برند فونیکس بهعنوان زیرمجموعه لوکس مدیران خودرو در نظر دارد تا در روزهای آینده بهصورت رسمی از گرانترین سدان خود یعنی آریزو شش پرو رونمایی کند.
فونیکس آریزو شش پرو درواقع فیس لیفتی از آریزو ۶ بوده که با تغییرات جزئی در نمای خارجی و داخلی و همچنین ارتقا در بحث امکانات رفاهی نسبت به نسخه قدیمی خود راهی بازار میشود. در آریزو ۶ جدید سعی شده تا چهره این خودرو بروزتر و لوکستر از قبل به نظر برسد. همچنین با تغییر الگوی کنسول وسط و اجزای داشبورد جهت بهبود ارگونومی و ارتقای کیفیت متریال داخلی، حس بهتری به سرنشینان خودرو القا می شود.
آریزو ۶ پرو مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور بوده که از طریق جعبه دنده CVT نه سرعته قدرت را به چرخهای جلو منتقل میکند.
دیروز نیز یکی دیگر از خودروسازان کرمانی در مراسمی از سدان اسپرت J7 KMC رونمایی کرد. با توجه به بسته بودن واردات خودرو و نیاز بازار کشور به سدانهای نیمه لوکس و متوسط، در هفتههای آینده رقابت داغی میان آریزو ۶ پرو و KMC J7 شکل خواهد گرفت.
شاعر
۵ مرداد ۱۴۰۱اون لوگوی تسلا روی فرمون چی میگه؟ 🤪😉😂
JDM lover
۵ مرداد ۱۴۰۱اون لوگوی زیر مجموعه مثلا لوکس مدیران خودرو هست
Reza Waffen SS
۵ مرداد ۱۴۰۱لوگوی تسلا کجا بود
Avan
۵ مرداد ۱۴۰۱به نظرم آرم چری را برعکس کردن و شبیه دو بال پرنده که همون ققنوس باشه سعی کردن بشه
JDM lover
۵ مرداد ۱۴۰۱زیر مجموعه لوکس!!!!!
نکشیمون رقیب الپینا و لکسوس
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۵ مرداد ۱۴۰۱نیمه لوکس؟ قبلا c کلاس مونتاژ می شد بازم بهش نمی گفتن نمیه لوکس این فسقلی چینی نیمه لوکس !
AmirAli
۵ مرداد ۱۴۰۱😂
این اشغالارو صاحب گردن نمیگیره
meysam
۵ مرداد ۱۴۰۱بنظرم KMC j7 حداقل از نظر طراحی گزینه بهتریه
امیرشایان فرازی
۵ مرداد ۱۴۰۱رونمایی؟ تو نمایشگاه کنار خونمون هست سفیدش 🤦
حافظ
۶ مرداد ۱۴۰۱اگه کی ام سی جی ۷ با موتور اصلیش که ۱۸۴ اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری به بازار بیاد تا ۲ سال آینده تو بازار سدان های چینی که در ایران جولان میدهند حریف پیدا نمیکند دقت۳کنید این قدرت و گشتاور را فقط از موتور با حجم ۱۵۰۰ سی سی جک به دست آورده و حاصل حداقل ۶ سال تحقیق میدانیست که هر خودروساز چینی اینقدر وقت هدر نمیده ایولاه داره