بنابر اطلاعیه سامانه یکپارچه، عرضه ۱۱ خودروی وارداتی از برندهای چانگان، زوتی، بستیون، جتا، جیلی، ونوسیا و سوزوکی آغاز شد.
به گزارش پدال، بنابر اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی متقاضیانی که اسفند سال گذشته ثبت نام اولیه را انجام داده اند و تا به حال طی اولویت بندی ها هیچ خودرویی به آن ها تخصیص نیافت و یا افرادی که به طور کلی تا به حال در انتخاب اولویت ها شرکت نکرده اند، می توانند از دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ به سایت saleauto.ir مراجعه کرده و از میان خودروهای عرضه شده، سه اولویت را انتخاب کنند.
خودروهای عرضه شده با قیمت پایه قطعی
نام خودرو | قیمت پایه قطعی (ریال) (بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی) |
چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ | ۸,۴۹۶,۲۰۰,۰۰۰ |
چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ | ۹,۰۴۴,۷۰۰,۰۰۰ |
زوتی DL5 | ۸,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰ |
بستیون T77 | ۱۶,۵۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
جتا VS5 | ۱۶,۹۵۷,۰۰۰,۰۰۰ |
جتا VS7 | ۲۰,۲۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
قیمت مندرج در جدول بالا، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینهها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینههای شمارهگذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… به قیمتهای فوق اضافه میگردد.
خودروهای عرضه شده با قیمت علی الحساب
نام خودرو | قیمت علی الحساب (ریال) |
جیلی آزکارا | ۱۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
ونوسیا D60 پلاس | ۱۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
ونوسیا استار | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
سوزوکی سیاز | ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
چانگان CS55 پلاس | ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و اعلام میگردد. ملاک قیمت قطعی خودرو، رقم اعلامی و مصوب توسط شورای رقابت خواهد بود. قیمت علیالحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینهها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینههای شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمتهای قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.
تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام میگیرد. آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مرحله قبل، اولویت اول خودروی انتخابی ایشان لحاظ شده است، امکان تغییر سفارش را ندارند. ولی آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که اولویتهای بعدی انتخابی ایشان لحاظ شده است و هنوز دعوت نامه ای از شرکتها دریافت نکرده و تمایل به انتخاب یکی از خودروهای فوق را دارند، میتوانند در این مرحله با مدنظر قراردادن موارد ذیل نسبت به لغو سفارش خود و انتخاب خودروی جدید بر اساس فهرست فوق اقدام نمایند.
کاربر
۲۸ آبان ۱۴۰۲میخوام توسان بزنم
sinuspersicus
۲۸ آبان ۱۴۰۲مبارک باشه. از بقیه شون سرتره
JDM_Japan
۲۸ آبان ۱۴۰۲از روش بزنی یا چی؟!😐😂
۲۸ آبان ۱۴۰۲موجودی حساب کافی نمیباشد
JDM_Japan
۲۸ آبان ۱۴۰۲ولی حق ما این نبود💔
امیرحسین
۲۸ آبان ۱۴۰۲پس فیات ۵۰۰ چی مگه از ایتالیا وارد نشد؟
JDM_Japan
۲۸ آبان ۱۴۰۲اون که چند تا هم وارد شده بود ولی قطعا ماشین کاربردی حداقل با این قیمت برای بازار بسته ایران خوب نیست
حسین
۲۸ آبان ۱۴۰۲توسان ۱۹۰۰ .
۵۰۰ تومن هم سال پیش گذاشتن که الان میخوان سودش را بکشند روش صاحبان جدید این وارداتی ها
یعنی در بازار آزاد چند میشه؟
بالای ۲/۵ لایک
زیر ۲/۵ دیس لایک
سعید
۲۸ آبان ۱۴۰۲سلطان الان توسان ۲۰۱۷ با کارکرده بالای ۵۰ هزار کیلومتر حدود ۲۷۰۰ تا ۲۸۵۰ قیمت میزنن بعد فکر میکنی مدل ۲۰۲۳ صفر کیلومتر کمتر از ۲۵۰۰ باشه !! با توجه به شناختی که از اینا دارم برو بالای ۴۰۰۰
مسعود
۲۸ آبان ۱۴۰۲سلام
بالاخره خودروهای مخصوص اقشار کم درآمد!!!! هم وارد شد . ولی به نظ شما برای اقشار آسیب پذیر قیمتها یه کمی بالا نیست ؟؟؟؟
제네시스
۲۸ آبان ۱۴۰۲هیچ قشری دو میلیارد تومن نداره بده برا ماشین مگه اینکه کارخونه داری چیزی باشی!!
