نیسان

حراج نیسان اسکای لاین GT-R R33 کم کارکرد و خاص

نیسان اسکای لاین GT-R یکی از نمادین‌ترین خودروهای دنیا به شمار می‌رود و تقریباً تمامی نسخه‌های آن محبوبیت بالایی در سراسر دنیا دارند. این محبوبیت به ویژه در آمریکا به چشم می‌آید زیرا با واردات این خودرو به آمریکا شاهد افزایش شدید قیمتش هستیم. به همین خاطر است که یک دستگاه اسکای لاین GT-R R33 1995 نظر ما را به خود جلب می‌کند. این خودرو تا چند هفته آینده حراج خواهد شد و از رنگ زیبای بنفش میدنایت سود می‌برد و مهم‌تر اینکه فقط کارکرد ۱۵۹۰ کیلومتری دارد.

با اینکه رنگ بدنه و کارکرد کم بر مزیت‌های این نیسان می‌افزایند اما جذابیت‌هایش به همین موارد ختم نمی‌شوند. پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۶ لیتری توئین توربوی اسکای لاین موردبحث قدرت کارخانه‌ای ۲۷۶ اسب بخاری دارد اما همه می‌دانیم که مدل‌های مشابه آن در تست داینو قدرت‌های بیشتری را نشان داده‌اند. این نیرو از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود. در مقایسه با R32 قبل از آن، اسکای لاین GT-R R33 فضای بیشتری فراهم می‌کند و پیش سازی عالی برای نسل R34 محسوب می‌شود. فروشنده می‌گوید بازی‌های ویدئویی همچون گرن توریسمو باعث افزایش محبوبیت اسکای لاین در آمریکا شده‌اند اما برای وارد کردن آن‌ها به آمریکا باید خودرو سن ۲۵ سال را داشته باشد. خوشبختانه خودروی موردبحث شامل این قانون شده و حالا منتظر مالک جدید خود است.

خودروی موردبحث به خاطر کیفیت بالای خود کاملاً ویژه به نظر می‌رسد. برخلاف برخی مدل‌های بازسازی‌ شده، این خودرو در شرایطی مشابه نسخه‌های صفرکیلومتر قرار دارد. نگاهی سریع به R32، R33 و R34 های موجود در بازار نشان می‌دهد که اکثر آن‌ها تیون شده‌اند یا تغییراتی داشته‌اند. خرید خودرویی همچون مدل موردبحث فرصتی بی‌نظیر برای تجربه محصولی دست‌نخورده از نیسان خواهد بود. نهایتاً باید گفت رنگ بنفش میدنایت شاید جذاب‌ترین رنگ برای این خودرو باشد. بسیاری از افراد رنگ‌های بنفش میدنایت و میلنیوم را جذاب‌ترین رنگ‌ها برای اسکای لاین می‌دانند. دلیل این کار نیز با نگاه کردن به تصاویر و تغییر رنگ بسته به زاویه و شدت نور تابشی مشخص خواهد شد. این خودروهای اسپرت از قیمت‌های ۵۰ هزار دلار تا بالای یک میلیون دلار خریدوفروش می‌شوند. حس می‌کنیم این اسکای لاین نیز با قیمتی بسیار بالا فروخته خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. Kf

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (506 ديدگاه)

    جیگرتووو
    ولی تا یک میلیون ارزش داره هزینه کرد؟ من ک باشم نه ( نه این ک پول هم دارم)

    موافقم 21
    مخالفم 3
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۰ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      جداً تا یک میلیون دلار😲؟!؟!؟!
      جالب بود برایم اما به نظرم اگر کسی بخواد بالای یک میلیون دلار پول بدهد ، ارزش خرید لکسوس LFA بالاتر هست !

