تک‌آرت پورشه 911 کاررا را به GT3 RS تبدیل می‌کند!

شنبه 20 اردیبهشت 1404 - 09:30
مطالعه 3 دقیقه
TechArt-Porsche-911-4
تک‌آرت برای کسانی که پورشه 911 کاررا 2025 دارند اما ظاهری شبیه به GT3 RS می‌خواهند کیت بدنهٔ جذابی را تدارک دیده است.

برای دارندگان پورشه 911 کاررا 2025 که به دنبال ظاهری شبیه به GT3 RS بدون تمرکز افراطی بر عملکرد پیست یا هزینه‌های گزاف هستند، تک‌آرت راه‌حلی جذاب ارائه می‌دهد. این تیونر آلمانی که به خاطر ارتقای خودروهای پورشه به شهرت دارد، حالا تمرکز خود را بر مدل جدید 992.2 قرار داده است. با تغییرات تک‌آرت، ظاهر بیرونی و داخلی کاررا به مدل‌های GT نزدیک شده است. این تیونینگ در سه سطح شخصی‌سازی عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند بر اساس سلیقه خود یک، دو یا هر سه سطح را انتخاب کنند. این سطوح شامل کیت آیرودینامیک برای مدل‌های کاررا (ازجمله مدل هیبریدی GTS)، استفاده از فیبر کربن در کابین و کیت ارتقای موتور همراه با بهبود سیستم تعلیق است.

کیت آیرودینامیک تک‌آرت، اگرچه به‌اندازهٔ مدل‌های GT3 یا GT3 RS تهاجمی نیست اما نسخه‌ای ملایم‌تر و جذاب از آن‌ها را ارائه می‌دهد. این کیت از فیبر کربن یا مواد کامپوزیتی ساخته شده و شامل اسپلیتر جلو برای بهبود آیرودینامیک، اسپویلر سقف، کاپوت آیرودینامیک، گلگیرهای آیرودینامیک، آینه‌های جانبی، دیفیوزر عقب (با طراحی متفاوت برای مدل GTS)، رکاب‌های جانبی و بال‌های آیرودینامیک است. همچنین، اسپویلر عقب در سه مدل مختلف عرضه می‌شود. تمام قطعات فیبر کربنی با روکش مات یا براق قابل سفارش هستند. این کیت، کاررا را به خودرویی با ظاهری اسپرت و تهاجمی تبدیل می‌کند. پورشه 911 کاررا با این کیت، طولی برابر با 4530 میلی‌متر، عرضی 1900 میلی‌متر و ارتفاعی 1300 میلی‌متر دارد.

تک آرت با کارگاه چرم‌دوزی اختصاصی خود، کابین پورشه 911 را به فضایی لوکس و اسپرت ارتقا می‌دهد. مشتریان می‌توانند تریم داخلی را با فیبر کربن یا روکش‌های رنگی جایگزین کنند و از چرم سفارشی، آلکانترا، دوخت متضاد و الگوهای سوراخ‌دار بهره ببرند. دکمه حالت رانندگی اسپرت که در پورشه فقط به رنگ قرمز عرضه می‌شود، در تک آرت به رنگ دلخواه قابل‌تغییر است تا با رنگ خودرو هماهنگ شود. حتی پیچ‌های کابین نیز می‌توانند با رنگ خودرو یکسان شوند تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد کنند. این جزئیات، کابین کاررا را به اثری هنری تبدیل می‌کند که هر راننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

تک آرت تنها به ظاهر خودرو بسنده نمی‌کند و عملکرد آن را نیز بهبود می‌دهد. پاورکیت این تیونر، قدرت موتور 3 لیتری شش سیلندر تخت توئین ‌توربوی کاررا را از 395 اسب بخار به بیش از 500 اسب بخار و گشتاور را از 450 نیوتن متر به بیش از 540 نیوتن متر افزایش می‌دهد. برای بهبود هندلینگ نیز تک‌آرت 911 را به فنرهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز کرده که هم ظاهر خودرو را جذاب‌تر می‌کنند و هم چسبندگی آن را بهبود می‌بخشند. سیستم اگزوز اسپرت تک‌آرت صدای موتور را جذاب‌تر می‌کند تا تجربه رانندگی هیجان‌انگیزتر شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.