مردم انقلاب کردن که اخر عاقبتشون اینجور باشه..
ماشین ۱۷ هزار دلاری رو دو میلیارد بخرن!
۲۸ آبان ۱۴۰۲داداش حرفتو قبول دارم ولی اون که ۲۰ ملیارد داره کارخونه داره وگرنه الان هر تازه به دوران رسیده ای با فروختن خونه بابای خدابیامرزش میره ماشین چینی میخره
Mercedes
۲۹ آبان ۱۴۰۲من تو یک شهر متوسط منطقه دو زندگی میکنم
چند وقت پیش تو دیوار بودم
قیمت خونه های بالای ۲۵۰ متر توی مناطق گرون شهرمون (هر چی باشه نباید با شهر های بزرگ رقابت کنه که) تو رنج ۱ میلیون دلار !(۵۰ میلیارد میچرخید) یکی دوتا هم نبودن ، زیاد تا دلت بخواد
برای اولین بار تو زندگیم حس کردم تو یک کشور دیگه زندگی میکنم که از قضا اسم شهری که توش زندگی میکنم است انجلسی ،ونکووری ،سیدنی چیزیه
هومن
۱ آذر ۱۴۰۲شما تاریخ رو درست مطالعه نکردید این چیزا که بود، مردم انقلاب کردن که آخرتشونو بسازن دیگه، الانم ساخت شده!
سعید
۲۸ آبان ۱۴۰۲قشر کم درآمد ایران نمیتونه پراید و تیبا هم بخره دیگه چه برسه ماشین خارجی !! فکر کنم شما تو ایران زندگی نمیکنید که خبر ندارید اوضاع مالی مردم چطور هست
Mercedes
۲۹ آبان ۱۴۰۲داداش منظورت کارمند های رده پایین و کارگران هستن ؟
اینا تو اکثر جاهای دنیا نمیتونن ماشین خوب بخرن
وگر اینکه لیزینگ کنن که ماشین واسه خودشون نیست اجاره هست
منتهی همون تیبا که طرف تو ایران مسخره کل پول و سرمایش مال خودشه
اینارو هم در نظر بگیرید
خیلی از مردم تو اروپا یا کانادا یا آمریکا ماشین هاشون اجاره هست
ولی تو ایران با ارزش یک سوم قیمت اونا هم بگیم باز همه ماشین ها کاملا تحت اختیار مالک و مردم هست و کل پولش سرمایه خود مردمه
یعنی از این جهت مردم سرمایه بیشتری دارن تو ایران
بعدم هرچی تو اینستا میبینی باور نکن
خودم جدیدا فهمیدم تنها آدم فقیر ایران منم😂
ماشاالله همه اورت خرج میکنن ، اینا هم چس ناله هست میان وقتشونو پر کنن
یارو میاد از وضع اقتصادی میناله بعد خودش ۱۵ مدل کفش و ۱۰ تا ساعت و ۱۰ تا ادکلن و لپتاپ اپل و اسپورتیج جزو حداقل های زندگیش هست ، تازه غر میزنه که با پول اسپرتیج جاهای دیگه چه چیزایی میتونست بگیره
من از وضع اقتصادی بد فقط تو محله های پایین شهر کلان شهر ها ، و توی اینستا نشونه دیدم
وگرنه تو شهر کوچیک خودمون هم که بگم مردم فوق پولدارن
بماند که نصف مردم کلان شهر ها هم ثروتمندن
و این تایمی که ما بحث میکنیم دارن به ریشمون میخندن و همین ماشین های ۱.۷۰۰ رو تو بازار آزاد بالای ۳.۵ میفروشن
مافیا خود ما مردمیم که هیچوقت سیر نمیشم و تا میتونیم از هم دزدی میکنیم
محمد
۱۳ آذر ۱۴۰۲شما هرجای دنیا غیر از این بهشت اجباری ک توش هستیم بری از دم قسط ۵ساله برات میبندن و ماشین باکیفیت و استاندارد سوارمیشی
کارگر که باشی حداقل ماهی۳هزار دلار درامدت باشه بازم میتونی زندگی عادی بدون حسرتی رو داشته باشی که مااینجا واسش حسرت میخوریم
رها
۱۳ آذر ۱۴۰۲دوست دارم بیارم شما و را و تو روستاهای ایران بگردانم . تا ببینی غم نان و آب یعنی چی .دوست دارم بیایی ببینی گرسنگی کشیدن یعنی چی . بیماری که واقعا پول خرید دارو نداره .تن فروشی و فرزند فروشی به اسم ازدواج دوستی صیغه فقط بخاطر نیاز . از تو گله نمیکنم و قضاوت هم نمیکنم که چه درآمدی داری و چطور زندگی میکنی.لطفا شما هم همه مردم را اینجوری خطاب نده و مقایسه نکن.از خدا میخوام فقر را ریشه کن کنه چه در وطنم و چه در جاهای دیگه.
سعید
۲۸ آبان ۱۴۰۲این صدبار: ماجرای واردات خودرو بیشتر مربوط میشه به یه قشر پرسروصدا تو شمال تهران که بنز و بیامو هاشونو بهروز کنن. وقتی عمده مردم سمند و پژو و تیبا و… سوار میشن، واردات دقیقا «هیچ» تأثیری تو زندگیشون نداره…. پس عزیز، رفیق، برادر، بهتره برای همچین چیزی حرص نخوریم. بهتر بود که وارداتِ خودروی گرون همچنان بسته میموند.
𝐀𝐥𝐢
۲۸ آبان ۱۴۰۲چه خبره قیمت لعنتیا؟
new reventon
۲۸ آبان ۱۴۰۲این شورای رقابت چی میخاد؟؟ ببندین درشو.
پژمان
۲۹ آبان ۱۴۰۲اونیکه خبرندازه پول شاسی بلندای مجلس ازکجا مییادوچراصدتااداره وشورا وسازمان ریختن دور خودرو که سه م خواهی کنن،خودش روبه نفهمی زده،کجای دنیا یک خودرو ۳برابرقیمت کشورسازنده فروش میره؟ خوذزوسازی که نهایت ۲۰دزصد سود دارد برقراراست وایرانی که ازصفرتاصدهزینه رابا۵برابرسودسازنده میگیردمیگوید به صرفه نیست!!!!!اگزخودشان میساختندکه ۳روزه وزشکست بودند، چین خودش باورش نمیشه خودرویش دزایران پیش فزوش میشه،ونیسان باوام ۷ساله بابهره صفرماشین میفروشه،اگه یکی ازاینابزنه یه بدبخت روبکشه بادیه اش سال بعدمیتونن یه چینی کازکرده اژبنگاه بخزن
Mercedes
۲۹ آبان ۱۴۰۲اونایی که هی چپ و راست میگفتن فقط چینی وارد میشه
آروم گرفتید؟
شاید اروپایی هم تو مرحله بعدی بیارن مثلا series 1
A class
Fiat
و یه سری محصولات قیمت مناسب دیگه هم هستن
Mercedes
۲۹ آبان ۱۴۰۲واقعا به این قیمت هم اعتراض دارین؟
خب لامصبا دنا پلاس توربو الان رنج ۱ تومنه
النترا ۱.۷۰۰ زیادع؟ چند باشه دیگه
رایگان که نمیشه
قیمت ها بالاست واسه همه محصولات دیگه
نمیشه دنا ۱ تومن باشه النترا هم ۹۵۰ که
خودتون خندتون نمیگیره؟
از فردا هر کی یه ۲۰۷ داره بفروشه یه وام هم بگیره بره النترا و توسان بخره که
تنر
۱۳ آذر ۱۴۰۲اول که اگر النترا ۱.۷۰۰ به شما دادن خبر بده ما هم بیایم اونجا بخریم
اما حالا اگرم واقعا این قیمت باشه بازم دارن دو برابر قیمت اصلی ازمون پول میگیرن . و تنها چیز خنده داری که در فروش النترا به قیمت ۹۵۰ تومن (عین همه دنیا ) میبینم حماقت شماست که البته به احتمال زیاد ایران خودرو یه کیک و ساندیس داده بهت تا اینارو بگی
دکتر
۲ آذر ۱۴۰۲انتخاب بین کرولا ۱/۲ یا ۱/۵
سلام من بین این دوتا موندم
۱/۲ توربو یا ۱/۵ سه سیلندر طبیعی
خودم نظرم بیشتر رو طبیعی هست
لایک توربو
دیس طبیعی