      موافقم 17
      مخالفم 22
      1. datsun

        ۲۰ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (3502 ديدگاه)

        مدلهای کم یاب مثل اسکایلاین زد تیون نیسمو زیر یک و نیم میلیون کمتر معامله نمیشن

        موافقم 20
        مخالفم 1
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۰ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          همیشه فکر میکردم تویوتا GT2000 و لکسوس LFA بالای یک میلیون دلار هستند که بعد از این مقاله متوجه شدم اشتباه میکردم !

          موافقم 9
          مخالفم 1
    2. بهنام

      ۲۰ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (985 ديدگاه)

      این ماشین بخاطر شرایط نگهداری و کارکرد پایینش همچنین محبوبیتش در سراسر دنیا به شدت کلکسیونیه

      موافقم 18
      مخالفم 3
    3. Nima

      ۲۰ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      فکر کنم مانى خوشبین میخواست بخرتش
      یا خریدش!
      چون همین توى پیجش بود

      موافقم 9
      مخالفم 3
  2. phonix

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1798 ديدگاه)

    ذکر خیرش بود
    کاش تو اخرای ماشین های بنزینی یه جایگزین شایسته با اسم اسکای لاین بیاد

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. JDM lover

      ۲۰ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (886 ديدگاه)

      اره واقعا
      با یه انجین مثل همین rb26 که تیون پذیر هم باشه

      موافقم 7
      مخالفم 2
  3. Reza Waffen SS

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    خوراک تیونر هاس 💪💪💪

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. بهنام

      ۲۰ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (985 ديدگاه)

      اره به شدت تیون پذیره ولی این ماشین باید همینطوری فابریک و دست نخورده بمونه

      موافقم 15
      مخالفم 1
    2. JDM lover

      ۲۰ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (886 ديدگاه)

      بله درسته ولی بنظرم بهتره این خودرو رو همینجوری تمیز نگه دارن چون کارکردش خیلی پایینه و تمیز و فابریکه
      من خودم دوس دارم یدونه اش رو که وضعیت خوبی نداره و نیاز به بازسازی داره رو پیدا کنم تیونش کنم ۱۸۰۰ اسبیش بکنم

      موافقم 9
      مخالفم 2
    3. محمد هادی

      ۲۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (2143 ديدگاه)

      حیف نیست بزنن داغونش کنن؟
      این ماشین همینجوری خشک فقط باید یه سبک سازی و ارتقای سیستم تعلیق ببینه و بعدش لذت از شتاب و دست فرمونش ببری
      زیباترین نسل اسکای لاین❤️❤️❤️

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. بهنام

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (828 ديدگاه)

    یکی از تیون خور ترین خودروهای تاریخ.
    خودروهای اسپرت ژاپنی دهه ی هشتاد و نود اعتبار خاصی به صنعت خودروی ژاپن داده‌اند. بخاطر همین اکثر جی دی ام بازها مقایسه ی ژاپن با دیگر کشورهای آسیایی در زمینه ی خودرو را برنمیتابند و آنرا توهین به قطب معتبر خودروسازی دنیا با تعداد زیادی خودروی نمادین و اسطوره میدانند .چیزی که ابدا دیگر سازندگان آسیایی از آن برخوردار نیستند.

    موافقم 11
    مخالفم 1
  5. pedram7

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    ای جان 🤤

    موافقم 6
    مخالفم 1
  6. پدرام

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    چه جذابه

    موافقم 4
    مخالفم 1
  7. دکتر

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    رضا فهیم ۷-۸ سال پیش یدونه قرمز همین ماشین داشت باش دریفت میزد تو پیست،هنوز صدای موتورش تو گوشمه،محشر بود…

    موافقم 8
    مخالفم 1
  8. JDM lover

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    اخ اخ فقط انجینش
    RB26DETT 😍🔥
    لامصب مثل ak47 بک فایر میزنه

    موافقم 10
    مخالفم 1
  9. Enayat

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (174 ديدگاه)

    تو کجا بودی تا حالا 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    موافقم 5
    مخالفم 1
  10. پیام

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (283 ديدگاه)

    235 هزارتا فروخته شد

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا