میتسوبیشی

بازگشت برند رالی آرت میتسوبیشی با برچسب‌های ساده!

حدود ۶ ماه از اعلام خبر احیای برند رالی آرت میتسوبیشی می‌گذرد و این برند هم‌اکنون با معرفی برخی وسایل جانبی برای پاجرو اسپورت و تریتون در تایلند ثمره این تلاش‌ها را نشان داده است. بسیاری از ما امیدوار بودیم که برند رالی آرت با احیای دوباره یک محصول پرفورمنس جدید و احساس‌برانگیز به پا خیزد اما بجای این خودرو شاهد تریم قرمز روشن برای پاجرو اسپورت و تریتون هستیم و چیز دیگری به غیر از این به چشم نمی‌خورد.

خب کار را با وانت پیکاپ تریتون آغاز می‌کنیم که دارای سپر جلوی جدید با عناصر قرمز روشن، گل پخش‌کن‌های قرمز، نوشته‌های قرمز و مشکی روی درب‌ها و پانل‌های عقب و پوشش محفظه بار رالی آرت است. این خودرو همچنین از رینگ‌های جدید با ظاهر مشکی براق سود می‌برد. به پاجرو اسپورت می‌رسیم که از همان وسایل جانبی تریتون برخوردار شده و بنابراین دارای عناصر قرمز سپر جلو و عقب، برچسب‌های چند رنگ، گل پخش‌کن‌های قرمز و اسپویلر مشکی کوچک روی سقف است. هر دو خودرو همچنین به کف‌پوش‌هایی با برند رالی آرت مجهز شده‌اند.

میتسوبیشی در زمان اعلام خبر احیای رالی آرت تائید کرد برخی قطعات و وسایل جانبی خاص این زیرشاخه را معرفی خواهد کرد. البته آن‌گونه که به نظر می‌رسد این قطعاً جنبه تزئینی داشته و خبری از بهبود پرفورمنس محصولات این خودروساز ژاپنی نیست. موضوع جالب اینکه میتسوبیشی تائید کرده در حال بازگشت به موتور اسپورت است اما برنامه‌های دقیق خود برای این کار را اعلام نکرده است. امیدواریم بازگشت میتسوبیشی به موتور اسپورت هیجان‌انگیزتر از آن چیزی باشد که درباره رالی آرت دیدیم…

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (724 ديدگاه)

    به خودت بیا مرد
    چه وضعشه
    با خودت چی کردی

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۲
    1. M.Kazem.K

      ۱۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (786 ديدگاه)

      هییی ……

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲
  2. میثم

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (3240 ديدگاه)

    چرت و پرت

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۵
  3. Amir

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (89 ديدگاه)

    از رالی ارت فقط برچسب مونده
    دمشون گرم

    موافقم ۷
    مخالفم ۰
  4. Hossein

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    خوشگل شدن ❤👌
    ولی ای کاش رو پرفورمنس هم کار کنن که عالی تر بشن

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (7455 ديدگاه)

      پرفورمنس چیه آقا !!!
      راای ارت پرت چرت هرت چیه آقا !!!
      دلِ همه رو خون کرده !!!
      چنان خاطراتِ خوشی از خودش در دهه‌ی ۹۰ به جا گذاشته که تمام جهان دلتنگشن !
      لنسر اوو
      پاجیرو
      اکلیپس
      گالانت ، وای دورش بگردم ، گالانتِ تمام نشدنی
      چشم گربه‌ای‌ها یادتونِ ، بخدا قسم هنوزش هم پس از ۳۰ سال از تمام خودروهای جدید زیباترند چون گویی روح دارند !
      دهه‌ی ۹۰ تکرار نشدنیست !
      بخدا قسم که این را جدی میگویم که نسل‌های جدیدی که دهه‌ی ۹۰ را تجربه نکردند و حس و حال زندگی در آن زمان را در تمام جوانب خودرویی و غیر خودرویی (( خیلی بدبخت تشریف دارند )) !

      تو عصر طلاییِ تکنولوژی به سر میبریم اما چون مردگانِ بی‌روح زندگی را فقط از سر میگذرانیم !

      موافقم ۹
      مخالفم ۳
  5. hssn

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (414 ديدگاه)

    جای شرم و تاسف داره که برند بزرگی که یک زمان شاهکاری مثل اوو میساخته الان به اینجا رسیده و هیچی برای عرضه نداره
    امیدی به برگشت میتسوبیشی ندارم دیگه با توجه به این خبر…
    با اینکه میتسوبیشی رو دوست دارم اما واقعا تاسف برانگیزه این اتفاق

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  6. شاعر

    ۱۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (175 ديدگاه)

    نیسان سهامدار عمده ی میتسوبیشیه
    پلتفرم اوت لندر و نیسان روگ مشترکه
    کاشک با چندتا از پلت فرمهای نیسان پاژیرو و اوولوشن رو دوباره زنده کنه
    پتانسیلش هست فقط معلوم نیست کجای کار میلنگه که این کارو نمیکنن

    موافقم ۳
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا