اولین تیونینگ لامبورگینی تمراریو، خشنتر و چشمگیرتر
لامبورگینی تمراریو، جدیدترین گاو خشمگین سنت آگاتا که برخی آن را در مقایسه با برادر بزرگترش، روئلتو، کمی محافظهکار میدانستند، حالا با یک کیت بدنهٔ جدید و بینهایت تهاجمی، چهرهای کاملاً متفاوت به خود گرفته است. شرکت تیونینگ آمریکایی 1016 Industries دستبهکار شده تا این سوپراسپرت را به هیولایی درخور نام لامبورگینی تبدیل کند. این تیونر فلوریدایی، با رونمایی از این کیت پهنپیکر، مستقیماً طرفدارانی را هدف گرفته که به دنبال هیجان ظاهری بیشتری بودند.
این مجموعه قطعات آیرودینامیکی آنقدر جسورانه طراحی شده که گویی خود لامبورگینی یک نسخهٔ ویژهٔ STO از تمراریو را روانهٔ بازار کرده است. تغییرات از همان نمای جلو آغاز میشود. یک اسپلیتر دوقسمتی در کنار بالههای کناری سپر، چهرهای درنده به خودرو بخشیده است. ورودیهای هوای جدیدی نیز روی کاپوت و گلگیرهای جلو تعبیه شدهاند تا هم به خنککاری کمک کنند و هم ظاهر خودرو را تهاجمیتر سازند.
ورودیهای هوای جانبی نیز بازطراحی شدهاند و حالا با قطعاتی پیکانشکل تزئین شدهاند که تا روی گلگیرهای عضلانی و برجستهٔ عقب امتداد مییابند. این گلگیرهای پهن، مهمترین بخش این کیت هستند و به تمراریو ابهتی کاملاً مسابقهای میبخشند. مجموعهٔ جدیدی از رینگهای آلیاژی با طراحی آیرودینامیک نیز این ظاهر جدید را تکمیل میکند. در نمای عقب، یک بالهٔ ثابت بزرگ که یادآور مدل افسانهای گالاردو سوپرلگرا است، خودنمایی میکند. دو ورودی هوای سقفی روی کاور موتور و یک دیفیوزر بسیار خشنتر با الهام از هوراکان تکنیکا، پایانبخش این جراحی زیبایی هستند.
این کیت بدنه در جنسهای مختلفی ازجمله پلاستیک تقویتشده با فایبرگلاس، فیبر کربن و کربن فورجکاریشده قابل سفارش خواهد بود و مشتریان میتوانند رنگ و پرداخت نهایی آن را به سلیقهٔ خود انتخاب کنند. نکتهٔ مهم این است که هیچ تغییری در بخش فنی خودرو اعمال نشده است. البته تمراریو در حالت استاندارد هم با ۹۲۰ اسب بخار قدرت، کمبودی احساس نمیکند. این نیرو از یک سیستم پلاگینهیبریدی متشکل از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو و سه موتور الکتریکی تأمین میشود.
فروش کیت بدنهٔ 1016 Industries برای لامبورگینی تمراریو از فوریه ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد. هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده اما با توجه به اینکه کیت مشابه این شرکت برای مدل روئلتو تا ۱۳۵ هزار دلار قیمت دارد، کیت ارزانقیمتی روبرو نخواهیم بود.