نیسان طی چند ساعت گذشته از شاسیبلند جدید و الکتریکی خود با نام آریا رونمایی کرد. این خودرو بخشی از برنامهی مهم نیسان برای بهروزرسانی گسترده سبد محصولات و بهبود میزان فروشش میباشد. ژاپنیها میخواهند طی 18 ماه آینده 12 خودروی جدید را عرضه کنند. به منظور نشان دادن راه جدید انتخاب شده، نیسان نه تنها برای خود بلکه برای بازوی پرفورمنسش یعنی نیسمو نیز لوگوی جدیدی در نظر گرفته است.
قبلاً خبر ثبت تجاری لوگوهای جدید نیسان منتشر شده بود و حالا بهصورت رسمی از این لوگوها پردهبرداری شده است. بجای لوگوی گرد قبلی که نوشته نیسان را در میانه خود جای داده بود، نشان جدید نیسان دارای طراحی نیمه گرد بوده و نوشته نیسان در وسط آن خودنمایی میکند.
طراحی جدید لوگوی نیسان تختتر از قبل بوده و این تغییر مهمی است. در واقع لوگوی جدید نیسان هماهنگی بیشتری با دنیای دیجیتال دارد. برند نیسمو نیز از طرح تخت مشابه با لوگوی نیسان استفاده کرده است.
لوگوی جدید نیسان نشان دهندهی ادامه روندی است که از چند وقت اخیر آغاز شده است. سال پیش فولکسواگن از لوگوی جدید خود که آغاز عصری جدید بود رونمایی کرد. ب ام و هم امسال عمل مشابهی را انجام داده است.
بیصبرانه منتظریم ببینیم آیا خودروسازان دیگر هم این روند را ادامه خواهند داد یا خیر. کیا شاید شرکت بعدی با لوگوی جدید خود باشد.