لباس رزم بر تن لامبورگینی اوروس هیبرید با کیت بدنه نوویتک
برای کسانی که قدرت و ابهت استاندارد لامبورگینی اوروس SE را کافی نمیدانند، نوویتک، بار دیگر دستبهکار شده و با رونمایی از کیت بدنهٔ پهنپیکر استسو، این شاسیبلند قدرتمند را به یک هیولای عضلانی و خشمگینتر تبدیل کرده است. این پکیج که تنها برای ظاهر خودرو طراحی شده، با قیمت پایهٔ حدود ۲۴ هزار یورو، چهرهای تهاجمیتر به جدیدترین گاو وحشی لامبورگینی میبخشد. کیت استسو از ۱۴ قطعهٔ مجزا تشکیل شده که عرض این شاسیبلند را به شکل چشمگیری افزایش میدهد.
با نصب این کیت، عرض اوروس SE از ۲,۰۲۲ میلیمتر در حالت استاندارد به ۲,۱۸۱ میلیمتر میرسد. بهبیاندیگر، گلگیرهای جلو ۱۰ سانتیمتر و گلگیرهای عقب ۱۲ سانتیمتر پهنتر میشوند. این قطعات بهصورت استاندارد از مادهٔ PUR-RIM ساخته شدهاند اما مشتریان ثروتمندتر میتوانند نسخههای فیبر کربنی را برای بخشهایی چون کاپوت، سقف، اسپویلرها و حتی قاب آینهها سفارش دهند. برای تکمیل این ظاهر تهاجمی، نوویتک مجموعهای از رینگهای فورجکاری شدهٔ ۲۳ اینچی را در سه طرح مختلف با نامهای NL4، NL5 و NL6 ارائه میکند. این رینگهای غولپیکر با قیمت پایهٔ ۱۰,۷۵۹ یورو، بهخوبی زیر گلگیرهای عضلانی جدید جای میگیرند.
علاوه بر این، یک ماژول الکترونیکی برای سیستم تعلیق با نام CAN-Tronic در نظر گرفته شده که ارتفاع خودرو را ۲۵ میلیمتر کاهش میدهد و پایداری و ظاهر اسپرت آن را تقویت میکند. اگرچه تمرکز اصلی نوویتک فعلاً روی ظاهر بوده، اما گزینههایی برای بهبود صدا و عملکرد فنی نیز وجود دارد. سیستمهای اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ با دریچههای قابل تنظیم یا حتی یک نسخهٔ گرانقیمتتر از آلیاژ اینکونل با روکش طلا (برای دفع بهتر حرارت) قابل سفارش هستند.
نوویتک اما در حال حاضر هیچ پکیج ارتقای قدرتی برای اوروس SE معرفی نکرده است. البته با توجه به قدرت استاندارد این خودرو، شاید فعلاً نیازی هم نباشد. پیشرانهٔ هیبریدی اوروس SE به شکل استاندارد ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که شتاب صفرتاصد ۳.۴ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۱۲ کیلومتر بر ساعت را برای آن به ارمغان میآورد. بااینحال، با نگاهی به سوابق نوویتک در ارتقای مدلهای قبلی مانند اوروس S به ۷۸۰ اسب بخار، میتوان انتظار داشت که در آیندهای نزدیک، بستههای افزایش قدرت برای مدل SE نیز از راه برسند.