لامبورگینی اوروس پرفورمانته با تیونینگ نوویتک، تزریق جذابیتی که لازم بود!

یک‌شنبه 18 آبان 1404 - 07:00
مطالعه 3 دقیقه
لامبورگینی اوروس پرفورمانته با تیونینگ نوویتک
نوویتک با کیت تیونینگ استسو ظاهر محافظه‌کار لامبورگینی اوروس پرفورمانته را به یک هیولای جنگنده و تهاجمی تبدیل کرده است.
تبلیغات

شاید بزرگ‌ترین انتقاد به لامبورگینی اوروس پرفورمانته، شباهت بیش‌ازحد آن به نسخهٔ استاندارد اوروس S باشد؛ موضوعی که باعث شد بسیاری از علاقه‌مندان، چهرهٔ تهاجمی مورد انتظار از یک نسخهٔ پرچم‌دار را در آن نبینند. حالا اما شرکت تیونینگ آلمانی، نوویتک با معرفی کیت بدنهٔ پهن‌پیکر استسو، این شاسی‌بلند ایتالیایی را به همان هیولای جنگنده‌ای تبدیل کرده که از ابتدا باید می‌بود.

نوویتک با هوشمندی، قطعات آیرودینامیک کارخانه‌ای مانند کاپوت و سپرها را دست‌نخورده باقی گذاشته و در عوض، با افزودن گلگیرهای پهن، رکاب‌های جانبی عضلانی، یک لبهٔ آیرودینامیک برای سپر جلو و یک بالهٔ سه‌تکه در انتهای سقف، ابهت و خشونت را به طراحی اوروس تزریق کرده است. این تغییرات در کنار کاهش ارتفاع سیستم تعلیق و رینگ‌های جدید مشکی‌رنگ از برند ووسن، باعث شده پرفورمانته استسو ظاهری بسیار کوبنده‌تر و آماده‌تر برای رقابت با امثال آستون‌مارتین DBX S و فراری پوروسانگوئه پیدا کند.

لامبورگینی اوروس پرفورمانته با تیونینگ نوویتک
لامبورگینی اوروس پرفورمانته با تیونینگ نوویتک

درون کابین، تغییرات چندانی به چشم نمی‌خورد و همان ترکیب جذاب چرم و جیر مشکی با دوخت‌های متضاد سفید و برخی تزئینات قرمزرنگ حفظ شده است. البته نوویتک این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا فضای داخلی را نیز مطابق سلیقهٔ خود شخصی‌سازی کنند.

اگرچه نوویتک هنوز جزئیات دقیقی از ارتقای فنی این مدل منتشر نکرده اما با توجه به پروژه‌های قبلی، انتظار می‌رود قدرت پیشرانهٔ ۴ لیتری هشت سیلندر توئین توربوی آن از ۶۶۶ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتن‌ متر گشتاور استاندارد، به ارقامی در حدود ۷۸۰ اسب بخار و ۱۰۳۰ نیوتن متر افزایش یابد. چنین قدرتی می‌تواند شتاب صفرتاصد ۳.۳ ثانیه‌ای نسخهٔ استاندارد را بهبود بخشیده و حداکثر سرعت را از ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت به بیش از ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.