لذت تخت گاز رفتن با نیسان GT-R R32 تا خرخره تیون شده!
با جذابترین نیسان GT-R R32 قاره اروپا آشنا شوید! این هیولای 1000 اسب بخاری توسط تیم پلاگ پارتس بریتانیا تیون شده، شرکتی که متخصص تولید قطعات افترمارکتی برای خودروهای ژاپنی است. این شرکت برای نمایش تواناییهای خود از این GT-R استفاده کرده است. پلاگ پارتس برای نمایش آنچه R32 هزار اسب بخاری میتواند انجام دهد خودروی خود را به دست کانال AutoTopNL سپرده تا نگاهی به شتاب و سرعت آن در اتوبانهای بدون سرعت آلمان داشته باشد.
نیسان GT-R R32 یکی از مهمترین خودروهای تاریخ ژاپن است. این محصول اسپورت سطح جدید محصولات پرفورمنس ژاپن را به همگان نشان داد و به جنگ مستقیم رقبای تثبیت شده اروپایی رفت. نیسان از تکنولوژیهای پیشرفتهای استفاده کرد تا GT-R R32 هم در موتور اسپورت و هم خیابانها حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.
نیروبخش این خودرو پیشرانه اسطورهای RB26DETT است که از نوع 6 سیلندر 2.6 لیتری توئین توربوی خطی بوده و قدرت 276 اسب بخاری و گشتاور 353 نیوتون متری تولید میکند. این نیروگاه آهنین به خاطر قدرت کم اعلامی توسط نیسان مشهور شده و گفته میشود ژاپنیها این ارقام را برای احترام گذاشتن به توافق بین خودروسازان ژاپنی اعلام کرده است. این برندها خواستار جلوگیری از جنگ اسب بخار بین خود بودند و به همین خاطر توافق کردند قدرت محصولاتشان را از حد معینی بالاتر نبرند.
نیسان GT-R حاضر در این ویدئو اصلاً استوک نبوده و در واقع گل سرسبد نسخههای تیون شده R32 میباشد. اگرچه پیشرانه همان حجم 2.6 لیتری را داشته اما شباهتهای دو مدل فقط به همینجا ختم میشود. خودروی موردبحث با سوخت مسابقهای اکتان 104 قدرت 1000 اسب بخاری تولید کرده و صدای آن نیز شبیه خودروهای فرمول 1 است. هر آنچه از دست تیم تیونینگ برمیآمده برای ارتقای این خودرو انجام شده است. حالا بیایید نگاهی به شتاب گیری هیجانانگیز این هیولای ژاپنی در اتوبان داشته باشیم!