مرسدس بنز

گردوخاک مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز اوپوس در جهنم سبز!

مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز در حالت استاندارد کارخانه‌ای هم یک خودروی فوق‌العاده جذاب محسوب می‌شود. در واقع این خودروی اسپرت یکی از سریع‌ترین محصولات دنیا در پیست نوربرگ رینگ است؛ اما تیونر آلمانی با نام اوپوس به دنبال بهتر کردن این خودروست. ویدئویی که تماشا خواهید کرد شامل ملاقات از نزدیک با GT بلک سریز تیون شده و همچنین گردوخاک شدید آن در ترافیک زیاد جهنم سبز خواهد بود.

به گزارش پدال و به نقل از motor1، مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز اوپوس قدرت ۸۸۰ اسب بخاری دارد که نسبت به قدرت ۷۲۰ اسبی مدل استوک بهبود قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. نماینده اوپوس در این ویدئو تنها به برخی جزئیات بهبودهای خودرو اشاره می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان سیستم اگزوز جدید را نام برد. این سیستم اگزوز جدید از مبدل‌های کاتالیتیک اسپرت سود می‌برد. همچنین ردلاین پیشرانه نیز حدود ۴۰۰ دور در دقیقه بالاتر رفته است. البته اوپوس برنامه تیونینگ ۱۱۱۱ اسب بخاری را نیز برای محصول فوق‌العاده مرسدس تدارک دیده اما موضوع این است که قدرت یاد شده به حدی بالاست که در نوربرگ رینگ مشکل‌ساز می‌شود. خروجی ۱۱۱۱ اسبی برای پرفورمنس خط مستقیم بسیار خوب خواهد بود اما فعلاً برای هنرنمایی با آن در جهنم سبز کارهای بیشتری باید انجام شود.

تنظیمات سیستم تعلیق فرق می‌کند اما شوک‌های بکار رفته از نوع استاندارد کارخانه‌ای هستند. مرسدس-ای ام جی GT اوپوس همچنین از لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲ R استفاده می‌کند که عملکرد بهتری در دماهای بالاتر دارند. لاستیک‌های یاد شده فقط حدود ۲۰ تا ۲۵ دور در پیست دوام خواهند آورد. لوکاس که نماینده اوپوس است می‌گوید این خودرو قبلاً یک دور جهنم سبز را در ۶ دقیقه و ۴۶ ثانیه طی کرده و برای مقایسه باید بدانید نسخه استوک GT بلک سریز رکورد ۶ دقیقه و ۴۳.۶۱ ثانیه‌ای دارد.

مجری برنامه اولین دور را با خودرو در نوربرگ رینگ طی می‌کند و سرعت بالای GT تیون شده واقعاً احساس‌برانگیز جلوه می‌کند. واضح است که راننده با جهنم سبز آشناست ولی بااین‌حال می‌تواند ترافیک پیست را به خوبی مدیریت کند. در دور بعدی نوبت به لوکاس می‌رسد اما متأسفانه رانندگی او زمانی است که پیست کاملاً شلوغ بوده و خودروهای کندتر باعث می‌شوند مرسدس-ای ام جی GT اوپوس کندتر حرکت کند. علیرغم این موضوع او هنوز هم می‌تواند در این پیست با هیولای مرسدس هنرنمایی کند. اگر می‌خواهید بدانید محصول اوپوس در جهنم سبز چه توانایی‌هایی دارد ویدئوی زیر را از دست ندهید!

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. Elemento

    ۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (11589 ديدگاه)

    سرعت پیشرفت موتوراسپرت چقدره که ۱۰ سال پیش چنین رکوردی برای هایپرکارهای چند میلیون دلاری هم ناممکن بود
    چیزی که آدمو اذیت میکنه اینه که حالا، دقیقا وقتی پیشرانه های درون سوز بعد از قریب به ۱۲۰ سال توسعه و خون دل خوردن مهندسین و مخترعین و خودروسازان و نابود شدن زندگی صدها راننده ی فرمول ۱ و رالی و مسابقات ۲۴ ساعته در راه اعتلا و پیشرفتشون، حالا که به اوج بلوغ و پختگی رسیدن، باید جاشون رو به قوطی کبریت هایی که زیرشون آرمیچر وصل شده بدن.

    این صدا و لذت و غرش وی ۸ چهار لیتری رو چند تا آرمیچر با هم که کار کنن میتونن تولید کنن؟

    موافقم ۹۱
    مخالفم ۵
    1. JDM lover

      ۹ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (886 ديدگاه)

      تلاش یک قرن مهندسین ، رانندگان و… داره با این تب الکتریکی سازی از بین میره….😔

      موافقم ۵۷
      مخالفم ۱
      1. حق گوی باطل

        ۹ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (394 ديدگاه)

        نه ماشین های سوپر اسپرت فکر نکنم الکتریکی بشن چون فکر کنم کار زیادی از موتور های برقی در دور های بالا برنمیاد و گرمای زیادی هم دارند هیبریدی منطقی تره

        موافقم ۳۴
        مخالفم ۱
  2. R@min

    ۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    شاهکار M178، باید برای این موتور جواهر کلاه از سر برداشت.

    موافقم ۴۰
    مخالفم ۰
  3. Reza Waffen SS

    ۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (4202 ديدگاه)

    کرک و پرم ریخت

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۰
  4. JDM lover

    ۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    خیلی خوب شده 👌
    واقعا یکی از بهترین دستپخت های amg در چند سال اخیر همین AMG GT BS هست

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۰
  5. محسن

    ۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    هیولاست

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۰
  6. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (328 ديدگاه)

    هیولایی به نام بلک سریز

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۰
    1. seyedjavad.mercedesbenz

      ۹ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (461 ديدگاه)

      بهتره بگین هیولایی به اسم m178

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۰
  7. ADAK

    ۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1432 ديدگاه)

    الان یکی میاد میگه نگین : ای ام جی
    بگید : آ اِم گ

    :-) :-) :-)

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۲
    1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (475 ديدگاه)

      هر دو رو میشه گفت هیچ کدوم غلط نیست

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
    2. پارسا

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (252 ديدگاه)

      نمیدونم چرا ولی مثلا بی ام و آلمانیش معروف شده تو کشور هیچکس نمیگه بی ام وبلیو
      ولی آ ام گ انگلیسیش
      فکر کنم مردم اونی که راحت تره رو میگن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2109 ديدگاه)

    یکی از بدیهای نصب توربو در میانه انجین وی۸ نابود کردن صدای انجینه.الان موتور مورد نظر به میلنگ تخت هم تجهیز شده هم تقویت شده هم کیت اگزوز نصب شده ولی بازم صدای مضخرفی تولید میکنه.حیفه موتورهای بنز صدای شبیه به آمریکاییها داشتن ولی الان خراب شده

    موافقم ۴
    مخالفم ۱۹
    1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (475 ديدگاه)

      پای بند بودن به سنت اونقدر هم خوب نیست. الان دوران تنفس طبیعی به سر رسیده برای اینکه از رقبا قویتر باشی یا باید از توربو یا از قوای محرکه هیبرید استفاده کنی

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۰
      1. MAHDI_GERMANY

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (16 ديدگاه)

        تعادل و فرمان پذیری توی سرعت ۲۰۰ واو

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  9. A.A.S

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    چقدر این رنگ مشکی برای این مدل زیباست

    موافقم ۸
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا