نیسان

قیمت جدید نیسان آلتیما و سیلفی مکس ادیشن و قشقایی آنر در ایران

شرکت نامی خودرو پیشرو، افزایش قیمت برای سه محصول وارداتی نیسان شامل آلتیما و سیلفی مکس ادیشن و قشقایی آنر را اعلام کرد.

نیسان آلتیما هنوز وارد ایران نشده اما سدان سیلفی و کراس‌اور قشقایی با تعداد محدود به کشور ما رسیده است. آلتیما نسبت به سیلفی، ابعاد بزرگ‌تری دارد و معادل تویوتا کمری محسوب می‌شود. از سویی دیگر، قشقایی، کراس‌اور پرفروش نیسان در بازار جهانی است که البته برای مردم ایران، تازگی دارد.

ویژگی / مدل خودرو نیسان سیلفی مکس ادیشن نیسان قشقایی آنر نیسان آلتیما
قیمت قبلی (تومان) ۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت جدید (تومان) ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
میزان افزایش (تومان) ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
درصد تغییر قیمت ۳۷ ۳۸

آلتیما در ایران، از پیشرانه‌ای چهارسیلندر ۲ لیتر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. این موتور ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و  ۱۹۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT (ایکس‌ترونیک) به محور جلو منتقل می‌شود. آلتیما با موتور ۲ لیتر در زمان ۱۰ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر دارد.

نیسان سیلفی هیبرید که برای ورود به ایران انتخاب شده از ترکیب موتور برقی با پیشرانه سه سیلندر ۱/۲ لیتری، ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد. عملکرد فنی سیلفی E-Power از نظر شتاب و سرعت، مشابه مدل ۲ لیتری است اما میانگین مصرف سوخت ۳ تا ۴ لیتر در صد کیلومتر فراهم می‌کند. این خودرو نیز مجهز به گیربکس CVT تک سرعته، فاقد تعویض دنده دستی است.

نیسان سیلفی سنترا نمای عقب

به بیان ساده، سیلفی هیبرید یک خودروی برقی است که از موتور بنزینی ۱/۲ لیتری به عنوان ژنراتور برای کمک به شارژ باتری‌های استفاده می‌کند. به همین دلیل عملکرد آرام و کم‌صدا دارد. باک بنزین ۴۰ لیتری و باتری لیتیوم یون ۳۸ کیلووات ساعتی برای سیلفی E-Power ارایه می‌شود تا پس از سوخت‌گیری کامل و تکمیل ظرفیت باتری‌ها، امکان رانندگی بدون توقف تا ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت داشته باشد.

برای ایران، قشقایی مجهز به موتور ۲ لیتر تنفس طبیعی انتخاب شده است که ۱۵۱ اسب بخار قدرت و ۱۹۴ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این محصول با گیربکس CVT، در زمان ۱۱ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر برساعت دارد. قشقایی موتور ۲ لیتر، میانگین مصرف سوخت ۷ لیتر در صد کیلومتر فراهم می‌کند. فعلا فقط نسخه‌ی تک دیفرانیسیل محرک جلو مجهز به فرمان برقی وارد ایران می‌شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی میباخ

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (104 ديدگاه)

    شکست میخوره

    موافقم 4
    مخالفم 3
  2. Amir

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    گیربکس cvt ضعف اصلی این سری محصولات نیسان مزخرفرین گیربکس رسماً هیچ هیجانی هیچی نداره

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا