Autech، زیربرند جدید نیسان برای بازار ژاپن

چهارشنبه 8 آذر 1396 - 03:30
مطالعه 4 دقیقه
nissan_motul_autech_gt_r_
می‌خواهید خودروی نیسان خود را در ژاپن اسپورت تر کنید؟ دو نام را باید بشناسید: نیسمو و البته Autech.
تبلیغات

این زیربرند که به عنوان ارائه کننده مدل‌هایی پرفورمنس و اسپورت با کیفیت و راحتی بهتر توصیف شده وظیفه ارتقای مدل‌های کنونی نیسان در بازار داخلی ژاپن را بر عهده دارد.

این زیربرند دوباره احیا شده قبلاً با نام‌های آکسیس، رایدر، بولرو و مود پریمیر فعالیت می‌کرد اما تمامی آن‌ها هم‌اکنون زیر یک چتر جمع شده و با نام Autech فعالیت می‌کنند.

این زیربرند کار خود را با نیسان سِرِنا آغاز کرده که امروز در ژاپن عرضه می‌شود. در کل مینی ون نیسان ظاهر و احساسی سفارشی‌تر دارد.

مدیر عملیات پرفورمنس نیسان می‌گوید:

نیسان ارزش‌های بنیادین متفاوت دو زیر برند خود یعنی نیسمو و Autech را ارائه خواهد کرد. ما به عرضه طیف متنوعی از برنامه‌ها به منظور کمک به افزایش لذت بردن مشتریان از خودروهای نیسان خود ادامه خواهیم داد.

اگرچه مدل‌های نیسموی نیسان به تمرکز بیشتر روی پرفورمنس ادامه خواهند داد، زیربرند Autech بیشتر روی ساخت باکیفیت، متریال لوکس و توجهی مثال‌زدنی روی جزئیات تمرکز خواهد داشت.

مدل‌هایی که Autech روی آن‌ها کار خواهد کرد دنباله‌روی طیف گسترش یافته نیسمو خواهد بود که شامل مدل‌های پرفورمنسی چون GT-R، 370Z، جوک، نوت و سِرِنا می‌باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.