مینی

آشنایی با DBA مینی بازسازی شده، بامزه و گران‌قیمت!

چندی پیش شرکت کوچک و بریتانیایی دیوید براون اتوموتیو شروع به توسعه پروژه بازسازی مینی کرد که نسخه‌ای دوست‌داشتنی از مینی کوپر اصیل بود. حاصل کار یک خودرو با ظاهر برجسته است که دارای قدرت، ترمز و حتی کابین مدرن است. البته این خودرو فقط در دسترس مشتریان بریتانیایی بوده است هرچند هم‌اکنون آمریکایی‌ها نیز می‌توانند چنین محصولی را خریداری کنند اما نباید انتظار قیمت پایین را داشته باشند. شرکت فلوریدایی Bespoke Imports Group مسئول وارد کردن DBA مینی بازسازی شده به آمریکاست. به این ترتیب مشتریان آمریکایی می‌توانند خودروی خود را در خاک آمریکا شخصی‌سازی نمایند. البته باید گفت قیمت این مینی احیا شده حدود ۱۰۰ هزار دلار اعلام شده است.

اگرچه با سفارش آپشن ها و مشخصات خاص می‌توان قیمت بالاتری را شاهد بود اما قیمت متوسط مینی بازسازی شده ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود. این قیمتی گزاف برای یک مینی ارتقا یافته است و با این مبلغ شما می‌توانید یک دستگاه بی ام و M3 کامپتیشن xDrive صفرکیلومتر و یک مینی کلاسیک را باهم بخرید. حتی می‌توانید پورشه ۹۱۱ کررا، پورشه کیمن GT4 و حتی شورولت کوروت C8 را نیز انتخاب نمایید؛ بنابراین پرداخت ۱۰۰ هزار دلار برای یک مینی کلاسیک خیلی منطقی جلوه نمی‌کند. هرچند باید اذعان کرد با یک مینی کلاسیک کاملاً جذاب طرف هستیم. مدل فول اوسلی ادیشن دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری ۱۲۵ اسب بخاری، گیربکس ۵ سرعته دستی مدرن‌تر و متریال لوکس زیاد در کابین است. این مدل حتی به اپل کارپلی و اندروید اتو هم مجهز شده است.

مدیر فروش و بازاریابی DBA گفته است:

ما مشتاقیم که محصول منحصربه‌فرد و فوق‌العاده خود را در دسترس مشتریان آمریکایی نیز قرار دهیم. این کار با همکاری شرکت Bespoke Imports و بر اساس موفقیت‌های قبلی کسب شده در آمریکا و کانادا انجام می‌شود

او ادامه می‌دهد:

همکاری با این شرکت به ما اجازه می‌دهد تا محصولی منحصربه‌فرد را روانه آمریکا کنیم. این خودرو یک محصول انحصاری و سفارشی با توجهی بی‌رقیب به جزئیات است

آیا این مینی بازسازی شده ۱۰۰ هزار دلار می‌ارزد؟ به موقعیت خریدار بستگی دارد. اگر شما قبلاً مالک یک بی ام و X7 و پورشه ۹۱۱ هستید و می‌توانید یک خودروی گران‌قیمت دیگر را خریداری کنید قطعاً این مینی انتخاب شماست؛ اما اگر فقط به دنبال یک خودروی ۱۰۰ هزار دلاری در زندگی خود هستید بهتر است از خیر این مدل بگذرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. M@M@DRZ911

    ۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (352 ديدگاه)

    چرا اینقدر مینی های قدیمی دوست داشتنی هستن ..
    واقعا طراحی زیبا و جذابی هست .
    با این بازسازی معرکه کابینش رو بسیار لذت بخش کردن کار بهتر هم شده فقط قیمتش یکم گرونه که خب اخر متن گفته شده برا چی کسایی خوبه ..

    موافقم 14
    مخالفم 1
  2. hummer

    ۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (74 ديدگاه)

    کوروت و پورشه 911 پورشه کیمن و بی ام و M3 کامپتیشن xDrive=لایک
    این مینی =دیس لایک

    موافقم 14
    مخالفم 8
    1. RKH7787

      ۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (541 ديدگاه)

      حرف عجیبی بود
      نمیشه اینارو با هم مقایسه کرد
      اگه همه ی اینارو داشته باشی میتونی اینو هم بخری
      یا اینکه مث جی لنو بخوایی کلکسیون جمع کنی

      موافقم 5
      مخالفم 1
  3. زیزیگولو

    ۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (4452 ديدگاه)

    یاد مستربین افتادم

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. RKH7787

      ۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (541 ديدگاه)

      مستریین در دنیای سینما مینی داشت
      ولی در واقعیت sls داره 🤤

      موافقم 9
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا