ایران خودروایستگاه خبرسایپا

قیمت شاهین اتوماتیک و تارا V4 در بازار آزاد تعیین شد؛ ورود سدان‌های جدید اتوماتیک به بازار

با آغاز به کار بازار خودرو در هفته جاری، دو سدان جدید از ایران خودرو و سایپا وارد بازار شدند. اولین سری از خودروی شاهین اتوماتیک و تارا V4 تحویل حواله داران این خودروها شد. سایپا شاهین اتوماتیک با قیمت کارخانه‌ای ۶۴۰ میلیون تومان و تارا V4 اتوماتیک با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان توسط شورای رقابت ارزش گذاری شده‌اند.

به گزارش پدال، با بررسی پلتفرم‌های آگهی شاهد فروش نخستین سری تحویلی خودروهای شاهین اتوماتیک و تارا V4 در بازار آزاد هستیم. مالکین خودروی شاهین که برای خرید خودروی خود حدود ۶۴۰ میلیون تومان پرداخت کرده‌اند، در آگهی فروش رقم ۷۵۰-۷۶۰ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهند.

همچنین بخوانید:

معرفی شاهین اتوماتیک

مشخصات و ویژگی‌های تارا اتوماتیک V4

مالکین تارا V4 نیز خودروی خود را با توجه به رنگ آن از ۸۵۰ تا ۸۷۰ میلیون تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

در حال حاضر تعداد معاملات با این قیمت‌ها بسیار محدود بوده و به‌نظر می‌رسد با بالا رفتن آمار خودروهای تحویلی، در صورت ثبات بازار، قیمت هر دو خودرو بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان ارزان شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. 𝐀𝐥𝐢

    ۶ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (731 ديدگاه)

    به خدا این دو زباله انقدر ارزش نداره.منت رو سرمون گذاشتن اتوماتیکشون کردن باید زود تر از اینا اینکارو میکردن

    موافقم 40
    مخالفم 9
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۶ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (9875 ديدگاه)

      درسته که ارزش ندارند مثل تمام خودروهای خوب و بد دیگر که با این قیمت‌ها هیچچچچچ ارزشی ندارند ، ولی چاره‌ای هم نداریم !!!

      پس انتخاب بین بد و بدتر هست که خودروی بد میشه تارا و بدتر میشه شاهین !

      رانندگی با این دو نکردم ولی داخلشان که نشستم ، تارا خیلی خیلی بهتر از شاهین پرداخته شده و ارزش خرید بالاتری داره !

      شاهین اگر از متریال داخلی نرم و با‌کیفیت‌تری استفاده کنه میشه به خریدش فکر کرد ولی با این کیفیت پلاستیک آفتابه‌ای ، یعنی چرت تمام ! تازه اونم با این موتور تیبا توربویی مسخرش !

      باز هم برمیگردیم سر اصل ماجرا که با این پول‌ها کارکرده‌های قدیمی را من باشم میخرم و یه اوورهال میکنم و سوار میشوم و یه قِرون هم برای این آشغال‌ها پول نمیدهم !
      بخدا قسم که L90 و ساندرو از هر مدل و تیپش هم شرف داره به این‌ها حتی دور رنگ هم باشه باز بهتر از صفرکیلومتر این آشغال‌هاست !

      موافقم 14
      مخالفم 22
  2. ‌ ‌

    ۶ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (2221 ديدگاه)

    چخبره آخه چرا با ۸۰۰ ملیون میرید تارا می‌خرید چرا نمیریم سوزوکی ویتارا ۲۰۰۸ تمیز بخریم😐😭

    موافقم 10
    مخالفم 39
    1. حمید

      ۶ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (12 ديدگاه)

      چون اتاق سوزوکی به شکل عجیبی و غریبی به صدا افتاده و راحتی تارا صفر به مراتب بیشتر از سوزوکی ۲۰۰۸ هست

      موافقم 43
      مخالفم 10
      1. Avan

        ۶ آبان ۱۴۰۲
        سوابق: (279 ديدگاه)

        جدای از این بازار کشور را خودروهای دست دوم کره ای و ژاپنی موجود ،نمی توانند سیر کنند. شاید در کل کشور هزارتا هم از مالکان این خودروها قصد فروش نداشته باشند در حالی که سالانه هزاران نفر می خواهند خودرو جدید بخرند.

        موافقم 6
        مخالفم 0
      2. ۷ آبان ۱۴۰۲
        سوابق: (2221 ديدگاه)

        کرولا ۲۰۰۷
        کمری ۲۰۰۷ (اگه پیدا کردید)
        کیا سراتو ۲۰۱۰ یا ۲۰۰۹
        کیا کارنز
        کلی ماشین خوب هست

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. احسان

      ۶ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (87 ديدگاه)

      چون خرید ماشین دست دوم مدل پایین تمیز علم فنی زیاد و ریسک زیاد داره. و اینکه به هر حال تعداد این ماشین های تمیز خیلی اندک شده.

      موافقم 8
      مخالفم 1
  3. علی جردن

    ۶ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (906 ديدگاه)

    سلام می دونم براتون مهم نیست اگه کسی چیزی می دونه بهم اطلاع بده.. رانا پلاس پانوراما اتوماتیک با پلاک گذرموقت درحال تست بود چندین سال می گذره آیا برنامه ایی واسه عرضه به بازار ندارن؟

    موافقم 6
    مخالفم 15
    1. محمدجواد نورایی

      ۶ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (18 ديدگاه)

      سلام
      این خودرو تقریبا فرآیند توسعه محصولش به پایان رسیده و در فاز صنعتی سازی قرار داره.
      از اونجایی که گیربکس‌های AMT استهلاک کیت کلاچشون بالاس احتیاجه تا قطعات این بخش کیفیت بالایی داشته باشن.
      به دلیل اینکه هنوز ایران خودرو سازنده مورد تأییدی برای این بخش پیدا نکرده و ارزبری و مشکلات تحریم هم مانع از واردات دیسک و صفحه مرغوب میشه، فعلا پروژه در بخش صنعتی سازی و انتخاب منبع تأمین کیت کلاچ متوقف شده.

      موافقم 30
      مخالفم 1
      1. علی جردن

        ۶ آبان ۱۴۰۲
        سوابق: (906 ديدگاه)

        سلام علیکم آقای نورایی ارادتمند شما هستم
        بابت تمامی زحماتتون در پدال از شما متشکرم

        موافقم 5
        مخالفم 1
  4. امیر

    ۶ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (689 ديدگاه)

    کلا محصولات ایرانی اتومات رو توصیه نمیکنم ! برادرم یه ۲۰۷ مولتی کالر ( یا همون کلاه قرمزی ) و همانطور که میدونید به گیربکس ۶ سرعته اتومات جدید ایرانخودرو مجهز شده که خیلی هم براش تبلیغ کردن ، قطعا از گیربکس al4 چینی که یه زباله به تمام معنی بود بهتره ولی باز هم هنوز گیج میزنه و بعضی موقع ها متاسفانه تقه هم میزنه که اصلا خوشایند نیست اینطوری بگم که موتور و گیربکس اصلا با هم هماهنگ نیستن که اینو میشه تو سرعت های بالا کاملا فهمید ! اگه من بودم ۲۰۷ دنده ای میخریدم ولی خب برادرم رانندگی راحت تر اتومات رو ترجیح داد و گفت برام پرفورمنس و به اصطلاح گازیدن مهم نیست ، اما در کل اگه دنبال لذت رانندگی هستین کلا دور اتومات های ایرانی و چینی رو خط بکشید

    موافقم 21
    مخالفم 5
    1. محمود

      ۶ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (65 ديدگاه)

      گیربکس جدید ۶ دنده ای ان خودرو و سایپا هم چینی هستش و محصول شرکت dae
      البته این شرکت گیربکس‌های جدید و خیلی بهتری هم داره که برادرا طبق معمول رفتن دنبال گزینه‌ی قدیمی و ارزان تر

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. ali.mfard

      ۶ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (22 ديدگاه)

      این گیربکس جدید 6 دنده دستی رو هم من ویدیو بررسی رو توی یه پیج معتبر دیدم میگفت موقع تعویض دنده اش از پیک توان در میاد و ماشین کپ میکنه دوباره باید جون بکنه تا به پیک توان برسه

      موافقم 6
      مخالفم 0
  5. امین

    ۶ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (438 ديدگاه)

    حیف پول

    موافقم 8
    مخالفم 3
  6. بهرام

    ۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    بجای اینکه یک شترگاوپلنگ بی پدر و مادر بخری، پول رو مستقیم بده به چینی یه چیز ریشه دار بخر. مثل چری مدیران یا جک کرمان یا حتی مونتاژی بهمن. هرگز محصول روی پلتفرم فرانسوی نخر

    موافقم 2
    مخالفم 8
  7. فرزاد

    ۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (279 ديدگاه)

    این شد دلیل گرانی وارداتی‌ها
    سایپا شاهین اتوماتیک با قیمت کارخانه‌ای ۶۴۰ میلیون تومان و تارا V4 اتوماتیک با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان توسط شورای رقابت ارزش گذاآقای سخنور از آزادی واردات خودروهای نو و دست دو و ریزش شدید قیمت خودرو در وطن رو فریااااد کشید که چرا باید خودروهای 500 میلیونی رو بالای 1.5 میلیارد بخریم البت همه‌ش شد کشک و دوغ و باید نشست و دوغ نوشید و کشک سازید
    حالا نشد دلیل؟

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا