۶۳ میلی‌متر۵,۲۶۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری۲,۹۰۰ میلی‌متر۳,۲۱۰ میلی‌متر
وزن۲۳۸۰ کیلوگرم۲۶۸۰ کیلوگرم
حجم صندوق بار۴۵۰ لیتر۶۲۰ لیتر
ظرفیت سرنشین۴ یا ۵ نفر۵ نفر
شتاب صفر تا ۹۶۲.۴ ثانیه۳.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۰.۵ ثانیه۱۱.۴ ثانیه
حداکثر سرعت۲۶۰ کیلومتر بر ساعت۲۵۰ کیلومتر بر ساعت
توقف از ۱۱۰۴۷.۲ متر۵۰.۹ متر
شتاب جانبی۰.۹۹ جی۰.۹۲ جی
ظرفیت باطری۹۳.۴ کیلووات ساعت۱۲۰ کیلووات ساعت
برد۳۱۰ کیلومتر۴۴۵ کیلومتر
مصرف انرژی۳۰.۸ کیلووات ساعت۲۷.۲ کیلووات
قیمت۱۸۸,۸۵۰ دلار۱۴۸,۴۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (951 ديدگاه)

    ای کیو اس شاید کمی لوکس تر از تایکان باشه ولی با تمرکز بر آیرودینامیک که نتیجه اش ظاهر تخم مرغی هست و همینطور سواری راحت که طبق گفته تست کننده ها حالت شناور داره خراب کرده.
    تایکان با ظاهری که داد میزنه من پورشه ام در کنار اسپرت بودن لوکس هم هست و سواری و هندلینگی در خور یک پورشه طبق تست کننده ها ولی مشکل اش برد کم نسبت به رقبا هست که یک مسئله مهمه ولی با جایگاه های شارژ و شارژ های سریع کم اهمیت تر میشه.
    انتخاب من صد در صد پورشه تایکان هست.

    موافقم ۴۱
    مخالفم ۲۰
    1. Amin

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2036 ديدگاه)

      ولی از نظر برد و راندمان ، تایکان یکی از بدترین ماشین های برقی بازار هست ، حتی نسبت به کیا و هیوندایی ضعیف تر عمل کرده
      ولی در مجموع انتخابم تایکانه ، ظاهر خیلی بهتر و اسپورت تر در کنار پرفورمنس بهتر و دینامیک نزدیک به ۹۱۱
      البته قیمتش کمی زیاده

      موافقم ۳۷
      مخالفم ۱۰
    2. محمدرضا

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (624 ديدگاه)

      یک بنز هیچ وقت کیفت و لوکس بودن یک پورشه رو نداره .چطور میگی بنز لوکس تر از از پورشه هست

      موافقم ۵
      مخالفم ۲۹
  2. Prpr

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (49 ديدگاه)

    تایکان خودریی اسپرت هست و ایی کیو اس خودرویی لوکس ولی از لحاظ فنی هم تفاوت زیادی نداشتند و قیمت ایی کیو اس هم کمتر بود.پس کاملا ایی کیو اس ارزش خرید بیشتری داره .

    موافقم ۳۶
    مخالفم ۹
    1. ehsan.fa

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1663 ديدگاه)

      قیمتشون تو اون بازه بالای ۱۰۰ هزار دلار اختلاف چندانی محسوب نمیشه مخصوصا اگه به این نکته توجه کنید که جفت این خودروها قراره توسط کسایی خریداری بشند که به هیچ عنوان بهشون نیاز ندارند و فقط صرف لذت و بازی اینا رو میخرند و قطعا خودروی کاربردی دیگه ای دارند. جزو سخت ترین انتخاب های ممکن هست و فقط بخاطر طراحی بیرونی به تایکان رای دادم

      موافقم ۶
      مخالفم ۸
  3. matin

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (197 ديدگاه)

    یکی فقط یه دلیل بیاره که به بنز رای بدم

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۳۴
    1. BMW

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (528 ديدگاه)

      طراحی داشبورد بنز

      موافقم ۳۵
      مخالفم ۵
      1. Dian

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (283 ديدگاه)

        بنظرم بخش های مربوط به طراحی یه چیز سلیقه ای و کیفی هست
        اونی که لوکس پسنده میره سمت بنز
        اونی که اسپرت دوست داره میره سمت پورشه
        اگه از نظر کمی یه برتری نسبت به بنز خواستن مثلا میشه گفت بنز از نظر برد بیشتر ، قیمت کمتر و فضای صندوق بیشتر نسبت به پورشه برتری داره

