معرفی جیپ رانگلر ۳۰۰ هزار یورویی با موتور هلکت و طراحی G کلاس برابوس!

سه‌شنبه 27 آبان 1404 - 16:00
مطالعه 5 دقیقه
جیپ رانگلر تیونینگ استراداله مودنا
یک تیونر ایتالیایی، جیپ رانگلر و گلادیاتور را با کیت بدنه الهام‌گرفته از G کلاس برابوس و پیشرانه ۷۰۷ اسبی هلکت به یک هیولای تمام‌عیار تبدیل کرده است.
تبلیغات

وقتی یک جیپ آمریکایی سرسخت، آرزوی تبدیل شدن به یک هیولای لوکس آلمانی را در سر می‌پروراند و برای رسیدن به این رؤیا به دست یک تیونر ایتالیایی سپرده می‌شود، نتیجه یک محصول شگفت‌انگیز و البته گران‌قیمت خواهد بود. شرکت ایتالیایی استراداله مودنا با معرفی پکیج‌های تقویتی خود برای جیپ رانگلر و گلادیاتور، دقیقاً همین مسیر را رفته و این دو خودرو را با ظاهری الهام‌گرفته از محصولات برابوس و پیشرانهٔ قدرتمند هلکت، به سطحی جدید از توانایی و تجمل رسانده است. این شرکت دو مدل با نام‌های GTX برای رانگلر و Xtrema برای گلادیاتور معرفی کرده است که هر دو از کیت بدنهٔ پهن‌پیکر، کابین بازطراحی شده و مهم‌تر از همه، امکان سفارش پیشرانهٔ V8 هلکت بهره می‌برند. این تغییرات، ماهیت آفرودر این خودروها را با چاشنی قدرت و لوکس‌گرایی ترکیب می‌کند.

جیپ رانگلر تیونینگ استراداله مودنا
جیپ رانگلر تیونینگ استراداله مودنا

با نگاهی به این دو مدل، شباهت انکارناپذیر آن‌ها به محصولات برابوس و خصوصاً مرسدس G کلاس به چشم می‌آید. در نمای جلو، سپر جدید با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، جلوپنجرهٔ سفارشی با لوگوی دایره‌ای شکل و کاپوت عضلانی، چهره‌ای تهاجمی به خودرو بخشیده‌اند. گلگیرهای پهن، چراغ‌های LED روی سقف، اسپویلر عقب و یک سپر اسپرت با دیفیوزر و چهار خروجی اگزوز، این ظاهر خشن را تکمیل می‌کنند. مشتریان می‌توانند این قطعات را با رنگ مشکی پیانویی یا فیبر کربن سفارش دهند.

جیپ رانگلر تیونینگ استراداله مودنا
جیپ رانگلر تیونینگ استراداله مودنا

اگرچه پیشرانه‌های استاندارد جیپ شامل ۲ لیتری توربو و ۳.۶ لیتری V6 همچنان قابل سفارش هستند اما خریداران می‌توانند دو پیشرانهٔ قدرتمند V8 شامل ۶.۴ لیتری همی ۳۹۲ یا گزینهٔ هیجان‌انگیزتر ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت با قدرت ویرانگر ۷۰۷ اسب بخار را هم انتخاب کنند. این قدرت عظیم در کنار سیستم تعلیق تقویت‌شده، اگزوز سفارشی و تایرهای غول‌پیکر ۳۵ اینچی (با قابلیت سفارش مدل ۳۷ اینچی)، تجربهٔ رانندگی کاملاً متفاوتی را رقم می‌زند.

جیپ گلادیاتور تیونینگ استراداله مودنا
جیپ گلادیاتور تیونینگ استراداله مودنا

در داخل کابین نیز تغییرات گسترده‌ای اعمال شده است. استفاده از چرم و آلکانترا با دوخت‌های متضاد و تریم فیبر کربن، فضایی لوکس و اسپرت ایجاد کرده است؛ اما این انحصار و قدرت، بهای سنگینی دارد. قیمت مدل GTX (مبتنی بر رانگلر) از ۹۷ هزار یورو و مدل Xtrema (مبتنی بر گلادیاتور) از ۱۰۰ هزار یورو آغاز می‌شود؛ اما این تازه شروع ماجراست؛ سفارش موتور هلکت به‌تنهایی ۷۸,۸۰۰ یورو به قیمت خودرو اضافه می‌کند. درنهایت، قیمت یک نسخهٔ فول آپشن می‌تواند به‌راحتی از مرز ۲۹۰ هزار یورو عبور کند؛ رقمی که این جیپ‌های تیونینگ شده را در قلمرو سوپراسپرت‌ها و شاسی‌بلندهای فوق لوکس قرار می‌دهد.

جیپ رانگلر تیونینگ استراداله مودنا
جیپ رانگلر تیونینگ استراداله مودنا
جیپ رانگلر تیونینگ استراداله مودنا
جیپ رانگلر تیونینگ استراداله مودنا
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.