نسخه کابریولت تک آرت 911 توربو با قوای 800 اسبی

چهارشنبه 7 مهر 1400 - 12:30
مطالعه 3 دقیقه
techart-gtstreet-r-cabriolet 01
بعد از معرفی نسخه کوپه GTstreet R توسط تک آرت که بر مبنای سری 992 پورشه 911 توربو و توربو S ساخته شد، این تیونر آلمانی دست روی نسخه کابریولت نیز...
تبلیغات

بعد از معرفی نسخه کوپه GTstreet R توسط تک آرت که بر مبنای سری 992 پورشه 911 توربو و توربو S ساخته شد، این تیونر آلمانی دست روی نسخه کابریولت نیز گذاشته و این سوپراسپرت روباز را در تعداد محدود 87 دستگاه تولید می‌کند.

در بخش طراحی باید به بدنه فیبر کربنی (مات یا براق یا فورج شده)، سپر، گلگیرها، اسکرت های جانبی، شکاف‌های کاپوت با استایل مدل GT3 RS، کاپوت جدید با شکاف هوا و اسپویلر عقب اشاره کرد. دو خروجی دوگانه اگزوز از جنس استنلس استیل با سوپاپ کنترلی، به‌روزرسانی‌های بصری قابل توجه این مدل می‌باشند.

موتور شش سیلندر تخت 3.8 لیتری پورشه با یک جفت توربوشارژر جدید و برنامه‌ریزی مجدد نرم‌افزاری برای موتور و گیربکس، اکنون 800 اسب بخار قدرت و 950 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نشان‌دهنده افزایش 150 اسبی و 150 نیوتن متری نسبت به پورشه 911 توربو S کانورتیبل استاندارد است. بدین ترتیب امکان رسیدن به سرعت 350 کیلومتر بر ساعت توسط این خودرو فراهم می‌شود. همچنین یک نسخه با به‌روزرسانی سبک‌تر نیز با قدرت 700 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتن متری برای کسانی که ترجیح می‌دهند سخت‌افزار موتور آنها دست‌نخورده باقی بماند ارائه می‌شود.

هر دوی این نسخه‌ها در صورت انتخاب مشتری با کیت تعلیق جدید شامل کمک‌فنرهای اسپرت که تا 25 میلی‌متر کوتاه‌ترند و چرخ‌های آلیاژی با قفل مرکزی 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب و همچنین بسته اختیاری کلاب اسپرت شامل صندلی‌های پرفورمنس و رول کیج تولید می‌شوند.

در داخل کابین از پوشش ترکیبی از چرم و آلکانترا و پارچه با طرح کلاسیک و فیبر کربن مطابق با سلیقه مشتری استفاده می‌شود.

هزینه کل تبدیل یک پورشه 911 توربو اس کابریولت به نسخه GTstreet R تک آرت از 63 هزار یورو (73604 دلار) شروع می‌شود که ارزان‌تر از هزینه 85 هزار دلاری نسخه کوپه است و احتمالاً به دلیل عدم باله قابل تنظیم عقب می‌باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.