        موافقم ۲۱
        مخالفم ۱
    2. al-ml-kh

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (73 ديدگاه)

      لوگوی روی فرمونش

      همین برام کافیه

      البته پورشه هم کم از اصالت و مهندسی نداره

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۱۰
      1. پارسا

        ۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (257 ديدگاه)

        لوگو روی فرمونش . همین برام کافیه
        همین خیلی چیز ها درباره هوادار های بنز توضیح میده …

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
  4. M.Kkarimi

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (838 ديدگاه)

    اگه اون اختلاف ۴۰ هزار تایی نبود خیلی راحتر رای میدادم … علارقم شایستگی هاش اینقدر اختلاف قیمت اصلا جالب نیست!!

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۰
    1. imperial

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2370 ديدگاه)

      (اگه اون اختلاف ۴۰ هزار تایی نبود خیلی راحتر رای میدادم…علارقم شایستگی هاش اینقدر اختلاف قیمت اصلا جالب نیست!)

      اختلاف بیش از حرف ها هست!

      تایکان توربو
      http://www.porsche-code.com/PPXHNWC0

      تایکان توربو اس
      http://www.porsche-code.com/PPVVS2X1

      تازه جا برای قیمت بالاتر هم هست…خیلی بالاتر!

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۰
      1. imperial

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2370 ديدگاه)

        ۲ لینک بالایی جفتش مدل توربو اس که ۲۲۰K قیمت دارن اشتباهی ۲ بار فرستادم لینک. این لینک جدیده تایکان توربو هست ۲۰۷k قیمتشه.

        تایکان توربو
        http://www.porsche-code.com/PPM53CP2

        در کل جناب M.Kkarmi اختلاف بین این ۲ خودرو ۴۰ هزار دلار نیست اختلاف بیش از این حرفاس. نسخه فول آپشن بنز eqs حدود ۱۵۰هزار دلار هست و eqs AMGهم حدود ۱۸۰ هزاردلار،ولی تایکان توربو و توربو اس فول قیمت هاش دیگه وارد قلمرو های دیگه ای میشه.

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۰
  5. KHAN

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    تایکان مثل دیگر الکتریکی ها نیس که شبیه قوطی هستن و طراحی خیلی خوبی داره که اصالتشو حفظ کرده

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۴
  6. Si

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (434 ديدگاه)

    من رای نمیدم چون هر دو شاهکار به حساب میان

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۶
  7. وحید اسماعیل نسب

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (78 ديدگاه)

    ای کیو اس واقعا قیافش دوست داشتنی نیست من تایکان رو ترجیح میدم

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۱
  8. فرامرز

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (72 ديدگاه)

    کاری به اینکه کدوم بهتره ندارم ولی:
    نقاط منفی بنز دقت کنید
    فضای کمتر صندلی های عقب نسبت به اس کلاس ؟
    فقدان صندوق بار جلو اونم با وجود اینکه ۶۲۰ لیتر حجم صندوق عقب داره؟
    دوتا سوال بوجود میاد؟
    اول اینکه چرا صندلی های عقب یک ماشین برقی با یک ماشین بنزینی که طبعا زیر صندلی هاش باطری نداره مقایسه میکنید و میشه نقطه منفی؟
    دوم اینکه مگه همه‌ی ماشین های برقی باید صندوق جلو داشته باشن اونم وقتی که عقب صندوق مناسبی دارن؟
    شاید بنز بخاطر حفظ توازن خودرو صندوق جلو نذاشته البته شاید چون نمیدونم
    بازم میگم کاری ندارم کدوم بهتره که از نظر من هردوتا خوبن اما همون دو موردی که شده نقطه منفی بنز از رقیب مستقیمش بهتره

    هرچی که هست این چیزا به نظرم نقطه منفی نیستن

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۲
  9. Alan.r

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (508 ديدگاه)

    طراحی و کابین هردو رو دوست دارم ولی به نظر من کابین مرسدس تکنولوژیک تر و بهتره از نظر پرفورمنس هم پورشه یکم بهتره ولی چون این دوتا سدان های خانوادگی هستن لوکس و راحت بدون کابین مهمتره که در این مورد برتری ۱۰۰ درصد با بنزه برد بنز خیلی بیشتره و قیمتشم به طور قابل توجهی کمتره پس ۱۰۰ درصد مرسدس

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱
  10. مازیار

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1411 ديدگاه)

    پورشه در بیشتر موارد با اختلاف کمی بهتره و در مورد طراحی با اختلاف خیلی زیادی نسبت به بنز و همه برقی ها بجز e tron که اونم در نوع خودش طراحی خوبی داره

    موافقم ۹
    مخالفم ۷
  11. T

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (291 ديدگاه)

    این eqs جرمش با یک شاسی بلند فول سایز برابری می‌کنه لامصب
    انتخابم تایکان
    بچه ها بنظرتون خودرو ساز ها برنامه ای برای سبک تر کردن ماشین برقی ندارند؟ آخه خیلی سنگینن

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  12. Reza Waffen SS

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4350 ديدگاه)

    بازم یه دوراهی سخت از نوع جرمنی

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱
  13. بهنام

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (303 ديدگاه)

    پورشه تایکان انتخاب من . ظاهر مرسدس افتضاح

    موافقم ۸
    مخالفم ۹
  14. T

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (291 ديدگاه)

    آره آقای فرامرز طرف باید مخش تاب داشته باشه بره eqs بخره بجای s کلاس!!!
    بنظرم فعلا ماشین های برقی ارزش خرید ندارن چون خیلی پیشرفت نکردند و کلی معایب دارن مثل برد کم و جرم زیاد
    بنظرم خودرو برقی ۱۰ یا ۲۰ سال دیگه ارزش خرید پیدا می‌کنه مثلا چه لزومی داره که بری سیلورادو برقی که فقط ۶۰۰ کیلو بار می‌تونه تو پشتش حمل کنه بخری؟ حتی ظرفیتش از پیکاپ کارون هم کمتره . هنوز خیلی جا دارن پیشرفت کنن این الکتریکی ها .وضع بنز خیلی بده پورشه خیلی بهترهه

    موافقم ۵
    مخالفم ۶
  15. سامان اذری

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2996 ديدگاه)

    هردوتاشو بارها از نزدیک دیدم
    تو المان برند مورد علاقم پورشه هست ولی بین این دوتا
    انتخابم مرسدس هست
    به نظرم خیلی فوق العاده هست
    نمای جلوی پورشه زیاد ب دلم نمیشینه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۴
    1. سامان اذری

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2996 ديدگاه)

      اینم تقدیم به مرسدس باز ها
      نمایندگی بنز گرفتم

      https://s6.uupload.ir/files/img_20211009_143624_2vxo.jpg

      https://s6.uupload.ir/files/img_20211009_143803_645l.jpg

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۰
      1. GMA

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (163 ديدگاه)

        شما همیشه تصاویر زیبایی از مرسدس میزارید،یه بار دیگه هم تصویر یه مرسدس AMG GT زرد رنگ که در شب عکس گرفته بودید را گذاشتید که بسیار لذت بردم
        ممنون ازتون🌹

        موافقم ۸
        مخالفم ۰
        1. سامان اذری

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2996 ديدگاه)

          اره داداش یادمه
          خوشحالم که خوشتون اومده ♥️🌹🙏

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
        2. سامان اذری

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2996 ديدگاه)

          اینم یه V12 بای توربو

          برا شما

          https://s6.uupload.ir/files/img-20220822-wa0013_2gjp.jpg

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
        3. GMA

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (163 ديدگاه)

          بسیار عالی👍👍👌🌹

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
  16. Mohammad.2005

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (105 ديدگاه)

    بخوایم منطقی حساب کنیم تقریبا مساوی اند و هر کدوم برتری هایی دارند اما حسابشو کنید با بودجه بالای ۱۰۰ هزار دلار شما طراحی اصیل و پرستیژ و لذت رانندگی هم انتظار دارید . پس رای من پورشه .

    و جالبی اش اینجاس که با وجود اینکه در معیار های اصلی خودرو های ev نسبت به تسلا و لوسید عقب تره اما استقبال بسیار خوبی ازش شده . به شخصه اگه می خواستم سدان برقی بخرم اول انتخابم لوسید بود ، دوم تایکان ، سوم eqs و چهارم و پنجم هم تسلا s و آئودی e Tron

    موافقم ۴
    مخالفم ۵
  17. Swedish Arrogant Tiger

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1890 ديدگاه)

    اگه تایکان ارزون تر از eqs بود جای فکر کردن داشت ولی با ۴۰ هزار تا اختلاف و با توجه به عملکرد بهتر بنز دلیلی برای انتخاب پورشه نیست.
    و جدای از اینها چیزی که عجیبه و تصمیم گیری رو پیچیده تر میکنه اینه که این دوتا بر چه اساسی باهم مقایسه میشن، صرفا چون هر و برقی هستن؟ تایکان نهایتا اندازه e class نه یه سدان فول سایز!

    موافقم ۶
    مخالفم ۴
    1. Mohammad.2005

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (105 ديدگاه)

      چون سدان های برقی تعدادشون کمه ، برای برگزاری دوئل سایت پدال مجبوره گاهی چند تا سگمنت مختلف رو توی یه رده بندی قرار بده مثل الان و در دنیای واقعی هم مشتری های خودرو برقی چندان ابعاد و کلاس بدنه براشون مهم نیست و دنبال برد ، تکنولوژی ، شتاب و …. هستن . چند سال دیگه بهتر جا میوفته و مثل الان که اس کلاس با پانامرا مقایسه نمیشه ، تایکان هم با eqs مقایسه نخواهد شد.

      موافقم ۸
      مخالفم ۰
  18. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (355 ديدگاه)

    این دیگه چه بررسی بود مقایسه خودرو لوکس و اسپرت ؟ از قدیم گفتن کبوتر باکبوتر باز با باز کند پرواز

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  19. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (355 ديدگاه)

    من که میگم هردو

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
  20. javadhy

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (324 ديدگاه)

    اولا که مقایسه این دو خودرو کاملا خارج از منطقه
    بنز تمرکز کاملش روی سطح نهایی تجمل در خودروهای برقیه
    از اونور پورشه هدفش رسیدن به حس رانندگی اسپورت در خودروهای بی روح برقیه
    جفتشونم توی کلاساشون به هدفشون رسیدن
    بنز لوکس ترینه
    و پورشه بهترین حس رانندگیو با اختلاف ارائه میده و در عین حال سریعترینه
    البته‌جفتشون معایبی هم دارن مرسدس از نمای جانبی چندان زیبا نیست
    تایکان هم برد خیلی پایینی داره متاسفانه
    ولی بازم میگم مقایسشون اشتباست
    ولی من سلیقه ای بنزو انتخاب میکنم چون خودروی کامل تریه

    موافقم ۹
    مخالفم ۱
  21. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1279 ديدگاه)

    بشدت انتخاب سختیه
    به یه تیکه میرسی میگی پورشع (طراحی) بنز قطعا (کابین) بعد میبینی عه تایکان خیلی بهتره ( شتاب و پرفورمنس) بعد میرسی به ترمز مظئن تر میشی میرسی به میرسی به برد و قیمت میبینی بنز برتره!
    من با توجه به سلایق بنزو میپسندم

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  22. Elemento

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (11589 ديدگاه)

    هیچ کدوم انتخابم نیست چون سنگین و به درد نخورن؛ ۲/۵ تن وزن برای ماشینی به این جثه وقتی همه ی دنیا صحبت کاهش وزن و افزایش بهره وریه. هر وقت وزن سدان های الکتریکی به ۱۸۰۰ کیلو رسید خبرم کنید تا اون زمان مگر مجبور باشم که در این کلاس انتخاب کنم که در اون صورت هم انتخابم تایکانه

    موافقم ۵
    مخالفم ۶
  23. Yasin

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (157 ديدگاه)

    با توجه به برد و حجم صندوق و قیمتشون EQS برتری داره

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  24. JDM lover

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    تایکان انتخابمه

    موافقم ۵
    مخالفم ۵
  25. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (508 ديدگاه)

    انتخاب من بنز

    موافقم ۶
    مخالفم ۲
  26. amirmohammad

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (213 ديدگاه)

    ربطی به هم ندارن هر دو عالی هستن اما چون طرفدار اسپورتم پس تایکان

    موافقم ۴
    مخالفم ۵
  27. پدرام

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (553 ديدگاه)

    طراحی پورشه همچنان پایبند به سنت هست و اصالت خودشو حفظ کرده فقط بخاطر طراحی اش تایکان رو انتخاب می کنم

    موافقم ۲
    مخالفم ۳
  28. دکتر ع

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (219 ديدگاه)

    رای من تایکان بود تا اینکه با بوزد بسیار کمش مواجه شدم ، ۳۱۰ کیلومتر واقعا افتضاحه…تجربه ثابت کرده عدد واقعی از عدد کمپانی کمتر هم هست

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  29. Reza

    ۱ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (36 ديدگاه)

    مرسدس بنز عالیه 👍👌

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا