ام جیچشم انداز

ام جی MG GT؛ مشخصات و قیمت سدان وارداتی فردا موتورز

شرکت فردا موتورز قصد دارد MG GT را با پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو و ۱۷۳ اسب بخار قدرت به‌صورت وارداتی در ایران عرضه کند.

برند بریتانیایی باسابقهٔ ام‌جی هرچند زمانی که در سال ۲۰۰۵ توسط گروه سایک خریداری شد تا حد زیادی به یک برند چینی تبدیل شد اما ام‌جی هم‌اکنون خودروسازی بسیار خوش‌نام‌تر و معتبرتر از دیگر برندهای چینی به‌حساب می‌آید و در بازار اروپا از فروش مناسبی برخوردار است. در کشورمان اولین بار حدود ۱۵ سال پیش سدان ۵۵۰ به‌عنوان اولین محصول ام‌جی با نام شوالیه توسط مدیا موتور به‌صورت وارداتی عرضه شد. ام‌جی توانست در بازار کشورمان موفق عمل کند و مدیا موتور محصولات مختلف آن مثل کراس‌اوور GS، سدان MG 6 و هاچ‌بک MG 3 را به ایران آورد.

MG GT فردا موتورز

ام‌جی آن‌قدر جای پای خود را در ایران سفت می‌دید که چندی بعد تصمیم به مونتاژ محصولات خود در کشورمان گرفت و در اولین قدم سدان ۳۶۰ را از طریق شرکت آذویکو در آذربایجان روی خط تولید فرستاد که البته به خاطر وضع تحریم‌های جدید علیه کشورمان مونتاژ ۳۶۰ بعد از ساخت تعداد اندکی خاتمه یافت. بدین ترتیب، ام‌جی از بازار ایران رخت بربست اما حالا که مدتی است واردات خودرو دوباره آزاد شده، شرکت فردا موتورز قصد دارد ام‌جی را بار دیگر به ایران بازگرداند. بدین منظور، فردا موتورز در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲ برای اولین بار سدان MG GT را رونمایی کرده است تا به‌زودی دوباره شاهد حضور این برند خوش‌نام چینی بریتانیایی در بازار کشورمان باشیم. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات MG GT در بازار ایران خواهیم پرداخت.

MG GT فردا موتورز

MG GT یا MG 5

نسل اول MG GT که مقطع کوتاهی در کشورمان هم عرضه شد، در اصل نسخهٔ سدان از هاچ‌بک MG 5 بود. در نسل دوم که حالا در ایران رونمایی شده، ام‌جی این دو مدل را باهم ادغام کرده و نسل دوم MG 5 در برخی بازارها مثل خاورمیانه و آمریکای لاتین با نام MG GT عرضه می‌شود. این خودرو یک سدان کامپکت است که اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۰ رونمایی شد. MG 5 یا MG GT علاوه بر چین در کشورهای زیادی مثل مکزیک، ویتنام، اندونزی، استرالیا و تایلند هم عرضه می‌شود. در سال ۲۰۲۲ هم ام‌جی نسخه‌ای اسپرت از این خودرو را با نام اسکورپیون معرفی کرد که از طراحی تهاجمی‌تر و پیشرانهٔ قوی‌تر بهره می‌برد. بااین‌حال، در کشورمان همان نسخهٔ معمولی را خواهیم دید.

MG GT فردا موتورز

طراحی بیرونی MG GT

بدون شک برجسته‌ترین ویژگی MG GT طراحی بیرونی جذاب و چشمگیر آن است. این خودرو از نسل سوم زبان طراحی ام‌جی بهره می‌برد که اولین بار در فیس‌لیفت کراس‌اوور HS ارائه شد. ویژگی اصلی این زبان طراحی جلوپنجرهٔ بزرگ چندضلعی آبشاری است که بخش بزرگی از دماغهٔ خودرو را پوشش داده است. در طرفین این جلوپنجره ورودی‌های هوای بزرگ و برجسته‌ای جلب‌توجه می‌کنند و در بالا شاهد چراغ‌های مثلثی شکل جذابی هستیم. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه این قسمت هم الگوی داخلی خاص جلوپنجره است.

MG GT فردا موتورز

MG GT در پروفیل جانبی با سقف شیب‌دار و لچکی مثلثی شکل عقب، فرمی کوپه و فست‌بک مانند دارد که بر جذابیت ظاهری آن افزوده است. شخصیت اسپرت طراحی این خودرو در قسمت عقب هم با دیفیوزر مشکی‌رنگ با سر اگزوزهای کرومی تزئینی در طرفین و چراغ مه شکن میانی به سبک خودروهای فرمول یک ادامه پیدا کرده است. فرم کلی چراغ‌ها تا حدودی یادآور نسل قبلی محصولات مرسدس است و گرافیک داخلی سه خطی آن‌ها ساخته‌های پژو را به یاد می‌آورد. این خودرو ۴,۶۷۵ میلی‌متر طول، ۱,۸۴۲ میلی‌متر عرض و ۱,۴۷۳ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۶۸۰ میلی‌متر است.

داخل و کابین ام جی جی تی

MG GT در داخل هم طراحی مدرن و شیکی دارد و برخلاف بسیاری از خودروهای چینی، در اینجا خبری از نمایشگرهای متصل به هم نیست. در اینجا بخش میانی داشبورد به سمت راننده زاویه دارد که دسترسی به نمایشگر مرکزی و دکمه‌های زیر آن را آسان‌تر خواهد کرد. مقابل راننده هم یک صفحه آمپر دیجیتالی با طراحی و گرافیک جالب قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های جالب داشبورد MG GT تریم لانه‌زنبوری است که دریچه‌های تهویهٔ کناری به زیبایی در آن ادغام شده است. در همین حال، دوخت قرمزرنگ روی فرمان و پانل درها و تریم قرمزرنگ روی صندلی‌ها حال و هوای اسپرتی به کابین این سدان چینی بخشیده است. تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های داخلی MG GT هم کنسول مرکزی برجسته با شیفتر الکترونیکی است که تا حدودی شبیه خودروهای ب‌ام‌و به نظر می‌رسد.

MG GT فردا موتورز

تجهیزات و امکانات MG GT

فردا موتورز برای واردات نسخهٔ مجهز MG GT را انتخاب کرده‌ است که تجهیزات نسبتاً زیادی شامل موارد زیر را ارائه می‌کند:

  • صفحه آمپر دیجیتالی
  • ترمز پارک برقی با اتوهلد
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • دستیار حفظ حرکت میان خطوط
  • دستیار پیشگیری از تصادف جلو
  • کروز کنترل
  • سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش
  • سانروف
  • سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای
  • ۶ ایربگ
  • سنسور نور
  • سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی
  • و…

ایمنی MG GT

نقطه‌ضعف بزرگ MG GT را باید ایمنی بسیار ضعیف آن دانست. این خودرو سال گذشته توسط سازمان ارزیابی خودروهای جدید استرالیا یا ANCAP در آزمون‌های تصادف موردبررسی قرار گرفت و نتوانست هیچ ستاره‌ای کسب کند. این خودرو در بخش حفاظت از سرنشینان بزرگ‌سال امتیاز ۳۷ درصد را کسب کرده است زیرا ساختار داشبورد می‌تواند به راننده آسیب بزند. در بخش حفاظت از سرنشینان کودک نیز این خودرو امتیاز ۵۸ درصد را گرفته است. مشکل اصلی MG GT احتمال آسیب دیدن سر و گردن کودکان است. همچنین از آسیب دیدن سرنشینان عقب در برخوردهای جانبی هم جلوگیری نمی‌شود. این سدان چینی در بخش حفاظت از عابرین پیاده نیز امتیاز ۴۲ درصد را گرفته است زیرا عملکرد ترمز اضطراری ام‌جی ۵ اصلاً خوب نبوده و نمی‌تواند عابران پیاده را تشخیص دهد و واکنش نشان دهد.

پیشرانه MG GT

MG 5 یا GT در چین با پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و توربو عرضه می‌شود که فردا موتور نسخه توربو را به ایران آورده است. این پیشرانه با تزریق مستقیم سوخت، ۱۷۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. به لطف این نیرو، MG GT با وزن ۱۲۶۰ کیلوگرم ظرف ۸.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به حداکثر سرعت ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. مصرف سوخت این سدان چینی هم ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

MG GT فردا موتورز

قیمت MG GT در ایران

قیمت MG GT در بازار امارات از ۶۱,۹۰۰ درهم آغاز می‌شود که با توجه به نرخ ۱۵ هزار تومانی درهم، معادل ۹۳۰ میلیون تومان خواهد بود؛ بنابراین، با در نظر گرفتن تعرفه‌ها و هزینه‌های مختلف، در بازار ایران باید برای این خودرو انتظار قیمتی در حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را انتظار داشته باشیم که آن را به رقیبی برای خودروهای وارداتی مثل هیوندای اکسنت و تویوتا کرولا تبدیل خواهد کرد.

MG GT فردا موتورز

مشخصات فنی MG GT فردا موتورز

پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو
قدرت ۱۷۳ اسب بخار
گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک جلو
شتاب صفرتاصد ۸.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت
طول ۴,۶۷۵ میلی‌متر
عرض ۱,۸۴۲ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۴۷۳ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۶۸۰ میلی‌متر
وزن ۱۲۶۰ کیلوگرم
مصرف سوخت ۵.۹ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۵۰ لیتر
حجم صندوق بار ۴۰۰ لیتر

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. مجتبی .

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1168 ديدگاه)

    طراحی وقدرت مناسب روزمره روداره اما ایمنی اینقدر پایینتر از ماشینهای روز دنیا خیلی بده. مخصوصا که هستن برندهای دیگه چینی که ایمنی خیلی بهتری دارن.فکر نمیکنم بتونه رقیب اکسنت وکرولا بشه هرچند قیمت واقعی اونها ممکنه خیلی بیشترباشه.

    موافقم 52
    مخالفم 3
    1. jaghori

      ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (94 ديدگاه)

      ورژن جدید پراید از نظر ایمنی. یعنی یک ستاره ایمنی هم ندارد این لگن؟ چرا باید وارد کنند این تابوت روان را؟

      موافقم 2
      مخالفم 3
  2. P

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (284 ديدگاه)

    به نظر میاد نمای پشتی میخواستن شبیه اس کلاس در بیارن ، حتی شکل چراغ ها و…

    موافقم 47
    مخالفم 3
    1. Taha Ayoobi

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      شبیه پژو 508 GT شده به نظرم

      موافقم 18
      مخالفم 3
    2. ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3273 ديدگاه)

      طرح داخل چراغ رو شبیه MG 6 new در آوردن

      موافقم 12
      مخالفم 0
    3. B

      ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (358 ديدگاه)

      جلوشم منو یاد پژو و تا حدودی برخی از مدلای مازاراتی میندازه

      موافقم 2
      مخالفم 3
  3. مهدی

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (113 ديدگاه)

    نمی ارزه 1/700

    موافقم 30
    مخالفم 6
  4. Hadi

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (319 ديدگاه)

    صد در صد ایمنیش خوبه و 5 ستاره ایمنی رو میگیره متاسفانه ANCAP استرالیا سخت گیری بی مورد روی برند های چینی و هندی میکنه ولی اگه همین سیستم های دستیار کمک راننده روی کرولا و النترا نباشه اشکالی نداره تازه باعث ایمنی بیشتر هم میشه
    این همه تبعیض واقعا مایه شرمه
    توی عکس کاملا مشخصه که اتاق کاملا سالم مونده و فقط شیشه جلوی ترک برداشته
    کلا سازمان های تست تصادف پولی شدن هر برندی که سیبیلشونو چرب کنه 5 ستاره میگیره هر برندی هم بخاد رو پای خودش وایسته 1 ستاره هم بهش نمیدن

    موافقم 22
    مخالفم 61
  5. amir-mr

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (359 ديدگاه)

    نمای عقبش رو قشنگ از رو پژو508زدن

    موافقم 15
    مخالفم 3
  6. حسین

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    این خودرو در بخش حفاظت از سرنشینان بزرگ‌سال امتیاز ۳۷ درصد ، در بخش حفاظت از سرنشینان کودک نیز این خودرو امتیاز ۵۸ درصد ، در بخش حفاظت از عابرین پیاده نیز امتیاز ۴۲ درصد را گرفته است زیرا نمی‌تواند عابران پیاده را تشخیص دهد!

    قطعا پرفروش میشه چون ایمن نیست!

    موافقم 14
    مخالفم 8
    1. ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3273 ديدگاه)

      نه حتما حلبی های ایران خودرو و سایپا خوبه یا ماشینای چینی وارداتی اشغال؟؟؟
      یا حتما پراید خوبه
      وقتی یکی رو باهاش زیر می‌کنی می‌ره زیر سپر
      یا تیبا خوبه حتما
      وقتی یکیو باهاش زیر کنی کلا شاسی ماشین داغون میشه و اون یارو هم کلا میمیره😐
      یا پژو پارس خوبه وقتی باهاش یکیو زیر کنی یارو تا سقف ماشین میاد بعد همه سرنشینا میمیرن😂

      موافقم 26
      مخالفم 7
  7. ( سلام داداش چطوری سابق )

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (83 ديدگاه)

    شاید عجیب به نظر برسه ولی یه سری از ماشین هایی که تو ایران فروش میرن مث چری تیگو ۷ پرو و fx و … تو همین موسسه ۵ ستاره ایمنی گرفتن

    ماشین های ایران منفی ۵ ستاره میگیرن

    موافقم 21
    مخالفم 0
  8. Affalterbach

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بیشتر از هر زمان دیگری ظاهر محور شدیم .
    فقط خودرو هم نه . همه چی .
    ماشینا ظاهرشون قشنگ ، مجهز و پر از آپشن ، طراحی روز دنیا و … اما بحث فنی و ایمنی که میرسه همشون از رده خارجن .
    خونه ها همشون نما و طراحی قشنگ ، لاکچری ساز و غیره اما همه کابوسشون اینه زلزله بیاد کی میخواد منو از این زیر دربیاره .
    شهر ها قشنگ و تمیز و رنگ شده ، اما سیستم فاضلاب ضعیف و معیوب ، عرضه انرژی ناپایدار و …
    وسایل خونه اکثرشون طراحیای زیبا ، روز به روز هوشمندتر و پر از نمایشگر ، اما بعد تنها چند ماه کارایی رو از دست میدن و میفتی دنبال گارانتی های دروغکی .
    موبایل های ارزون و میان رده با طراحی مشابه بهترین برند ها ، دوربین های بزرگ و پردازنده های چند هسته ای اما میبینی پر از باگ و ایرادات ریز نرم افزاری که چند وقت بعد ظاهر میشن یا افت عملکرد محسوس دارن .
    یه تعداد قابل توجهی از آدما ظاهرشون خوشگل ،‌ خوشتیپ ، فقط گردن به بالا ۳۰۰ تومن داده عمل کرده ، لباسای مارک و فلان اما باطن رو میبینی انگار ویرانه ست .
    خلاصه که بیش از هر زمان دیگری کیفیت باید درونی بشه و از افراط در ظاهر باید بپرهیزیم .

    موافقم 48
    مخالفم 5
  9. ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3273 ديدگاه)

    مدل ۲۰۱۷ اش تقریبا ۱۰۰ تومن از دنا پلاس صفر گرونتره
    و به احتمال ۹۰ درصد مدل ۲۰۲۴ با قیمت ۱.۵ تا ۲ میلیارد عرضه میشه

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. Aref

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (251 ديدگاه)

      عزیز این همه وارداتی اگه بیاد مدل های قدیمی قیمتشون خیلی پایین میاد. یه نگاه به قیمت تویوتا پرادو ده سال پیش تو دیوار بزنی خنده ات میگیره ولی با واردات قیمت ها خیلی کاهش پیدا می‌کنه حتی اگه دلار صد هزار تومن هم بشه

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. محمد

        ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        خودت داری جواب خودت رو میدی(((اگر بیاد)))

        موافقم 1
        مخالفم 0
  10. Taha Ayoobi

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    میخواستم بگم خواستن شبیه s کلاس بزنن ولی دیدم خیلی بیشتر به پژو 508 GT میخوره

    موافقم 4
    مخالفم 2
  11. H2

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    با تمام خوبیهاش شخصا وقتی میتونم با این پول ژاپنی و کره ای صفر کیلومتر بگیرم، به چیز دیگه ای فکر نمیکنم حتی لو آپشن
    نیسان سیلفی و تویوتا کرولا واقعا گزینه های بهتری هستن

    موافقم 12
    مخالفم 1
  12. علی جردن

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1049 ديدگاه)

    چراغ عقبش حاصل ترکیب مرسدس بنز S500 و پژو 2008 نیست ؟

    موافقم 3
    مخالفم 2
  13. Siyavash

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (662 ديدگاه)

    بعد از مدتها یه ماشین زیبا و با قدرت مناسب دیدم،ولی ایمنی زیر خط فقر…
    داشتم خوشحال میشدم برایه وارد کردن این ماشین که با مشخصات ایمنی حالم خراب شد..مدل شوالیه رو یکی از آشناها همون اوایل ورودش به ایران اون موقع یادمه خرید فکر کنم نزدیک ۳۴ تومن خرید یا سال ۸۸ بود یا ۸۹ دقیق یادم نیس…ولی تا دو سال پیش داشتش و یادمه خیلی ازش راضی بود تویه این مدت فقط یک بار گیربکس تعویض کرد، بقیش فقط روغن و لنت و بنزین در کل ماشین با کیفیتی بود ولی الان میبینم که امنیت نداره خیلی برام تعجب برانگیز هست….

    موافقم 3
    مخالفم 1
  14. BMW

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1217 ديدگاه)

    کامنت ام ربطی نداره به این مطلب،ولی آقای اشتری عزیز از وقتی تبلیغ MVM تو کادر پایین گذاشتید فقط دارم دیونه میشم فاتح جاده های برفی،خداوکیلی،پس پورش میگه ای روزگار 😂😂

    موافقم 3
    مخالفم 5
  15. محمد

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    متاسفانه به اشتباه در اکثر سایتها گفته شده که چراغ عقب با سه خط از پژو کپی زده شده در حالیکه ام جی سال 2015 در نسخه فیس لیفت ام جی 6 همین طرح سه خط استفاده کرده بود و این طراحی در تمامی نسخه های بعدی هم رعایت شد

    موافقم 11
    مخالفم 0
  16. sinasvj

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (239 ديدگاه)

    از اون محدود چینیاست که ارزش خرید داره

    موافقم 11
    مخالفم 3
  17. محمدعلی باقری

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مگر خودروها با ارز نیمایی وارد نمیشن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مصطفی

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    نکته ش اینه که چرا باید از مردم پول مضاعف بگیرند. اینکه مردم خودروی خوب و بروز و کم مصرف و امن با تکنولوژی به روز سوار شوند بد است؟
    مردم هر هزار تومانی که ازشون کمتر گرفته شه خرج آموزش و تغذیه و سلامتی و کیفیت زندگیشون میشه، این چه جبریه که به مردم تحمیل میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مهربد

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (248 ديدگاه)

    نمیدونم چرا تا صحبت از “ام جی” میشه، یه عده همه جا شروع می کنند به منفی بافی و شانتاژ..!!
    یه زمانی در ایران همه ام جی های وارداتی را می کوبیدند و حتی به سیستم توربو مدل های شش که برای نخستین بار روی ماشین های این رده توسط کمپانی ام جی طراحی و عرضه شده بود، ایراد می گرفتند و مسخره می کردند و می کوبیدند و دیدیم که پس از مدتی فراگیر شد و تمام ماشین های دارای موتور اقتصادی برای افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت، در تمام شرکت ها، توربو شدند.
    یه مدت هم سیستم کلاچ دوگانه ام جی ها را ایراد می گرفتند که دیدیم ام جی پیشرو بود و پس از مدتی این نوع کلاچ ها، متداول شد.
    در همین کشور خودمان هم کم نیستند افرادی که علیرغم پیشرفت های غیر قابل انکار این برند در اروپا و سایر نقاط جهان، هنوز به اینکه ام جی چینی است و فلان و غیره ، مطلب می نویسند. دلیل اینکه این برند از سایر برندهای تحت مالکیت چینی ها متمایز است، غالبا مدیون دفاتر طراحی و مهندسی متعدد این برند در انگلستان است که بزرگترین آن از چند سال پیش در دفتر طراحی ام جی – سایک در لندن مجتمع شد.
    اما این ماشین که یکی پرفروش ترین های ام جی در آسیا و آمریکای جنوبی است، نمونه کم آپشن آن در استرالیا عرضه شده که به دلیل نداشتن چند سیستم الکترونیکی کلیدی در تست های ancap بدون ستاره در نظر گرفته شده و این به ایمنی غیر الکترونیکی و ساختاری این ماشین ربطی ندارد. موسسه ancap استرالیا در مورد فقدان سیستم های الکترونیکی ، هشدار کمربند صندلی های ردیف عقب ، هشدار خارج شدن از خطوط و هشدار سرعت غیر مجاز و هشدار برخورد از جلو به موانع و کیسه هوا بین سرنشین های دو طرف که امروزه در خودروها بسیار معمول است، امتیازات بسیاری را در نظر گرفته که نداشتن این آپشن ها باعث شده که تایید ایمنی این خودرو مد نظرشان نباشد. در صفحه مربوط به این خودرو در سایت ANCAP همه چیز روشن نوشته شده است.
    حالا چرا یک عده در داخل که ماشین های وطنی حتی بویی از این آپشن ها نبرده اند و با فولاد بسیار بی کیفیت ساخته می شوند را با این ماشین در نمونه کم آپشن حتی مقایسه می کنند، جای تعجب دارد.
    (به عنوان مثال نمونه های عرضه شده این ماشین در چین و تایلند، فول آپشن است و این ضعف ها را هم حتی ندارد و مطمئنا پنج ستاره می گیرد.)

    موافقم 3
    مخالفم 0
  20. رامین صفایی

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اینجوری به ظاهر این لگن پاره های چینی نگاه نکنید ، از نظر ظاهری شبیه برند های معتبر
    اروپایی و ژاپنی هستند ، اما به لحاظ کیفیت
    همه شون پایین و درحد آشغال می باشند .
    مبادا گول ظاهر اینها رو بخورید .

    موافقم 1
    مخالفم 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا